Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 77 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
SŽDC: Provoz na trati Břeclav – Brno je bezpečnější a úspornější
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/tiskovezpravy/SZDC-Provoz-na-trati-Breclav-Brno-je-bezpecnejsi-a-uspornejsi-429411

SŽDC: Jižní částí brněnského železničního uzlu se jezdí rychleji a komfortněji
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/tiskovezpravy/SZDC-Jizni-casti-brnenskeho-zeleznicniho-uzlu-se-jezdi-rychleji-a-komfortneji-429789


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Na trať mezi Břeclaví a Brnem dohlíží nově na dálku. Výpravčí už nejsou potřeba


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Mouka píše:
S3 od Tišnova by měla končit v Kr. Poli, kde bude přestup na d-P6.
S2 od Křenovic by měla končit v Chrlicích. Autobusové linky, které běžně koncí v Sokolnicích u nádraží, by měly být protaženy až do Brna.
Ale neberte to jako hotovou věc, může se to ještě změnit (nebo se to už třeba změnilo, ale já to nevím).
Na Dolním nádraží je jenom jedno nástupiště. Vyjezdit tam EC a k tomu S3 prakticky nejde.

Pokud by to bylo takhle, tak to by mě moc nepotěšilo.
Předpokládám, že se na sdělení cca 2 měsíce starém nic nezměnilo a tedy:
S2/S3: Vlaky od/do Blanska pokračují přes Brno směrem do/od Vranovic
S3: Vlaky severní části S3 z Židenic odklonem přes Dolní do Modřic, kde skončí
509, 610-612: prodlouženy do Brna, hl.n. (stanoviště Uhelná)

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
V roce 2013 tam S3 jen projížděla. Takto to samozřejmě možné jé. Já chtěl říct, že se to nedá vyjezdit po jedné jediné koleji, u které je nástupiště.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Mouka píše:
S3 od Tišnova by měla končit v Kr. Poli, kde bude přestup na d-P6.
S2 od Křenovic by měla končit v Chrlicích. Autobusové linky, které běžně koncí v Sokolnicích u nádraží, by měly být protaženy až do Brna.
Ale neberte to jako hotovou věc, může se to ještě změnit (nebo se to už třeba změnilo, ale já to nevím).
Na Dolním nádraží je jenom jedno nástupiště. Vyjezdit tam EC a k tomu S3 prakticky nejde.


Nejde? A v roce 2013 to taky nešlo? Na protažení linky S3 nástupiště není potřeba.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Vlak u železničního přejezdu v Kaštanové ulici srazil muže. Na místě zemřel
http://brnensky.denik.cz/zlociny-a-soudy/vlak-u-zeleznicniho-prejezdu-v-kastanove-ulici-srazil-muze-na-miste-zemrel-20160401.html


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
České dráhy si chtějí pronajmout lokomotivy za miliardu


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
TÉMA DNE: Špatný stav jihomoravských železnic


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Za vykolejení vlaku u Topolan dostali tři pracovníci SŽDC podmínku


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
S3 od Tišnova by měla končit v Kr. Poli, kde bude přestup na d-P6.
S2 od Křenovic by měla končit v Chrlicích. Autobusové linky, které běžně koncí v Sokolnicích u nádraží, by měly být protaženy až do Brna.
Ale neberte to jako hotovou věc, může se to ještě změnit (nebo se to už třeba změnilo, ale já to nevím).
Na Dolním nádraží je jenom jedno nástupiště. Vyjezdit tam EC a k tomu S3 prakticky nejde.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Díky všem, hodně mi to pomohlo pro mé plány na léto.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
likin píše:
mělo by se jednat o vlaky vyšší kategorie, které Brnem mezi Prahou a Břeclaví projíždí, tzn. Ex/IC/EC/RJ. Model by měl být podobný jako před třemi lety - z Dolního autobus na Hl. n.

+S3


Offline
410
29 lis 2014 18:06
mělo by se jednat o vlaky vyšší kategorie, které Brnem mezi Prahou a Břeclaví projíždí, tzn. Ex/IC/EC/RJ. Model by měl být podobný jako před třemi lety - z Dolního autobus na Hl. n.


Offline
Uživatelský avatar

3094
29 srp 2009 19:30
Co vím, tak se mluvilo pouze o vlacích vyšších kategorií, tedy EC a railjet. Věřím tomu, že mě někdo znalejší upřesní.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
V létě (myslím, že cca od poloviny června do poloviny září) má být výluka v Brně na hlavním nádraží - tuším, že rekonstrukce druhého nástupiště. Nevíte někdo, které vlaky (kategorie/linky/směry, nebo cokoliv co pomůže identifikovat alespoň skupiny vlaků) budou jezdit v tu dobu na dolní nádraží?
Kdyžtak díky :)


Offline
24
22 dub 2010 00:09
Dost mě udivuje, že se upřednostňuje Kuřim před Tišnovem. Významnější Tišnov by také potřeboval výtahy a nová nástupiště.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
Vlakové nádraží v Kuřimi dostane nová nástupiště


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Jediná smyslu plná cesta pro Znojemsko je přestat desetiletí mluvit o vysokorychlostních tratích a začít konat... S tím je totiž mimo spojená nová traťová spojka z Vranovic cca do prostoru dnešní zastávky Jevišovka. Ta jediná dokáže kolejové napojení Znojma opravdu vyřešit. Stávající trať od Rakšic (Bohutic) k jihu by se potom mohla navrátit do zemědělského půdního fondu... kam patří. Je to sice možná pro mnohé smutné konstatování, ale Moravský Krumlov potřebuje v první řadě pořádnou silnici od D1.


Naposledy upravil chat-maniac dne 25 bře 2016 17:35, celkově upraveno 1
Odstraněna citace předchozího.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Když jsem ten článek četl, tak kolem trati ZN-BV vzniká až nebetyčný humbuk. Trať reko potřebuje jako sůl, o tom žádná. Někdo chytrý plácl, že pak můžou Znojemáci pohodlněji jet do BV, případně až do BM a další chytrý se toho chytl a začal spřádat plány nad rušením a-108.
No a je z toho tento článek. A další budou přibývat, viz: Vlakem ze Znojma do Brna? Neopomíjejte nás, žádá krumlovský starosta.
Osobně si myslím, že po reku trati 246 by měla být opravena i trať 244. Ponechat stávající rychlé bus spojení BM-ZN linkou a-108 a nabídnout rychlejší spojení ZN-BV i rychlíky (spěšňáky) R8. Spojení BM-ZN přes BV do toho nemotat.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Znojmo – Brno? Ministerstvo dopravy volí nejpomalejší variantu cesty
http://brno.idnes.cz/vlak-znojmo-brno-vitezi-pomala-verze-dst-/brno-zpravy.aspx?c=A160324_2234837_brno-zpravy_zde


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, novostavba z Vranovic do Mikulova je samozřejmě nejlepším řešením, už proto, že by se zároveň vyřešil i ten Mikulov, ale právě kvůli Novým Mlýnům, kde vodohospoddáři bojují i proti provozu člunů, stejně jako CHKO Pálava, kde se bojuje proti R52, mi přijde jako mnohem větší utopie, než elektrizace a zdvoukolejnění (to je odpověď Moukovi, bez zdvoukolejnění by to samozřejmě nešlo) trati přes Krumlov. Samozřejmě to nemusí být na 160 celé, ale tam, kde by to na 160 šlo bez velkého navýšení, by se to udělat mělo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Reko Střelice - Hrušovany na 160 je utopie, to by byla minimálně po Bohutice totální novostavba, navíc v ne moc příznivém terénu. Pokud by proběhla oprava trati ve (zhruba) stávající stopě, jsme schopni se dostat na jízdní dobu Sp vlaku Brno - Znojmo na 1:10, tedy stejně, jak autobus. Navíc pochybuji, že by se podařilo k tomu spěšnáku nějak rozumně poskládat osobáky, aby vycházelo křižování. Pokud bych se měl pokoušet zajistit spojení Brno - Znojmo vlakem, tak spíš bych zkusil novostavbu Vranovice - Mikulov (cca 19 km na 160-200), to by společně s plánovanou modernizací Břeclav - Znojmo šlo udělat Brno - Znojmo za zhruba 50 minut, což už by společně se spojením Brno - Mikulov za necelých 25 minut mohlo být zajímavé. Samozřejmě, pokud by to bylo zaplatitelné a podařilo se to nějak natrasovat, protože mezi Vranovicemi a Mikulovem docela překážejí Nové Mlýny a jediný potenciální koridor přes ně leží v trase silnice Brno - Mikulov.


Offline
Uživatelský avatar

6616
21 pro 2005 17:01
peno: Pokud by se k dnešním osobákům měla přidat ještě rychlá vrstva do Znojma, otázkou je, co by na to řekl takový úsek Bránice - Krumlov, který je dosti dlouhý. A dvoukolejku asi nikdo nezaplatí.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
To je samozřejmě nesmysl. Co by ale potenciál mít mohlo, jak už jsem napsal, je pořádná modernizace a elektrizace tratě Střelice – Hrušovany nad Jevišovkou spolu s úsekem Hrušovany – Znojmo. Pokud by se to udělalo pořádně, celé na 160, včetně trati z Brna do Střelic, tak by se autobusy nechytali. Otázka ale je, jestli má taková investice do železnice pro v podstatě regionální spojení, v dnešní době vůbec smysl a opodstatnění. Sám si tím nejsem zcela jist.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7286
27 úno 2010 07:40
Já jsem tou monstr akcí nemyslel rekonstrukci jako takovou, ale spíše nápady, jak přesměrovat přirozený dopravní proud z přímé silnice na téměř dvojnásobně dlouho okliku po železnici.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3617 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 zář 2024 14:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]