Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 196 z 209    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 209  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Martys píše:
Tak se pochlub...


nj, ale musím oskenovat :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
RIS píše:
jj, od poloviny ledna do konce dubna 2004, pak SP a dál víme všichni...

ale mám foto z Mendlova náměstí 1801- 13.5.2005 !!!


Tak se pochlub...


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Eda píše:
RIS: že by pojízdná prodejna Seniorpasů?
To bejvala 1802, ne?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
RIS: že by pojízdná prodejna Seniorpasů?


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Martys píše:
Víme, 1801 roku 2004 a mám dojem že od ledna (?) do dubna....od té doby velmi sporadické jízdy před vozovnu Medlánky :lol:



jj, od poloviny ledna do konce dubna 2004, pak SP a dál víme všichni...

ale mám foto z Mendlova náměstí 1801- 13.5.2005 !!!


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
sajtr píše:
víte někdo, kdy se vlastně nějaká RT6 oběvila v ulicích Brna naposled?


Víme, 1801 roku 2004 a mám dojem že od ledna (?) do dubna....od té doby velmi sporadické jízdy před vozovnu Medlánky :lol:


Offline
Uživatelský avatar

96
03 dub 2006 22:27
Opava - Kylešovice nebo Brno - Královo Pole
víte někdo, kdy se vlastně nějaká RT6 oběvila v ulicích Brna naposled?


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Díky, já myslel, že byly i na ostatních rekonstrouvaných v letech 2001-3


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
MKzB píše:
Jakej je vlastně rozdíl v brzdách na rekostruovaných vozech 1801+1803+9104 a 9101?
Já měl za to, že jsou stejný a to Dako.
Ne. Dako brzdy jsou pouze na 910? - te co byla pred rokem v PARSu. Ostatni jsou ty puvodni problematicke.


Offline
Uživatelský avatar

1896
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Jakej je vlastně rozdíl v brzdách na rekostruovaných vozech 1801+1803+9104 a 9101?
Já měl za to, že jsou stejný a to Dako.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
PvvS píše:
...i kdyz nova palubka zrovna byt nemusela.

To možná ne, ale kolik % udělá nová palubka z dvaceti mega za reko? Prostě na to byla vyčleněná suma, která se musela utratit... To máš jako se spřáhlama na T6, taky tenkrát "soudruzi" vymejšleli až vymysleli...


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
PvvS píše:
Demon : Taky neresim reko pro prahu. ale pro brno. V praze ma rt6n2 svy opodstatneni, i kdyz nova palubka zrovna byt nemusela.
Ta nova palubka je v cene cele te rekonstrukce uz jen tresnicka na dortu.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Demon : Taky neresim reko pro prahu. ale pro brno. V praze ma rt6n2 svy opodstatneni, i kdyz nova palubka zrovna byt nemusela.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
PvvS píše:
Demon a TE028:
Jde mi spis o zjednoduseni udrzby , pac asynchron nevlastni kolektor a par dalsich zbytnych a poruchovych veci. Navic diky vetsimu kryti u nej ani nehrozi zavlhani.

No takový množství zbytných a poruchových věcí zase na ss motorech neni, aby se kvůli tomu musely měnit. Jednou za čas se vyfoukaj, vyměněj se kartáče, co dva roky se vyměněj ložiska a jedou dál. V Praze jezdí některý exempláře i 40 let bez nutnosti výměny nebo převinutí. A zase, kromě M1 a 14T tu na ničem žádný asynchrony nemáme.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Demon a TE028:
Jde mi spis o zjednoduseni udrzby , pac asynchron nevlastni kolektor a par dalsich zbytnych a poruchovych veci. Navic diky vetsimu kryti u nej ani nehrozi zavlhani.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
PvvS píše:
S RT6 se da delat jeste vcelku hodne. Za predpokladu investic do nich.
Vymena brzd ala praha, to je nutnost.
VYmena vyzbroje za progress a nutnost vyztuha a predelani cely strechy , je podle me nesmysl.
Financne minimalne stejne nakladny ,ale provozne vyhodnejsi by bylo nahradit kontejner s TV14D za kontejner Europulse, a nahradu motoru , tam sou tusim TE028 za asynch TAM. Je to prima nahrada. Tim padem by jsme tu meli standartni vyzbroj, ktera tu jezdi uz v nekolika vozech a spolehlive trakcaky.

Tak ještě jednou, s motory typu TE028 tahle tramvaj problémy nemá - prodřenej přívodní kabel já nepovažuju za problém motoru, ale techniky montáže prováděné pány z Cegelecu za přispění někoho z DPP. Doteď jsme se v Praze nedobrali toho, proč nebyly ty kabely vyměněny při revizi... Výměna výzbroje za Progress proběhla z důvodu unifikace, TV14 tu je na jednom voze a spokojenost s ním rozhodně nepanuje a Europuls tu nemáme vůbec. To je ten důvod.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
PvvS píše:
Spis to je o vyrobci a financich.
Astry/anitry , taky mely problem z brzdama a i v brne musely byt vic jak jednou odtazeny smykem (aspon kus ), jenom proto ze system se kousnul a nesel odbrzdit.
Akorat ze Skoda potrebuje dalsi zakazky , takze si nemohla dovolit takovou povest a zaridila zpetny odkup brzdovych systemu a montaz novych.
CKD uz se nezmohlo vubec na nic, pac uz neplnilo ani vyplatni terminy. NAtoz nejaky opravy a reko ....

Lepší, když nešel odbrzdit, než aby nešel zabrzdit :-D


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
Spolehliva , jednoducha... Tak to uz je dneska snad jenom Uskat-tavskyj masinokovodelnyj .
Dnesni pozadavky na NOVOU tram (ne reko) , jsou tak vysoky, ze holt ta elektronika nutna. Ruzny ochrany proti sevreni, proti skluzu, proti vsem ..
RT6 by paradoxne mohla byt nejspolehlivejsi, pokud by se dotahla na schvaleni jako typ RT6N1, pak by spadala schvalovanim pod normy z roku dodani...
Je tu ta moznost. Odkoupit za zbytkovou cenu zbyvajici 3 vozy z prahy a pote uz nic nebrani schvaleni vozu jako zakladniho typu. Dalsi rekonstrukce uz by se schvalovaly pouze jako zmeny schvalenyho typu.Tedy vymena vyzbroje, brzd by spocivala v rekonstrukci, zkusebnich jizdach , TBZ .


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
Bylo by super,pokud by se našel výrobce,který by za ROZUMNOU cenu vyráběl SPOLEHLIVOU a JEDNODUCHOU nízkopodlažní tramvaj!!!Víme všichni,jak to s dotacemi na nákup vozidel vypadá,z této strany nějaký zázrak očekávat nelze...Pak by se nemusely do nekonečna reinkarnovat T3,aby bylo vůbec s čím jezdit!!!Jenže dnes je trend výrobců naprosto opačný:Narveme tam co nejvíc elektroniky,ať to vypadá moderně a co možná nejvíc to stojí...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
RT6 nestála 100 milionů, ale 27. Hlavní důvod pro propad produkce byla ztráta trhů RVHP (zejména SSSR), které to socialistickým plánováním dotáhly víme kam a při zreálnění cen jaxi zjistili že není z čeho brát.


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
100 mil za vsechny 4 . Jedna bez dotaci stala 50 milionu. Ta cena odpovida spis dnesnim podminkam.
Je videt ze tam kde CKD pouzilo akorat skrin (rt6s1) to jezdilo ok. Navic to ma pomalu lepsi parametry jak porse.
Dokazal bych si predstavit vyrobu RT6S1 v produkci SKV, za rozumnou cenu.
Cena prazsky reko se pohybovala pokud vim temer okolo 20 milionu, v cemz je ale zapocitanej i pozdeji pozadovanej presun pantografu a s tim spojeny prekopavani predniho clanku a uplne nova kabina ridice. Bez tech nakladu bych to odhadl nekde na 10-15 milionu za kus . Ovsem stale by to byl neschvaleny kus.


Offline
Uživatelský avatar

3720
28 úno 2006 19:00
PvvS píše:
nebo mnohatisicovej propad produkce ?


Ono chtít za nevyzkoušenou tramvaj 100 milionů,taky kdejaký DP u nás i ve světě odradí...Dokud dělali "zrychly" za "pár" tisíc,tak mohli jet i na tři směny...


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
pepola píše:
Myslím si,že právě RT6 byla oním pověstným "hrobem" ČKD.Nedotažený projekt,který firmě udělal po světě takové "jméno",že jinak,než krachem,to skončit nemohlo...

nebo mnohatisicovej propad produkce ?


Offline
Uživatelský avatar

3981
25 led 2006 16:11
všudezdejší
adam_r píše:
Lepsi :lol: , o tom me RT6 tedy nepresvedcila. Opravdu je lepsi vuz, ktery nema po 6 letech povoleni k provozu, nebo vuz, na ktery vyrobce ziskal schvaleni 1/2 roku po vyrobeni prvniho kousku.


Pořád to není problém vozů RT6, ale lidí kolem nich, kteří schvalují a jinak úředničí. V Brně máme čtyři relativně kapacitní vozy s obrovským podílem nízké podlahy - největším ze všech nízkopodlažních typů šalin v Brně. Pokud by se tyto rekonstruovaly podobně jako K2 na K2P, tak mi neříkejte, že by to nejezdilo. Ostatně by se tak snad vyřešil kapacitní problém d-12. Problém závislosti se zprovozněním v Praze je pěkná blbost, tam už se jedná o jiný typ a nemělo by to mít na zprovoznění brněnských RT6 vliv.

Zajímaly by mně náklady na reko podobně kapacitních tramvají, příkladně 1x KT8D5R-N2, 2x Vario LF a podobně. RT6 nejsou zas o tolik jinde, co do financí, ne? Myslím, že šrotaci by zasloužily třicet let staré vraky T3, K2 a ne ještě furt moderní ertéšestky!


Offline
Uživatelský avatar

9292
10 čer 2004 11:19
S RT6 se da delat jeste vcelku hodne. Za predpokladu investic do nich.
Vymena brzd ala praha, to je nutnost.
VYmena vyzbroje za progress a nutnost vyztuha a predelani cely strechy , je podle me nesmysl.
Financne minimalne stejne nakladny ,ale provozne vyhodnejsi by bylo nahradit kontejner s TV14D za kontejner Europulse, a nahradu motoru , tam sou tusim TE028 za asynch TAM. Je to prima nahrada. Tim padem by jsme tu meli standartni vyzbroj, ktera tu jezdi uz v nekolika vozech a spolehlive trakcaky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 193, 194, 195, 196, 197, 198, 199 ... 209  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 03 říj 2024 08:30
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]