Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 45 z 56    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 56  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Angel píše:
u busů, u tramvají 114
Mělo-li to být upřesnění pražských platů, není to pravda - u obou je nástupní plat (po kursu) stejný - 120,- Kč/h.
Patřilo-li to k něčemu jinému, omlouvám se za OT.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Peníze kazí charakter.
Ale pro mě za mě bych si ho nechal klidně zkazit.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Troska nepomer oproti mym 78,5 popr usteckym 68...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


u busů, u tramvají 114


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
V Praze 120 nastupni...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


V lednu byl v Ústí nad Labem základní plat 68Kč.


Offline
Uživatelský avatar

54
08 srp 2007 13:59
chat-maniac píše:
Tohle mi poslal kamoš, končí u podniku z níže uvedených docela pochopitelných důvodů, adresátem je generál, odbory atd..... OTEVŘENÝ DOPIS

Dobrý den pane generální řediteli,Na úvod tohoto dopisu, musím říct, že práce řidiče mě skutečně baví. Bohužel ve mně firma vyvolává dojem, že se nejedná pouze o náročnou a odpovědnou práci, ale i o nebezpečnou a ponižující. Dle mého a zcela jistě ne jen mého názoru, firma svým postojem k cestující veřejnosti degradovala drtivou většinu, stavební kámen dopravní firmy, z řidičů na neschopné primitivy.

Práce řidiče, na rozdíl od mnoha jiných vyžaduje především plné soustředění po celou dobu výkonu práce, znalosti nejrůznějších vyhlášek, mnohdy až nesmyslných vnitřních předpisů, tarifních předpisů apod. Další věc bez které se řidič neobejde, je řidičský průkaz sk.D (popř. drážní průkaz) a profesní osvědčení s ročními školeními atd. Každou vteřinu v práci riskuje pobyt ve vězení, několika tisícové pokuty, ztrátu bodů, nebo dokonce ztrátu zdraví či života.Cestující veřejnost je čím dál neohleduplnější, drzejší, sprostší a v poslední době i agresivnější. Bylo by vhodné položit si otázku kdo za to může? Uspěchaná doba nebo snad přístup podniku?

Na řidiče je možné si ztěžovat za každou věc, dobarvit si různé skutečnosti a otitulovat, že slovo vůl je opravdu moc slušné, na druhé straně stojí sám řidič, který si nemůže nikde postěžovat na neukázněné chování některých jedinců, není výjimečné, že je mu pravda odepřena, natož kdyby si něco domyslel a těmto „neposlušným“ cestujícím musí říkat pane.Na místo toho, aby se podnik svého zaměstnance zastal, tak mu ještě vezme kousek z této almužny. A tím se dostávám k dalšímu tématu tohoto dopisu.

Z již výše napsaných řádek vyplívá, jak náročná práce to je. Dnes je velká poptávka po řidičích všech skupin, proto se ptám jak je možné, že podnik dělá vše možné proto, aby skutečně kvalitní a schopní řidiči odcházely? Toto vše jsou sice silná, ale velmi pravdivá slova. Opravdu začínám být znechucen postojem vedení firmy, odborových organizaci a začínám se sám sebe ptát má- li smysl v takové firmě pracovat?

Doufám, že tento dopis bude sloužit k zamyšlení nad touto ne zcela příznivou situací v našem podniku. S pozdravem Petr VašíčekŘidič AD Medlánky

Nečekám já ani on uznání, ale tak je to spíš pro naše šofce.

Vcelku zajímavý dopis. V mnoha věcech musím s autorem souhlasit. Především s těmi stížnostmi a agersivitou.
Jinak co se týká výše platů není to sice žádná sláva, ale v jiných dopravních firmách je ještě hůř...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Tohle mi poslal kamoš, končí u podniku z níže uvedených docela pochopitelných důvodů, adresátem je generál, odbory atd..... OTEVŘENÝ DOPIS

Dobrý den pane generální řediteli,Na úvod tohoto dopisu, musím říct, že práce řidiče mě skutečně baví. Bohužel ve mně firma vyvolává dojem, že se nejedná pouze o náročnou a odpovědnou práci, ale i o nebezpečnou a ponižující. Dle mého a zcela jistě ne jen mého názoru, firma svým postojem k cestující veřejnosti degradovala drtivou většinu, stavební kámen dopravní firmy, z řidičů na neschopné primitivy.

Práce řidiče, na rozdíl od mnoha jiných vyžaduje především plné soustředění po celou dobu výkonu práce, znalosti nejrůznějších vyhlášek, mnohdy až nesmyslných vnitřních předpisů, tarifních předpisů apod. Další věc bez které se řidič neobejde, je řidičský průkaz sk.D (popř. drážní průkaz) a profesní osvědčení s ročními školeními atd. Každou vteřinu v práci riskuje pobyt ve vězení, několika tisícové pokuty, ztrátu bodů, nebo dokonce ztrátu zdraví či života.Cestující veřejnost je čím dál neohleduplnější, drzejší, sprostší a v poslední době i agresivnější. Bylo by vhodné položit si otázku kdo za to může? Uspěchaná doba nebo snad přístup podniku?

Na řidiče je možné si ztěžovat za každou věc, dobarvit si různé skutečnosti a otitulovat, že slovo vůl je opravdu moc slušné, na druhé straně stojí sám řidič, který si nemůže nikde postěžovat na neukázněné chování některých jedinců, není výjimečné, že je mu pravda odepřena, natož kdyby si něco domyslel a těmto „neposlušným“ cestujícím musí říkat pane.Na místo toho, aby se podnik svého zaměstnance zastal, tak mu ještě vezme kousek z této almužny. A tím se dostávám k dalšímu tématu tohoto dopisu.

Z již výše napsaných řádek vyplívá, jak náročná práce to je. Dnes je velká poptávka po řidičích všech skupin, proto se ptám jak je možné, že podnik dělá vše možné proto, aby skutečně kvalitní a schopní řidiči odcházely? Toto vše jsou sice silná, ale velmi pravdivá slova. Opravdu začínám být znechucen postojem vedení firmy, odborových organizaci a začínám se sám sebe ptát má- li smysl v takové firmě pracovat?

Doufám, že tento dopis bude sloužit k zamyšlení nad touto ne zcela příznivou situací v našem podniku. S pozdravem Petr VašíčekŘidič AD Medlánky

Nečekám já ani on uznání, ale tak je to spíš pro naše šofce.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Děkuji za odpověď


POP je pomocný obslužný personál - uklízečky a podobně.


To mě taky jaksi napadlo ale ten POP toho fakt nevím.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
THP bych řekl, že je technicko hospodářský pracovník


Může mi někdo osvětlit co znamená že DPMB má 68 POP a 432 THP. Jsou to nějaké zkratky a já nevím co znamenají. Děkuji moc


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Jméno pisatele mi není známo a došlo mě to od člověka, který nemá a neměl s DPMB co dočinění.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
mno nepsal tohle můj komplic?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Toto mi došlo mailem (je to tak jak mi to přišlo, tzn. bez jakýchkoliv úprav a cenzury):

Vážení kolegové,
i kdyby podnik přidal oněch 10%, kterým se tak brání, tak základní mzda poskočí z dnešních 12 - 15 tis.kč na 13,2 -16,5tis.Kč.Příplatky za práci přesčas, SO, Ne, svátky a noci jsou věc, která je za práci navíc.
Pokud si na internetu v nabídkách práce přečtu "Skladník - 1 směnný provoz - možno i absolvent - VZV výhodou - plat 17tis.hrubého" tedy cca oněch 11-12tis čistého,za kterých k nám nastupují noví řidiči, tak se ptám, jestli jsem jako řidič sk.A,B,C,D,T,a drážních vozidel tramvaje a trolejbusu nastejné úrovni a se stejnou odpovědností jako onen skladník?
Pokud by on chodil do práce podle dekády např.4+2, tak je na tomfinančně úplně stejně! Jenže my jezdíme celý den v hustém provozu, ne ve skladu, pokud nám ujede noha, nepřevalíme paletu za pár tisíc, ale zabijeme pár lidí na roli, skladníka málokdy napadne nějaký zákazník, není buzerován za vteřiny, k práci si pustí rádio a s prominutím vysrat se může,kdy to na něj přijde a to na ##MLUVÍM SPROSTĚ## z 20.století a né ze středověku, na který se štítí sednout i otrlý chlap.Navíc při dnešním hladu po řidičích se divím, na co tu ještě čekáme.....podnik i město si s námi vytírá ##MLUVÍM SPROSTĚ##, úmyslně mlží v médiích a pokud se někdo ohradí vůči výši platu, který uvádí vedení do médií,je nařčen z negativního ovlivňování náboru řidičů...k smíchu.
Je čas se probrat a porozhlédnou se kolem sebe,za kolik lidé kolem nás a v jak náročných profesích pracují.
Možná budeme překvapeni,jak dávno je doba, kdy dopraváci byli na 1,5 -2 násobku okolních platů, a že dnes je to spíš naopak. Ovšem průměrný dopravák, tedy ten,který je 30 dní v měsíci v práci,děti ho neznají, ženu mu pigluje soused a umírá v 50 letech, ten má 22 tis hrubého......

Hezký den --VYJMUTO--


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
nemůžu jinak než souhlasit :applause:

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Kolik jsem napsal, teď zkusím trochu přiblížit "za co".
Jak to vypadá s provozem v městě Brně všichni vědí, jaké je to s přestávkami, které bohužel na tomto závisí, jsem se tu už také pokusil naznačit. K celkové zátěži řidiče nutno přičíst nekázeň a bezohlednost nejen řidičů IGK, ale v poslední době zejména chodců, která již dosáhla takové míry, že nouzové brždění a zabránění nehodě na poslední chvíli se děje několikrát za šichtu.
A vedení DPMB, místo aby se snažilo zlepšit když už ne podmínky práce řidičů, tak alespoň situaci v provozu a tlačilo na magistrát a MP, aby s tímto neuvěřitelným bordelem a donebevolající nekázní přímo před očima ignorantské policie konečně něco dělo, tak akorát vymýšlí, jak to řidičům ještě "osladit".
O chození na kobereček kvůli sebestupidnější stížnosti se tu už psalo, o buzerování za podjetí i v případech, kdy je to z hlediska přepravy žádoucí (některé úseky zbytečně dlouhé jízdní doby, následující nestíhatelně krátký) také.
O vymýšlení neustálých směrnic, oběžníků, výhružníků na všechna možná i nemožná témata ani nemluvě, ovšem tak zásadní věci, jako jsou průjezdní profily vozů, kde vyrostly nové semafory atd se řidič dozvídá až na tomto fóru.
Další pěkné "oslazení" již tak dost náročné práce řidiče ze strany vedení je délka služeb
Trend je jednoznačný, neustálé prodlužování(úspora lidských zdrojů, na co bylo dříve dva a půl řidiče, jsou dnes dva a tím půlřidičem mám na mysli jednu část trhačky), přes devět hodin je většina služeb, desetihodinovky taky už nejsou žádnou výjimkou, přibývá takzvaných celodeněk (CDP neboli celý den v p...), tedy služeb, jež začínají okolo deváté hodiny ranní a končí večer kolem devatenácté. O víkendech a krátkodobých změnách se délka některých služeb blíží k jedenácti hodinám.
A deset hodin v tom neuvěřitelném chaosu, se všemi popsanými a ještě mnohými dalšími nepopsanými stresujícími faktory, neustálé nervy, situace, kdy se řidič ještě potí a klepe z jedné kolizní situace, kdy to bylo "o chlup" a už je tu další, konflikty s cestujícími, kteří považují za svou povinnost řidiče ještě více vystresovat, chození do práce na 4:30 a konec úmorné šichty někdy po 14. hodině, to vše by odrovnalo i Jamese Bonda, natož nebohého řidiče.
A o bezpečnosti provozu, kdy po takové šichtě poslední kolo sedí v kabině místo řidiče zmučená troska, taky raději pomlčím.
A po skončení pracovní doby by se řidič konečně měl začít věnovat sám sobě a své rodině a byl laskavým a přívětivým otcem (matkou) svým dětem a trpělivě naslouchal jejich problémům, ovšem poslední funkční část jeho odrovnaného mozku zoufale přemýšlí, z čeho zaplatit nájem a nedoplatky za to a to a za co jim koupit věci do školy a z oblečení už zase vyrostly...

A když už jsem se dostal k té rodině, ještě si dovolím malou poznámku k tématu nedávno probíranému, totiž údajná diskriminace žen v DPMB.
Článek v MF sám o sobě byl hloupý a zavádějící, skutečnou podstatu mnoha negativních jevů ignoroval, stejně tak jako jeden zásadní aspekt související s prací ženami u DPMB, totiž postavení řidičky-matky.
I když samozřejmě ani v tomto případě nejde o diskriminaci, tak myslím, že z výše napsaného všichni pochopí, zejména pokuď vlastní děti vychovali (vychovávají), že pracovat jako řidička u DPMB a být současně matkou je jeden z vůbec nejnáročnějších úkolů na tomto světě a a vyžaduje mimořádně silnou osobnost a mimořádné sebezapření.
A protože v současnosti nikdo netuší, jak to bude s těmi deseti procenty, tak aspoň tímto vyjadřuji svoji nejhlubší poklonu našim kolegyním-maminám, protože ty to mají z nás všech opravdu nejtěžší.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
určitě máš taky u pásu zodpovědnost za životy 150 lidí a všude kolem tebe lítá plno nezodpovědných IGK :-)
Jo nevšiml sem si, že si psal HRUBÝHO, já myslel že čistá

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
hat-maniac : Prumernej nastup na terase je k pasu/masine okolo 12-14 000 hrubyho. Pokud je clovek elektro/strojar, tak velice rychle povyleze vys minimalne na 15-17. K tomu nepravidelne pravidelny premie a 20-22 hrubyho bez problemu.


Offline
Uživatelský avatar

244
23 zář 2007 17:53
Kde mne zrovna nevyhodili...
Nevím co je "normální průměr", záleží na trakci, dekádě, odježděných letech, výši prémií.
Osobně po více jak patnácti letech u tramvají těch 22 000 hrubého mám, dekáda 5+2, přesčasových hodin okolo 24 měsíčně (délkou služeb, z volna sobota a neděle moc nehrozí), z toho přibližně 2 000 prémie, tedy "nenárokovatelná složka mzdy, jejíž výši určuje vedoucí střediska" (rozuměj jak moc je kdo u vedoucího oblíbený).
Čistá mzda asi 17 500, po odečtení obědů, "dobrovolného" penzijního připojištění, rozházených drobáků za jízdenky, odborových příspěvků mi na účet přijde tak 14 200.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
22 tisíc???? kde??? hned tam jdu dělat!!!!!!

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

9303
10 čer 2004 11:19
I tak 22 hrubyho je (s premiema) normalni prumer.


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
co to je za blbost, 22 tisíc, kde bych to vzal ](*,) teda pokud to není myšlený hrubýho :pray:

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Rovnost:
Tramvajáci pohrozili stávkou
Autor:
Veronika Hrdá

včera 14:29

Zastavené tramvaje, Brňané, kteří se nemohou dostat do práce. Odložené operace v Úrazové nemocnici a lékaři v ulicích. I tak to může za několik dní v Brně vypadat. Odboráři dopravního podniku a Úrazové nemocnice jsou totiž ve stávkové pohotovosti.

Zaměstnanci dopravního podniku přitvrdili po třech měsících vyjednávání o vyšších platech. Ještě minulý týden totiž termín stávka vyslovovali velmi opatrně. „Pod požadavky odborů se podepsalo šestnáct set zaměstnanců. Chceme desetiprocentní nárůst platů. Bez rozdílu funkcí,“ potvrdil radikální krok šéf odborářů Otakar Mokrý. Na jejich stávkovou pohotovost upozornila Mladá fronta.

Podle něj se ale tramvaje ještě nezastaví. V pondělí se totiž sejdou odboráři se zprostředkovatelem, který má situaci v dopravním podniku uklidnit.

„Uvidíme, jak dopadne toto jednání. Pak se rozhodneme, jak budeme pokračovat dál,“ dodal Mokrý. Připustil, že stávková pohotovost je spíše strategickým krokem. Přesto je podle něj tři tísíce zaměstnanců připraveno stávkovat. Pokud by totiž dosáhli svého, může se jim jejich průměrný plat zvýšit až o dva tisíce korun. Na výplatní pásce průměrného tramvajáka by se po vyhraném boji objevilo více než dvaadvacet tisíc měsíčně.

Některé Brňany by případná stávka rozladila. „Naštvalo by mě, kdyby to trvalo víc než jen pár hodin,“ řekl například Petr Sýkora.

V brněnském dopravním podniku vyhrožovali odboráři naposledy stávkou před dvanácti lety. V pohotovosti byli tři týdny. I tehdy se jim nelíbily nízké platy. Situaci v podniku zatím nechce nikdo z vedení komentovat. Z postupu odborářů jsou ale zaskočeni a označují jej za účelový. Podle nich odboráři jen chtějí, aby stoupla jejich „cena“ před vyjednáváním. „Domluvili jsme se na tom, že nebudeme do konce jednání mluvit s novináři. Nechci se proto ke stávce vyjadřovat,“ uvedl předseda představenstva Jiří Oliva.

Odboráři už ustoupili od požadavků, které měli v prosinci. Tehdy chtěli navýšení platů o patnáct procent. Teď trvají na deseti. Ani ty jim však dopravní podnik nemůže zaručit. Od města dostal dotaci více než miliardu, tedy stejně jako loni.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 56  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 lis 2024 07:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]