Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 50 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Naxashi píše:
Není to náhodou snad o výkonu motoru?

A o převodovce. Blokovaná dvojka je příliš těžká, neblokovaná jednička zase přes měnič nepřenese tolik výkonu. Proto to furt řadí jedna, dva, jedna, dva, jedna, dva a autobus nejede. Převodovka asi neumí zablokovat jedničku. Ale to je jenom otázka SW, nebo ne?


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
To, že „lapají po dechu“ i novější autobusy neznamená nic. Není to náhodou snad o výkonu motoru?
Něco podobného jsem kdysi zkoušel v BAHNu. Protáhl jsem teda trať 2 a 3 z SO až na Vinohrady, ale i 9 zespodu.
Jsem rád, že nejsem jediný, kdo o tom přemýšlí. I když nějak nevěřím v realističnost (ani jednoho) takového řešení. Ten sklon… Dlouhá nová trať…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Rozumnější mi přijde rozvětvení líšeňské tratě za zastávkou Novolíšeňská, nová trať dle plánu ulici Věstonickou zakončená blokovou smyčkou na Pálavského náměstí.

Nicméně stejně se toho nedožijeme :D

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
602
25 říj 2019 10:12
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/nova-trat-tramvaj-kopec-vinohrady-brno.A200521_548712_brno-zpravy_mos1


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Z pohledu bezpečnosti to právě vidím naopak - kdyby se náhodou něco stalo, aby cestující měli volnou únikovou cestu.

Přitom ploty zůstaly z pohledu organizace dopravy úplně stejně. Původní plot byl mezi odstavnými a příjezdovými kolejemi (respektive tam byla ještě jedna odjezdová, která se odpojovala hned za vjezdovou vrátnicí) - ne hned u TT Komín - Mendlák, jak píšeš. No a dneska je plot také mezi příjezdovými a odstavnými kolejemi, jen se trochu posunul. Kromě toho tam je ještě jeden plot mezi ulicí a TT, ten ale zůstal nezměněn.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Nevím kam se svým dotazem, zkusím štěstí tady.

Dotaz se týká nové pisárecké haly. Co jsem si všiml, tak mezi novou halou a původní halou vznikl plot, který se (dle mého názoru) nesmyslně posunul do areálu.

Ten plot byl původně mezi tratí MN-Bytrc a odstavnými plochami vozovny, kde podle mě dával smysl. Když by se něco stalo a museli lidi ven, tak by se nerozutekli po vozovně, což teď můžou... Nebo mi něco uniká?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Kolik se tím ušetří cca času? Nemohla by se díky tomu zkrátit jízdní doba (papírově, v JŘ)? Pokud by zůstala zachována, tak rychlejší průjezd výhybkou bude následně doplněn o delší stání v zastávce.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Návěsti tam jsou už nějakou dobu. Ještě dneska odpoledne byly dočasně zneplatněné.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Na rychlostní výhybkách pod Líšní už by měly platit rychlosti, na které jsou ty vexle stavěné. Jsou tam i nové návěsti.


Offline
Uživatelský avatar

441
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Tady je ještě oficiální zpětvzetí odvolání k šalině do kampusu z úřední desky:
https://www.staryliskovec.cz/filemanage ... ile=805458

Tímto oznamujeme, že rozhodnutí – stavební povolení č.j.: DUCR-11399/20/Os ze dne 2. března 2020 nabylo právní moci 6. května 2020.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Trať do kampusu: stavba může do měsíce začít. Koupili poslední chybějící pozemky

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
58
21 říj 2016 18:34
No nemyslím si, že by se ostrůvky na Jugoslávské předělávaly z nějakého zásadního důvodu, ale prostě se rekonstruují spolu s tramvajovou tratí. Přecejen ty původní už tam byly nějakou dobu tak to vyměnili. Nové vypadají designově sjednocené s ostrůvky linek 3 a 11 na Jugoslávské.


Offline
7386
27 úno 2010 07:40
https://zdopravy.cz/krajsky-urad-schval ... rna-47359/


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Paráda, takže práce běží podle harmonogramu, prostřední část úseku má prý přijít na řadu jako poslední. Zajímalo by mě, proč se vlastně předělávaly ostrůvky na Jugoslávské? Tam přece s bezbariérovostí nebyl zásadní problém. Vysvětlil by mi to kdyžtak někdo? Moc díky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
58
21 říj 2016 18:34
Tak na Merhautce budou skutečně zastávkové mysy. Teď se buduje mys na zastávce Venhudova směrem do centra. Již jsou postaveny rantly, kde se bude nastupovat. Jinak první část mezi Provazníkovou a Venhudovou už je průjezdná pro auta a téměř (až na pruh silnice do centra a právě zastávkový mys) hotová. Práce se přesunuly na druhou část mezi Venhudovou a Trávníky.
Dole u zastávky Jugoslávská práce stále probíhají mezi ulicemi Jugoslávská a Sýpka.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Podle toho, co jsem viděl, tak by měly zůstat klasické ostrůvky.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nemůžu najít správné vlákno a potřeboval bych pomoct. Předělává se Kartouzská, dokázal by mi někdo popsat nový stav? Prý i tady má být pojížděný mys.
Potřeboval bych popsat budoucí stav po rekonstrukci, už mě znáte, takže je jasné, že to potřebuju i pro ostatní nevidomé a slabozraké. Bylo by fajn, kdyby mi někdo řekl i důvod změny, proč nemůžou zůstat klasické ostrůvky.
Omlouvám se za duplicitu, dal jsem to i do vlákna o fotogalerii.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Ještě se vrátím k tomu mnou navrhovanému přesunutí zastávky Merhautova za křižovatku. Dost se mluvilo o tom, že pětadvacítky nebo šestadvacítky, které jsou v pracovní dny ukončené v Husovicích, by končily ve Štefánikově čtvrti tak, jak to už jeden čas v podstatě bylo (s tím rozdílem, že se na Lesnické převlékly na 46). To je dost pádný argument pro přesunutí Merhautovy za křižovatku. Aby člověk nemusel váhat, zda mu to dřív pojede z Merhautovy, nebo ze ŠČ. Zastávka u Kotěrovy by pak mohla zůstat jenom pro 44 a 57.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
A je to tady! :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Na K-reportu už se to řešilo, ale přeposílám to i sem.
Je to o problémech stavby šaliny na kampus.
Poslal jsem dotaz a přišlo mi vyjádření:
Objevily se určité problémy v získání potřebných stavebních povolení. V nacházejících týdnech budou probíhat různá jednání, po kterých bychom měli vědět více. Přípravné práce zatím stále pokračují

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Stejně je to hudba tak vzdálené budoucnosti, že se nás to netýká (rád bych se mýlil).


Offline
7386
27 úno 2010 07:40
Jediné, co tam není, je explicitní zmínka o souvislosti obou akcí.


Offline
7386
27 úno 2010 07:40
O SJKD se píše v témže textu. A Sochorovou má v tom případě vést šalina, což je správně.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, že tam má být portál, to zhruba odpovídá, ale v textu ČTK to mají blbě napsané, neuvádějí to v souvislosti s SJKD, ale v souvislosti s běžnou pouliční tratí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Přímo zdroj k tomu píše:
Citace:
 Zy/R31 Přeložka tramvaje Sochorova (tramvaj)
V případě realizace tramvajové větve SJKD (Zy/71) a současné existence pouliční tramvajové tratě po
Minské by tato musela být zaústěna do bystrcké tratě jinou stopou (stávající stopu by využil SJKD).

(Územní plán města Brna, Textová část odůvodnění - https://upmb.brno.cz/pripravovany-uzemni-plan/navrh-2/ )

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 pro 2024 09:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]