Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 77 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Čtyři desítky policistů v akci. Anonym hrozil bombou na nádraží
http://brnensky.denik.cz/zlociny-a-soudy/ctyri-desitky-policistu-v-akci-anonym-hrozil-bombou-na-nadrazi-20160411.html


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Deník píše:
Břeclavsko – Úspornější. 
A bezpečnější. Takový provoz slibují železničáři na trati Břeclav – Brno. Vedení správy železniční dopravní cesty (SŽDC) tam oficiálně ukončilo modernizaci zabezpečovacího zařízení. Náklady dosáhly k téměř tří set milionům korun.

Deník opět nezklamal a krom faktické nesmyslnosti článku přidal k té pravopisně dobré tiskovce taky nějakou tu svou větu. Samozřejmě s pravopisnou chybou. To je úroveň...


Offline
89
06 led 2015 17:23
Já bych takovým optimistou nebyl. To co bude ještě nutné absolvovat je nejméně na rok a to nesmí nastat žádný zádrhel jako odvolání a soud. Smlouvy o právu provést stavbu mohou trvat taky hodně dlouho, ty se v termínu nemusí stihnout. Vždyť se to celé táhne od roku 2009.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Narazil jsem na usnesení, které shrnuje současný stav přípravy Elektrizace Brno - Zastávka. Do července se teď pozastavuje územní řízení, aby se stačily doplnit některé chybějící podklady. Snad se to podaří a bude se moct za rok v březnu 2017 začít.

Žadatel byl vyzván k doložení dokladů prokazujících vlastnické právo nebo doklad o právu založeném smlouvou provést stavbu nebo opatření k pozemkům (...) u kterých došlo v průběhu řízení ke změně vlastníků.

Dále stavební úřad požadoval doložit aktualizované stanovisko Krajské hygienické stanice Jihomoravského kraje se sídlem v Brně ke stavbě (...)

Na základě námitek podaných účastníkem řízení požádal stavební úřad dotčený orgán pro ochranu přírody a krajiny - MěÚ Rosice odbor životního prostředí o vyjádření k námitkám týkajících se oblasti, jejichž ochranou se zabývá. V obdrženém vyjádření doporučuje vypracovat podrobnější zpracování hodnocení vlivu na migraci a mortalitu živočichů.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Krom toho, že bych byl velmi opatrný nazývat Parlamentní listy novinami, jsou obě tiskovky zařazeny v sekci "Tiskové zprávy", kde se asi nic jiného než nekomentované tiskovky čekat nedá ;-)


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Je smutné jak snadno i v tomto století "novináři" přejmou tiskovou zprávu (rozuměj: opíšou) aniž by nad ní alespoň trochu přemýšleli... :-( Slavnostně "ukončit" stavbu více jak půl roku po jejím faktickém dokončení je už žel folklor. Stejně jako poklepání základního kamene na dokončeném novém ostrovním nástupišti... Třeba Znojmo. Tam to bylo dost vtipné a přesto většina novinářů ochotně psala o právě zahájené stavbě... Nevěřte tisku bez rozmyslu!


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
SŽDC: Provoz na trati Břeclav – Brno je bezpečnější a úspornější
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/tiskovezpravy/SZDC-Provoz-na-trati-Breclav-Brno-je-bezpecnejsi-a-uspornejsi-429411

SŽDC: Jižní částí brněnského železničního uzlu se jezdí rychleji a komfortněji
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/tiskovezpravy/SZDC-Jizni-casti-brnenskeho-zeleznicniho-uzlu-se-jezdi-rychleji-a-komfortneji-429789


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Na trať mezi Břeclaví a Brnem dohlíží nově na dálku. Výpravčí už nejsou potřeba


Offline
609
24 čer 2005 20:56
Mouka píše:
S3 od Tišnova by měla končit v Kr. Poli, kde bude přestup na d-P6.
S2 od Křenovic by měla končit v Chrlicích. Autobusové linky, které běžně koncí v Sokolnicích u nádraží, by měly být protaženy až do Brna.
Ale neberte to jako hotovou věc, může se to ještě změnit (nebo se to už třeba změnilo, ale já to nevím).
Na Dolním nádraží je jenom jedno nástupiště. Vyjezdit tam EC a k tomu S3 prakticky nejde.

Pokud by to bylo takhle, tak to by mě moc nepotěšilo.
Předpokládám, že se na sdělení cca 2 měsíce starém nic nezměnilo a tedy:
S2/S3: Vlaky od/do Blanska pokračují přes Brno směrem do/od Vranovic
S3: Vlaky severní části S3 z Židenic odklonem přes Dolní do Modřic, kde skončí
509, 610-612: prodlouženy do Brna, hl.n. (stanoviště Uhelná)

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
V roce 2013 tam S3 jen projížděla. Takto to samozřejmě možné jé. Já chtěl říct, že se to nedá vyjezdit po jedné jediné koleji, u které je nástupiště.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Mouka píše:
S3 od Tišnova by měla končit v Kr. Poli, kde bude přestup na d-P6.
S2 od Křenovic by měla končit v Chrlicích. Autobusové linky, které běžně koncí v Sokolnicích u nádraží, by měly být protaženy až do Brna.
Ale neberte to jako hotovou věc, může se to ještě změnit (nebo se to už třeba změnilo, ale já to nevím).
Na Dolním nádraží je jenom jedno nástupiště. Vyjezdit tam EC a k tomu S3 prakticky nejde.


Nejde? A v roce 2013 to taky nešlo? Na protažení linky S3 nástupiště není potřeba.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Vlak u železničního přejezdu v Kaštanové ulici srazil muže. Na místě zemřel
http://brnensky.denik.cz/zlociny-a-soudy/vlak-u-zeleznicniho-prejezdu-v-kastanove-ulici-srazil-muze-na-miste-zemrel-20160401.html


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
České dráhy si chtějí pronajmout lokomotivy za miliardu


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
TÉMA DNE: Špatný stav jihomoravských železnic


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Za vykolejení vlaku u Topolan dostali tři pracovníci SŽDC podmínku


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
S3 od Tišnova by měla končit v Kr. Poli, kde bude přestup na d-P6.
S2 od Křenovic by měla končit v Chrlicích. Autobusové linky, které běžně koncí v Sokolnicích u nádraží, by měly být protaženy až do Brna.
Ale neberte to jako hotovou věc, může se to ještě změnit (nebo se to už třeba změnilo, ale já to nevím).
Na Dolním nádraží je jenom jedno nástupiště. Vyjezdit tam EC a k tomu S3 prakticky nejde.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Díky všem, hodně mi to pomohlo pro mé plány na léto.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
likin píše:
mělo by se jednat o vlaky vyšší kategorie, které Brnem mezi Prahou a Břeclaví projíždí, tzn. Ex/IC/EC/RJ. Model by měl být podobný jako před třemi lety - z Dolního autobus na Hl. n.

+S3


Offline
410
29 lis 2014 18:06
mělo by se jednat o vlaky vyšší kategorie, které Brnem mezi Prahou a Břeclaví projíždí, tzn. Ex/IC/EC/RJ. Model by měl být podobný jako před třemi lety - z Dolního autobus na Hl. n.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Co vím, tak se mluvilo pouze o vlacích vyšších kategorií, tedy EC a railjet. Věřím tomu, že mě někdo znalejší upřesní.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
V létě (myslím, že cca od poloviny června do poloviny září) má být výluka v Brně na hlavním nádraží - tuším, že rekonstrukce druhého nástupiště. Nevíte někdo, které vlaky (kategorie/linky/směry, nebo cokoliv co pomůže identifikovat alespoň skupiny vlaků) budou jezdit v tu dobu na dolní nádraží?
Kdyžtak díky :)


Offline
24
22 dub 2010 00:09
Dost mě udivuje, že se upřednostňuje Kuřim před Tišnovem. Významnější Tišnov by také potřeboval výtahy a nová nástupiště.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Vlakové nádraží v Kuřimi dostane nová nástupiště


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Jediná smyslu plná cesta pro Znojemsko je přestat desetiletí mluvit o vysokorychlostních tratích a začít konat... S tím je totiž mimo spojená nová traťová spojka z Vranovic cca do prostoru dnešní zastávky Jevišovka. Ta jediná dokáže kolejové napojení Znojma opravdu vyřešit. Stávající trať od Rakšic (Bohutic) k jihu by se potom mohla navrátit do zemědělského půdního fondu... kam patří. Je to sice možná pro mnohé smutné konstatování, ale Moravský Krumlov potřebuje v první řadě pořádnou silnici od D1.


Naposledy upravil chat-maniac dne 25 bře 2016 17:35, celkově upraveno 1
Odstraněna citace předchozího.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Když jsem ten článek četl, tak kolem trati ZN-BV vzniká až nebetyčný humbuk. Trať reko potřebuje jako sůl, o tom žádná. Někdo chytrý plácl, že pak můžou Znojemáci pohodlněji jet do BV, případně až do BM a další chytrý se toho chytl a začal spřádat plány nad rušením a-108.
No a je z toho tento článek. A další budou přibývat, viz: Vlakem ze Znojma do Brna? Neopomíjejte nás, žádá krumlovský starosta.
Osobně si myslím, že po reku trati 246 by měla být opravena i trať 244. Ponechat stávající rychlé bus spojení BM-ZN linkou a-108 a nabídnout rychlejší spojení ZN-BV i rychlíky (spěšňáky) R8. Spojení BM-ZN přes BV do toho nemotat.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3623 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 12:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]