Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 78 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Znojmo – Brno? Ministerstvo dopravy volí nejpomalejší variantu cesty
http://brno.idnes.cz/vlak-znojmo-brno-vitezi-pomala-verze-dst-/brno-zpravy.aspx?c=A160324_2234837_brno-zpravy_zde


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, novostavba z Vranovic do Mikulova je samozřejmě nejlepším řešením, už proto, že by se zároveň vyřešil i ten Mikulov, ale právě kvůli Novým Mlýnům, kde vodohospoddáři bojují i proti provozu člunů, stejně jako CHKO Pálava, kde se bojuje proti R52, mi přijde jako mnohem větší utopie, než elektrizace a zdvoukolejnění (to je odpověď Moukovi, bez zdvoukolejnění by to samozřejmě nešlo) trati přes Krumlov. Samozřejmě to nemusí být na 160 celé, ale tam, kde by to na 160 šlo bez velkého navýšení, by se to udělat mělo.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Reko Střelice - Hrušovany na 160 je utopie, to by byla minimálně po Bohutice totální novostavba, navíc v ne moc příznivém terénu. Pokud by proběhla oprava trati ve (zhruba) stávající stopě, jsme schopni se dostat na jízdní dobu Sp vlaku Brno - Znojmo na 1:10, tedy stejně, jak autobus. Navíc pochybuji, že by se podařilo k tomu spěšnáku nějak rozumně poskládat osobáky, aby vycházelo křižování. Pokud bych se měl pokoušet zajistit spojení Brno - Znojmo vlakem, tak spíš bych zkusil novostavbu Vranovice - Mikulov (cca 19 km na 160-200), to by společně s plánovanou modernizací Břeclav - Znojmo šlo udělat Brno - Znojmo za zhruba 50 minut, což už by společně se spojením Brno - Mikulov za necelých 25 minut mohlo být zajímavé. Samozřejmě, pokud by to bylo zaplatitelné a podařilo se to nějak natrasovat, protože mezi Vranovicemi a Mikulovem docela překážejí Nové Mlýny a jediný potenciální koridor přes ně leží v trase silnice Brno - Mikulov.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
peno: Pokud by se k dnešním osobákům měla přidat ještě rychlá vrstva do Znojma, otázkou je, co by na to řekl takový úsek Bránice - Krumlov, který je dosti dlouhý. A dvoukolejku asi nikdo nezaplatí.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
To je samozřejmě nesmysl. Co by ale potenciál mít mohlo, jak už jsem napsal, je pořádná modernizace a elektrizace tratě Střelice – Hrušovany nad Jevišovkou spolu s úsekem Hrušovany – Znojmo. Pokud by se to udělalo pořádně, celé na 160, včetně trati z Brna do Střelic, tak by se autobusy nechytali. Otázka ale je, jestli má taková investice do železnice pro v podstatě regionální spojení, v dnešní době vůbec smysl a opodstatnění. Sám si tím nejsem zcela jist.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Já jsem tou monstr akcí nemyslel rekonstrukci jako takovou, ale spíše nápady, jak přesměrovat přirozený dopravní proud z přímé silnice na téměř dvojnásobně dlouho okliku po železnici.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Ta modernizace se nedělá kvůli spojení Brno - Znojmo, ale právě jako modernizace spojení na severní a střední Moravu. Že někdo nahoře plácne nějaký nesmysl, ještě neznamená, že je to pravda. Navíc během modernizace neočekávám žádné přeložky, prostě jen uvedení tratě do stavu odpovídajícímu současnosti (kvalitní kolejnice, moderní zabezpečovací zařízení atp.). To bych jako mostr akci nenazýval, takhle by měly vypadat všechny tratě, které mají potenciál k přepravě nějakých cestujících.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Můžu vědět, proč se o takových monstr akcích vůbec uvažuje, když do Znojma vede přímá silnice, i zastávkový bus tu cestu ujede za kratší čas než vlak po modernizaci tratě, a náklady na autobus jsou nesrovnatelně menší než na vlak? A jestli chcete argumentovat, že by vlak mohl jezdit po hodině, zatímco autobus jede dvakrát tak často, tak to by vám cestující určitě poděkovali. Nemluvě o tom, že by jaksi přišly na buben Pohořelice.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Pokud bude v Břeclavi přípoj na ECčka, tak to může být zajímavé pro cesty typu Znojmo - východní Čechy, možná i Praha (a samozřejmě střední a severní Morava, to už je teď), ale do Brna bude pořád vyhrávat autobus.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Argument o cene provozu par SORek oproti vlaku bys mohl pouzit skoro vzdycky. Mozna ty provozni naklady ale zas az tak dramaticke nebudou. Pokud by se napriklad udelala na provoz vlaku nejaka otevrena soutez, cenu by to dost stlacilo. U autobusu to tak je. U vlakove dopravy bohuzel dal platime predrazene, neefektivni a nekomfortni CD.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Já občas tím vlakem z Brna do Znojma jedu a cenově je to prakticky nastejno (78/86 Kč). Bohužel v čem ten vlak nemůže konkurovat je čas, zvlášť ve srovnání s E108.

Co by vlak mohl nabídnout je komfort. Z Brna do Břeclavi za půl hodiny, paráda. Bohužel další hodina a půl ztrávená ve vlaku z Břeclavi do Znojma veškerý komfort zabijí.

Na jednu stranu si říkám, že pokud by modernizace trati mezi Znojmem a Brnem zrychlila cestu do Brna třeba na celkovou hodinu a půl (oproti hodině a čtvrt ve 108) a byly by vedeny nějaké rychlíky Znojmo - Břeclav - Brno, tak by si určitě své cestující tato varianta našla.

Na druhou stranu velikost té investice a hlavně následný provoz by byla ekonomická sebevražda. Provoz těch rychlíků by byl dražší než provoz dvou sorek, co lítají na E108 a pěti nebo kolika irisů...

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

537
28 črc 2013 14:13
Vladimír Š píše:
Pozor, pan ministr pochází z Moravy.


Konkrétně je z Uherského Hradiště :-)


Offline
89
06 led 2015 17:23
Pozor, pan ministr pochází z Moravy.


Offline
439
16 led 2015 11:18
ReZ píše:
Navíc nevím, jak to vychází zónově. Jak moc by se muselo překopávat zónování.


Napočítal jsem 17 zón po železnici proti 10 zónám u autobusu. sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Toto je samozřejmě hloupost, to nemůže nikdy autobusům konkurovat. Ale to bohužel za současné situace ani vlak ze Znojma přes Moravský Krumlov. Samozřejmě, že obě trati potřebují modernizaci jako sůl, ale ani po případné modernizaci trati na Břeclav (i kdyby to bylo na 160, natožpak na těch plánovaných 120) se rychlost vlaků nepřiblíží autobusům, o ceně nemluvě. Navíc, pokud jsem pochopil správně, se tam neplánují dráty, takže případné přímé vlaky by byly motoráky pod dráty, což také není ideál. Navíc si nedokážu představit, jak by takový motorák zvládl Brřeclav – Brno za 25 minut, když i EC a RJ s elektrikou na 160 to trvá 29 minut. Tím by se do Brna nejezdilo snad ani, kdyby Kordis zmršil linku 108 podobně, jako zmršil linku 109. Modernizace trati přes Krumlov, nejlépe spojená s elektrizací, by se už autobusům přiblížit mohl a na tu by měli místní tlačit, ne se spokojit s Ťokovým nesmyslem.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Kdoví, jestli pan ministr ví, že máme nějakej Kordis :lol: Přece jenom je to Pražák

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Bylo by to hezké S3 protáhnout z BV až do ZN. Ale tím by asi moc znojemáků nejezdilo. Radši pojedou do Brna a-108. Navíc nevím, jak to vychází zónově. Jak moc by se muselo překopávat zónování. A kdo by to objednával a jak moc by se redukoval přímý bus.
Pokud jedu vlakem z BM do HO, tak to mám zónově stejně jako busem a-109 (proto se u R5 nepočítá břeclavská zóna 575).
Pan ministr může mít nějaký sen, ale k tomu se musí fundovaně vyjádřit SŽDC, Kordis apod. To už radši přímý R8 přes Krumlov.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Vlakem do Brna? Přes Břeclav, nabízí ministr dopravy Dan Ťok


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ReZ: trochu tomu odmítám věřit, ale on je v kraji nějak oblíbenej. :-(


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Hmmm. Takže Hašan plánuje pořídit za krajské prachy vozidla, aby je v rámci rovné hospodářské soutěže nacpal do chřtánu státním drahám. Skvělé. Aby už byly volby a Hašan a spol. dokralovali.
Ve stejné logice, nakoupíme nové busy a věnujeme je jednomu dopravci. Tlak na snižování ceny za vzkm jde pak krásně do kopru. Bravo!

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Kraje dostanou peníze na vlaky. Vláda jim nebude bránit ve smlouvách s ČD


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Konkrétně 50014, 50024 a 60098.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
V Tišnově se srazil bagr s vlakem. Provoz už je plně obnovený
http://brnensky.denik.cz/nehody/v-tisnove-se-srazil-bagr-s-vlakem-bagristu-odvezla-zachranka-20160315.html
http://www.firebrno.cz/album/2016-03-15-dn-bagru-a-vlaku

Vlakem do Brna? Přes Břeclav, nabízí ministr dopravy Dan Ťok
http://znojemsky.denik.cz/zpravy_region/vlakem-do-brna-pres-breclav-nabizi-ministr-dopravy-dan-tok-20160315.html


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Mouka píše:
Eda: Odkaz je nefunkční.

Odkaz je funkční.
Jinak nehoda, dle HZS JMK, naštěstí jen s jedním zraněným.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Mi funguje.

Kdyžtak na webu ČD: ČD online - Omezení provozu - Trať 250 úsek Tišnov - Kuřim.

Jinak tam jede třetí kloubák. Zajišťujeme kyvadlovou ND v úseku Kuřim - Tišnov.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3623 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 12:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]