Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 90 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Ale aspoň už tady neprezentuje takový bomby jako před časem. Konkrétně vyjmenovávat nebudu, protože nechci rozdmychávat oheň. Nic proti jeho gustu. :-)

Teď je otázka, do jaké míry by byla trať k Avionu účelná. Vím o rozmachu obytné zástavby v okolí Avionu a Přízřenic. Řekl bych, že jak místním, tak zákazníkům Avionu by prozatím postačilo autobusové spojení v kloudném intervalu a s kloudným přestupem v moderním uzlu. Pokud daný přestupní uzel a taky přístup DPMB nestojí za H, tak přestup není problém. Kde je to naopak, tam je averze lidí k přestupům opodstatněná.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Před časem Jezour perlil se svými svéráznými postoji k noční dopravě a teď dává najevo svou konzistenci v názoru na trať do Avionu. Podle jeho logiky by se vlastně mělo jezdit akorát do velkých sídlišť, kde baráky patří obci (no možná někde v centru se taky obecní nájemní dům najde), ale na Kamechy? Nas... Všechno soukromé vily kapitalistů. Zrušit busy do Soběšic a Útěchova, samé rezidence zazobanců.

Takže že do Avionu jezdí mraky lidí, tedy zákazníků DpMB, je Jezourovi šumák.

Smutné.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Myslel jsem samozřejmě v okrajovějších časech, navíc jsem to srovnával se zmiňovanými šalinami.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Robert: Ve špičce 4 vlaky za hodinu, to je málo? Kolik bys tam těch vlaků chtěl nacpat? Úsek Hlavní - Židenice už moc dalších vlaků nesnese.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Z a- 42/70 mas na rolu vlak. Ano, interval stoji za hovno.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
KPN jako dobrý příklad přestupní uzlu? To jako vážně? Pokud jedu a-42/70 a chci na hlavak, tak musím přestoupit až na Semilasse na d-1, která má absolutně nepřístupný ostrůvek bez přechodu. Při cestě a-41/71 z Medlánek musím do podchodu na Tylově, pokud chci jet d-6 od Semilassa, tak přebíhat silnic nebo běžet až dolů k přechodu :roll:
a-43/301 jsou odkázáni jen na d-6 (+ přestup na d-1) nebo vlak, který o víkendu jede jednou za hodinu, za mě teda dobrý příklad opravdu ne

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Jezour: Aneb jak jsem si myslel. Takhle to je nejspíš u spousty dalších, a než se něco postaví, tak se plány několikrát změní a budeme tu mít nakonec úplně něco jiného.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
V nejblizsich letech cista nula, pouze uvahy.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Jezour: Přesně tak.
Je uvažován: máš nějaké bližší informace o tom, jak moc nepravděpodobná tahle trať je? Máme důležitější, jasně, jen by mě zajímalo, jestli to je pravděpodobné jako kvantový jev na makroskopickém měřítku. :-)

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1110
21 zář 2009 15:23
Do areálu soukromého nákupního centra nikdo za státní peníze trať nepostaví. Pokud by takové choutky mělo vedení Avionu, ať si trať vyprojektuje a zaplatí, ale erár na to nedá ani korunu. Budoucí terminál je uvažován před křížením D1/2 s kapacitním P+R a terminálem IDS pro linky z jižních částí Brna i okolních obcí.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
OK. Žádný podjezd pod dálnicí být nemá. V ÚP je to natažené ke křížení s D2, tam je pak ale smyčka. Tohle jsou prostě oficiální plány, které se stejně nikdy nenaplní.
I když to teda zní hloupě, s šalinou do Avionu jako takového se nepočítá. A nechápejte mě špatně, taky jsem názoru, že každá druhá 12 by tam klidně jezdit mohla. Nebo každá 4, nevím. Končit u křížení dálnic je stejné, jako končit v polovině trasy: na hlavu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Linka A jezdí po většinou po20 minutách. K ní je však třeba připočítat a67 s desetiminutovým intervalem ve špičce. Avion potenciál na šalinu má, problém akorát je překonat D1. Kdyby se tam jezdilo pásmových provozem (každá druhá d12), tak by to mohlo fungovat a možná by se časem interval zahustil, protože by lidi, kteří nepotřebují odvézt něco objemného zjistili, že šalinou se do štatlu dostanou rychleji (od Avionu až na Zvonařku po samostatném tělese).
Jediný problém vidím v nákladech na podjezd pod dálnicí a v koordinaci s ŘSD (asi by se muselo při stavbě uvažovat dopředu s rozšířením dálnice na tri pruhy) a s úpravou MÚK D1/D/2.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Taky bych byl pro nějaký přestupní terminál na Komárově. Ideálně, pokud by to nahradilo Úzkou. Nebo alespoň část, a další část by se přesunula jinam. Úzká je katastrofa.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Tak lidé protestují, ale proč? No protože jízda d-12 jim přinesla jen zhoršení (a nejde o přestup, který ale v současné poloze není zrovna super), ale spíš o čas jízdy ve stejném úseku, navíc to ještě bylo diskriminační řešení jen pro určitou část lidí.
Ukázkou dobrého přístupu může být KrPole nádraží a linky 43, 41, 42, 70, 71 a 301. Nevím o tom, že by si někdo stěžoval z této strany, že mu to nejede až na Českou.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Vybudovat moderní přestupní terminál mezi linkami 12, 40, 48, 63, 509 a 109 v okolí Hněvkovského by bylo nejrozumnější možné řešení. K tomu potom zkrátit interval d-12 na 4 minuty. Souběh s tramvají je o ničem.

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Pokud by se v Komárově ukončilo systémově vše tj. 40, 48, 49, 63, 109, 509 (snad jsem nic nezapomněl) tak by byl odpor místních spíše zbytečný. Ukončení jen 59 jako v minulosti byl bohužel nepodařeným experimentem.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
Ondra K. píše:
díky stavbě přestupního terminálu někde na trase by se dalo odlehčit autobusovému provozu na Úzké a značně omezit provoz autobusů po Hněvkovského....

To je chvályhodná myšlenka, nicméně se obávám, že neprojde přes místní, viz kauza 59/63/509


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Naxashi píše:
…a prodloužení 1 na obou koncích, trať na Přízenince, prodloužení z Komárova…

Do těchto končin cestuji málo a většinou právě kvůli Avionu, Olympii. Prodloužení šaliny dál mi přijde nerentabilní, železničním mostem končí zástavba a dál to zvládnou autobusy a v Chrlicích je vlak. Problém je, že Brno nemá městský okruh a tak se všechna auta tahaj přes centrum, proto ty kolony. Navíc rozšíření šaliny tímto směrem by si asi již vyžadovalo novou vozovnu. Tato otázka zde již padla v souvislosti šalina v Líšni a Bosonohách.
Na druhé straně Brna se nabízí protáhnout šalinu až do Žebětína nebo zmíněných Bosonoh, ale má to význam z důvodu dojezdových časů do centra? Už dnes to trvá 30minut (d-1). Řešení? Expresní autobus nahrazující funkci metra, což už se začíná, zdá se úspěšně dít. Celou tuto záležitost ovšem kazí již zmíněné nevybudované obchvaty Brna. Za těch 30 let se Brno značně rozrostlo, ale vybudovali se pouze tři tunely a jedině, kde se dá "plynule" dostat z východu na západ města je jeho jižní část díky dálnici. Z Bystrce se pohodlně dostanu na Lesnou, do Líšně musím pokračovat ucpanou ulicí kolem kasáren. Z Líšně do Slatiny musím kolem spalovny po Řípské nebo přes kruháč po Tuřance. Jak by se hodil nájezd na Prahu na exitu 203 u Podolí...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
…a prodloužení 1 na obou koncích, trať na Přízenince, prodloužení z Komárova…

Podle mě je škoda, že zrovna o tom prodloužení z Komárova se moc nemluví. Přitom by trať z Komárova do Avionu vyřešila nemálo současných problémů. Zrychlení dopravy do Avionu a zpět, při doplnění parkoviště P+R alespoň částečné odlehčení provozu IAD v té trase, díky stavbě přestupního terminálu někde na trase by se dalo odlehčit autobusovému provozu na Úzké a značně omezit provoz autobusů po Hněvkovského....

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Územní plán s protažením jedničky počítá, ale ne k Bauhausu, pouze cca na úroveň zastávky Žilkova. Koncept připravovaného pak měl odbočku vlevo po Terezy Novákové zatím do polí, nicméně do rozvojové lokality.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Jen teda nevím, jestli právě tím bauhausem nepadla ta "dvakrát větší smyčka" neb toho místa tam není na rozdávání.
Toho traťovýho perverzačení by se dalo vymyslet víc...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Rem: MtM to napsal. Nevím teda o tom, že až k Bauhausu, ale u územního plánu si pamatuji Žilkovu.
Bauhaus se mi zdá trochu zbytečný, nicméně, dokážu si představit, že by to tam do budoucna mohlo nějak fungovat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Protažení k Bauhausu by jistě mělo více kladných stránek. Nemyslím tím jen lepší dostupnost zdejší MČ či obchodu, ale možnost vybudování zde vícepodlažního P+R parkoviště (byť systém dnes ještě nefunguje, jednou bude nezbytný). A z mého pohledu má cenu tahat TT i do okrajových MČ. Rychlá a především kapacitní doprava. Takovou jsem nejvíc ocenil ve Stuttgartu - zdejší U-bahn, polopodzemní vlakotramvaj jede skoro do každé části města. Koncové úseky samozřejmě bez ořezání, i když pochopitelně zastávku za zastávkou lidí ubývá, přesto zde pásmový provoz téměř nemají.


Offline
1374
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Plány jsou/byly na protažení 1 k Bauhausu, kde se prý počítalo s dvojnásobně větší smyčkou, než je v Řečkovicích. Jestli z toho sešlo, už nevím.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Naxashi píše:
…a prodloužení 1 na obou koncích, trať na Přízenince, prodloužení z Komárova…


Jedničku prodlužovat na obou koncích? Kam bys to chtěl proboha z Řeček protahovat???

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3287 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 20:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]