Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 55 z 136    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 136  Další
Autor Zpráva
Offline
1798
04 bře 2012 23:26
A je to tady! :-D

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2509
28 lis 2007 23:00
Brno
Na K-reportu už se to řešilo, ale přeposílám to i sem.
Je to o problémech stavby šaliny na kampus.
Poslal jsem dotaz a přišlo mi vyjádření:
Objevily se určité problémy v získání potřebných stavebních povolení. V nacházejících týdnech budou probíhat různá jednání, po kterých bychom měli vědět více. Přípravné práce zatím stále pokračují

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

7037
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Stejně je to hudba tak vzdálené budoucnosti, že se nás to netýká (rád bych se mýlil).


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Jediné, co tam není, je explicitní zmínka o souvislosti obou akcí.


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
O SJKD se píše v témže textu. A Sochorovou má v tom případě vést šalina, což je správně.


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, že tam má být portál, to zhruba odpovídá, ale v textu ČTK to mají blbě napsané, neuvádějí to v souvislosti s SJKD, ale v souvislosti s běžnou pouliční tratí.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1416
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Přímo zdroj k tomu píše:
Citace:
 Zy/R31 Přeložka tramvaje Sochorova (tramvaj)
V případě realizace tramvajové větve SJKD (Zy/71) a současné existence pouliční tramvajové tratě po
Minské by tato musela být zaústěna do bystrcké tratě jinou stopou (stávající stopu by využil SJKD).

(Územní plán města Brna, Textová část odůvodnění - https://upmb.brno.cz/pripravovany-uzemni-plan/navrh-2/ )

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

406
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Na současné trati z Vozovny Komín na Rosického náměstí má být tunelový portál - vjezd do SJKD, proto ta nová spojka ulicí Sochorovou.


Offline
Uživatelský avatar

4000
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Cracatit píše:
Vypadá to, že mají v té tiskové zprávě z ČTK chybu, přece proč by propojovala něco trať ulicí Sochorovou, když už od Rosického nám. existuje šalina ke Komínu a spojuje se s tou od Pisárek, nedává to smysl.


Jestli to není míněno tak, že je záměr přehodit trať zpoza zahrádek právě do ulice Sochorova. Lepší oblužnost ulice plus těch IT kanclů, nebo co to je, při ulici Kníničská.

Záměr propojky Stará Osada - Táborská moc nechápu, dobře, pokud se něco stane na Křence, lze to objet, ale přepravní potenciál? Spíš jestli by nebylo výhodnější se vrátit k původní myšlence vést šalinu od Staré Osady na Vinohrady.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Vypadá to, že mají v té tiskové zprávě z ČTK chybu, přece proč by propojovala něco trať ulicí Sochorovou, když už od Rosického nám. existuje šalina ke Komínu a spojuje se s tou od Pisárek, nedává to smysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

280
31 led 2010 23:09
Z DOPRAVY.CZ - Územní plán Brna počítá s řadou nových tramvajových tratí


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo, to říkal táta o nočním rozjezdu pod okny, že si zvykneš taky, protože babička s dědou pracovali ve Frutě a měli služební byt v prvním patře přímo vedle hlavní brány, takže noční 49 do Modřic co hodina, nebo podle řádů prostě a vůbec to nevnímal, zatímco návštěvy si při občas stěžovaly, že jak se dá spát v tom hluku. :mrgreen: Prostě pohoda, přitom v zadní části bytu, kde byla kuchyně a koupelka, nešlo slyšet skoro nic, protože do areálu byl dvůr se zelení a zeď s vratama, aby bylo kudy odvážet popelnice.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2832
01 úno 2006 10:39
Bydlím na Moldavské a dálnic je slyšet jak hrom od večera až do raních hodin, přes den většinou ne. Nejhorší jsou noci v létě, občas se nedá vůbec spát, proto hledáme domek někde pryč a jak to půjde mizíme a stěhujeme se pryč od dálnice. Těch 9 let stačí.


Offline
Uživatelský avatar

3347
13 lis 2004 11:58
Ona je slyset ve vetsine krajnich casti Bohunic i Liskovce, predevsim v noci. Ale je to o zvyku..


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jsem to probral s tátou, který pracuje jako geodet a má řadu oblastí prochozenou a říkal, že ulice Družstevní je od dálnice dál v pohodě, že je tam průchod/průjezd pod tratí a že nejspíš směrem k Brnu bude ta zastávka Ostopovice, dál říkal, že ulice Družstevní prakticky nemá moc paneláků a že ten jeden v cípu sídliště je min. sto metrů od samotné dálnice, nicméně to nepopírá mou zkušenost, že ta dálnice je tam zatraceně dobře slyšet.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3798
08 čer 2005 23:12
xcav8 píše:
Odkaz na mapový podklad z roku 1976: https://gis.brno.cz/mapa/historicka-ort ... ly=&lbp=95

Děkujeme.

Je tam taky krásně vidět "obchvat" prvního úseku ulice Točné


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Ano, nenapadlo mě zkontrolovat katastr, myslel jsem, že cesta patří k areálu. A ona je kupodivu obecní.


Offline
1107
09 lis 2006 18:16
Od prasečáku (či co to je) vede cesta do Ostopovic, je tam průchod pod tratí. Tam bude i železniční zastávka Ostopovice (průchod pod tratí bude využit pro přístup k nástupišti). Nicméně lávka asi ne, jelikož hned za dálnicí vede vysoké napětí.


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Ojin píše:
V těch místech u Kyjevské by se dost hodila lávka přes D1, do Ostopovic je to pár set metrů, ale nedá se tam rozumně dostat - to bude ještě výraznější až vznikne v Ostopovicích železniční zastávka.

Ta lávka by ale momentálně vedla max. do prasečáku. Není tam nikde ani náznak jakékoli cesty k Ostopkám, pokud vím.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2509
28 lis 2007 23:00
Brno
Odkaz na mapový podklad z roku 1976: https://gis.brno.cz/mapa/historicka-ort ... ly=&lbp=95

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

454
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
V těch místech u Kyjevské by se dost hodila lávka přes D1, do Ostopovic je to pár set metrů, ale nedá se tam rozumně dostat - to bude ještě výraznější až vznikne v Ostopovicích železniční zastávka.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Myslím, že to bylo asi takhle: Západní přivaděč se snad otevíral v půlce sedmdesátek (ta první půlka po ul. Kamenice), úsek Velká Bíteš - Brno se otevírala snad 1974, co jsem se někde dočetl, zbytek D1 po sjezd na Bratislavu se snad otevíral 1980, no a ty paneláky tam asi vznikly v mezidobí, možná ještě před přivaděčem. Nevím to jistě, ale myslím si to podle toho, co jsem se dočetl o dálnici.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3798
08 čer 2005 23:12
A na té Kyjevské byly dřív paneláky nebo dálniční přivaděč?


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Cracatit píše:
Tak on ten barák je taky nejlíp dostupnej regionálkou, která u něj končí, na štěstí stále v zóně 101.

Bych se nedivil, kdyby ten člověk pracoval jak na sviňu v Troubsku. :-)


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě k tomu Východnímu půloblouku, kdyby neexistoval, tak pojede hlavní severojižní zátěž dopravy Kolištěm a Lidickou násobně víc, případně Jaroškou a Sportovní, kdyby Jaroška navazovala na ten směr a kdyby neexistovala ulice Milady Horákové. Radši si to nepředstavuju, jak moc by to devastovalo centrum města.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 136  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 24 dub 2025 03:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]