Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 109 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1410
29 dub 2006 12:26
Sebrowitz
Trajfy vychází z hlediska provozních nákladů levněji, nebo dráž?

Rekupulujou, ne?:)

_________________________________
… účastníkům provozu v tomto pořadí důležitosti - chodci, veřejná osobní doprava, cyklisté, motorová vozidla.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
adam_r píše:
Osobne bych nechal 35 a 68 v soucasnych trasach, tak jak si to preje radnice v Liskovci. Uplna blbost to neni, akorat sotousi si nebudou moct fotit trolejbusy na lince 35 ... (argument cislo 35 patri prece trolejbusu neberu).


Ona ta linka se taky může celá jmenovat 68 a ve špičkách vkládat většinu spojů jen na Kamenný vrch, že... Mimo špičku 26 stačí.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
funtom píše:
A proč by měly? Jednou už a-busy jezdily na tehdy ještě 135, a později na ni byly navráceny trolejbusy, tak proč by to DP zase měnil? Navíc když je na těch daných trasách trolejové vedení. Některé spoje by se daly odebrat např. ze zmiňovaných Žabin - nebo by i tak bylo málo trolejbusů? Ale docela by mě zajímalo, co DP udělá s a-68 a taky které linky budou obsluhovat Riviéru - 44/84 stačily když Riviéra víceméně nefungovala, ale pochybuju, že to v současné situaci bude stačit.
Nesmi se taky zapominat, ze se nejake trolejbusy vyradili (byly to trosky) a nove zacnou chodit postupne az ted. Navic vznikne linka 29. K tomu nasazenim autobusu na linky jezdici jen ve spicce se snizi rozdil odberu elektriny mezi spickou a sedlem a tim padem je mozne vyjednat si s elektrarnami lepsi smlouvu. (elektrina se plati uplne jinak nez v domacnostech!)

Osobne bych nechal 35 a 68 v soucasnych trasach, tak jak si to preje radnice v Liskovci. Uplna blbost to neni, akorat sotousi si nebudou moct fotit trolejbusy na lince 35 ... (argument cislo 35 patri prece trolejbusu neberu).

Riviera se vejde so soucasnych 44/84. Usek okolo vystaviste patri k nejmene obsazenym usekum na techto linkach. Pokud by vznikali problemy, tak se uvazovat o nejakych zmenach/posileni.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
Ives píše:
funtom: Jelikož předtím neexistovala linka t-29..
Jinak by se předimenzovanost dala řešit úbytkem spojů na právě této lince, která jistě nebude až zas tolik vytížená jako ve výluce, myslím, že takový 20minutový interval by ji stačil.
Jasně, ale i tak by nezbyly vozy na ty zmíněné linky?... Ale je fakt že pokud by nebyly ty vozy k dispozici, tak by to byla poměrně složitá problematika odkud odebrat spoje...


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Ono se totiž ani moc a-61 Mendl.-Jundrov nepočítá co sem slyšel od zam. DP.Ta a-43 jsem zapomel dopsat ze by jezdila tak aby se prispusobila dnesni podobe myslim intervalama jak na utechov tak na ivanovice z ceho plyne napr placnu 1 spoj do hodiny v trase Utechov Globus 2 spoj Utechov Kr pole.S Oresinem jsem to napsal taky spatne myslel sem propojení Jehnice a Lelekovic nebo Vranova jinak a-70 po staru.Ta a-310 si myslim ze by takovej problem byý nemel kdyby jeste trochu a-71 posilily k konci a na zacatku spicky tak v tom nevidim problem.O a navaznosti hlavní by byla ta provazanost a-41 a-61 na S2 na Ceska zel st. a na a-41 a-61 s a-71.Navaznost v Sobesicich se me zda zbytecne resit kdy a-57 ma interval 20 ve spicce 10 min. ale když sem to tak letmo pocictal opravdu letmo tak by to aji vychazelo.Poslední co chcu napsat je to ze DPMB by uvital to ze konecne stanice Lelekovice u krize , a Vranov myslivna nejsou vybaveny soc.zarizenim dale Vranov smycka by byla asi zrusena.Byla by to vyhoda i pro ridice v tom ze by mohly plne vyuzivtat odpocivarnu v Kr.Poly a dale i kdyz napr a-41 stoji v zim v Lelekovicich tak ridic aby nemrzl tam na vuz nastartovanej a zbytecne se propaluje naftak ksdyz by mohl v teple a v pohode u TV travit pauzu v odp.mistnosti.Aby jset me zase nechtaly za slovo tak v Lelekovicich je jen 16 min ale i to neco stoji pri nastartovaným motoru.


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
funtom: Jelikož předtím neexistovala linka t-29..
Jinak by se předimenzovanost dala řešit úbytkem spojů na právě této lince, která jistě nebude až zas tolik vytížená jako ve výluce, myslím, že takový 20minutový interval by ji stačil.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
ds píše:
Jsem zvědav jaké linky půjdou po otevření Pisárek do autobusů. Tipuju minimálně 27 a 35.
A proč by měly? Jednou už a-busy jezdily na tehdy ještě 135, a později na ni byly navráceny trolejbusy, tak proč by to DP zase měnil? Navíc když je na těch daných trasách trolejové vedení. Některé spoje by se daly odebrat např. ze zmiňovaných Žabin - nebo by i tak bylo málo trolejbusů? Ale docela by mě zajímalo, co DP udělá s a-68 a taky které linky budou obsluhovat Riviéru - 44/84 stačily když Riviéra víceméně nefungovala, ale pochybuju, že to v současné situaci bude stačit.


Offline
200
27 pro 2004 12:45
ds píše:
Jsem zvědav jaké linky půjdou po otevření Pisárek do autobusů. Tipuju minimálně 27 a 35.

Pokud se bude i nadále udržovat např. na úseku Česká - Přívrat špičkový odpolední interval 2,5 min (t-36 - 5 min + proloženě t-34 a t-29 po 10 min) ačkoliv v největší špičce odjíždí z České v těchto trolejbusech běžně tak cca 20, max 25 lidí, tak to bude takto špatné. Sice znám filozofii DPmB ve vztahu ke špičkovým intervalům (4-4-4-3, 5-5-5, 6-7-7, 7-8, 10), ale přesto třeba právě na uvedeném úseku je to špatně nastavené. Ta odpolední přepravní poptávka je tu slabší než nasazená kapacita busů, které pak budou od 1.7. chybět jinde. Nevím zda by nestálo za zvážení tuto intervalovou filozofii opustit a nastavit spoje na jednotlivých linkách dle skutečné potřeby. Pevné intervaly mají určitě své opodstatnění v sedle a o víkendu kdy kvůli přestupnosti je to nezbytné, ale ve špičkách pracovních dnů bych to za tak důležité nepovažoval (krátká čekací doba na další spoj; nepravidelnosti vyplývající z přesycenosti silnic individuální přepravou atd.).
I na t-33 by postačoval odpolední interval místo současného 4-4-4-3 int. 5 min ( s pominutím problematiky změny vozovny pro ušetřené t-busy což by pravděpodobně byl problém).
Kdyby se po těchto rezervách šlo, tak by se nějaký ten t-bus určitě našel. Na obou linkách jezdím, takže toto jsou moje osobní zkušenosti a tedy subjektivní názor na uvedený problém.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jsem zvědav jaké linky půjdou po otevření Pisárek do autobusů. Tipuju minimálně 27 a 35.


Offline
Uživatelský avatar

3725
28 úno 2006 19:00
Johnny5 píše:
A co takhle, kdyby tam (po Veslařské) nejezdilo nic.... teda jako mimo 29.


Tak jsem to už i někde četl.Po ukončení výluky Pisárky zůstane v provozu jen linka 29...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
To je řešitelné.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
funtom píše:
a taky když už zmiňujete a-61, co by ji nahradilo po otevření Hlinek na trase Jundrov-Mendlák? Napadá mě teda jedině t-34 v trase Vychodilova-Vrázova-Vozovna Komín-Veslařská-Pisárky-Mendlovo náměstí, protože přes Žabiny je v současnosti už přebytečná (i když je to paradox, protože dřív tam jezdila jako jediný trolejbus)

Od Vrázovy není na Přívratu výhybka na Vychodilovu.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
manil píše:
Též si myslím, že linka 61 je postradatelná. Spíš mi stále víc přijde, že chybí nějaké spojení (Mendlovo náměstí) - Náměstí Míru - Žabovřesky - (Královo Pole?) s tím, že by z medlova náměstí jezdil po Hlinkách, Lipové a Lerchově...


Nj, dokud jsem bydlel v Masarykově čtvrti, tajně jsem doufal že nějaké takové spojení vznikne. Nakonec jen v noci :-(


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
manil píše:
Též si myslím, že linka 61 je postradatelná. Spíš mi stále víc přijde, že chybí nějaké spojení (Mendlovo náměstí) - Náměstí Míru - Žabovřesky - (Královo Pole?) s tím, že by z medlova náměstí jezdil po Hlinkách, Lipové a Lerchově...
Ono pri intervalu, ktery ta linka 61 mela si na ni nikdo nevzpomene, pokud zustane 29 v intervalu 10/20 minut. Navic ten interval byl nejaky nesmyslny jako 40/50 minut, takze se to ani nedalo zapamatovat. Kdyz jsem chodil na Veslarskou na universitni telocvik, tak jsem za cely rok jel 61 celkem 1x. Mnohokrat rychlejsi bylo dojit na Pisareckou na 145/146, nebo do Pisarek na 1.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Též si myslím, že linka 61 je postradatelná. Spíš mi stále víc přijde, že chybí nějaké spojení (Mendlovo náměstí) - Náměstí Míru - Žabovřesky - (Královo Pole?) s tím, že by z medlova náměstí jezdil po Hlinkách, Lipové a Lerchově...


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
funtom píše:
otázka je, jak by se to lidem odtamtud líbilo - dřív přímé spojení busem, v nedaleké budoucnosti dejme tomu přestup nejpravděpodobněji na Antonína Procházky, kde ty zastávky nejsou až tak nejblíž oproti jiným místům... a postavení přestupních zastávek u Anthroposu je myslím si taky dost nereálné
Z Jundrova to už bude asi o zvyku 67 > vozovna Komín na 1 a Veslařská nemá zase tolik domečků. Třeba se s vodáckým kanálem v Pisárkách podaří vybudovat i regulérní zastávky Anthropos a ten by si to určitě zasloužil.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
otázka je, jak by se to lidem odtamtud líbilo - dřív přímé spojení busem, v nedaleké budoucnosti dejme tomu přestup nejpravděpodobněji na Antonína Procházky, kde ty zastávky nejsou až tak nejblíž oproti jiným místům... a postavení přestupních zastávek u Anthroposu je myslím si taky dost nereálné


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
funtom píše:
a taky když už zmiňujete a-61, co by ji nahradilo po otevření Hlinek na trase Jundrov-Mendlák? Napadá mě teda jedině t-34 v trase Vychodilova-Vrázova-Vozovna Komín-Veslařská-Pisárky-Mendlovo náměstí, protože přes Žabiny je v současnosti už přebytečná (i když je to paradox, protože dřív tam jezdila jako jediný trolejbus)
A co takhle, kdyby tam (po Veslařské) nejezdilo nic.... teda jako mimo 29.


Offline
268
09 úno 2007 13:59
Brno
a taky když už zmiňujete a-61, co by ji nahradilo po otevření Hlinek na trase Jundrov-Mendlák? Napadá mě teda jedině t-34 v trase Vychodilova-Vrázova-Vozovna Komín-Veslařská-Pisárky-Mendlovo náměstí, protože přes Žabiny je v současnosti už přebytečná (i když je to paradox, protože dřív tam jezdila jako jediný trolejbus)


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Téééda, to jsou progres návrhy, ale mám obavy, že by vyhučely hlavně s ohledem na kilometry, kterých by se ujelo určo o dost víc. Ale třeba se se 61 setkáme úplně někde jinde....


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
otázkou je, kolik lidí toto spojení využívá. Při zaručené návaznosti v České by zrušení 310 ušetřilo kilometry v úseku česká-Lelekovice, kde jezdí 2 autobusy za sebou.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
ds píše:
Můj návrh tedy je:
a-70 Kr.Pole-Globus
a-43 Kr.Pole-Útěchov
a-71 Kr.Pole-Kuřim
a-41, a-61 zmíněné okružní linky... otázkou je, jak moc to přispívá přehlednosti systému...
Prehlednosti by to rozhodne neprispelo. Navic linka 310 existuje hlavne kvuli spojeni Vranov - Kurim a Lelekovice - Kurim, ktere byste timto pohrbili.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
70 jako doteď.


Offline
Uživatelský avatar

1443
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
ds: A do Ořešína čo?


Offline
Uživatelský avatar

627
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Okruh pres Lelekovice a Vranov je zajimava myslenka...

Nestacilo by ale krom prodlouzeni a-71 na Podlesi a zruseni ar-310 prodlouzit vybrane spoje (cca 5x za den) a-41 z Lelekovic do Vranova k myslivne?

OT: Jak by se Kurim vyporadala s tim, ze na a-71 do Podlesi by (pri stavajicim Tarifu) neplatily levnejsi usekove jizdenky? (Nebo na Podlesi poslat ar-302?)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 lis 2024 21:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]