Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 145    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 145  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9331
10 čer 2004 11:19
Když kraj porovnával nabídky, tak dopravci museli mít minimálně požadavky na vozidla a kilometry. Že ČD nemaj v ojetinách co nabídnout je druhá věc.


Offline
7469
27 úno 2010 07:40
A čí nabídku bys tedy vyloučil, pokud požadavek na nové vlaky nebyl?


Offline
Uživatelský avatar

638
15 dub 2013 15:57
Jestli by byly levnější je spekulace, to nikdo neví. Co ale každý ví je, že porovnávání dvou nerovných nabídek je absurdní. V otevřeném výběrovém řízení by museli transparentně stanovit jasné podmínky, jaká vozidla jsou požadována. Je to asi jako vypsat výběrko na 20 trolejbusů a posuzovat nabídku Škody s novými 26 Tr a nabídku DP Jihlava na 21Tr s půl milionem km na kontě. Která asi bude levnější?

Mimo to je zakonzervovat na dalších 10 let ojetý diesely na S8, když třeba v MSK budou už od příštího roku lítat hybridy, opravdu zelená politika udržitelného rozvoje jako hrom. Doufám, že je ta smlouva aspoň vypověditelná a je možný zkrácení.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
7469
27 úno 2010 07:40
A nutil někdo ČD nabízet nové vozy? Byly by ČD levnější, i kdyby nabídly starší?


Offline
Uživatelský avatar

638
15 dub 2013 15:57
Ale je to stejně skvělý, když se cenově porovnává nabídka dopravce se staršími vozy a nabídka dopravce s komplet novými vozy. Kontrolní otázka, soudruzi: Která z těch nabídek asi bude levnější?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
Jakub S. píše:
Tak jsem zvědav, s jakou vozbou se vytáhne... Pokud si to pamatuju dobře, podmínkou nebyly ani nové ani nízkopodlažní vozy.


Arriva převezme část provozu vlaků v Jihomoravském kraji - zde jest částečná odpověď


Offline
7469
27 úno 2010 07:40
Minimálně na S52 a S91 to změna k horšímu nebude.
Docela mě zajímá ten ExPP, s čím to pojedou.


Offline
3100
29 srp 2009 19:30
Tak jsem zvědav, s jakou vozbou se vytáhne... Pokud si to pamatuju dobře, podmínkou nebyly ani nové ani nízkopodlažní vozy.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
7469
27 úno 2010 07:40
Linky S8, S52 a S91 míří k Arrivě.
https://eud.jmk.cz/Gordic/Ginis/App/UDE ... QcDqq_b4Y4


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Sice po těch glajzách žádná linka IDS JMK nejezdí, ale stojí za zmínku, že se maká na vlečce do výtopny Červený mlýn v prostoru pod MÚK a směrem k Tescu. Dnes odpo spatřen bagr, několik chlapů a na první pohled bylo vidět nové štěrkování.


Offline
7469
27 úno 2010 07:40
814 frčela po delší době v pondělí na 4909/4912.


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Ty dveře jsou u honeckerů taky strašná katastrofa. Každou chvíli nějaký dveře uzamčený kvůli nefunkčnosti anebo je kvůli dveřím, když jsou nefunkční obě dvojice křídel na jedné straně, uzamčen často i celý vůz a souprava je pak defacto 3-vozová nebo i 2-vozová, což asi však u ČD nikoho netrápí. A to teď nepíšu, že v létě jsou ty vozy totální sauna, kde je to mnohdy tak na kolaps, jelikož jediný okna tam jsou výklopný a vzduch proudí kdesi až u stropu jen. Ano , bez klimy tam je kolikrát i přes 40st.


Offline
1593
18 led 2009 10:06
Ony snad jiný vlaky udržujou? Ty původně šedozelený hrůzy taky jsou dosti původní kromě potahů a zabezpečení dveří (kolínko na kolínko (alias dobytčák) a kupéčka)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6189
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Panťáky byly vyřazeny zejména kvůli tomu, že na nich ČD v posledních letech neprováděly předepsanou údržbu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tří vozové honeckery jsou na Tišnovce poslední dobou klasika a to i v PD. Tišnovka je celkově pořád odrbávána na úkor trati na Blansko poslední roky. Největší vtip byly regíny na špičkových spojích na Tišnov v PD 2-3 roky zpět. Trať se modernizuje, aby tam pak jezdila Regionova s maximálkou 80, věčně zpožděná, protože ty jízdní doby nestíhala. :D
Vyřazení pantografů bylo asi v podstatě jedno, protože se zde stejně téměř nevyskytovaly až na nějakých pár spojů o víkendu.


Offline
Uživatelský avatar

2700
13 črc 2009 13:42
Hlavně, že vyřadili pantografy. Ta béčka jsou fakt pokrok. No a třívozové honeckery ani nekomentuju.


Offline
204
27 pro 2004 12:45
Robert píše:
Dnešní Os 4651 v podání 242+3 Honeckery, to je hodně špatný vtip. Jedinou výhodou je, že se nemusíme držet, není kam spadnout.

Si při výpravě asi někdo spletl neděli s pondělím: https://www.zelpage.cz/razeni/23/vlaky/cd-4651


Offline
7469
27 úno 2010 07:40
Dnešní Os 4651 v podání 242+3 Honeckery, to je hodně špatný vtip. Jedinou výhodou je, že se nemusíme držet, není kam spadnout.


Offline
Uživatelský avatar

196
15 zář 2017 18:12
Hustopeče
Aktuálně srážka vlaku s osobou někde u Hrušovan: https://www.cd.cz/jizdni-rad/omezeni-pr ... ost/44545/

_________________________________
Celovozové reklamy jsou moje vášeň :D


Offline
Uživatelský avatar

6640
21 pro 2005 17:01
Dlouhá Moravia teď na Brněnsku nejezdí. Dvě soupravy navíc poničili sprejeři


Offline
Uživatelský avatar

6640
21 pro 2005 17:01
Cestujícímu se nedařilo otevřít dveře vlaku, z jedoucí soupravy pak vypadl


Offline
Uživatelský avatar

402
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Konečně se cestující dočkají i čtyřvozových krajských vlaků :dancing: Teším se na projížďku do Hustopečí či Křižanova biggrin

Jihomoravský kraj začne příští týden nasazovat poprvé i čtyřvozové jednotky Moravia


Offline
Uživatelský avatar

6640
21 pro 2005 17:01
Kvůli poškozenému mostu v Brně budou jezdit vlaky do Zastávky z dolního nádraží


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
V Brně se výrazně omezí provoz vlaků, stavbaři poškodili železniční most


Offline
Uživatelský avatar

381
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
bugear: No… bez urážky, ale to běžného cestujícho tak nějak úplně nezajímá. Chápu, když se mimo území JMK některé koncové úseky integrují jen jedním druhem dopravy (M. Budějovice*, UhH**,…), ale když se řekne „vlaky tam nově budou integrovány“ měl by mít cestující možnost vybrat si, pokud mu třeba dřív (i kdyby jen o 5 minut) pojede R9 a on nechce vystoupit nikde po cestě, ale až v Tišnově/KrPoli nebo na hlaváku, nemusel by řešit, jestli do toho spoje vůbec může nastoupit. Mám tím na mysli: když se prokážu jízdenkou platnou na dané zóny, kterou v tom případě předpokládám cestující má a průvodčí mu řekne, že to v tomto vlaku neplatí, asi je něco špatně.

*Moravské Budějovice se nakonec nějakým způsobem podařilo zaintegrovat valkově i autobusově
**Hradiště a blízké okolí je však integrovány vlaky plně, tedy osobáky I RYCHLÍKY… (a taky je to mimo hranice JMK)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3625 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 145  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 02 bře 2025 16:50
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]