Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 11 z 235    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 235  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Mně hlavně přijde, že je to v místě, kde se dá přeložit na stopu od Vojenské nemocnice, která je pod proudem. Takže je otázka, co za tím skutečně bylo.

_________________________________
Obrázek


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Nouzový pojezd je podmíněn několika faktory, z nichž samosebou jednak musí být detekována ztráta napětí, pak hlavní je aktuální nabití baterií 24V, pak umět pojezd aktivovat. Je to zmáčknutí jednoho vypínače a pak dlouhé podržení jednoho tlačítka, 10 sekund. Ne každý je trpělivý, zdá se to v krizové situaci jako věčnost. Právě netrpělivost je hlavní příčina neaktivace.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
2856
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, prý má nouzový pojezd, ale občas prostě dojde i baterka. :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Měl jsem za to, že 31Tr má nouzový pojezd?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
176
23 led 2011 03:17
https://twitter.com/Ondrejova_CT/status ... 77253?s=20 tlačení trolejbusu


Offline
83
04 říj 2011 22:53
Ondra K. píše:
Oprava těch mostů je zatím zařazena na léta 2025 až 2026 a tou dobou už bude dost parciálů na to, aby se tahle výluka dala vyjezdit i na baterky.

Já teda pevně doufám, že až bude parciálů více, tak se něco hne v myšlení DP a primárně překreslí linkové vedení tak, aby bylo baterek náležitě využito v každodenním provozu. Nákupy parciálů jen za účelem toho, aby se mohlo postupně rozkopat pod trolejemi celé Brno, ale daly se vyjíždět výluky bez zapojení autobusů, mi připadají dost neekonomické - už i těch aktuálních 10 ks, co se sem tam podívá na výluku, aby pak zbytek roku vozily baterku pod drátem, mi připadá jako celkem solidní úlet.


Offline
7351
27 úno 2010 07:40
I kloubových? Navíc se parciály možná budou hodit pro větev Rola-Olomoucká, ne?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Oprava těch mostů je zatím zařazena na léta 2025 až 2026 a tou dobou už bude dost parciálů na to, aby se tahle výluka dala vyjezdit i na baterky.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
b1 píše:
Že jsem tak smělý, ale stavba této nové trati se vyplatí víc, než nechat ty trolejbusy jezdit otáčet na Novolíšeňskou? Nebo tou dobou už trať ulicí Jedovnickou nebude existovat?

myslím, že ta smyčka najde využití i po ukončení výluky :-)
Každopádně na přestup na šalinu to bude mnohem pohodlnější, než kdyby šráky jezdily po Jedovnické.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2834
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, vyplatí. Protože kdyby se mělo jezdit v takovém množství otáčet na Novolíšeňskou, tak se to neobejde bez nové měnírny. Současná trať by to neutáhla.


Offline
Uživatelský avatar

3757
08 čer 2005 23:12
Že jsem tak smělý, ale stavba této nové trati se vyplatí víc, než nechat ty trolejbusy jezdit otáčet na Novolíšeňskou? Nebo tou dobou už trať ulicí Jedovnickou nebude existovat?


Offline
2834
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Pak teda předpokládám, že v úseku Stránská skála--Hlavní nádraží bude pendlovat šalina ve špičce aspoň každých 5 minut. A klidně bych nechal úsek Podstránská--Životského bez zastávek.


Offline
Uživatelský avatar

3990
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Díky, takhle to dává smysl.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Janatak píše:
Bloková smyčka přes Podstránskou? Čemu to pomůže, pokud bude omezen (neprůjezdný) most na Olomoucké? Šlo by naznačit na mapce, co a jak?

Přestup na tramvaj a otočení zpět směr Slatina a Šlapanice.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

3990
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ondro, to už nějakou dobu nedalo, dneska skrze parkující přímo v té vozovce u ostrůvku oné smyčky (mimo jízdní pruhy) leda vedle v poli. Anebo na stahovačku ulicí Chaloupky k zastávce Chaloupky...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Té Řezáčovy je škoda, dalo se tam na stahovačku otočit.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3990
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Bloková smyčka přes Podstránskou? Čemu to pomůže, pokud bude omezen (neprůjezdný) most na Olomoucké? Šlo by naznačit na mapce, co a jak?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
7351
27 úno 2010 07:40
A já z podobného soudku. Chystá se oprava mostu na Olomoucké ulici mezi zastávkami Staré letiště a Černovičky. Bude proto vybudována bloková trolejbusová smyčka Podstránská, Pavel se dočkal. :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Trochu z jiného soudku. V průběhu dubna bude stavebně komplet zrušen pozůstatek bývalé smyčky Řezáčova, kterým se dnes jen projíždí.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
335
21 dub 2009 20:30
Já to pochopil tak, že se Škodou Eletric se uzavřela rámcovka na 40 ks 32 Tr a v rámci té rámcovky se hned pevně objednalo 10 ks s dodáním do června 2023. Teď se uzavřela nová prováděcí smlouva na dalších 10 ks s dodáním do 01/2024.
2+10 zatím zasmluvněných skládaček je zcela jiná smlouva.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
To co bastlej v komíně nejni 32Tr. Bude jich 10 32Tr a 10 SOR TNS 12.


Offline
335
21 dub 2009 20:30
Rozumím této smlouvě správně tak, že do konce letošního roku dorazí dalších 5 nových 32Tr a do ledna 2024 dalších pět? Tedy za nějakých deset měsíců jich bude v Brně celkem dvacet?


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Přesunuty 3 vozy mezi vozovnami:

3660 komínská, 3009 a 3027 husovické.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3757
08 čer 2005 23:12
P. Haluza píše:
Po drátech? (Které by se v úseku AS--křižovatka Řípská/Tuřanka -- 600 metrů a po Bedřichovické do smyčky -- 800 metrů samozřejmě natáhly taky.)

A pak by mohla být půlka N96 trolejbusová ;-)


Offline
335
21 dub 2009 20:30
goldfinger píše:
Takže pápá šalině na Haškovu. Možná by bylo lepší ty dráty natáhnout po západní straně sídliště.


Hele, když už tak všechno o Lesné víš, mohl bys konečně zareagovat na tento dotaz?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5857 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 235  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 05 pro 2024 04:45
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]