Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 139 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 146  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Ano ale zase zhorseni obsluhy nekterych uzemi.


PvvS píše:
zrusenim a79 si nepomuzes, tech par spoju by chybelo jinde. a61 nejni nahrada za konec linky v jundrove.
kdyz na a-25 chces kloubaky ze a-44 , cim je nahradis tam ?

d-7 zatahy pres pisarky. Behem prestavby bude pokud vim docasne zrusenej predni vyjezd a tram by musely jezdit pres vozovnu.


Ale vem si usetrení vzkm v SO+NE+Svátky na a-x35,a-52,a-68 a zkrácením spoju na t-x25... :wink: :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
zrusenim a79 si nepomuzes, tech par spoju by chybelo jinde. a61 nejni nahrada za konec linky v jundrove.
kdyz na a-25 chces kloubaky ze a-44 , cim je nahradis tam ?

d-7 zatahy pres pisarky. Behem prestavby bude pokud vim docasne zrusenej predni vyjezd a tram by musely jezdit pres vozovnu.


Měl bych tak trosicku návrh kolem Pisárecké Krizovatky:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
d-1: Beze změn.Pouze krátkodobé výluky při pracích na tramvajové trati.
d-7: Ve špičce PD prodloužit do Starého Lískovce naopak mimo špičku a v SO+NE+Svátky do Pisárek. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
a-x35: V SO+NE+Svátky tuto linku zrušit(viz.a-x37).
a-x37: V SO+NE+Svátky udělat interval 14min.Každý druhý spoj by jezdil v trase: Men.nám.-Kam.vrch-Jírovcova.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
a-51: Z Mendlova náměstí by pokračovala ulicí Hlinky dále by odbočila do ulice Pavlíkova a dále na Barvičovu.Zpátky by
jela po své trase.Zřízeny by byli zastávky: Výstaviště,Vinařská,Lipová,Pisárky,Pavlíkova(z).
a-52: V SO+NE+Svátky by jezdila pouze v úseku Kohoutovice,Jírovcova-Žebětín(návaznost na x-37).
a-68: V SO+NE+Svátky by byli některé spoje ukončeny pouze u Myslivny.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
t-x25: Nová trasa: Bohunice,Kamenice-Kam.vrch-Kohoutovice-Komín-Česká.Každý druhý spoj cca.po 8 minutách by jel v
trase: Bohunice,Kamenice-Rybnická-Voz.Komín.
t-26: Beze změn.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
a-25: Mendlovo náměstí-Osová.Spoj by zajišťovali kloubáky z a-44 a spoje by jezdili po 15 minutách.
a-61: Nová trasa: St.Lískovec,Labská-Ústř.hřbitov.
a-79: Nová trasa: St.Lískovec,Osová(smyčka TRbusu)-Kam.vrch-Svah-Ústř.hřbitov-Mariánské údolí.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pokud by nestačily BUSy což asi nebudou stačit tak bych zrušil a-25/61/79.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Přesně tak, linky do Dambořic, Lovčiček atd. se od 1.7. zaintegrují a tudíž ukončí v Sokolnicích. Ostatní spoje jsou vesměs směrem do Hodonína - dálkové se nejspíš nezaintegrují a ty ostatní beztak zkrátí do Sokolnic později. Takže bych tomu nápadu moc šancí nedával....


Ještě k obsluze Tuřan a Br. Ivanovic: v dost velké míře tudy projíždí linkové autobusy, např. mezi 5:00 a 8:00 jezdí z Hanácké na Zvonařku podle Idosu 45 spojů, tj. průměrný interval 4 minuty. Když by se tyhle linky zaintegrovaly, tak by v pohodě nahradily linku 40 v úseku Hanácká - Úzká. Pravda, nezastavují na všech zastávkách, většinou jen na Ivanovickém náměstí a v Komárově, ale stačilo by přidat jen Glocovu a Revoluční. Zbylé zastávky dostatečně obslouží ostatní linky.
Ovšem až budou tyto linky v IDS, tak budou končit patrně v Sokolnicích, takže zase nic...


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Sandy píše:
LADO, já být jako Ty z Bílovic, tak bych využíval rychlé a časté spojení vlakem. Proč se kodrcat a-75? To je výhodnější jen pro jízdu do Obřan či Maloměřic a pak pro ty, co mají na nádraží moc daleko, ne?


A)Bydlím dost daleko od nádraží (Polanka)
B)Vlak je dost přeplněný,o komfortu jízdy jse radši mezmiňuju (např. 40 let staré soupravy)
C)Jsu příznivce Dpmb
D)Přepravní směry jsou promě výhodnější autobusem
(např.Chodím na Charbulku a je promě lepší jet na Starou osadu něž jet vlakem do centra a tam přestupovat na a-47,49 když to mám ze Staré osady a-72 kradší a rychlejší-zácpy na Úzké)
Když ještě do Bílovic nejezdila a-75 tak jsem jezdil vlakem a za celý život jsem jel autobusem asi 30x.A to je mi 17.
Ale i tak kdyby do Bílovic místo a-75 jezdila a-210 a muselo by se v Obřanech přesedat tak bych jezdil a-210 a né vlakem.
Proč jsem nejezdil předtím autobusem a jezdil vlakem.
A)nepřehledné jízdní řády
B)hrubé porušování jízdních řádů
C)dosti nepohodlné autobusy

S tím častým spojením nemáš pravdu protože vlak jezdí ůplně stejně né-li ještě míň.
A ještě ti řeknu proč jezdí a-75 tak plná.Nesmíš zapomínat ,že také a-75 jezdí ještě větší vidláci než jsme my jak nás nazýváte.Co Řícmanice,Kanice a Babice?
Velká většina z nich jezdí vlakem ale pro některé je také lepší a-75 jak pro mě.
Zdraví LADA


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
ds píše:
Sandy píše:
LADO, já být jako Ty z Bílovic, tak bych využíval rychlé a časté spojení vlakem. Proč se kodrcat a-75? To je výhodnější jen pro jízdu do Obřan či Maloměřic a pak pro ty, co mají na nádraží moc daleko, ne?


No, v Bílovicích to má k nádraží blízko málokdo, dole od řeky to ještě jde, ale pokud bych bydlel někde nahoře na Polance (přičemž tím směrem se ta obec rozvíjí), tak bych opravdu asi jezdil autobusem.


Já taky na Polance bydlím!!!!!!!!!


ds píše:
Na Osové bych viděl problém v tom, že ten uzel je těžce bariérový - schodiště na obě strany. A vést všechny autobusy po Vltavské ul. kolem zastávek tramvaje mi moc řešitelný nepřijde. Fakt je, že Běloruská je ten stejný problém. Proto je pro mě nejlepším přestupním místem Starý Lískovec, smyčka, navíc autobusy nejezdí zbytečně podél tramvaje.


Na Osové nedávno opravovali schodiste.Pro vozíckáre je pouze cesta nad zastávkou Osová smer mesto a to jim casto ujede.Zejména tem co chodí na Osovou do polikliniky.... :twisted:


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Bacil píše:
Možná S2 - šikla by se zastávka Brněnské Ivanovice (Popelova), pak by se mohly některé spoje čtyřicítky (nebo možná s výhodou a-48) ukončit někde za Popelovou (asi u Makra, nikde blíž tam nevidím místo na otočení). Ale nejspíš by si to vyžádalo v dlouhém úseku kolem té zastávky jednu nebo spíš dvě koleje navíc, a do takové investice se asi nikomu nebude chtít, zvlášť když v plánech je pořád (časově nedohledný) severojižní diametr... Navíc samozřejmě každá zastávka navíc znamená zdržení, brždění a rozjíždění. Přesto myslím, že za úvahu by to stálo. Jestli se nemýlím, kdysi v dávné historii ta zatávka dokonce existovala.


Ta zastavka existovala a byla zrusena. Domek u prejezdu je byvala budova zastavky, kde byla pokladna a cekarna.

Je otazka jestli tato zastavka byla zrusena jen fyzicky, nebo i papirove. Pokud ta zastavka papirove existuje, tak by jeji obnoveni nebyl zas tak veliky problem -> neni treba dodrzet normy pro novou zastavku -> vyrazne levnejsi. Zastavka by znamenala zdrzeni kolem 3-5 minut, coz by na teto trati mohlo byt problematicke.

V soucasne dobe, kdy jsou zacpy v Komarove by tuto zastavku urcite nekteri lide ocenili.


Myslím ze k preplnenosti a-62 chybí jen to ze zastavuje POUZE zastávku Ústrední hrbitov.Muj návrh na a-62:
Zvonařka – Křídlovická – Poříčí – Pisárecký tunel – Čtvrtě – Krematorium.

Ke Krematoriu by jezdila pouze v intervalu 30min. a celková provozní doba by byla v PD a nedele. :twisted: .Int. ve spicce 10 nebo 15min. :wink:


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
Křenová : včera kolem 14. hodiny odpoledne - žádná nestandardní situace (nehoda apod.) - souvislá zácpa k Hlavnímu nádraží od zastávky Masná! Takže ono to opravdu tak hrozný je :-(


Hm, tak to pak doopravdy nevím... Snad tedy aspoň využívat S2 a S6 co to jde, ale ono to moc nejde, zvlášť na S6, protože ze Slatiny jak přes Židenice, tak přes Černovice je to mnohem delší trasa k nádraží než čímkoli jiným. Možná S2 - šikla by se zastávka Brněnské Ivanovice (Popelova), pak by se mohly některé spoje čtyřicítky (nebo možná s výhodou a-48) ukončit někde za Popelovou (asi u Makra, nikde blíž tam nevidím místo na otočení). Ale nejspíš by si to vyžádalo v dlouhém úseku kolem té zastávky jednu nebo spíš dvě koleje navíc, a do takové investice se asi nikomu nebude chtít, zvlášť když v plánech je pořád (časově nedohledný) severojižní diametr... Navíc samozřejmě každá zastávka navíc znamená zdržení, brždění a rozjíždění. Přesto myslím, že za úvahu by to stálo. Jestli se nemýlím, kdysi v dávné historii ta zatávka dokonce existovala.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Sandy píše:
LADO, já být jako Ty z Bílovic, tak bych využíval rychlé a časté spojení vlakem. Proč se kodrcat a-75? To je výhodnější jen pro jízdu do Obřan či Maloměřic a pak pro ty, co mají na nádraží moc daleko, ne?


No, v Bílovicích to má k nádraží blízko málokdo, dole od řeky to ještě jde, ale pokud bych bydlel někde nahoře na Polance (přičemž tím směrem se ta obec rozvíjí), tak bych opravdu asi jezdil autobusem.


LADO, já být jako Ty z Bílovic, tak bych využíval rychlé a časté spojení vlakem. Proč se kodrcat a-75? To je výhodnější jen pro jízdu do Obřan či Maloměřic a pak pro ty, co mají na nádraží moc daleko, ne?


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Kolikrat to stoji uz od prejezdu s vleckou.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Křenová : včera kolem 14. hodiny odpoledne - žádná nestandardní situace (nehoda apod.) - souvislá zácpa k Hlavnímu nádraží od zastávky Masná! Takže ono to opravdu tak hrozný je :-(


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
Že je Hněvkovského ucpaná ulice, je sice pravda, ale proti Křenové je tam volný průjezd! Opravdu, doporučuji si někdy v odpolední špičce Křenovou projet (tedy myslím tramvají, v opačném případě prostát) a myslím že ta myšlenka s t-33 se rychle vykouří z hlavy. Jinak myslím, že Sokolnické není třeba k vlaku zbytečně motivovat, pokud bude rychlejší a komfortnější, rádi na tu a-40 zapomenou. Když jsme tak u toho, můj známý ze Sokolnic mi říkal, že autobusem jezdí proto, že vlak je pro něj drahý. Když se teď ceny vyrovnají, možná se místní budou rozhodovat jinak.


Mno, ony jsou už dnes asi ucpané všecky... tu Křenovou si někdy projedu, ale nechce se mi věřit, že by to bylo tak hrozné, vždyť Hněvkovského je hlvaní směr na Bratislavu... Ono nejlepší by bylo, kdyby se daly nějak příčetně využít vlaky, ale to by to nesměly být jednokolejky...


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Ještě mě napadlo, že by možná šlo rozdělit a-63 na dvě linky, jednu nechat v původní trase, druhou vést přes Ivanovické náměstí, Glocovu a po Rolencově. Interval nechat půlený v úseku Úzká - Popelova, v Chrlicích by byl lehce rozbitý, ale nebylo by to myslím tak hrozné (odhadl bych to tak na tři minuty). A celá ta dvojlinka by se mohla posílit částí autobusů ušetřených na a-40 (protože Staré letiště - Hanácká vychází na 8 minut, alespoň dle JŘ a-76 a a-78, kdežto Úzká - Hanácká je 19, zpátky 18 minut). Uznávám ale jednu slabinu svého návrhu, a to je momentální nedostatek trolejbusů. I když si doopravdy myslím, že ta čtyřicítka (obsluhující opravdu jen Tuřany, nikoli Brněnské Ivanovice) by se v té t-33 z větší části rozpustila.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Že je Hněvkovského ucpaná ulice, je sice pravda, ale proti Křenové je tam volný průjezd! Opravdu, doporučuji si někdy v odpolední špičce Křenovou projet (tedy myslím tramvají, v opačném případě prostát) a myslím že ta myšlenka s t-33 se rychle vykouří z hlavy. Jinak myslím, že Sokolnické není třeba k vlaku zbytečně motivovat, pokud bude rychlejší a komfortnější, rádi na tu a-40 zapomenou. Když jsme tak u toho, můj známý ze Sokolnic mi říkal, že autobusem jezdí proto, že vlak je pro něj drahý. Když se teď ceny vyrovnají, možná se místní budou rozhodovat jinak.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
Jenže v této podobě by asi chyběla kapacita pro obsluhu Brněnských Ivanovic, protože jako obyvatel Tuřan jistě víš, že všichni cestující nejedou a-40 na Hanáckou a dál, ale že dost lidí vystupuje např. na zastávce Ivanovické náměstí. Ty výkony by se musely doplnit na a-48 (a určitě i na a-63, která by byla dost obsazená k Makru a k zastávce Popelova). Lidi ze Sokolnic, kteří by měli mít možnost použít a-40 do Komárova, budou muset znovu přestupovat. Sorry, pro mě je ten návrh jen luxusní obsluha čenovické terasy za cenu dopravních komplikací pro dost lidí a myslím, že by se kilometry neušetřily, spíš naopak.


Myslím, že Ivanovické náměstí a Glocovu by ta a-48 obsloužit zvládla. Možná by to v některých časech chtělo přidat nějakou posilu nebo nahradit sólo kloubem (ale to by chtělo i tak), ale myslím, že to zase tolik lidí není. Jinak - já sám jezdím z Tuřan ráno o půl sedmé a do Tuřan se vracím většinou nejdřív po páté, kdy takový provoz není, ale pokud vím od jiných členů rodiny, tak třeba kolem půl osmé ráno nebo kolem třetí odpoledne je Svatopetrská či Hněvkovského často ucpaná a jsem přesvědčen, že i obyvatelé Tuřan, kteří v těch zácpách váznou, by radši jezdili přes Slatinu. Co se Makra týče, mohlo by si připlatit a pak by tam mohla dělat závlek třeba a-67. A nevím, kolik je lidí, kteří potřebují jet ze Sokolnic do Komárova, myslím, že tak moc zase ne. Daleko víc je těch, kteří od července budou jezdit tou "čtyřicítkou" prostě proto, že jsou zvyklí na autobus a nechce se jim nastupovat do vlaku. Můj návrh by je motivoval k tomu, aby přece jen použili ten vlak.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Bravo, do Řečkovic interval ve špičce 10 minut, to se ti opravdu povedlo :-x


ds píše:
Když se tady v poslední době rozrthl pytel s návrhy linkového vedení, tak i já přidám svou představu (abych pořád jen nekritizoval návrhy ostatních – promiňtě Lado, VS a Romíku :-)).

Své představy směřuji do současnosti, do stejného počtu vozidel a vozových km, takže až mi to VS bude házet na hlavu a snažit se posilovat Bohunice z obou stran, tak může, ale o tom ten návrh není. Jde o to, jak při současném zběsilém šetření využít MHD efektivněji (a o to přeci jde všem).

TRAMVAJE :
d-1 : v pracovní dny 9-14 hod. a denně večer ukončit každý druhý spoj d-1 v Komíně. To proto, že v současné době musí v těchto hodinách obyvatelé Bystrce cestovat na Českou s přestupem, takto bude nabídka rovnocenná.
d-2 : zrušení spojů na Nové sady, náhrada linkou 14.
d-3 : celodenně na trase Stará osada – Bystrc Ečerova
d-4 : obousměrně ul. Rooseveltovou, interval 4-6 minut, napůl K2P a napůl sóla, do Obřan každý druhý spoj i večer a o víkendu
d-5 : polovina spojů vozy 2xT (z linky 13) - na ty spoje, které jedou po d-6
d-7 : linka v provozu pouze v pracovní dny od 5.30 do 18.30 hod.
d-9 : na všech kurzech soupravy
d-10 : v pracovní dny prodloužení na Červinkovu, stejný rozsah provozu, doplnění do intervalu 10 minut více spoji na d-13 (aby v úseku Geislerova – Červnikova byl interval 4-6 minut). Na lince 13 vozy K2. Vhodným proložením může na Křenové pomoci lince 8.
d-11 : linka v provozu jen do 21 hodin, večer a o víkendu návaznost linek 3 a 9 na zastávce Jugoslávská
d-14: Kr.Pole nádraží – Česká – Husova – Hlavní nádraží – Stará osada, v provozu v pracovní dny od 18.30, v sobotu a v neděli celodenně. Linka se nemusí jmenovat 14, vozy mohou po cestě převlíkat kabáty (z Kr.Pole může svítit „7 Šilingrovo náměstí“, po odjezdu z Moravského nám. „2 Stará osada“, ve směru zpět „2 Nové sady“, po odjezdu z Malinovského nám. „7 Kr.Pole nádraží“). Lze Buse naprogramovat tak, že po odjezdu z určité zastávky by se zobrazilo jiné číslo linky a trasa? Pokud ano, pak by mi to přišlo i lepší než plevelit systém další linkou. Vzhledem k tomu, že 57 ze 103 kloubáků má Buse, nebyl by problém na celkem 6 kurzech linek 2 a 7 vypravovat jen vozy patřičně vybavené.

U tramvajových linek bych se ještě rád zabýval dobou v neděli dopoledne, kdy je opravdu minimální poptávka. V tuto dobu bych nastavil na všech linkách (i 1,2,4,5,8) interval 15 minut a ponechal mimo provoz linky 7(14) a 11.


Já si stojím za svým udelat d-1 v trase:

Kr.pole,nádrazí-Rakovecká(pr.Komín).A celodenne vést do Bystrce d-3/11 a d-11 by delala zavlek Hlavnákem... :-x


PvvS tady píše:
trolejbusu je jenom prechodne dostatek. PO ukonceni prestavby pisoarek bude chybet okolo 40 vozu.


Tento příspěvek jsem omylem smazal a reakce na něj jsem přesunul do Všeobecné trolejbusové diskuze


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
A když už jsme u toho tak podle mě by bylo nejlepší udělat do Masarykovy čtvrti trolejbus a tram.zrušit.Bylo by to za:a)lacinějsí
b)mín hlučnější
atd.
Trolejbusů je dostatek ,akorát největší problém by byl předelat to.Jinak bych d-4 vybudoval malou smyčku jak je smyčka trolejbusů t-38 a t-39.
Aby byl lepší přestup.d-4 bych samozdřejmě vedl přes nám. Svobody.Vím že je to dost nereálný a že se DP tak tak zhrabal na MIFKOVOU a to kvůli výhrušce Drážního úřadu.Takže můj návrh je dost nepravděpodobný.Ale třeba za pár let možná jo.Tak uvidíme.LADA


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
ds píše:
Když se tady v poslední době rozrthl pytel s návrhy linkového vedení, tak i já přidám svou představu (abych pořád jen nekritizoval návrhy ostatních – promiňtě Lado, VS a Romíku :-)).

Své představy směřuji do současnosti, do stejného počtu vozidel a vozových km, takže až mi to VS bude házet na hlavu a snažit se posilovat Bohunice z obou stran, tak může, ale o tom ten návrh není. Jde o to, jak při současném zběsilém šetření využít MHD efektivněji (a o to přeci jde všem).

TRAMVAJE :
d-1 : v pracovní dny 9-14 hod. a denně večer ukončit každý druhý spoj d-1 v Komíně. To proto, že v současné době musí v těchto hodinách obyvatelé Bystrce cestovat na Českou s přestupem, takto bude nabídka rovnocenná.
d-2 : zrušení spojů na Nové sady, náhrada linkou 14.
d-3 : celodenně na trase Stará osada – Bystrc Ečerova
d-4 : obousměrně ul. Rooseveltovou, interval 4-6 minut, napůl K2P a napůl sóla, do Obřan každý druhý spoj i večer a o víkendu
d-5 : polovina spojů vozy 2xT (z linky 13) - na ty spoje, které jedou po d-6
d-7 : linka v provozu pouze v pracovní dny od 5.30 do 18.30 hod.
d-9 : na všech kurzech soupravy
d-10 : v pracovní dny prodloužení na Červinkovu, stejný rozsah provozu, doplnění do intervalu 10 minut více spoji na d-13 (aby v úseku Geislerova – Červnikova byl interval 4-6 minut). Na lince 13 vozy K2. Vhodným proložením může na Křenové pomoci lince 8.
d-11 : linka v provozu jen do 21 hodin, večer a o víkendu návaznost linek 3 a 9 na zastávce Jugoslávská
d-14: Kr.Pole nádraží – Česká – Husova – Hlavní nádraží – Stará osada, v provozu v pracovní dny od 18.30, v sobotu a v neděli celodenně. Linka se nemusí jmenovat 14, vozy mohou po cestě převlíkat kabáty (z Kr.Pole může svítit „7 Šilingrovo náměstí“, po odjezdu z Moravského nám. „2 Stará osada“, ve směru zpět „2 Nové sady“, po odjezdu z Malinovského nám. „7 Kr.Pole nádraží“). Lze Buse naprogramovat tak, že po odjezdu z určité zastávky by se zobrazilo jiné číslo linky a trasa? Pokud ano, pak by mi to přišlo i lepší než plevelit systém další linkou. Vzhledem k tomu, že 57 ze 103 kloubáků má Buse, nebyl by problém na celkem 6 kurzech linek 2 a 7 vypravovat jen vozy patřičně vybavené.

U tramvajových linek bych se ještě rád zabýval dobou v neděli dopoledne, kdy je opravdu minimální poptávka. V tuto dobu bych nastavil na všech linkách (i 1,2,4,5,8) interval 15 minut a ponechal mimo provoz linky 7(14) a 11.


Nechcu tě zase napadnout stou d-4 ale do masaričky vám to po pěti min. jezdí.A co jse týče obřan tak v prac.dny 10 min večer 15 a o víkendu taky 15 min by v pohodě stačilo a né opět 8 min.Neblázni.LADA


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 25 lis 2024 02:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]