Bacil píše:
To, že se integruje po etapách, je zcela v pořádku. Jen mi není jasné, proč se zahajují nové směry, když by se mohly dotáhnout do definitivní podoby ty stávající, tj. hlavně severní půlka kraje. Jak již bylo řečeno, BODOS i vyškovský podnik už v IDS jsou. Co je tak moc složitého na zaintegrování boskovické lokálky mi taky trochu uniká, a taktový provoz na S2 už teď daleko přesahuje hranice kraje. Nejspíš jsou hlavním důvodem ty končící licence, ovšem pak je postup šíření IDS tak trochu chaotický. Tak třeba bych čekal, že když už se řeší Dambořice, vezmou se zároveň i Klobouky u Brna a okolí. Takhle se do dopravy od Sokolnic bude míchat spousta nezaintegrovaných autobusů právě z Kloboucka. Ale samozřejmě, hlavní je, že se IDS pomalu, ale jistě rozvíjí.
P. S. Když jsem psal o Vyškově, myslel jsem město Vyškov a obce mezi Brnem a Vyškovem, rozhodně ne jižní půlku vyškovského okresu, jako je Slavkovsko a Bučovicko.
Slavkovsko a Bučovicko úzce souvisí s Vyškovem nejen provázaností linek ale i stejným dopravcem Vydos bus vyškov (byývalý celý jeden okres).
Klobouky aokol. je problém rozepsaný níže, cestující z klobouk jedou buď pomalým busem linky Klobouky-brno jež obsluhuje všechny obce, nebo rychlým busem Hodonín-Brno který jede přímo.
To, že Slavkovsko a Bučovicko souvisí s Vyškovem, ještě neznamená, že musí být zaintegrovány zároveň. Třeba Tišnov byl zaintegrován v první etapě, ale většina Tišnovska až teď od 1. 1. 2005. A kromě DPmB myslím není v IDS JMK žádný dopravce, který by měl zaintegrované všechny linky a není myslím žádný důvod snažit se "celého dopravce naráz" (a ani by to nešlo).