Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 106 z 108    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108  Další
Autor Zpráva
ZIP píše:
Ještě k IDS : Vlaky v 2. etapě Brno-Sokolnice S2 mají jezdit ve špičce po 30 min. Ví však někdo, že v současnosti jezdí autobusy po budoucí trase 610 (Dambořice,Hostěrádky, Bošovice, Otnice) v ranní špičce po 20 minutách? Na toto nikdo, a už vůbec Kordis nepomyslel. Takže sice na železnici vzroste doprava, ale kultura cestování se zhorší (nuceným přestupem) a dokonce se ZHORŠÍ dopravní obslužnost, když v prac. dny ve špičkách klesne zavedením IDS počet spojů do Brna.


Tak za prvé, interval sice bude 30 minut, ale v úseku Otnice-Sokolnice budou busy zdvojené, v úseku Újezd-Sokolnice dokonce ztrojené (jeden Milešovice, druhý Lovčičky a třetí Dambořice). Logicky by byl lepší interval 15 minut, ale na to zas nenavazuje vlak, takže proto.
No a v úseku Dambořice-Otnice sice jezdí po 20 minutách, ale z vlastní zkušenosti vím, že nejvíc natřískané jsou busy od Újezda po Brno, takže kulturu cestování z Dambořic to rozhodně nenaruší.

No a co se dopravců týče, tak to zatím neví nikdo, ale z kuloárů zní, že 610 by se měla podělit mezi ČSAD Vyškov a Tourbus (tedy bývalé ČSAD BM). A ty ranní a odpolední prodloužený spoje budou 100%, to mi věřte. Zkuste si udělat kurzák nové 151 a zjistíte, že jeden spoj ráno a jeden odpoledne v obou směrech vám jaksi přebývá a není ho čím obsadit (a to není jediný argument pro mé tvrzení)...


Ještě k IDS : Vlaky v 2. etapě Brno-Sokolnice S2 mají jezdit ve špičce po 30 min. Ví však někdo, že v současnosti jezdí autobusy po budoucí trase 610 (Dambořice,Hostěrádky, Bošovice, Otnice) v ranní špičce po 20 minutách? Na toto nikdo, a už vůbec Kordis nepomyslel. Takže sice na železnici vzroste doprava, ale kultura cestování se zhorší (nuceným přestupem) a dokonce se ZHORŠÍ dopravní obslužnost, když v prac. dny ve špičkách klesne zavedením IDS počet spojů do Brna.


P. Haluza píše:
Nepracuji v žádném DP, jen umím číst:
http://www.sokolnice.cz/
rubrika aktuality


No, jde mi o tu Vaši myšlenku, že ráno pojede spoj Dambořice až na Líšeň Jírova. To jsem nikde v JŘ nevyčetl, dokonce nejsou jasny ani autobus. dopravci jednotlivych linek. Proto vašemu tvrzeni moc nevěřim, že by byl nějaky spoj busu 610 a 151 spojeny. Pokud ja vim tak spoje z Damboric (610) bude provozovat BORS a.s. Breclav, kdezto 151 myslim jezdi nekdo jiny (CSAD Brno-mesto?). Takze na vase slova asi nedojde.


ZIP píše:
Pro p. Haluzy
Zkuste si sehnat informace o předpokladu v jakém poměru vystoupí cestující z a-610 a-611 a přestoupí na vlak a a-40 při cestě do Brna. tady je totiž rozpor mezi Obcemi a Kordisem resp. KÚ odborem dopravy. Ti tvrdí že většina cestujících do Brna pojede vlakem (80-90%). Obce tvrdí že to bude 50% pro a-40 a 50% bude pokračovat vlakem do Brna (nebo tak 6:4 ve prospěch vlaku). jak jsem již napsal jinde, cestu a-40 ze Sokolnic doporučuje Kordis a KÚ všem nemocným, hůře pohyblivým, maminkám s kočárky, starým lidem, prostě všem kdo má ze vlaku fóbii či se mu špatně nastupuje a vystupuje. A to nemluvíme o tom že a-40 bude nabírat místní v Sokolnicích (zdůrazňuji 2x za hod. v prac. dny ve špičce). Dnes projíždí Sokolnicemi nesrovnatelně víc a-vozů. Spoj s kloubákem to nevyřeší. Stále ještě věříte, že to a-40 v prac. dny ve špičce ve směru do Brna utáhne?


Já tomu nevěřím, věří tomu Kordis :-D


Nepracuji v žádném DP, jen umím číst:
http://www.sokolnice.cz/
rubrika aktuality


Pro p. Haluzy
Zkuste si sehnat informace o předpokladu v jakém poměru vystoupí cestující z a-610 a-611 a přestoupí na vlak a a-40 při cestě do Brna. tady je totiž rozpor mezi Obcemi a Kordisem resp. KÚ odborem dopravy. Ti tvrdí že většina cestujících do Brna pojede vlakem (80-90%). Obce tvrdí že to bude 50% pro a-40 a 50% bude pokračovat vlakem do Brna (nebo tak 6:4 ve prospěch vlaku). jak jsem již napsal jinde, cestu a-40 ze Sokolnic doporučuje Kordis a KÚ všem nemocným, hůře pohyblivým, maminkám s kočárky, starým lidem, prostě všem kdo má ze vlaku fóbii či se mu špatně nastupuje a vystupuje. A to nemluvíme o tom že a-40 bude nabírat místní v Sokolnicích (zdůrazňuji 2x za hod. v prac. dny ve špičce). Dnes projíždí Sokolnicemi nesrovnatelně víc a-vozů. Spoj s kloubákem to nevyřeší. Stále ještě věříte, že to a-40 v prac. dny ve špičce ve směru do Brna utáhne?


P. Haluza píše:
ZIP píše:
Ještě dodávám, že linka MHD a-40 bude sice prodloužena až do Sokolnic,nádraží, kde vznikne nový přestupní terminál. Ale sem pojedou jen VYBRANÉ SPOJE linky 40 (tj. asi 2 spoje za hodinu, a večer nic). Proto hrozí že a-40 bude ještě více zatížena jak nyní.


Není tak úplně pravda, na VŠECHNY spoje přijíždějící do Sokolnic navazuje vlak i a-40. Totéž v opačném směru. To že večerní odjezdy ze Sokolnic jsou 20:30 a pak až 23:05 je věc jiná, ale v té době nepřijede vlak, takže k čemu návazný bus 610? :wink:


Pokud čerpáte informace jen od Kordisu tak ano, ale pravda je že o víkendu vlak nepojede tak často a bude se přestupovat z 610 do 40 a obráceně. Toto je spíš info pro Bacila. jde o to že lidé z Dambořic apod. v prac. dny vystoupili v Tuřanech, u Makra, na Komárově. nyní budou muset využít a-40. Jsem zvědavej jestli to Kordis kapacitně dobře spočítal. na závěr: Takt spojů a-40 i a-610 je nedostatečný, takže Sokolnicím se zhorší dopravní obslužnost v prac. dny večer směr z Brna.


P. Haluza píše:
ZIP píše:
Zajímavá blbost: Zrušit přímý bus Dambořice-Brno a vytvořit falešnou vizi o zachování autobus. přímého spojení s územím města Brna (610+151) na periferii Brna. (Dopravní proud, který by byl pro většinu cestujících k ničemu!). Ale jako vtip to není špatný, ale určitě bych to nerozebíral a neposílal takové zlepšováky na OÚ do Dambořic. Tam jim už stačí, to co pro ně vymýšlí KORDIS.


No vy se tomu smějete, ale opravdu to tak bude, jeden spoj ráno a jeden odpoledne pojede v trase Líšeň, Jírova--Dambořice.


To jsou pro mne nové informace? Vy pracujete v nějakém dopravním podniku?


ZIP píše:
Ještě dodávám, že linka MHD a-40 bude sice prodloužena až do Sokolnic,nádraží, kde vznikne nový přestupní terminál. Ale sem pojedou jen VYBRANÉ SPOJE linky 40 (tj. asi 2 spoje za hodinu, a večer nic). Proto hrozí že a-40 bude ještě více zatížena jak nyní.


Není tak úplně pravda, na VŠECHNY spoje přijíždějící do Sokolnic navazuje vlak i a-40. Totéž v opačném směru. To že večerní odjezdy ze Sokolnic jsou 20:30 a pak až 23:05 je věc jiná, ale v té době nepřijede vlak, takže k čemu návazný bus 610? :wink:


ZIP píše:
Zajímavá blbost: Zrušit přímý bus Dambořice-Brno a vytvořit falešnou vizi o zachování autobus. přímého spojení s územím města Brna (610+151) na periferii Brna. (Dopravní proud, který by byl pro většinu cestujících k ničemu!). Ale jako vtip to není špatný, ale určitě bych to nerozebíral a neposílal takové zlepšováky na OÚ do Dambořic. Tam jim už stačí, to co pro ně vymýšlí KORDIS.


No vy se tomu smějete, ale opravdu to tak bude, jeden spoj ráno a jeden odpoledne pojede v trase Líšeň, Jírova--Dambořice.


VS píše:
Včera sem jel vlakem směr sokolnice a cesta trvá opravdu dlouho,aspoň 15 min.,myslím si že lidi z obcí jako(Dambořice ,Těšany,Hostěrádky,Měnín ap.) budou asi dost naštvaní,když jim zruší busy na Zvonařku a budou muset přestupovat na vlak.Lepší by bylo IDS busy vést až do Komárovu,kde by přestoupily na tramvaj.Předpokladem je ale posílení tramvají do Komárova aspoň na 2,5 min.To by pak a-40 zůstala v Tuřanech a linky a-40,48,63 by končily též v Komárově jako dnes a-509.


Výborný nápad, škoda, že takové racionální myšlení nemá celý KORDIS. Problém je jen v tom, že tato realizace není možná. ÚAN Zvonařka je strašně blízko Komárovské t-smyčce,a nikdo by neukecal peníze na výstavbu přestup. terminálu v Komárově. Nikdy KORDIS neopustí strategii IDS v tom, že autobusová příměstská linka protínající kdekoliv trasu této linky, musí být zkrácena a cestující přesunuti na vlak. Jo a lidé od Dambořic jsou opravdu naštvaní.


P. Haluza píše:
Jaroslav píše:
Z planku je jasne, ze 40 konci v Sokolnicich-Telnicich na nadrazi.


Co však z plánku jasné určitě není a asi to ještě asi nikdo neví, je možnost spojení linek 610 a 151, tedy že by autobus z 610 plynně pokračoval jako 151 podobně jako u linek 404/510. Vznikla by tak zajímavá trasa Dambořice-Otnice-Sokolnice-Šlapanice-Líšeň a nikdo by nemohl remcat že přijde o přímé spojení s Brnem :lol: . Nevíte o tom někdo něco?


Zajímavá blbost: Zrušit přímý bus Dambořice-Brno a vytvořit falešnou vizi o zachování autobus. přímého spojení s územím města Brna (610+151) na periferii Brna. (Dopravní proud, který by byl pro většinu cestujících k ničemu!). Ale jako vtip to není špatný, ale určitě bych to nerozebíral a neposílal takové zlepšováky na OÚ do Dambořic. Tam jim už stačí, to co pro ně vymýšlí KORDIS.


Ještě dodávám, že linka MHD a-40 bude sice prodloužena až do Sokolnic,nádraží, kde vznikne nový přestupní terminál. Ale sem pojedou jen VYBRANÉ SPOJE linky 40 (tj. asi 2 spoje za hodinu, a večer nic). Proto hrozí že a-40 bude ještě více zatížena jak nyní.


Bacil píše:
Jinak k tomu vedení a-40 do Sokolnic - připadá mi, že záměr je podobný jako u vedení a-75 do Bílovic: většina lidí bude jezdit vlakem, ale když někdo jede dejme tomu z Dambořic do Komárova, přestoupí radji na a-40, protože jinak by to musel objíždět přes centrum. Takže bych řekl, že je to dobrý nápad. Ale doufám, že se aspoň trochu zkrátí interval na a-40, protože v poslední době kloubům navzdory jezdí přecpané, paradoxně hlavně v dopravním sedle a v některých částech víkendu (myslím, že by to chtělo posílit neděli večer, kdy přijíždějí učni na ubytovnu u Tovární). Teď přibudou ještě Sokolnice. Na druhé straně (doufám) díky zaintegrování Dambořic apod. odpodnou cestující, kteří jezdili a-40 proto, aby ušetřili za jízdenku.

Musím Vás zklamat, cestující od Dambořic zavedením IDS budou nadále využívat a-40 ze Sokolnic (nucený přestup IDS), pro cesty do Tuřan až Komárova. To co v současnosti obslouží bus Dambořice-Zvonařka (vystupují v Tuřanech a Komárově), musí v rámci IDS nahradit a-40. K tomuto nabádá i samotný Kordis. Vlak je výhodný jen pro cesty do centra Brna a cesty severně od hl. nádraží.


Tak jsem napsal na Kordis, a dostal jsem odpověď, že v současnosti posily nejsou možné, ale v bodoucnu se s nimi počítá při zavedení centrálního dispečinku IDS. Pak ještě tam bylo, že jízdy větší skupiny osob je třeba hlásit předem. Což ovšem neřeší situaci, kdy se sejde moře jednotlivců a menších skupin osob :cry:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
No ony ty abusy tyky potrebuji udrzbu. Je to stejny jako kloubovy trbusy. I o vikendu by se uplatnily, ale holt se nekdy opravit musej .


PvvS: Ale o jenom víkendech jsem ty kloubáky myslel. V pracovních dnech vím, že nejsou žádné navíc, ale pro so+ne by se snad nějaké našly.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Kdyby je provozoval DP , tak vzhledem k vyluce na hlinkach tam chodej pesky. Zadny nadbytecny kloubusy nejsou . Navic se ani nemohly nektery planovane vyradit. To vse diky inteligenci magorstratu 2 tamejsich radnic.


Kolik provozuje ČSAD Brno-město kloubáků je zcela nepodstatné, jelikož monopol na linku 201 má ČAD Blansko (kromě jednoho páru večerních spojů, které jede Brno-město...)
pd píše:
Kdyby ty dvě linky o víkendech provozoval DPMB, tak by se snad klouby našly. Kolik má kloubových autobusů ČSAD Brno město?

Jinak Velká Klajdovka je báječný přestupní uzel mezi 78 a 201/2, že? :twisted: Na plánku to vypadá jako jedna zastávka...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Kdyby ty dvě linky o víkendech provozoval DPMB, tak je už dávno posiluje (tak jak busy do Mariánského údolí), případně by byl brzy upraven jízdní řád. V ČSAD jsou v těchto otázkách poněkud nepružní :cry:


Kdyby ty dvě linky o víkendech provozoval DPMB, tak by se snad klouby našly. Kolik má kloubových autobusů ČSAD Brno město?

Jinak Velká Klajdovka je báječný přestupní uzel mezi 78 a 201/2, že? :twisted: Na plánku to vypadá jako jedna zastávka...


Bacil píše:
V sobotu jsem měl se skupinkou tuřanských skautíků namířeno do Rozstání s plánovanými přestupy na Velké Klajdovce (z a-78 na IDS-201) a v Jedovnicích (201-231), jenže autobus (sólo!) přijel ze Staré Osady tak plný, že na zastávce vůbec nezastavil a zastavil až za ní, jen pro výstup

Jel jsem v sobotu busem a-201 prav. odjezd 10.16 ze Stare Osady. I kdyz ridic na Stare Osade najel k zastavce uz v 10.10, odjizdel az v 10.25. - tak to dopada, kdyz si vetsina lidi kupuje jizdenku az u ridice. A autobus byl priserne nacpany (vice nez tramvaj 1). Uz na Vlcnovske to nekteri cestujici na zastavce vzdali. Na dalsich zastavkach uz nemelo vubec cenu pokouset se do autobusu dostat. Uvolnilo se to az ve Krtinach.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A kde ty klouby vzit ? Zatim zadny nejsou navic :( . Ale tyhle veci by stalo za to psat v co nejvetsim mnozstvi na Kordis. Aspon by vedeli kam se podivat driv.


A pak mě ještě zlobí jedna věc: Kordis s velkou slávou vyhlásil prodloužení "letních" spojů na 201 a 202, jenže ono to ani z daleka nestačí. V sobotu jsem měl se skupinkou tuřanských skautíků namířeno do Rozstání s plánovanými přestupy na Velké Klajdovce (z a-78 na IDS-201) a v Jedovnicích (201-231), jenže autobus (sólo!) přijel ze Staré Osady tak plný, že na zastávce vůbec nezastavil a zastavil až za ní, jen pro výstup. Museli jsme změnit plány a někteří na tom i finančně tratili, protože už měli označenou jízdenku. Jsem přesvědčen, že na 201 by měl jezdit o víkendech "klouby" a že by se mělo zvážit, jestli interval nezkrátit aspoň v některých hodinách na 30 minut. Nebo aspoň operativně nasazovat posily.


Jinak k tomu vedení a-40 do Sokolnic - připadá mi, že záměr je podobný jako u vedení a-75 do Bílovic: většina lidí bude jezdit vlakem, ale když někdo jede dejme tomu z Dambořic do Komárova, přestoupí radji na a-40, protože jinak by to musel objíždět přes centrum. Takže bych řekl, že je to dobrý nápad. Ale doufám, že se aspoň trochu zkrátí interval na a-40, protože v poslední době kloubům navzdory jezdí přecpané, paradoxně hlavně v dopravním sedle a v některých částech víkendu (myslím, že by to chtělo posílit neděli večer, kdy přijíždějí učni na ubytovnu u Tovární). Teď přibudou ještě Sokolnice. Na druhé straně (doufám) díky zaintegrování Dambořic apod. odpodnou cestující, kteří jezdili a-40 proto, aby ušetřili za jízdenku.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2676 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 103, 104, 105, 106, 107, 108  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 11:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]