Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 762 z 801    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765 ... 801  Další
Autor Zpráva
Offline
9987
15 led 2005 23:41
sajtr píše:
A nevíte, co se stalo na d-8? Kolem 17:40 jsem potkal na Nových Sadech 5 za sebou jedoucích kačen d-8

mno, kolem jedné měla probélmy 1728, z novlíšeňské režijně asi na mifkovu, pak s lidma na nové sady a řežijně do pryč...necápu, proč tak složitě...
tak jestli třeba nejela pak zase na linku :)


Offline
Uživatelský avatar

96
03 dub 2006 22:27
Opava - Kylešovice nebo Brno - Královo Pole
A nevíte, co se stalo na d-8? Kolem 17:40 jsem potkal na Nových Sadech 5 za sebou jedoucích kačen d-8


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
b1 píše:
Na Malinovskeho nam. u krizovatky s Kolistem pro zmenu zdechla 1118 (na d-4) zhruba kolem 15. hodiny


.. obě (1118 a 1120) odstaveny na Staré osadě


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Na Malinovskeho nam. u krizovatky s Kolistem pro zmenu zdechla 1118 (na d-4) zhruba kolem 15. hodiny


Offline
Uživatelský avatar

9315
10 čer 2004 11:19
1120 zdechla na st, osade , odstranena na vnitrni kolej


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
K vykolejení trojčete:
Ikdyž se to nezdá, vina řidiče to tentokrát není. Výhybka pod viaduktem měla poruchu blokování a brnkátko na C voze bylo aktivní. Řidič se přesvědčil, zda výhybka opravdu neblokuje, po zjištění, že ne se rozjel a C vůz výhybku přestavil do základního směru: k nádraží.


Offline
69
20 zář 2006 18:49
v cca. 18.30 zdechla u zastávky Šumavská K3R-N 1753


Verusha, pepola: no právě proto, že MHD je pro LIDI. Ke zvýšení kapacity zkracováním intervalů už není moc prostoru, tak zbývá jen možnost zavedení kapacitnějších tramvají. A trojče je dobrá volba k vychytání některých problémů a k získání provozních zkušeností s takto dlouhou tramvají. Až se 40 metrové tramvaje někdy koupí, tak aspoň budou mít trochu vyšlapanou cestičku.


manil - viz k-rep, nebudem to prasit ještě tady :wink: Ostatně navíc nejsem s tímto odporem sám.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
...pokud vjedu na nezablokovanou vyhybku a vim o tom alespon na ni vjedu s nejvetsi opatrnosti a koukam co mozna nejlepe do zrcatek kor se soupravou jakou je trojce...ale samosrejme sem u teto situace pritomen nebyl tak jen sekyruju...ale dal bych ruku do hone za to ze to ridic stejne odnese...

To je pravda, ale v tomto případě hrozí nebezpečí podhození opravdu jen u AC a to jen v případě, pokud chce vlak pokačovat ve směru "pod proudem", případně u KT8 na RIS vyhybkách.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
manil píše:
...proč "to prostě muselo vykolejit"? Opakuji, že za daných podmínek by při této situaci vykolejila jakákoliv jiná AC souprava!
Tohle jsem chtěl napsat - vždyť 1531 je taky tétrojka, a to naprosto normální.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Ano vase argumenty chapu ale v tomto pripade bych byl naprosto neustupny...pokud vjedu na nezablokovanou vyhybku a vim o tom alespon na ni vjedu s nejvetsi opatrnosti a koukam co mozna nejlepe do zrcatek kor se soupravou jakou je trojce...ale samosrejme sem u teto situace pritomen nebyl tak jen sekyruju...ale dal bych ruku do hone za to ze to ridic stejne odnese...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy:
V tomto souhlasím s M3. Vím, jak zní předpisy, ale kdyby se měly doslovně dodržovat, tak v Brně tramvajová doprava neustále stojí. Viz napříkal instalace RISových výhybek. Taková vyhybka pak minimálně týden neblokuje vůbec a řidiči o tomto faktu nejsou nijak uvědoměni (např. v poslední době Nové Sady 2. kolej nebo Malinovského náměstí směr Česká). Kolik řidičů (podle předpisů) při ručním stavění vyhybky zamče kabinu, zvenku zavře přední dveře tramvaje, přestaví vyhybku, otevře přední dveře a odemče kabinu? Nikdo. Kdyby se to mělo dodržovat, pak by ruční stavění zabralo minimálně 1 minutu.

Verusha:
Máš pravdu v tom, že trojice je u "šotoušů" velice populární a mnozí na ni nedají dopustit. I já se řadím mezi ně, ale má to praktické výhody, hlavně zkapacitnění přepravy, což cestující ocení. Pokud je MHD pro lidi, tak nevidím jediný důvod, proč by se měla zakazovat. Chtěl bych znát nějaký racionální důvod, proč jsi proti tomu tak vysazený, ne jen argumenty typu "je to utopie".

pepola:
Není tomu tak. Trojče prošlo celkem táhlým schvalovacím procesem, a to nejen u drážního úřadu. (silniční úřad, OTK...). Co ti přišlo na tom, že jsi ho viděl jet tak hrozného? A proč "to prostě muselo vykolejit"? Opakuji, že za daných podmínek by při této situaci vykolejila jakákoliv jiná AC souprava!


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Izzy píše:
Nevim ale jen tak si vjet na nezablokovanou vyhybku ktera se projizdi smerem do odbocky pod proudem tzn. necinne brnkatko ji vzdy hodi do vychozicho - primeho smeru je naprosta nezodpovednost padajici na vrub ridice...kamarad uz si podobnou prihodu zazil v 595+564 a na nezablokovanou vyhbku proste nevjel dokud nemel souhlas dispecinku...


Jak už psal M3,po Brně je "X" nefunkčních výhybek každý den.To by se fakt musela zastavit úplně doprava...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Nevim ale jen tak si vjet na nezablokovanou vyhybku ktera se projizdi smerem do odbocky pod proudem tzn. necinne brnkatko ji vzdy hodi do vychozicho - primeho smeru je naprosta nezodpovednost padajici na vrub ridice...kamarad uz si podobnou prihodu zazil v 595+564 a na nezablokovanou vyhbku proste nevjel dokud nemel souhlas dispecinku...


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
mauricio píše:
no, akorát, že trojče narozdíl od RT6 jezdí celkem bez problémů

No, to bych zas tak stoprocentně netvrdil. Mám v paměti, jak celý letní prázdniny stály oba vlečňáky ve vozovně kvůli brzdám a spřáhlům. Ale snad se už všechny mouchy vychytaly.
Jinak já osobně z pohledu technického vlečňáky nemám moc rád, stejně jako K3... Ale chápu, že se to lidem může líbit. Kdybych byl pouze obyčejný cestující, taky by se mi asi líbily.


Offline
9987
15 led 2005 23:41
pepola píše:
Nechápu,co za lidi sedí na slavném Drážním úřadě,když s RT6 a 1018 dělají obstrukce,a tuto šílenost povolí bez problémů!!!

no, akorát, že trojče narozdíl od RT6 jezdí celkem bez problémů


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
mauricio píše:
nejspíš někdo, kdo si dělal na anitru papíry

To je mi jasný....


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Trojče je užitečná věc, šance zkulturnění d-12, to není věc pro šotouše...a vypadá celkem stylově


Offline
9987
15 led 2005 23:41
Kari píše:
Ještě se chci zeptat, nevíte někdo kdo tu cvičnou jízdu v Anitře řídil?

nejspíš někdo, kdo si dělal na anitru papíry


Naposledy upravil Igor Mauricio dne 16 pro 2006 18:21, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Ještě se chci zeptat, nevíte někdo kdo tu cvičnou jízdu v Anitře řídil?


Offline
Uživatelský avatar

3083
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Nemáte někdo fotky z toho najetí a vykolejení?


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Nechápu,co za lidi sedí na slavném Drážním úřadě,když s RT6 a 1018 dělají obstrukce,a tuto šílenost povolí bez problémů!!!


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Verusha píše:
pd - já naopak doufám, že provoz trojete bude zakázán co nejdřív, a je úplně jedno, že to s vykolejením nemá souvislost. Spíš se divím, že tuhle hrůzu a) někdo chce provozovat b) že to vůbec někdo kdy povolil. Je třeba si uvědomit, že MHD není pro šotouše (u nich lze vysledovat, že trojče je jejich miláček, protože každej atyp, čím větší tím líp, je miláček šotoušů), ale MHD je pro LIDI, a nezlobte se na mě, tahle souprava je svým vzezřením, řazením, praktičkostí a dalším x bodama vhodná opravdu leda jako vláček do lunaparku!


Veru,vzal jsi mi to z úst...přesně toto jsem sem chtěl napsat já.Včera jsem to viděl jet na České...HRÚZA!!!(pak to muselo někdy vykolejit-viděl jsem to jet asi v 18.10)Ono nestačí,že se z cestujících dělají pokusní králíci zásluhou pana Šimonovského a jeho rychlokvašek B->D, ještě tady toto!!!


pd - já naopak doufám, že provoz trojete bude zakázán co nejdřív, a je úplně jedno, že to s vykolejením nemá souvislost. Spíš se divím, že tuhle hrůzu a) někdo chce provozovat b) že to vůbec někdo kdy povolil. Je třeba si uvědomit, že MHD není pro šotouše (u nich lze vysledovat, že trojče je jejich miláček, protože každej atyp, čím větší tím líp, je miláček šotoušů), ale MHD je pro LIDI, a nezlobte se na mě, tahle souprava je svým vzezřením, řazením, praktičkostí a dalším x bodama vhodná opravdu leda jako vláček do lunaparku!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20005 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765 ... 801  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 pro 2024 04:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]