Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 111    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 111  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
No tak to se to u té ničím nezajímavé řečkovické tramvajové konečné už tuplem z velké části vyprázdní. Kdo by tím jel na vlak do Řečkovic? To jím mohl jet už rovnou z Kuřimi.


Offline
335
21 dub 2009 20:30
Hele, tak jsem náhodou narazil na toto:

Předpokládá se spojení dosavadních linek 71 a 310 do jedné nové linky s označením 304. Ta by měla jezdit na trase Kuřim, Podlesí - Kuřim, TOS - Kuřim, Poliklinika, (Kuřim, Záhoří) - Kuřim, KD - Kuřim, Nádraží - Kuřim, Díly pod sv. Janem - Česká - Brno, Řečkovice, konečná tramvaje - Brno, Řečkovice, nádraží.
Ale bude to ještě ovlivněné uzavírkou mostu mezi Českou a Lelekovicemi.


Offline
335
21 dub 2009 20:30
Troufnu si odhadnout, že z Kuřimi bude na řečkovický gympl dojíždět tak maximálně pět studentů. A možná dva učitelé, což by dle xxx argumentace ("z velké části vyprázdní") znamenalo, že #potenciál případné linky 304 je deset cestujících:-). Jinak v širokém dalekém okolí konečné v Řečkovicích z pohledu Kuřimských nic zajímavého opravdu není.

xxx píše:
O deset minut určitě ne, nanejvýš o tři. A divil by ses, kolik lidí ocení, že můžou nastoupit do prázdné tramvaje. Proč by měli zajíždět ke KPN, když se potřebujou dostat třeba na Pionýrskou? Tak přestoupí v Řečkovicích na jedničku, ne?


Jakože u Semálu je šestka plná?

Ale teď vážněji. Rozumím tomu, že případná nová 304 je především pro lidi, co mají v Kuřimi a v České na vlak daleko. Ale mám pochyby o tom, zda poskakování po Banskobystrické za šalinou či objíždění po Novoměstské bude nějak zvlášť časově atraktivní


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
ZGHK píše:
Že jsem tak smělý, co tak zajímavého z pohledu obyvatel České a Kuřimi je kolem tramvajové konečné v Řečkovicích, že tam budou houfně migrovat?

Mimo jiné gymnázium.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
ZGHK píše:
Jako že by ji jezdili hromadně obdivovat? Nebo by tam z důvodu nějakého záhadného puzení přestoupili na tramvaj, která by je odvezla stejným směrem jako ten bus, jen by to trvalo o deset minut déle?

O deset minut určitě ne, nanejvýš o tři. A divil by ses, kolik lidí ocení, že můžou nastoupit do prázdné tramvaje. Proč by měli zajíždět ke KPN, když se potřebujou dostat třeba na Pionýrskou? Tak přestoupí v Řečkovicích na jedničku, ne?


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
2371 píše:
Co jsem zaslechl, mělo by to jet po trase 71 po Českou, nádavky, následně to zastaví až v Řečkovicích na konečné a pak až v KPN.


Nebylo by pak lepší linku poslat z Řečkovic k Technologickému parku? I skrz využití dalšího možného přestupu na 12... s tím, že z Medlánek by i nadále fungovala stejným směrem 65.


Offline
335
21 dub 2009 20:30
Jako že by ji jezdili hromadně obdivovat? Nebo by tam z důvodu nějakého záhadného puzení přestoupili na tramvaj, která by je odvezla stejným směrem jako ten bus, jen by to trvalo o deset minut déle?


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Že by ta tramvajová konečná?


Offline
335
21 dub 2009 20:30
xxx píše:
Tak to taky není špatné. Jen mám trochu strach, jestli se to v těch Řečkovicích z velké části nevyprázdní.


Že jsem tak smělý, co tak zajímavého z pohledu obyvatel České a Kuřimi je kolem tramvajové konečné v Řečkovicích, že tam budou houfně migrovat?


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Robert píše:
Tak jako dnes ve vozech DPMB, ne? Navolíš si počet zón, co potřebuješ, a přiložíš. Jinak by se z těchto vozidel nedalo přestupovat na jiné regionální linky.


no jako myslel jsem ,aby to fungovalo na tom users freindly principu pípni a odpípni. S tím, že by systém o mě věděl, že šalinkartu už mám..minimálně v případě, že bankovní karta a karta s šalinkartou jsou identické...


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Tak to taky není špatné. Jen mám trochu strach, jestli se to v těch Řečkovicích z velké části nevyprázdní.


Offline
86
15 črc 2021 23:22
xxx píše:
A co kdyby to jelo z České až ke KPN expresně jako 301? :-k Anebo od Bauhausu?


Co jsem zaslechl, mělo by to jet po trase 71 po Českou, nádavky, následně to zastaví až v Řečkovicích na konečné a pak až v KPN.


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
To by byli lidi s cílem/startem cesty v Řečkovicích moc rádi.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
A co kdyby to jelo z České až ke KPN expresně jako 301? :-k Anebo od Bauhausu?


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
V Řečkovicích u nádraží je místa dost. Bez napojení na ten vlak by to bylo celkem na prd.


Offline
1093
09 lis 2006 18:16
Především v jiných článcích, než je zde uvedená tiskovka, se píše, že se uvažuje o spojení linek 71 a 310 do jedné. Tedy jestli linka 304 nebude ta spojená linka
Citace:
Společně se změnou odbavení uvažuje Kordis o tom, že by spojil do jedné linky dosavadní linky 71 a 310, která by spojovala konečnou tramvají v Řečkovicích s Kuřimí a zajistila by obsluhu celého města včetně průjezdu okolo vlakového nádraží.

A jen z Řečkovic? Což by pak dávalo smysl posilovat linku 41, jak zde kolega uvedl. Ačkoli, kde by se to tam zase otáčelo.
Zdroj viz například zde https://www.brnan.cz/udalosti/na-primes ... emi-dvermi


Offline
86
15 črc 2021 23:22
Cracatit píše:
A ono má dojít ke změně dopravce na lince Brno - Kuřim?


Ano, zaslechl jsem jak ze strany DP, tak ČSAD Tišnov, že se změnou JŘ v prosinci dojde ke zrušení linky 71 a tou "novou linkou" bude linka 304, která 71 nahradí a bude ji jezdit jen Tišnov. Naopak DP dostane více kurzů na 51. A aby nebyli ivanovičtí a medlánečtí ošizeni, 41 bude jezdit častěji než momentálně.

Každopádně je to ještě daleká budoucnost, bůh ví, co se do té doby ještě změní.


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
KORDIS JMK v současné době připravuje instalaci validátorů do autobusů pro novou linku.
Když pominu, že 71 není regionální linka, tak z tohoto to plyne celkem jasně.
Zdopravy naštěstí nečtu, citace je z tiskové zprávy kraje.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A ono má dojít ke změně dopravce na lince Brno - Kuřim? Jsem si toho teda na Zdopravy v článku nevšiml, píšou regionální linka 71, o výhradním provozu regionálním dopravcem tam není ani slovo.
Takže asi zůstane, jak je DPMB+Tišnov, asi stejně, jako se jezdí na linkách 303 a 51, taky je na nich dost spojů ČSAD-Tišnov.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Tak v té tiskovce máš napsáno, že půjde o regionální linku. Takže DP to nebude, a nikdo jiný než Tišnov mě nenapadá.


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Robert píše:
Řekl bych, že zrovna ty do té Kuřimi nikoho nepovezeš. :-P

Jak to? :D To už nebudeme jezdit my? Ale Tišnov? Nebo kdo?


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Tak jako dnes ve vozech DPMB, ne? Navolíš si počet zón, co potřebuješ, a přiložíš. Jinak by se z těchto vozidel nedalo přestupovat na jiné regionální linky.


Offline
456
24 lis 2017 11:40
tušíte, jak to bude s pípáním mimo brněnský zóny, když po brně máte šalinkartu na kartě - takže potřebujete menší doplatek zón?


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Řekl bych, že zrovna ty do té Kuřimi nikoho nepovezeš. :-P


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
Takže jestli tomu dobře rozumím, cestující si v Kr. Poli pípne a bude mu to platit až do Kuřimi. A v opačném směru to stejné s tím, že se nebudu muset nikoho doprošovat, jestli mi milostivě ukáže jízdenku nebo neukáže.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2769 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 111  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 lis 2024 15:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]