Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 91 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Plány jsou/byly na protažení 1 k Bauhausu, kde se prý počítalo s dvojnásobně větší smyčkou, než je v Řečkovicích. Jestli z toho sešlo, už nevím.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Naxashi píše:
…a prodloužení 1 na obou koncích, trať na Přízenince, prodloužení z Komárova…


Jedničku prodlužovat na obou koncích? Kam bys to chtěl proboha z Řeček protahovat???

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zrovna včera jsem se bavil s jedním bývalým vysoko postaveným brněnským politikem (který mch. tehdy skončil, že se mu nelíbila zákulisní jednání a klamání voličů)...je velká škoda, že v Brně jsou aktuálně pouze 2 (či tak nějak) jeřáby. Aneb rozvoj města se pozná i právě podle těchto strojů. A náš ÚP je už zase jiná pohádka.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Tak snad ta Líšeň klapne.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
…a prodloužení 1 na obou koncích, trať na Přízenince, prodloužení z Komárova…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

635
15 dub 2013 15:57
Důvod: pan starosta je ... no, domyslete si to sami

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brnu se podařilo získat dotace ve výši téměř jeden a tři čtvrtě miliardy na nové tratě pro MHD
http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/doprava/6593-brnu-se-podarilo-ziskat-dotace-ve-vysi-temer-jeden-a-tri-ctvrte-miliardy-na-nove-trate-pro-mhd.html


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Lesnická od Helfertovy po Zemědělskou je v katastrofálním stavu, ale vzhledem k úzkým předjízdným pruhům by nemělo smyl opravovat jen TT. A kdo ví, v jakém stavu jsou sítě pod vozovkou. Naštěstí vzhledem k zástavbě tam není tolik přípojek, proto by se tahle komunikace měla udělat zgruntu, spousta bočních ulic už takto opravena byla.

Slyšel jsem o generálce Merhautovy od ZŠ až do ŠČ. Ta by to potřebovala taky jako prase drbání.


Offline
Uživatelský avatar

3991
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Neví někdo plány rekonstrukcí tratí na příští rok? Neplánuje se například totál rekonstrukce trati od Nezamyslovy po Novolíšeň, podobně jak v Bystrci? Tam už by to bylo hodně třeba, stejně třeba taková Lesnická.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
http://medlanky.cz/vysledky-ankety-o-pr ... emu-parku/

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Ty lidi jsou snad totálně retardovaný. :-D
Díky bohu, že tohle nebylo závazné.
xcav8: Kde že přesně najdu ten územní plán?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Pokud chápu obrázek správně, tak už je pozemek pro budoucí trať vykoupen.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Tak výsledky medlánecké ankety dopadly těsně v neprospěch nové trati.
http://medlanky.cz/vysledky-ankety-o-pr ... emu-parku/

37 % pro dvoukolejnou
10 % pro jednokolejnou
51 % proti tramvaji celkově.


Offline
Uživatelský avatar

2778
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Jinak co se týká TT na Kamechy.

Nevím přesně kdy ale v místě jednoho z vrtů v místě budoucího tunelu vyrostla jakás značka ...
Co to je nevím je jsem to lehce v rychlosti zahlédl ale minulej týden to tam nebylo....

Zda to souvisi s plánovanou tratí netuším ale vzhledem k místu (tedy nad budoucím tunelem je to pravděpodobné)


Offline
Uživatelský avatar

6625
21 pro 2005 17:01
Ondra K. píše:
Bohužel, je to tak.


A co nová trať v Olomouci na Nové Sady?


Offline
Uživatelský avatar

1904
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Fantomas píše:
Zajímavé, že kvůli splnění norem se tam musí vybudovat protihlukové stěny. Takže chápu to správně tak, že v dnešní době už nejde postavit nová TT normálně v ulici v městské zástavbě?

Ostatně soudím, že vymřeme na práva.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
eframmcbeth: Kdysi dávno, když jsem v BAHNu dělal síť Brna (mého, fitkivního), tak jsem tam tuhle trať měl. Ale bral jsem jí jako podzemní. Na Konečňáku rychle zanořit, a na Mendláku spojit s tratí v místě, jak koleje zatáčí na Pekařskou. Přibližně. Tuhle síť jsem pak zanechal a smazal, myšlenku ale ne. Někdy třeba.
Každopádně…pokud tu je požadavek, že nové tratě musí mít protihlukové zdi, tak…ano, chápu to, je to přeci jen hlučné, že ano, ale na druhou stranu to zcela zabíjí jakýkoliv budoucí rozvoj. Třeba tu trať ze Staré osady. V územním plánu jsem kdysi dávno viděl, že po Gajdošové měla vést nějaká kolejová spojka mezi SO a Juliánovem… Tak to asi teda nevznikne (ne, že bych si kdy myslel, že to vznikne). Navíc, co případná trať k přesunutému nádraží apod.?
Tohle je asi to nejsmutnější, co se z tématu dozvídám. Jako kdyby současné tempo rozvoje tratí potřebovalo další překážku.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Takže v ČR máme v každém větším městě tramvaje v centrech měst a nikomu to nevadí, ale kdyby se někde chtělo zavést novou trať, tak to v podstatě nejde. To je zase absurdistán. Zajímavé, že na západě, např. ve Francii, vznikají zcela nové tramvajové linky napříč historickými centry měst, ale u nás, kde se tramvaje na rozdíl od západu nerušily, už nic nového postavit nejde. :roll:

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
No reálnější by bylo po vybudování VMO obnovit trať z St. Osady okolo židenických kasáren směr majlont. To by se tedy taky bez zdí neobešlo? To v praxi znamená buď snahu stavět prvně trať a pak to okolo, ale zárověň utlumit stavby nových TT v již zastavěných částech.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
To jako fakt? Takže kdyby se, řekněme, měla postavit trať třeba z Konečňáku na Mendlák po úvozu, tak to prostě "NEJDE" a nikdy technicky nepůjde, protože by kolem toho musely být zdi? Jaký to má odůvodnění tohle?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Bohužel, je to tak.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Zajímavé, že kvůli splnění norem se tam musí vybudovat protihlukové stěny. Takže chápu to správně tak, že v dnešní době už nejde postavit nová TT normálně v ulici v městské zástavbě?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Já o vlku a Plotní v IS VZ: https://www.vestnikverejnychzakazek.cz/ ... lay/677178


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
Ulice Olomoucká je po rekonstrukci výrazně tišší


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
xcav8: mechoš a ten druhé rozebírali Kamechy. Neb nějaký nevěřící Tomáš zde vypsal vše, co se má kutat a on že tomu nevěří, že se tak učiní, načež mechoš upřesnil jak se to má s Kamechami a začala o nich diskuze, která se oddělila od původní diskuze reko TT k depozitu.
mechoš: Rozchod bude duální, jednak 1435mm a vedle 1524mm ať máme další unikát. Nápad převzat od beusáků biggrin A nauč osmáky hrabat, ti poslouží na stavbu tunelu.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 26 pro 2024 03:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]