Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 45 z 57    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 57  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Podobný článek byl i v MF Dnes.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Myslím si, že jestli to odbory příjmou, tak se půjde do ulic. Stáli za tím, že 10% je minimum a najednou by chtěli polevit na 6,5%, to nebude bez odezvy.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

655
05 zář 2007 11:06
Brno
sakra, jestli to bude těch 6,5%, tak se musí mlátit do hlavy, že nepřijali těch 8% ](*,)

_________________________________
Jedu tam, kam mì veksle hodí :D


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
Dopravní podnik: Dohoda o platech je na spadnutí
http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 80307.html


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Zlaťák píše:
No ale tak to změnili teď někdy, protože ještě cca 2-3 týdny dozadu měli na www stránkách základní plat tramvajáků 114Kč.
114,70 Kč byla základní tabulková mzda v roce 2007 a stejně jako letos, tak i vloni platila shodně pro řidiče tramvají i autobusů.
Náš podnikový internet zrovna rychostí aktualizací neoplývá, takže by mě vcelku nijak nepřekvapilo, kdyby tam ona informace byla doteď... :wink:


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Demon píše:
Mělo-li to být upřesnění pražských platů, není to pravda - u obou je nástupní plat (po kursu) stejný - 120,- Kč/h.
Patřilo-li to k něčemu jinému, omlouvám se za OT.


No ale tak to změnili teď někdy, protože ještě cca 2-3 týdny dozadu měli na www stránkách základní plat tramvajáků 114Kč.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
Taky jsem mu to říkal, zatím to nebylo odesláno a chystá se editace včetně převedení do oficiálnější podoby.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1451
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
dopis zajímavý, ale jestli byl adresován řediteli, vyvaroval bych se těch gramatických chyb..


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Angel píše:
u busů, u tramvají 114
Mělo-li to být upřesnění pražských platů, není to pravda - u obou je nástupní plat (po kursu) stejný - 120,- Kč/h.
Patřilo-li to k něčemu jinému, omlouvám se za OT.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Peníze kazí charakter.
Ale pro mě za mě bych si ho nechal klidně zkazit.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Troska nepomer oproti mym 78,5 popr usteckym 68...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


u busů, u tramvají 114


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
V Praze 120 nastupni...

_________________________________
Naděje umírá poslední!


V lednu byl v Ústí nad Labem základní plat 68Kč.


Offline
Uživatelský avatar

54
08 srp 2007 13:59
chat-maniac píše:
Tohle mi poslal kamoš, končí u podniku z níže uvedených docela pochopitelných důvodů, adresátem je generál, odbory atd..... OTEVŘENÝ DOPIS

Dobrý den pane generální řediteli,Na úvod tohoto dopisu, musím říct, že práce řidiče mě skutečně baví. Bohužel ve mně firma vyvolává dojem, že se nejedná pouze o náročnou a odpovědnou práci, ale i o nebezpečnou a ponižující. Dle mého a zcela jistě ne jen mého názoru, firma svým postojem k cestující veřejnosti degradovala drtivou většinu, stavební kámen dopravní firmy, z řidičů na neschopné primitivy.

Práce řidiče, na rozdíl od mnoha jiných vyžaduje především plné soustředění po celou dobu výkonu práce, znalosti nejrůznějších vyhlášek, mnohdy až nesmyslných vnitřních předpisů, tarifních předpisů apod. Další věc bez které se řidič neobejde, je řidičský průkaz sk.D (popř. drážní průkaz) a profesní osvědčení s ročními školeními atd. Každou vteřinu v práci riskuje pobyt ve vězení, několika tisícové pokuty, ztrátu bodů, nebo dokonce ztrátu zdraví či života.Cestující veřejnost je čím dál neohleduplnější, drzejší, sprostší a v poslední době i agresivnější. Bylo by vhodné položit si otázku kdo za to může? Uspěchaná doba nebo snad přístup podniku?

Na řidiče je možné si ztěžovat za každou věc, dobarvit si různé skutečnosti a otitulovat, že slovo vůl je opravdu moc slušné, na druhé straně stojí sám řidič, který si nemůže nikde postěžovat na neukázněné chování některých jedinců, není výjimečné, že je mu pravda odepřena, natož kdyby si něco domyslel a těmto „neposlušným“ cestujícím musí říkat pane.Na místo toho, aby se podnik svého zaměstnance zastal, tak mu ještě vezme kousek z této almužny. A tím se dostávám k dalšímu tématu tohoto dopisu.

Z již výše napsaných řádek vyplívá, jak náročná práce to je. Dnes je velká poptávka po řidičích všech skupin, proto se ptám jak je možné, že podnik dělá vše možné proto, aby skutečně kvalitní a schopní řidiči odcházely? Toto vše jsou sice silná, ale velmi pravdivá slova. Opravdu začínám být znechucen postojem vedení firmy, odborových organizaci a začínám se sám sebe ptát má- li smysl v takové firmě pracovat?

Doufám, že tento dopis bude sloužit k zamyšlení nad touto ne zcela příznivou situací v našem podniku. S pozdravem Petr VašíčekŘidič AD Medlánky

Nečekám já ani on uznání, ale tak je to spíš pro naše šofce.

Vcelku zajímavý dopis. V mnoha věcech musím s autorem souhlasit. Především s těmi stížnostmi a agersivitou.
Jinak co se týká výše platů není to sice žádná sláva, ale v jiných dopravních firmách je ještě hůř...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
Tohle mi poslal kamoš, končí u podniku z níže uvedených docela pochopitelných důvodů, adresátem je generál, odbory atd..... OTEVŘENÝ DOPIS

Dobrý den pane generální řediteli,Na úvod tohoto dopisu, musím říct, že práce řidiče mě skutečně baví. Bohužel ve mně firma vyvolává dojem, že se nejedná pouze o náročnou a odpovědnou práci, ale i o nebezpečnou a ponižující. Dle mého a zcela jistě ne jen mého názoru, firma svým postojem k cestující veřejnosti degradovala drtivou většinu, stavební kámen dopravní firmy, z řidičů na neschopné primitivy.

Práce řidiče, na rozdíl od mnoha jiných vyžaduje především plné soustředění po celou dobu výkonu práce, znalosti nejrůznějších vyhlášek, mnohdy až nesmyslných vnitřních předpisů, tarifních předpisů apod. Další věc bez které se řidič neobejde, je řidičský průkaz sk.D (popř. drážní průkaz) a profesní osvědčení s ročními školeními atd. Každou vteřinu v práci riskuje pobyt ve vězení, několika tisícové pokuty, ztrátu bodů, nebo dokonce ztrátu zdraví či života.Cestující veřejnost je čím dál neohleduplnější, drzejší, sprostší a v poslední době i agresivnější. Bylo by vhodné položit si otázku kdo za to může? Uspěchaná doba nebo snad přístup podniku?

Na řidiče je možné si ztěžovat za každou věc, dobarvit si různé skutečnosti a otitulovat, že slovo vůl je opravdu moc slušné, na druhé straně stojí sám řidič, který si nemůže nikde postěžovat na neukázněné chování některých jedinců, není výjimečné, že je mu pravda odepřena, natož kdyby si něco domyslel a těmto „neposlušným“ cestujícím musí říkat pane.Na místo toho, aby se podnik svého zaměstnance zastal, tak mu ještě vezme kousek z této almužny. A tím se dostávám k dalšímu tématu tohoto dopisu.

Z již výše napsaných řádek vyplívá, jak náročná práce to je. Dnes je velká poptávka po řidičích všech skupin, proto se ptám jak je možné, že podnik dělá vše možné proto, aby skutečně kvalitní a schopní řidiči odcházely? Toto vše jsou sice silná, ale velmi pravdivá slova. Opravdu začínám být znechucen postojem vedení firmy, odborových organizaci a začínám se sám sebe ptát má- li smysl v takové firmě pracovat?

Doufám, že tento dopis bude sloužit k zamyšlení nad touto ne zcela příznivou situací v našem podniku. S pozdravem Petr VašíčekŘidič AD Medlánky

Nečekám já ani on uznání, ale tak je to spíš pro naše šofce.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Děkuji za odpověď


POP je pomocný obslužný personál - uklízečky a podobně.


To mě taky jaksi napadlo ale ten POP toho fakt nevím.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
THP bych řekl, že je technicko hospodářský pracovník


Může mi někdo osvětlit co znamená že DPMB má 68 POP a 432 THP. Jsou to nějaké zkratky a já nevím co znamenají. Děkuji moc


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Jméno pisatele mi není známo a došlo mě to od člověka, který nemá a neměl s DPMB co dočinění.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
mno nepsal tohle můj komplic?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Toto mi došlo mailem (je to tak jak mi to přišlo, tzn. bez jakýchkoliv úprav a cenzury):

Vážení kolegové,
i kdyby podnik přidal oněch 10%, kterým se tak brání, tak základní mzda poskočí z dnešních 12 - 15 tis.kč na 13,2 -16,5tis.Kč.Příplatky za práci přesčas, SO, Ne, svátky a noci jsou věc, která je za práci navíc.
Pokud si na internetu v nabídkách práce přečtu "Skladník - 1 směnný provoz - možno i absolvent - VZV výhodou - plat 17tis.hrubého" tedy cca oněch 11-12tis čistého,za kterých k nám nastupují noví řidiči, tak se ptám, jestli jsem jako řidič sk.A,B,C,D,T,a drážních vozidel tramvaje a trolejbusu nastejné úrovni a se stejnou odpovědností jako onen skladník?
Pokud by on chodil do práce podle dekády např.4+2, tak je na tomfinančně úplně stejně! Jenže my jezdíme celý den v hustém provozu, ne ve skladu, pokud nám ujede noha, nepřevalíme paletu za pár tisíc, ale zabijeme pár lidí na roli, skladníka málokdy napadne nějaký zákazník, není buzerován za vteřiny, k práci si pustí rádio a s prominutím vysrat se může,kdy to na něj přijde a to na ##MLUVÍM SPROSTĚ## z 20.století a né ze středověku, na který se štítí sednout i otrlý chlap.Navíc při dnešním hladu po řidičích se divím, na co tu ještě čekáme.....podnik i město si s námi vytírá ##MLUVÍM SPROSTĚ##, úmyslně mlží v médiích a pokud se někdo ohradí vůči výši platu, který uvádí vedení do médií,je nařčen z negativního ovlivňování náboru řidičů...k smíchu.
Je čas se probrat a porozhlédnou se kolem sebe,za kolik lidé kolem nás a v jak náročných profesích pracují.
Možná budeme překvapeni,jak dávno je doba, kdy dopraváci byli na 1,5 -2 násobku okolních platů, a že dnes je to spíš naopak. Ovšem průměrný dopravák, tedy ten,který je 30 dní v měsíci v práci,děti ho neznají, ženu mu pigluje soused a umírá v 50 letech, ten má 22 tis hrubého......

Hezký den --VYJMUTO--


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7589
17 pro 2006 22:32
Brno
nemůžu jinak než souhlasit :applause:

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1404 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 57  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 pro 2024 16:57
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]