Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 74 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6963
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Doufám, že to nezbrzdi provedení projektu. Si vzpomněli za 5 dvanáct.


Offline
Uživatelský avatar

1895
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Sice existuje projekt vozovny v Bosonohách, ale já bych ji radši umístil do oblasti Stránské skály do jihovýchodního cípu areálu Zetoru, klidně bych tam zaintegroval i tu smyčku. V průmyslové oblasti by ta vozovna nikomu nemusela vadit. V souvislosti s tím bych na zastávce Krásného zřídil kolejovou spojku ala Masná, aby se tam mohly otáčet vyjíždějící a zatahující tramvaje na d-8.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
mechoš: Já s tebou naprosto souhlasím, je potřeba nová, vysokokapacitní vozovna (i) pro jednodílné 45 m vozy.
Samozřejmě, všichni tu jsme na zemi, nikdo z nás ve skutečnosti nevěří v jakékoliv rozšiřování. Nebo alespoň já ne. Budu v to věřit, až tady uvidím fotky, že se teda kope.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2776
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Pánové a teď nohama na zem.
Plánuje se hromada rozšiřování tratí - ano jsem pro, ale v první řadě by se mělo uvažovat o nové vozovně protože:

Kamechy - cca 2 soupravy (4vozy)
Lesná - cca 4 - 6 souprav ( 4 - 12 vozů - podle toho co tam pojede)
Líšeň - Vzhledem k předpokládanému zvětšení intervalu tam ty 3 vozy co tam teď ve špičce jezdí stačit určitě nebudou - takže klidně i třeba 10-20 vozů
Bohunice - tam si myslím že jediné prodloužení kde by nedošlo k nárustu vozů

A to jsem určitě na něco zapomněl.

No takže to máme cca 30 až možná 40 vozů navíc....
A kde je odstavit....


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pokud vím, tak trať ke křížení D1+D2 je v územním plánu města pořád a dokud jsou dotace na stavbu nových tratí, tak by nebylo od věci se do takového projektu pustit, mít třeba pro tři tisíce aut velké P+R za křížením dálnic by docela pomohlo, hlavně v dobách, kdy se konají velké akce jako strojírenský veletrh a Grand Prix.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1787
04 bře 2012 23:26
Ondra K. a MartinV: TT od Komárova ke křížení D1/D2 je (nebo alespoň bylo) v územním plánu. Taky si říkám, že by bylo fajn udělat tunel k Avionu a mít smyčku tam. Klidně ať tam jezdí jeden spoj za 10 nebo 20 minut, zbytek jen na Komárov, ale bylo by to pořád lepší a pohodlnější, než současné spojení.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

535
28 črc 2013 14:13
Když se tu řeší projekt tramvaj Plotní, neví náhodou někdo, jak to vypadá s obnovou trati ze Stránské skály do Líšně?


Offline
Uživatelský avatar

6963
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
To mě též napadlo, nedaleko křížení dálnic by navíc mohlo být P+R parkoviště - s přestupem na přímou tramvajovou linku do centra. To by byla v podstatě značka ideál.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Rozumné řešení by bylo prodloužit TT z Komárova směr Avion a někde po trase vybudovat přestupní terminál pro autobusy, tak aby a-40, a-63 a spol. vůbec do města nezajížděly.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6963
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
K tomu snad nedojde. Mít linky rozdělené nepřenáší právě to zpoždění z jedné na druhou.


Offline
2805
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, vzhledem k pravidelným zásekům A-60/61 v Bohunicích na Jihlavské jde asi o hodně anarchistické kroužky při tom spojování s A-40. Trochu to připomíná busové metrolinky v Prahe.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

50
24 zář 2004 16:39
Ojin píše:
Myslel jsem samozřejmě zastávku Konopnou, ne ulici.


Aha.

No hlavne ted ve smeru do centra u sidliste zsstavka NAD neni.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Myslel jsem samozřejmě zastávku Konopnou, ne ulici.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

50
24 zář 2004 16:39
Ojin píše:
Podobně se nabízí propojení 63+64, obousměrně přes Konopnou, kde se ten přestup na šalinu bude dat (byť do centra přes přechod, jako Halasovo nám.) Přímé spojení na Masnou a do Židenic by mohlo bolest ze ztráty přímého spoje do centra trochu utišit :)



Konopnou? To je preklep, ne?


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Podobně se nabízí propojení 63+64, obousměrně přes Konopnou, kde se ten přestup na šalinu bude dat (byť do centra přes přechod, jako Halasovo nám.) Přímé spojení na Masnou a do Židenic by mohlo bolest ze ztráty přímého spoje do centra trochu utišit :)

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
324
21 dub 2009 20:30
Výjezd z UAN na Plotní bude, respektive v projektu je (pro hnidopichy: vizualizace není projekt).

Konečná 60+61: V anarchistických kroužcích se bouřlivě diskutuje o propojení 40+60(61) do jedné dloooouhé linky; tedy především v době po dokončení šaliny ke Kampusu.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6177
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Administrativní vyřízení sjezdu a jeho následná realizace je věc majitele pozemků a připojované nemovitosti. Bude-li někdy řešen, tak určitě v rámci reko ÚAN. Projekt rekonstrukce ulice s tím nesouvisí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
A ten výjezd z UANu bude obnovenej ve stejném místě, kde byl před roky nesmyslně zrušen?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A nemůže být ten nový výjezd z ÚAN nakonec součástí jiného projektu a to plánovaného projektu na modernizaci ÚAN? Vysvětlovalo by to, proč v projektu tramvaje Plotní chybí :-k Každopádně, kdyby nakonec vznikl, nemohly by linky na Komárov jezdit přes ÚAN a pak tím novým výjezdem? Myslím, že na průjezdu by se dalo dohodnout snadněji, než na odstavování autobusů, ne?

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Vario1523: V celé délce Plotní jsou vyznačeny BUS pruhy, minimálně ve směru do centra by bylo vedení busů po Dornychu zvěrstvo, neboť ten bude zcela jistě pravidelně zacpaný.

Eda: To ukončení 60/61 na tram. zastávce Zvonařka ale potřebuje právě ten výjezd z ÚAN na Plotní, a ten v projektu jaksi chybí.


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
Mám tušení, že DPMB přestal jezdit na ÚAN, protože chtěl majitel ČSAD? teď Tourbus?? nevím přesně, poměrně drahé poplatky za stání, proto tato varianta, ač nejlepší, pravděpodobně nemůže projít.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tak 60 a 61 můžou končit/začínat na tramvajové zastávce Zvonařka a odstavovat se můžou jezdit třeba na střechu ÚANu.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2497
28 lis 2007 23:00
Brno
Nebylo by špatné, pokud by 60 a 61 zajížděla přímo na autobusák.
Vyhradit si tam extra místo na bus MHD by neměl být zase takový problém.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Doufám, že ten nový vjezd do ÚANu z Plotní bude.

Tím každý spoj regionálek jedoucí tímto směrem ušetří klidně 5 minut a ulehčí se tím přetíženým křižovatkám na Opuštěné.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Já měl za to, že po Plotní budou jezdit pouze tramvaje a po Dornychu autobusy (Komárov-Zvonařka bez zastavení). Linkové vedení se bude muset měnit tak jako tak, minimálně linky 60 a 61 přijdou o obratiště na Zvonařce.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3280 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 25 zář 2024 05:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]