Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 95 z 136    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 136  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3798
08 čer 2005 23:12
Ondra K. píše:
díky stavbě přestupního terminálu někde na trase by se dalo odlehčit autobusovému provozu na Úzké a značně omezit provoz autobusů po Hněvkovského....

To je chvályhodná myšlenka, nicméně se obávám, že neprojde přes místní, viz kauza 59/63/509


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Naxashi píše:
…a prodloužení 1 na obou koncích, trať na Přízenince, prodloužení z Komárova…

Do těchto končin cestuji málo a většinou právě kvůli Avionu, Olympii. Prodloužení šaliny dál mi přijde nerentabilní, železničním mostem končí zástavba a dál to zvládnou autobusy a v Chrlicích je vlak. Problém je, že Brno nemá městský okruh a tak se všechna auta tahaj přes centrum, proto ty kolony. Navíc rozšíření šaliny tímto směrem by si asi již vyžadovalo novou vozovnu. Tato otázka zde již padla v souvislosti šalina v Líšni a Bosonohách.
Na druhé straně Brna se nabízí protáhnout šalinu až do Žebětína nebo zmíněných Bosonoh, ale má to význam z důvodu dojezdových časů do centra? Už dnes to trvá 30minut (d-1). Řešení? Expresní autobus nahrazující funkci metra, což už se začíná, zdá se úspěšně dít. Celou tuto záležitost ovšem kazí již zmíněné nevybudované obchvaty Brna. Za těch 30 let se Brno značně rozrostlo, ale vybudovali se pouze tři tunely a jedině, kde se dá "plynule" dostat z východu na západ města je jeho jižní část díky dálnici. Z Bystrce se pohodlně dostanu na Lesnou, do Líšně musím pokračovat ucpanou ulicí kolem kasáren. Z Líšně do Slatiny musím kolem spalovny po Řípské nebo přes kruháč po Tuřance. Jak by se hodil nájezd na Prahu na exitu 203 u Podolí...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
…a prodloužení 1 na obou koncích, trať na Přízenince, prodloužení z Komárova…

Podle mě je škoda, že zrovna o tom prodloužení z Komárova se moc nemluví. Přitom by trať z Komárova do Avionu vyřešila nemálo současných problémů. Zrychlení dopravy do Avionu a zpět, při doplnění parkoviště P+R alespoň částečné odlehčení provozu IAD v té trase, díky stavbě přestupního terminálu někde na trase by se dalo odlehčit autobusovému provozu na Úzké a značně omezit provoz autobusů po Hněvkovského....

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Územní plán s protažením jedničky počítá, ale ne k Bauhausu, pouze cca na úroveň zastávky Žilkova. Koncept připravovaného pak měl odbočku vlevo po Terezy Novákové zatím do polí, nicméně do rozvojové lokality.


Offline
Uživatelský avatar

2487
19 dub 2009 12:06
Brno
Jen teda nevím, jestli právě tím bauhausem nepadla ta "dvakrát větší smyčka" neb toho místa tam není na rozdávání.
Toho traťovýho perverzačení by se dalo vymyslet víc...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Rem: MtM to napsal. Nevím teda o tom, že až k Bauhausu, ale u územního plánu si pamatuji Žilkovu.
Bauhaus se mi zdá trochu zbytečný, nicméně, dokážu si představit, že by to tam do budoucna mohlo nějak fungovat.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

7037
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Protažení k Bauhausu by jistě mělo více kladných stránek. Nemyslím tím jen lepší dostupnost zdejší MČ či obchodu, ale možnost vybudování zde vícepodlažního P+R parkoviště (byť systém dnes ještě nefunguje, jednou bude nezbytný). A z mého pohledu má cenu tahat TT i do okrajových MČ. Rychlá a především kapacitní doprava. Takovou jsem nejvíc ocenil ve Stuttgartu - zdejší U-bahn, polopodzemní vlakotramvaj jede skoro do každé části města. Koncové úseky samozřejmě bez ořezání, i když pochopitelně zastávku za zastávkou lidí ubývá, přesto zde pásmový provoz téměř nemají.


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Plány jsou/byly na protažení 1 k Bauhausu, kde se prý počítalo s dvojnásobně větší smyčkou, než je v Řečkovicích. Jestli z toho sešlo, už nevím.


Offline
Uživatelský avatar

2487
19 dub 2009 12:06
Brno
Naxashi píše:
…a prodloužení 1 na obou koncích, trať na Přízenince, prodloužení z Komárova…


Jedničku prodlužovat na obou koncích? Kam bys to chtěl proboha z Řeček protahovat???

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

7037
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zrovna včera jsem se bavil s jedním bývalým vysoko postaveným brněnským politikem (který mch. tehdy skončil, že se mu nelíbila zákulisní jednání a klamání voličů)...je velká škoda, že v Brně jsou aktuálně pouze 2 (či tak nějak) jeřáby. Aneb rozvoj města se pozná i právě podle těchto strojů. A náš ÚP je už zase jiná pohádka.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Tak snad ta Líšeň klapne.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
…a prodloužení 1 na obou koncích, trať na Přízenince, prodloužení z Komárova…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

639
15 dub 2013 15:57
Důvod: pan starosta je ... no, domyslete si to sami

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brnu se podařilo získat dotace ve výši téměř jeden a tři čtvrtě miliardy na nové tratě pro MHD
http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/doprava/6593-brnu-se-podarilo-ziskat-dotace-ve-vysi-temer-jeden-a-tri-ctvrte-miliardy-na-nove-trate-pro-mhd.html


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
Lesnická od Helfertovy po Zemědělskou je v katastrofálním stavu, ale vzhledem k úzkým předjízdným pruhům by nemělo smyl opravovat jen TT. A kdo ví, v jakém stavu jsou sítě pod vozovkou. Naštěstí vzhledem k zástavbě tam není tolik přípojek, proto by se tahle komunikace měla udělat zgruntu, spousta bočních ulic už takto opravena byla.

Slyšel jsem o generálce Merhautovy od ZŠ až do ŠČ. Ta by to potřebovala taky jako prase drbání.


Offline
Uživatelský avatar

4000
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Neví někdo plány rekonstrukcí tratí na příští rok? Neplánuje se například totál rekonstrukce trati od Nezamyslovy po Novolíšeň, podobně jak v Bystrci? Tam už by to bylo hodně třeba, stejně třeba taková Lesnická.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2509
28 lis 2007 23:00
Brno
http://medlanky.cz/vysledky-ankety-o-pr ... emu-parku/

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Ty lidi jsou snad totálně retardovaný. :-D
Díky bohu, že tohle nebylo závazné.
xcav8: Kde že přesně najdu ten územní plán?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2509
28 lis 2007 23:00
Brno
Pokud chápu obrázek správně, tak už je pozemek pro budoucí trať vykoupen.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Tak výsledky medlánecké ankety dopadly těsně v neprospěch nové trati.
http://medlanky.cz/vysledky-ankety-o-pr ... emu-parku/

37 % pro dvoukolejnou
10 % pro jednokolejnou
51 % proti tramvaji celkově.


Offline
Uživatelský avatar

2779
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Jinak co se týká TT na Kamechy.

Nevím přesně kdy ale v místě jednoho z vrtů v místě budoucího tunelu vyrostla jakás značka ...
Co to je nevím je jsem to lehce v rychlosti zahlédl ale minulej týden to tam nebylo....

Zda to souvisi s plánovanou tratí netuším ale vzhledem k místu (tedy nad budoucím tunelem je to pravděpodobné)


Offline
Uživatelský avatar

6652
21 pro 2005 17:01
Ondra K. píše:
Bohužel, je to tak.


A co nová trať v Olomouci na Nové Sady?


Offline
Uživatelský avatar

1910
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Fantomas píše:
Zajímavé, že kvůli splnění norem se tam musí vybudovat protihlukové stěny. Takže chápu to správně tak, že v dnešní době už nejde postavit nová TT normálně v ulici v městské zástavbě?

Ostatně soudím, že vymřeme na práva.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
eframmcbeth: Kdysi dávno, když jsem v BAHNu dělal síť Brna (mého, fitkivního), tak jsem tam tuhle trať měl. Ale bral jsem jí jako podzemní. Na Konečňáku rychle zanořit, a na Mendláku spojit s tratí v místě, jak koleje zatáčí na Pekařskou. Přibližně. Tuhle síť jsem pak zanechal a smazal, myšlenku ale ne. Někdy třeba.
Každopádně…pokud tu je požadavek, že nové tratě musí mít protihlukové zdi, tak…ano, chápu to, je to přeci jen hlučné, že ano, ale na druhou stranu to zcela zabíjí jakýkoliv budoucí rozvoj. Třeba tu trať ze Staré osady. V územním plánu jsem kdysi dávno viděl, že po Gajdošové měla vést nějaká kolejová spojka mezi SO a Juliánovem… Tak to asi teda nevznikne (ne, že bych si kdy myslel, že to vznikne). Navíc, co případná trať k přesunutému nádraží apod.?
Tohle je asi to nejsmutnější, co se z tématu dozvídám. Jako kdyby současné tempo rozvoje tratí potřebovalo další překážku.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1345
17 črc 2010 21:41
Krno
Takže v ČR máme v každém větším městě tramvaje v centrech měst a nikomu to nevadí, ale kdyby se někde chtělo zavést novou trať, tak to v podstatě nejde. To je zase absurdistán. Zajímavé, že na západě, např. ve Francii, vznikají zcela nové tramvajové linky napříč historickými centry měst, ale u nás, kde se tramvaje na rozdíl od západu nerušily, už nic nového postavit nejde. :roll:

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98 ... 136  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2025 11:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]