Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší. Stránka 144 z 146    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146  Další
Autor Zpráva
LADA píše:
:-D :-D
PRO AUTORY STRÁNEK!!!!!!!!!:
V plánu sítě máte v denním provozu přehozeny zastávky Vlčnovská,Prušánecká.
Takže ne Akátky-Prušánecká-Vlčnovská-Bzenecká,ale Akátky-Vlčnovská-Prušánecká-Bzenecká.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8-)
A v nočním provozu jsete nějak zapoměly na prodloužení do Lelekovic a Vranova.Zdraví LADA 8-)

Nojo, pravda, zítra to opravím. Díky za upozornění.


LADA píše:
Podívejte se na http://www.prahamhd.vhd.cz/ na Ikarus E 91.Je to minibus a dost povedenej.Zdraví LADA


Jakou to má souvislost s NÁVRHY LINKOVÉHO VEDENÍ :-? ?Jinak se dnes do půlnoci rozlučujte s intervalem a-x37 ale i dalšími linkami ale x37 bude mít interval dělenej s a52(což je pěkná blbost). :cry: Romík


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Podívejte se na http://www.prahamhd.vhd.cz/ na Ikarus E 91.Je to minibus a dost povedenej.Zdraví LADA


Offline
868
10 pro 2004 20:53
Brno
Romík píše:
LADA píše:
Romík píše:
Ale v zimě třeba v -5C bych teda nechtěl přestupovat z vyhřátýho BUSU na třeba dejme tomu a-55.


To bych nechtěl taky.Ale ber to tak že když se kácí les tak padají třísky.V Žabovřskách na Vychodilové se jich taky nikdo neptal a když budou chít jed do centra tak taky musí nastoupit na t-36 směr komín vystoupit na Vrázové a tam mrznout než přijede t-36 na Českou.Zdraví LADA PS:to bys nesměl udělat nic. :-D 8-)


Máš pravdu.Chtělo by to přímou návaznost.Ale když bude před Zetorem ten další LIDL tak bych to udělal následovně:

a58 zkrátit jen k Zetoru.Jezdil by po 5min. a navazovalo by to na a59
a59 prodloužit až k Zetoru a po 10min.,sóla.
d8 ve špičce posilové šaliny v trase: Nové Sady-Novolíšeňská.

Pokud by a58 s a59 měla přímou návaznost tak by to bylo dobré.Nejlepší by však byla zastávka s nějakou místností kdy by se třeba prodávalo kafe tam v pohodlíčku čekalo na MHD :wink: :lol: .



Když už posilový vozy na d-8 ve špičce tak snad Starý Lískovec-nádraží-Novolíšeňská.Teď co zrušili tu d-10 do Lískovce bych je rozhodně přivítal a nejlépe v 2xT3.Jinak busy nechat, tak jak sou žádný a-58 a 59.Pitomej LÍDL takovou luxusní dopravu nepotřebuje.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
:-D :-D
PRO AUTORY STRÁNEK!!!!!!!!!:
V plánu sítě máte v denním provozu přehozeny zastávky Vlčnovská,Prušánecká.
Takže ne Akátky-Prušánecká-Vlčnovská-Bzenecká,ale Akátky-Vlčnovská-Prušánecká-Bzenecká.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8-)
A v nočním provozu jsete nějak zapoměly na prodloužení do Lelekovic a Vranova.Zdraví LADA 8-)


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
No, je pravda že a-56 je vcelku zbytečná (lepší by byly třeba vložené spoje a-78),ale myslím že se tak nestane. Podle mě tu linku chtějí hlavně důchodci z Líšně, aby nepřišli o přímé spojení k poliklinice Židenice. A radnice se jich budou donekonečna zastávat, protože jsou to (bohužel) nejspolehlivější a nejvěrnější voliči :-x


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Nezapominam. Ale myslim ze jeji obsluhu v zidenicich zvladne a-58 a a-45 kdyz se vrati na puvodni trasu, tak nic nechybi. A-56 je vcelku zbytecna linka. Vse se da obslouzit i bez ni. Navic s jejim intervalem .....

Ale osobne bych spis videl jako potrebnejsi konecne dokonceni tramvajovych trati. Lesna je bez debat na prvnim miste, druhy je julianov a jeho prodlouzeni ke stredisku. To docela chybi. Pak trbusy (pokud se nebudou spis rusit).


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Romík píše:
PvvS píše:
Doufam ze oba mluvime o lisni

Nesmysl , a-45 by obsluhovala kloubakama pouze zastavku u posty. Tam je minimalni pohyb lidi . Kdezto po trase a-78 by obslouzila sidliste a odlehcila castecne d-8 . a-78 hnat do kopce po trase a-45 by v pripade zadratovani na jirovu bylo zbytecny plytvani nafty. a-56 je ve stavajici trase zbytecna linka. Pouze kopiruje casti jinych linek.


Já bych tu a56 fakt zrušil.Souhlasím že kopíruje většinu linek a jednou v ranní špičce jsem s ní jel a byla max. s 6 cestujícími.


Nesmíte zapomenout že a-56 byla samostatná linka.Až po změnách 1.1.2004 začala kopírovat linky.LADA


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
pd píše:
No jo, ale když ta tramvaj nebude končit na náměstí, ale nějakých 200 metrů před ním. To se asi fakt nebude chtít nikomu přestupovat z těch minilinek na tramvaj. Navíc od bus zastávek na náměstí nevede pořádný chodník na Mifkovu (chodník je jen na druhé straně a tam se musí potom přecházet široká čtyřproudá ulice). A pro řidiče by ta čtyř minutová linka byla peklo.
Když už, tak nezavádět a-59, ale každý druhý spoj a-58 ukončit na náměstí Karla IV, počtem vozů to vyjde na stejno. Ale jak píšu - náměstí Karla IV. není a nebude přestupním místem na tramvaj, tak nemá smysl omezovat autobusy. Nějaký (jeden ?) kloubák se ušetří tím, že místo 45 jezdí 151 až na Jírovu.


S tou a-58 máš pravdu.Ta a-59 je zbytečná.
Jinak jsem moc rád že nebydlím na Vychodilové protože bych musel na DPMB a IDS JMK asi všechny postřílet.Když nebudu brat rok 2000-2001 kdy proudloužily interval ve špičce z 5 min na 7 min,tak je to opravdu hrůza.Od 1 zaří 2004 prodloužily interval jednou tolik.Neberu neprac.dny.Dopoledne místo 10 na 20 min.Ve špicce z 6 na 10 min.V prac.dny.prázdniny z 12 na 24 min.A večer ukončily obsluhu o 40 min dřív.Je mě těch lidí opravdu líto a pak ať mě nějákěj debil Sandy neříká že by tu d-4 nechal.Zdraví LADA :evil:


Naposledy upravil LADA dne 11 pro 2004 12:26, celkově upraveno 1

PvvS píše:
Doufam ze oba mluvime o lisni

Nesmysl , a-45 by obsluhovala kloubakama pouze zastavku u posty. Tam je minimalni pohyb lidi . Kdezto po trase a-78 by obslouzila sidliste a odlehcila castecne d-8 . a-78 hnat do kopce po trase a-45 by v pripade zadratovani na jirovu bylo zbytecny plytvani nafty. a-56 je ve stavajici trase zbytecna linka. Pouze kopiruje casti jinych linek.


Já bych tu a56 fakt zrušil.Souhlasím že kopíruje většinu linek a jednou v ranní špičce jsem s ní jel a byla max. s 6 cestujícími.


Naposledy upravil Návštěvník dne 10 pro 2004 21:33, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Doufam ze oba mluvime o lisni

Nesmysl , a-45 by obsluhovala kloubakama pouze zastavku u posty. Tam je minimalni pohyb lidi . Kdezto po trase a-78 by obslouzila sidliste a odlehcila castecne d-8 . a-78 hnat do kopce po trase a-45 by v pripade zadratovani na jirovu bylo zbytecny plytvani nafty. a-56 je ve stavajici trase zbytecna linka. Pouze kopiruje casti jinych linek.


pd píše:
Romík píše:
Máš pravdu.Chtělo by to přímou návaznost.Ale když bude před Zetorem ten další LIDL tak bych to udělal následovně:

a58 zkrátit jen k Zetoru.Jezdil by po 5min. a navazovalo by to na a59
a59 prodloužit až k Zetoru a po 10min.,sóla.
d8 ve špičce posilové šaliny v trase: Nové Sady-Novolíšeňská.

Pokud by a58 s a59 měla přímou návaznost tak by to bylo dobré.Nejlepší by však byla zastávka s nějakou místností kdy by se třeba prodávalo kafe tam v pohodlíčku čekalo na MHD :wink: :lol: .


Ježíšmajrá :roll: kvůli nějakému podělanému Lidlu takhle roztrhnout 58 ? I kdyby ta místnost byla pozlacená a kafe zadarmo (ale v žádném případě nesmí být z Lidlu), tak a-58 je pro lidi z Líšně a né pro nakupující v Lidlu. Tenhle malý obchod stejně nijak výrazně neovlivní přepravní proudy (kromě tak prvního týdnu po otevření, pak se zase všechno vrátí do starých kolejí).


Jenže lidé chodí do LIDLa často nakupovat protože tam mají sladkosti skoro zadarmo.A pro lidi z Líšně to bude tragédie jet až po Zetor narváno.V tomto případě zrušit tu a59 a u a58 interval 5min. a každý druhý spoj ukončit u Zetoru :wink: .


Romík píše:
Máš pravdu.Chtělo by to přímou návaznost.Ale když bude před Zetorem ten další LIDL tak bych to udělal následovně:

a58 zkrátit jen k Zetoru.Jezdil by po 5min. a navazovalo by to na a59
a59 prodloužit až k Zetoru a po 10min.,sóla.
d8 ve špičce posilové šaliny v trase: Nové Sady-Novolíšeňská.

Pokud by a58 s a59 měla přímou návaznost tak by to bylo dobré.Nejlepší by však byla zastávka s nějakou místností kdy by se třeba prodávalo kafe tam v pohodlíčku čekalo na MHD :wink: :lol: .


Ježíšmajrá :roll: kvůli nějakému podělanému Lidlu takhle roztrhnout 58 ? I kdyby ta místnost byla pozlacená a kafe zadarmo (ale v žádném případě nesmí být z Lidlu), tak a-58 je pro lidi z Líšně a né pro nakupující v Lidlu. Tenhle malý obchod stejně nijak výrazně neovlivní přepravní proudy (kromě tak prvního týdnu po otevření, pak se zase všechno vrátí do starých kolejí).


PvvS píše:
Romík píše:
LADA píše:
Romík píše:
Ale v zimě třeba v -5C bych teda nechtěl přestupovat z vyhřátýho BUSU na třeba dejme tomu a-55.


To bych nechtěl taky.Ale ber to tak že když se kácí les tak padají třísky.V Žabovřskách na Vychodilové se jich taky nikdo neptal a když budou chít jed do centra tak taky musí nastoupit na t-36 směr komín vystoupit na Vrázové a tam mrznout než přijede t-36 na Českou.Zdraví LADA PS:to bys nesměl udělat nic. :-D 8-)


Máš pravdu.Chtělo by to přímou návaznost.Ale když bude před Zetorem ten další LIDL tak bych to udělal následovně:

a58 zkrátit jen k Zetoru.Jezdil by po 5min. a navazovalo by to na a59
a59 prodloužit až k Zetoru a po 10min.,sóla.
d8 ve špičce posilové šaliny v trase: Nové Sady-Novolíšeňská.

Pokud by a58 s a59 měla přímou návaznost tak by to bylo dobré.Nejlepší by však byla zastávka s nějakou místností kdy by se třeba prodávalo kafe tam v pohodlíčku čekalo na MHD :wink: :lol: .


idealni prestup u zetoru , kde nejni ani pristresek. Idealni by bylo konecne dostavet trbusy na jirovu, a-45 prohnat sidlistem po trase a-78, a-56 zrusit a a-78 zatim poslat po trase a-56 .


Spíš bych dal a45 po trase a56 když ju zrušíme tak se budou hodit kloubáky.A v tomto případě a78 po trase a45 :wink: .


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Romík píše:
LADA píše:
Romík píše:
Ale v zimě třeba v -5C bych teda nechtěl přestupovat z vyhřátýho BUSU na třeba dejme tomu a-55.


To bych nechtěl taky.Ale ber to tak že když se kácí les tak padají třísky.V Žabovřskách na Vychodilové se jich taky nikdo neptal a když budou chít jed do centra tak taky musí nastoupit na t-36 směr komín vystoupit na Vrázové a tam mrznout než přijede t-36 na Českou.Zdraví LADA PS:to bys nesměl udělat nic. :-D 8-)


Máš pravdu.Chtělo by to přímou návaznost.Ale když bude před Zetorem ten další LIDL tak bych to udělal následovně:

a58 zkrátit jen k Zetoru.Jezdil by po 5min. a navazovalo by to na a59
a59 prodloužit až k Zetoru a po 10min.,sóla.
d8 ve špičce posilové šaliny v trase: Nové Sady-Novolíšeňská.

Pokud by a58 s a59 měla přímou návaznost tak by to bylo dobré.Nejlepší by však byla zastávka s nějakou místností kdy by se třeba prodávalo kafe tam v pohodlíčku čekalo na MHD :wink: :lol: .


idealni prestup u zetoru , kde nejni ani pristresek. Idealni by bylo konecne dostavet trbusy na jirovu, a-45 prohnat sidlistem po trase a-78, a-56 zrusit a a-78 zatim poslat po trase a-56 .


pd píše:
No jo, ale když ta tramvaj nebude končit na náměstí, ale nějakých 200 metrů před ním. To se asi fakt nebude chtít nikomu přestupovat z těch minilinek na tramvaj. Navíc od bus zastávek na náměstí nevede pořádný chodník na Mifkovu (chodník je jen na druhé straně a tam se musí potom přecházet široká čtyřproudá ulice). A pro řidiče by ta čtyř minutová linka byla peklo.
Když už, tak nezavádět a-59, ale každý druhý spoj a-58 ukončit na náměstí Karla IV, počtem vozů to vyjde na stejno. Ale jak píšu - náměstí Karla IV. není a nebude přestupním místem na tramvaj, tak nemá smysl omezovat autobusy. Nějaký (jeden ?) kloubák se ušetří tím, že místo 45 jezdí 151 až na Jírovu.


Pravda.Ale zase když už zavádět linku tak
1) aby měla návaznost na ostatní linky u a59 např. na a58,78
2) aby nejezdila v nějakým nevyužívaným úseku třeba a62


No jo, ale když ta tramvaj nebude končit na náměstí, ale nějakých 200 metrů před ním. To se asi fakt nebude chtít nikomu přestupovat z těch minilinek na tramvaj. Navíc od bus zastávek na náměstí nevede pořádný chodník na Mifkovu (chodník je jen na druhé straně a tam se musí potom přecházet široká čtyřproudá ulice). A pro řidiče by ta čtyř minutová linka byla peklo.
Když už, tak nezavádět a-59, ale každý druhý spoj a-58 ukončit na náměstí Karla IV, počtem vozů to vyjde na stejno. Ale jak píšu - náměstí Karla IV. není a nebude přestupním místem na tramvaj, tak nemá smysl omezovat autobusy. Nějaký (jeden ?) kloubák se ušetří tím, že místo 45 jezdí 151 až na Jírovu.


LADA píše:
Romík píše:
Ale v zimě třeba v -5C bych teda nechtěl přestupovat z vyhřátýho BUSU na třeba dejme tomu a-55.


To bych nechtěl taky.Ale ber to tak že když se kácí les tak padají třísky.V Žabovřskách na Vychodilové se jich taky nikdo neptal a když budou chít jed do centra tak taky musí nastoupit na t-36 směr komín vystoupit na Vrázové a tam mrznout než přijede t-36 na Českou.Zdraví LADA PS:to bys nesměl udělat nic. :-D 8-)


Máš pravdu.Chtělo by to přímou návaznost.Ale když bude před Zetorem ten další LIDL tak bych to udělal následovně:

a58 zkrátit jen k Zetoru.Jezdil by po 5min. a navazovalo by to na a59
a59 prodloužit až k Zetoru a po 10min.,sóla.
d8 ve špičce posilové šaliny v trase: Nové Sady-Novolíšeňská.

Pokud by a58 s a59 měla přímou návaznost tak by to bylo dobré.Nejlepší by však byla zastávka s nějakou místností kdy by se třeba prodávalo kafe tam v pohodlíčku čekalo na MHD :wink: :lol: .


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Romík píše:
Ale v zimě třeba v -5C bych teda nechtěl přestupovat z vyhřátýho BUSU na třeba dejme tomu a-55.


To bych nechtěl taky.Ale ber to tak že když se kácí les tak padají třísky.V Žabovřskách na Vychodilové se jich taky nikdo neptal a když budou chít jed do centra tak taky musí nastoupit na t-36 směr komín vystoupit na Vrázové a tam mrznout než přijede t-36 na Českou.Zdraví LADA PS:to bys nesměl udělat nic. :-D 8-)


Ale v zimě třeba v -5C bych teda nechtěl přestupovat z vyhřátýho BUSU na třeba dejme tomu a-55.


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Mám návrh na dopravu v Líšni.Teď když bude na Nám.Karla 4 jezdit ta d-8.Tak bych udělal trochu změnu.a-58 bych ukončil na Nám.Karla 4.Z Nám.Karla 4 bych udělal linku a-59 v trase Nám.Karla 4-Líšen hřbitov.Linku a-59 bych udělal ve špičce po 15 min.Mimo špičku po 20 min.V neprac.dny po 20min.V prac.dny prázdniny. po 17 min Sóla Slatina.Dále bych a-45 ukončil na Jírové případně na Nám.Karla 4 a v úseku Jírova- Mariánské údolí bych zavedl linku a-55.Ve špice po 15 min mimo špičku po 20min,dopoledne po 25 min.V neprac dny po 20 min a v létě po 12 min.Sóla Slatina.
Tímto řešením sleduji ušetřit kloubáky a vozy celkově.Dejme tomu že na a-59 by byl vepraven 1 vůz.Na a-55 dva vozy.Řidič na a-59 má na hřbitově velkou pauzu 50 min.Dvě kola za něj odjede druhý vůz z a-55.Druhá 55 by byla trhačka,která by zajištovala odjezdy na lince 55 i 59.Samozdřejmě že by se musela udělat na linkách a-45 a a-55 i na a-58 a a-59 návaznost.Svým způsobem bych a-45 ukončil na Nám.Karla 4,ale mám obavu že smyčka by nápor a-45,a-55,a-58 a a-59 zřejmě nezvládla.Proto bych ukončil a-45 na Jírové samozdřejmě s návazností a-55.Linka a-45 je úseku Jírova-Mar.údolí velice sporná.V zimě jezdí velice často prázdná v létě zase plná.Tento problém bych se snažil řešit právě touto cestou.Mýslím si že udělat linku a-55 podle ročního období není žádný hřích.V létě bych klidně nasadil klou.vozy a interval skrátil na (7min příklad),ale naopak v zimě bych ho prodloužil na 20 min a sóla.Vím že pro řidiče by to byla hrůza když by se jízdní doba na a-55 pohybovala kolem 7 min a na a-59 4 min.Na drouhou stranu si myslím že by se tím docílilo lepší manipulace s jízdními řády.Dalo by se opavdu linky upravit podle potávky.Zdraví LADA :oops: :roll: :lol: 8-) :-D :evil:


Offline
Uživatelský avatar

947
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Sandy píše:
ds píše:
No nevim proč v těch Obřanech měnit něco co funguje. ...


Já plně souhlasím, ale dokáže mě nadzvednout, když někdo chce tam, kam vedou koleje, cpát místo tramvaje autobus. D-4 v žádném případě nezkracovat, když už by se musel rušit souběh, sáhnout radši na autobus!


Milý chlapče nechcu tě urazit ale je vidět že nemáš přehled o tramvajové dopravě.Připádáš mi že bydlíš někde u Obřanskýho mostu.Tramvajová doprava je nejdraší doprava v brně.Údržda kolejí,trolejí,atd.Autobusy jsou jedená věc která si na sebe vydělá.A my se bavíme o neprac.dnech.V pracovní dny bych nechal d-4 tak jak je.O víkendu bych zkusil zajíždění autobusů.Tím že bys omezil a-75 tím bys získal akorát nepopularitu.Na d-4 by se ušetřilo podstatně víc peněz.Zdraví LADA


Michal píše:
Nevim jak se tu muze nekdo zminit o tom ze by se na a75 smer zavod slatina mely nasadit kloubyky, jezdim obcas na teto lince jako ridic a a tento usek jezdi autobusy prazdne, ba naopak bych zajzdeni k Zavodu uplne zrusil.


Michale,já se tebou plně souhlasím ale jsou i spoje které kloubáky potřebují.Ty třeba jezdíš nějakej kterej jezdí prázdnej ale druhej řidič třeba jezdí plnej.A co odvozy ze směn to taky jezdí prázdný :lol: ?


ds píše:
No nevim proč v těch Obřanech měnit něco co funguje. ...


Já plně souhlasím, ale dokáže mě nadzvednout, když někdo chce tam, kam vedou koleje, cpát místo tramvaje autobus. D-4 v žádném případě nezkracovat, když už by se musel rušit souběh, sáhnout radši na autobus!


ds píše:
No nevim proč v těch Obřanech měnit něco co funguje. ...


Já plně souhlasím, ale dokáže mě nadzvednout, když někdo chce tam, kam vedou koleje, cpát místo tramvaje autobus. D-4 v žádném případě nezkracovat, když už by se musel rušit souběh, sáhnout radši na autobus!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 3649 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 141, 142, 143, 144, 145, 146  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 lis 2024 17:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]