Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 762 z 800    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765 ... 800  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
K vykolejení trojčete:
Ikdyž se to nezdá, vina řidiče to tentokrát není. Výhybka pod viaduktem měla poruchu blokování a brnkátko na C voze bylo aktivní. Řidič se přesvědčil, zda výhybka opravdu neblokuje, po zjištění, že ne se rozjel a C vůz výhybku přestavil do základního směru: k nádraží.


Offline
69
20 zář 2006 18:49
v cca. 18.30 zdechla u zastávky Šumavská K3R-N 1753


Verusha, pepola: no právě proto, že MHD je pro LIDI. Ke zvýšení kapacity zkracováním intervalů už není moc prostoru, tak zbývá jen možnost zavedení kapacitnějších tramvají. A trojče je dobrá volba k vychytání některých problémů a k získání provozních zkušeností s takto dlouhou tramvají. Až se 40 metrové tramvaje někdy koupí, tak aspoň budou mít trochu vyšlapanou cestičku.


manil - viz k-rep, nebudem to prasit ještě tady :wink: Ostatně navíc nejsem s tímto odporem sám.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy píše:
...pokud vjedu na nezablokovanou vyhybku a vim o tom alespon na ni vjedu s nejvetsi opatrnosti a koukam co mozna nejlepe do zrcatek kor se soupravou jakou je trojce...ale samosrejme sem u teto situace pritomen nebyl tak jen sekyruju...ale dal bych ruku do hone za to ze to ridic stejne odnese...

To je pravda, ale v tomto případě hrozí nebezpečí podhození opravdu jen u AC a to jen v případě, pokud chce vlak pokačovat ve směru "pod proudem", případně u KT8 na RIS vyhybkách.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
manil píše:
...proč "to prostě muselo vykolejit"? Opakuji, že za daných podmínek by při této situaci vykolejila jakákoliv jiná AC souprava!
Tohle jsem chtěl napsat - vždyť 1531 je taky tétrojka, a to naprosto normální.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Ano vase argumenty chapu ale v tomto pripade bych byl naprosto neustupny...pokud vjedu na nezablokovanou vyhybku a vim o tom alespon na ni vjedu s nejvetsi opatrnosti a koukam co mozna nejlepe do zrcatek kor se soupravou jakou je trojce...ale samosrejme sem u teto situace pritomen nebyl tak jen sekyruju...ale dal bych ruku do hone za to ze to ridic stejne odnese...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Izzy:
V tomto souhlasím s M3. Vím, jak zní předpisy, ale kdyby se měly doslovně dodržovat, tak v Brně tramvajová doprava neustále stojí. Viz napříkal instalace RISových výhybek. Taková vyhybka pak minimálně týden neblokuje vůbec a řidiči o tomto faktu nejsou nijak uvědoměni (např. v poslední době Nové Sady 2. kolej nebo Malinovského náměstí směr Česká). Kolik řidičů (podle předpisů) při ručním stavění vyhybky zamče kabinu, zvenku zavře přední dveře tramvaje, přestaví vyhybku, otevře přední dveře a odemče kabinu? Nikdo. Kdyby se to mělo dodržovat, pak by ruční stavění zabralo minimálně 1 minutu.

Verusha:
Máš pravdu v tom, že trojice je u "šotoušů" velice populární a mnozí na ni nedají dopustit. I já se řadím mezi ně, ale má to praktické výhody, hlavně zkapacitnění přepravy, což cestující ocení. Pokud je MHD pro lidi, tak nevidím jediný důvod, proč by se měla zakazovat. Chtěl bych znát nějaký racionální důvod, proč jsi proti tomu tak vysazený, ne jen argumenty typu "je to utopie".

pepola:
Není tomu tak. Trojče prošlo celkem táhlým schvalovacím procesem, a to nejen u drážního úřadu. (silniční úřad, OTK...). Co ti přišlo na tom, že jsi ho viděl jet tak hrozného? A proč "to prostě muselo vykolejit"? Opakuji, že za daných podmínek by při této situaci vykolejila jakákoliv jiná AC souprava!


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Izzy píše:
Nevim ale jen tak si vjet na nezablokovanou vyhybku ktera se projizdi smerem do odbocky pod proudem tzn. necinne brnkatko ji vzdy hodi do vychozicho - primeho smeru je naprosta nezodpovednost padajici na vrub ridice...kamarad uz si podobnou prihodu zazil v 595+564 a na nezablokovanou vyhbku proste nevjel dokud nemel souhlas dispecinku...


Jak už psal M3,po Brně je "X" nefunkčních výhybek každý den.To by se fakt musela zastavit úplně doprava...


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
Nevim ale jen tak si vjet na nezablokovanou vyhybku ktera se projizdi smerem do odbocky pod proudem tzn. necinne brnkatko ji vzdy hodi do vychozicho - primeho smeru je naprosta nezodpovednost padajici na vrub ridice...kamarad uz si podobnou prihodu zazil v 595+564 a na nezablokovanou vyhbku proste nevjel dokud nemel souhlas dispecinku...


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
mauricio píše:
no, akorát, že trojče narozdíl od RT6 jezdí celkem bez problémů

No, to bych zas tak stoprocentně netvrdil. Mám v paměti, jak celý letní prázdniny stály oba vlečňáky ve vozovně kvůli brzdám a spřáhlům. Ale snad se už všechny mouchy vychytaly.
Jinak já osobně z pohledu technického vlečňáky nemám moc rád, stejně jako K3... Ale chápu, že se to lidem může líbit. Kdybych byl pouze obyčejný cestující, taky by se mi asi líbily.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
pepola píše:
Nechápu,co za lidi sedí na slavném Drážním úřadě,když s RT6 a 1018 dělají obstrukce,a tuto šílenost povolí bez problémů!!!

no, akorát, že trojče narozdíl od RT6 jezdí celkem bez problémů


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
mauricio píše:
nejspíš někdo, kdo si dělal na anitru papíry

To je mi jasný....


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Trojče je užitečná věc, šance zkulturnění d-12, to není věc pro šotouše...a vypadá celkem stylově


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Kari píše:
Ještě se chci zeptat, nevíte někdo kdo tu cvičnou jízdu v Anitře řídil?

nejspíš někdo, kdo si dělal na anitru papíry


Naposledy upravil Igor Mauricio dne 16 pro 2006 18:21, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Ještě se chci zeptat, nevíte někdo kdo tu cvičnou jízdu v Anitře řídil?


Offline
Uživatelský avatar

3079
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Nemáte někdo fotky z toho najetí a vykolejení?


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Nechápu,co za lidi sedí na slavném Drážním úřadě,když s RT6 a 1018 dělají obstrukce,a tuto šílenost povolí bez problémů!!!


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Verusha píše:
pd - já naopak doufám, že provoz trojete bude zakázán co nejdřív, a je úplně jedno, že to s vykolejením nemá souvislost. Spíš se divím, že tuhle hrůzu a) někdo chce provozovat b) že to vůbec někdo kdy povolil. Je třeba si uvědomit, že MHD není pro šotouše (u nich lze vysledovat, že trojče je jejich miláček, protože každej atyp, čím větší tím líp, je miláček šotoušů), ale MHD je pro LIDI, a nezlobte se na mě, tahle souprava je svým vzezřením, řazením, praktičkostí a dalším x bodama vhodná opravdu leda jako vláček do lunaparku!


Veru,vzal jsi mi to z úst...přesně toto jsem sem chtěl napsat já.Včera jsem to viděl jet na České...HRÚZA!!!(pak to muselo někdy vykolejit-viděl jsem to jet asi v 18.10)Ono nestačí,že se z cestujících dělají pokusní králíci zásluhou pana Šimonovského a jeho rychlokvašek B->D, ještě tady toto!!!


pd - já naopak doufám, že provoz trojete bude zakázán co nejdřív, a je úplně jedno, že to s vykolejením nemá souvislost. Spíš se divím, že tuhle hrůzu a) někdo chce provozovat b) že to vůbec někdo kdy povolil. Je třeba si uvědomit, že MHD není pro šotouše (u nich lze vysledovat, že trojče je jejich miláček, protože každej atyp, čím větší tím líp, je miláček šotoušů), ale MHD je pro LIDI, a nezlobte se na mě, tahle souprava je svým vzezřením, řazením, praktičkostí a dalším x bodama vhodná opravdu leda jako vláček do lunaparku!


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Citace:
co znamená, že je vyhybka zablokovaná (v blokování) a jak se to pozná? Díky
V dobe zablokovani je odpojeno dalkove ovladani teto vyhybky = nelze ji elektricky prehodit (dalsim vlakem, B-vozem, ...) Blokovani je signalizovano navestidlem na troleji vedle vyhybky, ktere zaroven ukazuje smer nastaveni vyhybky.
M3 píše:
Ale vždyť to jsou hlouposti. Na NEZABLOKOVANOU VÝHYBKU BY SE NEMĚLO JEZDIT. Ale pokud je výhybka v poruše a nesvítí blokování, tak bude stát doprava, než se výhybka opraví? Probuď se - každou chvíli některá neblokuje a normálně se přes ně jezdí. Takže okamžitě dávat vinu řidiči je nesmysl - za normálních okolností by vůz bez problémů projel. V tomto případě je patrně na vině aktivní brnkátko na druhém voze.
Pokud neni vyhybka zablokovana, je ridic povinen ji zkusit zablokovat rucne - tedy prehodit baldou tam a zpet. Pokud se ani pote vyhybka nezablokuje (= porucha vyhybku), je mozne se souhlasem dispecinku pres vyhybku jezdit. Ale VELMI OPATRNE s vedomim nezablokovane vyhybky. Tady bych to videl, ze se ridici nechtelo vystupovat s vyhrate kabinky :roll: . A zvlast u takoveto dlouhe soupravy je to ostudne.


Offline
888
21 led 2006 12:26
M3 píše:
Ale vždyť to jsou hlouposti. Na NEZABLOKOVANOU VÝHYBKU BY SE NEMĚLO JEZDIT. Ale pokud je výhybka v poruše a nesvítí blokování, tak bude stát doprava, než se výhybka opraví? Probuď se - každou chvíli některá neblokuje a normálně se přes ně jezdí. Takže okamžitě dávat vinu řidiči je nesmysl - za normálních okolností by vůz bez problémů projel. V tomto případě je patrně na vině aktivní brnkátko na druhém voze.


co znamená, že je vyhybka zablokovaná (v blokování) a jak se to pozná? Díky :wink:


Offline
Uživatelský avatar

1111
05 čer 2005 13:18
Izzy píše:
Ridic NESMI vjet na nezablokovanou vyhybku v ZADNEM pripade!!! At uz je brnkatko na B (C) voze aktivni ci nikoliv na nezablokovanou vyhybku nesmi vjet v zadnem pripade a okamzite toto hlasit dispecinku...takze at uz bylo brnkatko na 1569 aktivni ci nikoliv nemel ridic pravo na takto nezabecpecenou vyhybku vjet...takze to je JEDNOZNACNE vina ridice - bez diskuze!!!


Ale vždyť to jsou hlouposti. Na NEZABLOKOVANOU VÝHYBKU BY SE NEMĚLO JEZDIT. Ale pokud je výhybka v poruše a nesvítí blokování, tak bude stát doprava, než se výhybka opraví? Probuď se - každou chvíli některá neblokuje a normálně se přes ně jezdí. Takže okamžitě dávat vinu řidiči je nesmysl - za normálních okolností by vůz bez problémů projel. V tomto případě je patrně na vině aktivní brnkátko na druhém voze.


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
manil píše:
Kada: Trochu mě štve, že se ve většině podobných případů vina okamžitě hodí na řidiče, bez nějakého hlubšího zkoumání. V tomto případě je sice škoda minimální, ale i tak. Z toho, že se vyhybka podhodila plyne, že brnkátko na C voze bylo aktivní, což by při provozu spřažených vozů, jejichž zadní vůz je vybaven pro solo provoz, nemělo stát!, ani když byla výhybka nezablokovaná.


Ridic NESMI vjet na nezablokovanou vyhybku v ZADNEM pripade!!! At uz je brnkatko na B (C) voze aktivni ci nikoliv na nezablokovanou vyhybku nesmi vjet v zadnem pripade a okamzite toto hlasit dispecinku...takze at uz bylo brnkatko na 1569 aktivni ci nikoliv nemel ridic pravo na takto nezabecpecenou vyhybku vjet...takze to je JEDNOZNACNE vina ridice - bez diskuze!!!


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Dvě fotky k vykolejení:
http://www.k-report.net/discus/nahledy/022462.jpg
http://www.k-report.net/discus/nahledy/022463.jpg


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20000 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 759, 760, 761, 762, 763, 764, 765 ... 800  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 01 říj 2024 12:38
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]