Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 136 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Proti VS nic nemám, jen jsem jel dneska nacvakanou d-11 a ta jeho změna se mi vůbec nelíbí. Je to jen názor.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Honza píše:
Vzal si černé brýle, bílou hůl a vyrazil do ulic :wink:


Ale fuj!


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Tak to mi ujelo :oops:, jen jsem chtěl naznačit, že ji asi neviděl. Omlouvám se, v tu chvíli mi to nedošlo že je to moc drsný. Ještě jednou sorry. :cry:


Naposledy upravil Honza dne 03 kvě 2005 19:57, celkově upraveno 2

Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Honza píše:
Já taky ne, ale VS asi jo.


Každý vidí jinak... :wink:


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Já taky ne, ale VS asi jo.


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Honza píše:
Anonymní píše:
Takhle jsou ale linky nerovnoměrně využity, na d-3 jezdí plný soupravy, protože jezdí na Ečerovu a na d-11 poloprázdný K2.Tak by se to vyrovnalo.


V Bystrci by tě veřejně popravili !! Měst. část protestovala i proti zkracování d-3.

A ty jsi asi z Bohunic, ne ?? :evil: Je to absolutní kravina !!!! d-11 jezdí nacpaná pořád, protože jsou to jen K2 a lidi v sedle z "dolní" Bystrce nechtějí jak trotli přestupovat na d-1, zatím d-3 jezdí v sedle poloprázdné vozy, kvůli Komína, kdežto ve špičce jsou narvaný k prasknutí, protože napájejí z České v Bystrci 3 zastávky navíc ale za to asi 20 000 část sídliště!!!! Někdy se projeď to tvoji prázdnou d-11 a uvidíš.


Prázdnou 11 jsem v životě neviděl!


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Anonymní píše:
Takhle jsou ale linky nerovnoměrně využity, na d-3 jezdí plný soupravy, protože jezdí na Ečerovu a na d-11 poloprázdný K2.Tak by se to vyrovnalo.


V Bystrci by tě veřejně popravili !! Měst. část protestovala i proti zkracování d-3.

A ty jsi asi z Bohunic, ne ?? :evil: Je to absolutní kravina !!!! d-11 jezdí nacpaná pořád, protože jsou to jen K2 a lidi v sedle z "dolní" Bystrce nechtějí jak trotli přestupovat na d-1, zatím d-3 jezdí v sedle poloprázdné vozy, kvůli Komína, kdežto ve špičce jsou narvaný k prasknutí, protože napájejí z České v Bystrci 3 zastávky navíc ale za to asi 20 000 část sídliště!!!! Někdy se projeď to tvoji prázdnou d-11 a uvidíš.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
tady se asi moc neshodnem, protoze d-11 z Rakovecke do Komina jsou vyuzivany celkem hodne v prakticky kazdou denni dobu. Puvodne jsem navrhoval vymenu vozu z T6A5 z d-3 za vozy T3 z d-12 a d-13


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
To jsem já VS, zapomněl jsem se přihlásit.


Takhle jsou ale linky nerovnoměrně využity, na d-3 jezdí plný soupravy, protože jezdí na Ečerovu a na d-11 poloprázdný K2.Tak by se to vyrovnalo.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
VS : bude ti chybět kapacita ve špičkách do Bystrce a na Starou osadu (zvlášť ráno). Soupravy jsou potřebný, d-3 jezdí kolem právnické a stavební fakulty, přes den bývá dosti vytížená. Pokud by d-3 i d-11 jezdily na Rakoveckou, budou nevyužitý v úseku Rakovecké - Komín a naopak bude plná d-1 z Bystrce do Komíne. Uvědom si, že ne každý si bude pamatovat, kdy jedou obě linky na Rakoveckou, takže lidé budou přestupvat v Komíně celý den. Dát místo toho soupravy na d-5 je vytloukání klínu klínem. Můžu namítnout úplně stejně, že je to zbytečné, když každá druhá souprava bude K2.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Ale na d-11 jsou stejně K2 a vzájemný interval je 5 min. jen s tim rozdílem, že d-3 jezdí ve špičce až na Ečerovou, proto ty soupravy. Udělal bych to takhle d-11 5-20h Lesná-Rakovecká, večer do Komína a d-3 od 5-8 a 14-19.30h na Rakoveckou, jinak Komín a na obou linkách vozy K2 v intervalu Česká-Rakovecká 5 min. s návazností na d-1 na přístavišti.To by to vytížení d-3 i 11 bylo stejný. No a 2xT bych dal na d-5 a 9. Prostě všchny kurzy d-9 a polovina tj.9 kurzů z 18 na d-5.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
VS píše:
manil píše:
Nemyslíte si, že by bylo lepší část vozů T6A5, které denně hýzdí d-3, přesunout na d-12, 13 a nahradit je medláneckými vozy T3M po GO nebo třeba T3R.EV?


No já si hlavně myslím, že by se měly na d-3 dát K2 a 2xT6 na d-12,13, 2xT3(zd-12,13) na d-5 a obě linky d-3 i 11 ukončit na rakovecké.

S tím ukončením na Rakovecké bych souhlasil, ale asi by se to nelíbilo širší veřejnosti a K2 ve všední den na d-3 je nesmysl. Tam musí být souprava. I tak to bývá ve špičkách celkem narvaný


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
manil píše:
Nemyslíte si, že by bylo lepší část vozů T6A5, které denně hýzdí d-3, přesunout na d-12, 13 a nahradit je medláneckými vozy T3M po GO nebo třeba T3R.EV?


No já si hlavně myslím, že by se měly na d-3 dát K2 a 2xT6 na d-12,13, 2xT3(zd-12,13) na d-5 a obě linky d-3 i 11 ukončit na rakovecké.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Nemyslíte si, že by bylo lepší část vozů T6A5, které denně hýzdí d-3, přesunout na d-12, 13 a nahradit je medláneckými vozy T3M po GO nebo třeba T3R.EV?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Co se týká sjednocování intervalů, tak snahy tady jednoznačně jsou a alespoň ve špičkách se to již víceméně zadařilo (násobky 5 minut mají všechny autobusové linky, byť místy vzniká společný interval 7,5 minuty). Mimo špičky je to trochu problém, protože autobusy by se stejným intervalem jako ve špičkách nebyly využity a dvojnásobný je někdy moc. Ale uznávám že uplatnění pro minibusy by se našlo.

Spojení Nám.Míru - Žabovřesky : já nevidím zatím jiné řešení než prodloužení linky z VUT (53) přes Kounicovy koleje a velkou smyčku přes Úvoz. Spojila by vše potřebné a odlehčila d-12,13. Průjezd na Lerchovu je v současné době neřešitelný, křižovatka Vaňkovo nám. nepřehledná a na ukončení na Náměstí Míru není místo. Všechno ostatní by byly dlouhé souběhy. I to je možná důvod, proč je v územním plánu trolejbus přes Masarykovu čtvrť do Žabin a zrušení tramvaje, i když si nemyslím že je to nejlepší řešení.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
taková linka by byla moc dlouhá a mám obavy že místy i dost málo využívaná. Veselka- žebětín bych radši řešil pomocí a-402. Náměstí Míru - Žabovřesky je potřebný spojení, ale na náměstí míru to není jak ukončit. a ten dlouhej souběh s tramvají jsou podle mě vyhozený peníze.


Já si taky myslím, že v tom návrhu jsou dobré postřehy, ale jako jedna dlouhá linka to není ono. Je ale pravda, že nějaká linka ? - Tábor - Nám. Míru - Vaňkovo nám. - Vinařská - ? (oba konce nechávám otevřené, variant je myslím víc) by se šikla. Mohly by na ní jezdit nějaké menší busy - ony by se takové menší busy vůbec hodily, třeba k večernímu provozu na méně vytížených linkách, a vůbec všude tam, kde je spíše rozptýlená zástavba, provoz relativně malý, ale obslužnost je potřeba.

Mým snem je stav, kdy by se pomocí využití různě kapacitních vozidel (od mikrobusů po kloubáky) celobrněnsky sjednotily intervaly (včetně autobusů), respektive by byly jen tři varianty - "normální" (například deset minut přes den), "dvojnásobný" (20 minut) a "poloviční" (5 minut); v různých denních dobách by to pak bylo třeba 8 - 16 - 4, 20 - 40 - 10 a podobně, takže na každou druhou t-X by přeba navazovala a-Y. Nenávidím situace (bohužel až příliš časté), kdy se - třeba o víkendu - potkávají linky s intervaly 15 a 20 minut a pochopitelně pak nelze vytvořit návaznost. Jen taková "dvacetiminutová" a-78 potkává těch "patnáctiminutových" spoustu. Kéž by tak na ní mohly jezdit mikrobusy po 15 minutách... myslím, že by to bylo tak akorát.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
taková linka by byla moc dlouhá a mám obavy že místy i dost málo využívaná. Veselka- žebětín bych radši řešil pomocí a-402. Náměstí Míru - Žabovřesky je potřebný spojení, ale na náměstí míru to není jak ukončit. a ten dlouhej souběh s tramvají jsou podle mě vyhozený peníze.


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Bacil píše:
Před časem jsme v rámci diskuse o IDS narazili i na to, že je škoda, že Žebětín není propojený i "na druhou stranu" - stálo by za to vytvořil alespoň letní (vzhledem k zimní ne-údržbě komunikace) spojení směrem na Ostrovačice, které by bylo využíváno jak turisty, tak i těmi, kdo cestují ze západní části Brna do míst na západ od něj. Samozřejmě, pokud by se něco takového realizovalo, určitě by musela vzrůst i frekvence spojení ze Žebětína do Kohoutovic a Bystrce.


No já bych byl pro polokružní a-54 v trase Starý Lískovec,Kyjevská-Bosonohy-Veselka-Žebětín-Ečerova-Zoo-Svratecká-Rosického nám.-Tábor-Náměstí míru.V úseku Nám.Míru-Žebětín ve špičkách po 10 min., jinak 20 min.,NP vozy.Do Bohunic vešpičkách po 20, jinak po 40 min.(proloženě z Bosonoh s a-69).Problémem je Veselka a mimobrněnská zóna, kde by se buď nemohlo zastavovat nebo by lidi z Bosonoh do Žebětína platit navíc, což by bylo nepřijatelné.Jedině že by se vystupovalo pouze předníma dveřma a řidič kontroloval lístek při výstupu, ale to by lidi normálně mohli zdrhnout.Takže asi bez zastávky.V Žebětíně bych udělal nový zatávky u hřbitova,pak u ul.Dlážděné a pak u Zahrádek(z) a na Hradiska(z-na znamení).Takhle by to mělo smysl a navíc by to zklepšilo spojení ze Žebětína do Žabín a napojilo Masaryk,čt. na Bystrc a Komín.(dost potřeba).


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Před časem jsme v rámci diskuse o IDS narazili i na to, že je škoda, že Žebětín není propojený i "na druhou stranu" - stálo by za to vytvořil alespoň letní (vzhledem k zimní ne-údržbě komunikace) spojení směrem na Ostrovačice, které by bylo využíváno jak turisty, tak i těmi, kdo cestují ze západní části Brna do míst na západ od něj. Samozřejmě, pokud by se něco takového realizovalo, určitě by musela vzrůst i frekvence spojení ze Žebětína do Kohoutovic a Bystrce.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
no ve vztahu ke stále větší výstavbě v Žebětíně se bude muset spojení do této likality v brzkém budoucnu nějak posílit, takže ta a-52 stejně nějakých změn asi dozná...


Offline
9986
15 led 2005 23:41
no třeba ta x35 se mi zdá jako dobrý nápad...
tady člověka jen kritizují, ale co, beztak dneska následuji kolegu BS170 jak jsem slíbil...máte eště čas mi cokoliv říct...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Asi bys neměl tolik hulit.... Zvláště ta a-52 by byla pěkná blbost (což neznamená že ten zbytek jsou dobrý nápady....)


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Co třeba po dokončení VMO a MÚK Hlinky :

x35 - zachovat
x37 - zrušit
52 - zanechat závlek přes Rybnickou a Pisárecký tunel
přes Nový Lískovec ponechat pouze jednu trolejbusovou linku
26 - ponechat
x25 - zrušit

a další od toho se odvíjecí


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
V poslední době si říkám, jestli mají cenu nějaké razantní úpravy linkového vedení... jestli by spíš nebyly rozumné úpravy jízdních řádů. Někde mi vysloveně chybí návaznosti, anebo jsou nelogické. Například (jak jsem se osobně přesvědčil včera) t-31 a a-78 večer: komfortní návaznost Hlavní nádraží - Slatina - Líšeň (nevím, kolik lidí jezdí z centra do Líšně přes Slatinu), ale zato velmi špatná Tuřany - Slatina - Šlapanice, a to v obou směrech. Což nechápu. Ostatně, ono by to šlo udělat i tak, že by na Přemyslově náměstí na sebe obě linky čekaly, takže by byl možný přestup v obou směrech. Vůbec by takových přestupních návrznotní mohlo být víc, a tam kde jsou (vím, že je třeba návaznost d-3 a d-13, resp. d-11 a d-12 na České) by měly být garantované v JŘ, aby člověk věděl, že s nimi může počítat. O návaznostech souvisejících s IDS raději ani nemluvím (zkuste cestovat z Tuřan do Jedovnic a vymyslet zdánlivě úžasnou možnost přestupu na Velké Klajdovce - teď pomíjím probíhající výluku na a-78).


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 09:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]