Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 103 z 108    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 108  Další
Autor Zpráva
Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ZIP píše:
Bacil píše:
To, že se integruje po etapách, je zcela v pořádku. Jen mi není jasné, proč se zahajují nové směry, když by se mohly dotáhnout do definitivní podoby ty stávající, tj. hlavně severní půlka kraje. Jak již bylo řečeno, BODOS i vyškovský podnik už v IDS jsou. Co je tak moc složitého na zaintegrování boskovické lokálky mi taky trochu uniká, a taktový provoz na S2 už teď daleko přesahuje hranice kraje. Nejspíš jsou hlavním důvodem ty končící licence, ovšem pak je postup šíření IDS tak trochu chaotický. Tak třeba bych čekal, že když už se řeší Dambořice, vezmou se zároveň i Klobouky u Brna a okolí. Takhle se do dopravy od Sokolnic bude míchat spousta nezaintegrovaných autobusů právě z Kloboucka. Ale samozřejmě, hlavní je, že se IDS pomalu, ale jistě rozvíjí.

P. S. Když jsem psal o Vyškově, myslel jsem město Vyškov a obce mezi Brnem a Vyškovem, rozhodně ne jižní půlku vyškovského okresu, jako je Slavkovsko a Bučovicko.


Slavkovsko a Bučovicko úzce souvisí s Vyškovem nejen provázaností linek ale i stejným dopravcem Vydos bus vyškov (byývalý celý jeden okres).
Klobouky aokol. je problém rozepsaný níže, cestující z klobouk jedou buď pomalým busem linky Klobouky-brno jež obsluhuje všechny obce, nebo rychlým busem Hodonín-Brno který jede přímo.


To, že Slavkovsko a Bučovicko souvisí s Vyškovem, ještě neznamená, že musí být zaintegrovány zároveň. Třeba Tišnov byl zaintegrován v první etapě, ale většina Tišnovska až teď od 1. 1. 2005. A kromě DPmB myslím není v IDS JMK žádný dopravce, který by měl zaintegrované všechny linky a není myslím žádný důvod snažit se "celého dopravce naráz" (a ani by to nešlo).


Navíc kdepak asi budou končit a-busy od Klobouk? No pravděpodobně v Sokolnicích na nádr? Víte kolik by to znamenalo linek, které se tam budou točit? :-(


Bacil píše:
To, že se integruje po etapách, je zcela v pořádku. Jen mi není jasné, proč se zahajují nové směry, když by se mohly dotáhnout do definitivní podoby ty stávající, tj. hlavně severní půlka kraje. Jak již bylo řečeno, BODOS i vyškovský podnik už v IDS jsou. Co je tak moc složitého na zaintegrování boskovické lokálky mi taky trochu uniká, a taktový provoz na S2 už teď daleko přesahuje hranice kraje. Nejspíš jsou hlavním důvodem ty končící licence, ovšem pak je postup šíření IDS tak trochu chaotický. Tak třeba bych čekal, že když už se řeší Dambořice, vezmou se zároveň i Klobouky u Brna a okolí. Takhle se do dopravy od Sokolnic bude míchat spousta nezaintegrovaných autobusů právě z Kloboucka. Ale samozřejmě, hlavní je, že se IDS pomalu, ale jistě rozvíjí.

P. S. Když jsem psal o Vyškově, myslel jsem město Vyškov a obce mezi Brnem a Vyškovem, rozhodně ne jižní půlku vyškovského okresu, jako je Slavkovsko a Bučovicko.


Slavkovsko a Bučovicko úzce souvisí s Vyškovem nejen provázaností linek ale i stejným dopravcem Vydos bus vyškov (byývalý celý jeden okres).
Klobouky aokol. je problém rozepsaný níže, cestující z klobouk jedou buď pomalým busem linky Klobouky-brno jež obsluhuje všechny obce, nebo rychlým busem Hodonín-Brno který jede přímo.


ds píše:
ČSAD Vyškov a BODOS jsou dopravci v IDS už nyní! Vyškov u linek 157 a 167, Bodos u 152. Co se týká rozšíření, nemůže být všechno hned. Je dobře, že se IDS šíří takto po etapách, aspoň to novináři tolik nekritizují a starostové, kteří se zdráhají zapojit svou obec, mají možnost vidět, že to "vedle" funguje. Spíš než Vyškovsko bych očekával zaintegrování na jih od Modřic : Rajhrad - Židlochovice, určitě taky Ivančicko. To jsou oblasti hodně blízko k Brnu, na které by snad mohlo brzy dojít.


Integrace jihu od Brna je závislá především na dobudování či vybudování přestupních terminálů u vlaku, aby se neopakoval situace z 1. etapy (např. Kuřim - nádr. - fuj) stání pod mostem před nástupem do a-401 do Bíteše, bez provozního zázemí pro řidiče atd. Integrace jihu znamená právě také velké třenice v Obcích a starostů, protože od jihu zatím nikdo neví jak to z integrovat. Např. kolem Židlochovicka a Kloboucka a Pohořelicka obsluhují a-busové linky i " polodálkaři " viz. Hodonín-brno, Břeclav-brno, Mikulov-Brno apod. a nikdo neřekne zda tyto linky budou součástí IDS s přestupem na vlak nebo zůstanou zachovány až do centra na Zvonařku, protože mj. spojují velká města.


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
To, že se integruje po etapách, je zcela v pořádku. Jen mi není jasné, proč se zahajují nové směry, když by se mohly dotáhnout do definitivní podoby ty stávající, tj. hlavně severní půlka kraje. Jak již bylo řečeno, BODOS i vyškovský podnik už v IDS jsou. Co je tak moc složitého na zaintegrování boskovické lokálky mi taky trochu uniká, a taktový provoz na S2 už teď daleko přesahuje hranice kraje. Nejspíš jsou hlavním důvodem ty končící licence, ovšem pak je postup šíření IDS tak trochu chaotický. Tak třeba bych čekal, že když už se řeší Dambořice, vezmou se zároveň i Klobouky u Brna a okolí. Takhle se do dopravy od Sokolnic bude míchat spousta nezaintegrovaných autobusů právě z Kloboucka. Ale samozřejmě, hlavní je, že se IDS pomalu, ale jistě rozvíjí.

P. S. Když jsem psal o Vyškově, myslel jsem město Vyškov a obce mezi Brnem a Vyškovem, rozhodně ne jižní půlku vyškovského okresu, jako je Slavkovsko a Bučovicko.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
ČSAD Vyškov a BODOS jsou dopravci v IDS už nyní! Vyškov u linek 157 a 167, Bodos u 152. Co se týká rozšíření, nemůže být všechno hned. Je dobře, že se IDS šíří takto po etapách, aspoň to novináři tolik nekritizují a starostové, kteří se zdráhají zapojit svou obec, mají možnost vidět, že to "vedle" funguje. Spíš než Vyškovsko bych očekával zaintegrování na jih od Modřic : Rajhrad - Židlochovice, určitě taky Ivančicko. To jsou oblasti hodně blízko k Brnu, na které by snad mohlo brzy dojít.


NAVÍC integrace Vyškovska a severu kraje - Bosokovicka znamená vtáhnout do hry IDS nové dopravce, především ČSAD Vyškov (nyní VYDOS BUS) a BODOS BUS Boskovice. S Boskovickem je ale potíž (tedy celé území severně od Lipůvky), zde totiž není dodělána páteřní vlaková trať S2, která míří na Letovice atd. a chybí vybudování vlakové spojky do Boskovic a dále. Myslím že dokud nebude tato vlak. spojka vybudována nepřichází integrace Boskovicka v úvahu.


2. etapa neřeší dointegrování celého Vyškovska pravděpodobně z kapacitních a technických důvodů. Především je potřeba vyřešit přestupní terminál ve Slavkově(vlak a aut. stanice nejsou poblíž sebe) a to navazuje na podobný problém Bučovic. A asi by bylo potřeba přidat vlakových spojů (i vozů) na dráze S6 a S2, což zase už nejde vzhledem ke sjednanému rozsahu dopravy krajským úřadem.
Ale hlavně si myslím že se integruje postupně podle toho jak autobus. dopravcům "končí" licence. V oblasti Sokolnicka vyprší licence právě letos r. 2005. A nové vydává dopravní úřad (kraj) již šité na míru IDS, tedy pozměněné a zkrácené úseky (Hlavně nezajíždět busem do Brna ale k vlaku).


2. etapa neřeší dointegrování celého Vyškovska pravděpodobně z kapacitních a technických důvodů. Především je potřeba vyřešit přestupní terminál ve Slavkově(vlak a aut. stanice nejsou poblíž sebe) a to navazuje na podobný problém Bučovic. A asi by bylo potřeba přidat vlakových spojů (i vozů) na dráze S6 a S2, což zase už nejde vzhledem ke sjednanému rozsahu dopravy krajským úřadem.
Ale hlavně si myslím že se integruje postupně podle toho jak autobus. dopravcům "končí" licence. V oblasti Sokolnicka vyprší licence právě letos r. 2005. A nové vydává dopravní úřad (kraj) již šité na míru IDS, tedy pozměněné a zkrácené úseky (Hlavně nezajíždět busem do Brna ale k vlaku).


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Já bych nakousl jiné IDS-téma. Nevíte někdo, proč druhá etapa sice zahrnuje Dambořice a Lovčičky, ale pořád neřeší "dointegrování" Vyškova? Přijde mi trochu nelogické, že z od Blanska a Adamova už IDS funguje, ale od Brna ne. Taky nechápu, proč není zaintegrovaný Rychtářov a linka Vyškov - Rychtářov - Studnice. Mohla by s výhodou navazovat na a-231, přitom jiné návaznosti snad ani nemá vzhledem k tomu, že všude kolem je vojenský prostor. A když už jsem u toho, zdálo by se mi logické "dodělat" sever (Boskovice, Černá Hora, Sloup) a pak se pouštět do jihu. Není tu někdo, kdo vidí "pod pokličku" Kordisu a věděl by, proč se síť rozvíjí zrovna těmi směry, kterými se rozvíjí?


To teda nevím co je v a-404 hroznýho.Pouze to ze bylo náledí????


Dneska jsem jel a-404...Byla to hrozná cesta...Cesta Radostice-Strelice je hrozná...Autobus jel jak na kluzisti... :-x !Moc mi to vadí z hlediska pohodlnosti cestujících... :-x ...Karel Javor :wink: ...


Bacil píše:
ZIP píše:
Ten Chrlický vlak jezdí pravidelně na čas? 8-)


To nevím, protože já sám jezdím nepravidelně :lol: Ale v poslední době musím říci, že pokud není něco mimořádného, tak vlaky v okolí Brna jezdí s přesností na jednu, maximálně dvě minuty. Začíná se na ně docela dát spoléhat. Jindy jsem zkoušel pro změnu slatinský vlak s přestupem na a-78, taky to docela ško :lol:

Kéž by jim to vydrželo ... :-D


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ZIP píše:
Ten Chrlický vlak jezdí pravidelně na čas? 8-)


To nevím, protože já sám jezdím nepravidelně :lol: Ale v poslední době musím říci, že pokud není něco mimořádného, tak vlaky v okolí Brna jezdí s přesností na jednu, maximálně dvě minuty. Začíná se na ně docela dát spoléhat. Jindy jsem zkoušel pro změnu slatinský vlak s přestupem na a-78, taky to docela ško :lol:


Ten Chrlický vlak jezdí pravidelně na čas? 8-)


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
ds píše:
Bacil píše:
Tady by to taky chtělo rozproudit :-)
Tak mě někdy napadá, jak člověk ne dost využívá možností IDS - není-li ovšem dostatečně šílený jako já, aby si našel různá netradiční spojení. Tak například - hádanka: nacházíte se v podchodu u hlavního nádraží, je 18:27, potřebujete se dostat do Tuřan na Hanáckou. Když přejdete na Úzkou a počkáte na d-40, odjezd 18:40, budete na Hanácké cca 18:59. Je ale možnost, jak být na Hanácké už 18:49, včera jsem ji vyzkoušel. Ta možnost je v jedné věci trochu riziková, ale přinejmenším včera mi vyšla. Schválně nebudu psát, jaká ta možnost je, dám to sem dejme tomu v pátek :lol:


Pojedeš vlakem v 18:30 do Chrlic, tam budeš v 18:39. A pokud se ti podaří dostat se do 18:46 na Chrlické nám., tak jsi na Hanácké v 18:49. V 18:40 jede od nádraží a-63, ale nevěřím tomu, že jsi ji stihnul :-)


Stihnul! :lol: Ale uznávám, že jsem měl asi víc štěstí, než rozumu :lol:


No ještě by byla jedna možnost, a to vystoupit z vlaku za jízdy už na viaduktu (to bude patrně ta riziková věc), pak už se dá stihnout 78 v pohodě.. :wink:


ds píše:
Pojedeš vlakem v 18:30 do Chrlic, tam budeš v 18:39. A pokud se ti podaří dostat se do 18:46 na Chrlické nám., tak jsi na Hanácké v 18:49. V 18:40 jede od nádraží a-63, ale nevěřím tomu, že jsi ji stihnul :-)


Teď jsem to tu chtěl napsat, ds mě předběhl :evil:


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Bacil píše:
Tady by to taky chtělo rozproudit :-)
Tak mě někdy napadá, jak člověk ne dost využívá možností IDS - není-li ovšem dostatečně šílený jako já, aby si našel různá netradiční spojení. Tak například - hádanka: nacházíte se v podchodu u hlavního nádraží, je 18:27, potřebujete se dostat do Tuřan na Hanáckou. Když přejdete na Úzkou a počkáte na d-40, odjezd 18:40, budete na Hanácké cca 18:59. Je ale možnost, jak být na Hanácké už 18:49, včera jsem ji vyzkoušel. Ta možnost je v jedné věci trochu riziková, ale přinejmenším včera mi vyšla. Schválně nebudu psát, jaká ta možnost je, dám to sem dejme tomu v pátek :lol:


Pojedeš vlakem v 18:30 do Chrlic, tam budeš v 18:39. A pokud se ti podaří dostat se do 18:46 na Chrlické nám., tak jsi na Hanácké v 18:49. V 18:40 jede od nádraží a-63, ale nevěřím tomu, že jsi ji stihnul :-)


Offline
279
29 říj 2004 11:26
Brno-Tuøany, Vítìzná 8
Ta cena toho jízdního řádu je podstatně snesitelnější než loňská - celosíťový stál tuším 180 Kč. Jinak k mé hádance: spojení přes Slatinu využívám (buď t-31 a přestup na zastávce Tuřanka, která se od 12. 12. bude jmenovat Křehlíkova - viz stránky DPMB - anebo t-33 a přestup s využitím krátkého pěšího přesunu buď z Mikulčické nebo Kroměřížské na zastávku Slatina, škola (nově Přemyslovo náměstí). Ale to, o čem píšu, je ještě něco jiného :wink:


Romík píše:
ds píše:
Tak se nauč číst. Stojí 55 Kč :lol:


A ještě mapka za 35Kč. :-P


ds píše:
Tak se nauč číst. Stojí 55 Kč :lol:


Tak sorri :-?


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Tak se nauč číst. Stojí 55 Kč :lol:


Také od 1.1.2005 jízdní řád celosíťový za 59Kč.Je to na http://www.idsjmk.cz :wink:


Anonymous píše:
ds píše:
Špatně Romíku, t-33 k zastávce Slatina škola nejede.


Sorri.Jezdí tam t-31 :oops:


Jsem to já Romík.Jen jsem se nestihl zaregistrovat. :-P


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2676 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106 ... 108  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 lis 2024 05:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]