Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 36 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Pro drtivou většinu Sokolnic je vlak nejen nepoužitelný, ale taky nedostupný. Jinými slovy není zajištěno žádné spojení s rozumným přestupním časem.

No a od prosince bude v rámci úspor vlak jezdit o víkendu po hodině ( ](*,) ), což umožní optimalizovat oběhy na některých regionálních linkách posunem časů.
Ale protože a-74 se měnit nebude, tak někdy zůstane jediným dostupným spojením s Brnem vlak -- a tak je to správně.


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Jo, to souhlasím. Podstatou sdělení nebyla obsloužená Telnice, ale neobsloužené Sokolnice. :-)


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Robert: pro Telnici je to nádraží taky k ničemu, ono prostě celkově leží v pustině. Vůbec poloha zastávek na té trati je taková nezvyklá, Újezd je od stanice S-T jen 600 metrů a taky mimo vesnici.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Sokolnicemi vlak jen projíždí, zastavuje až za nimi v Telnici, pro drtivou většinu Sokolnic je nepoužitelný.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
P. Haluza píše:
Ve špičce se 40 osekala z 10 minut na 15, takže i tady lze najít nějakou úsporu. V tom bych problém neviděl. Stejně 74 existuje hlavně kvůli Sokolnicím, které nemají přístup k vlaku. Což se teď krásně ukáže o víkendech po prosincové změně. :mrgreen:

Jak nemají? Ten vlak jim tam pořád jezdí, na rozdíl od blanenských; to tam je ta výluka, ne na dolní větvi S2, ale na té horní…
A mmch, právě to JE ten problém, že a-40 je osekaná, to je fakt děs se do toho kolikrát dostat. Jeden čas (tuším to bylo někdy začátkem října?) minimálně třikrát poslali na tu a-40 dokonce sól. A já už na Ráječku (směr město) jsem stál na jedný noze, ještě ne vlastní, a skoro doslova dýchal brčkem; nehledě na to, že na každé zastávce, kde měl v úmyslu někdo vystoupit, muselo z autobusu vylézt až 12 lidí, což se zas nelíbilo těm, co už na zastávce čekali a naopak měli v úmyslu do tý čtyřicítky nastoupit. A neodradil je ani stav obsazenosti vozidla…


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Proč se to ukáže?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ve špičce se 40 osekala z 10 minut na 15, takže i tady lze najít nějakou úsporu. V tom bych problém neviděl. Stejně 74 existuje hlavně kvůli Sokolnicím, které nemají přístup k vlaku. Což se teď krásně ukáže o víkendech po prosincové změně. :mrgreen:


Offline
1099
09 lis 2006 18:16
P. Haluza píše:
Peníze v tom hrály dost podstatnou roli. Zejména Újezd odmítal dále přispívat na provoz kloubových vozidel.

A pokud odmyslím, kolik se účtovalo Újezdu. Co je dražší, prodloužit kloubák o 8,5 km nebo sólo v délce 15 km?


Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tak hlavně zpoždění v kolonách bývá často nepravidelné, takže se může stát, že můžete v klidu čekat na Úzké na spoj i 20-25minut směrem na J Brna a to asi ve špičce není žádoucí a to ani pro obyvatele Tuřan, B. Ivanovic atd. Sám na to narážím na 44, jedna má zpoždění třeba 5 minut, další 15 minut (stačí někdo, kdo umí dobře kolonami projíždět a takovéto rozdíly se tam fakt vytvoří) a už je rozestup mezi vozy 20minut. Což tohle by měl být důvod to eliminovat tím rozdělením této linky na 2.


Offline
Uživatelský avatar

3731
28 úno 2006 19:00
Falkon píše:
... (zkráceno): Kvůli tomu vznikla tedy linka a-74, aby si Sokolničtí a Újezdští (nebo Újezdečtí?) „přestali stěžovat“, že to k nim jezdí zpožděné až moc, a tudíž nestíhají přípoje (předpokládám, že to byl asi ten hlavní důvod, poněvadž těm, co v těch místech svou jízdu končili, by to vlastně mohlo být jedno?) Takže vlastně si asi ani nemohli stěžovat Sokolničtí ani Újezdští, nýbrž ti, co pokračovali něčím dál.

Nooo, jezdil jsem a-40 asi před měsícem o víkendu, něco se vy**alo na dálnici, a i v sobotu lze mít na a-40 sekeru 20 minut.


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Tak to prosím nakresli, aby ti to vyšlo na současný počet vozidel.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Právě k tomu, že by tam byly na ÚAN vyrovnávací pauzy mezi spoji, aby se zpoždění nepřenášelo dál. Pokud se to správně namaluje, nemusí být ani tak žádné personální navýšení.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Aby tomu tak mohlo být, musela by 61 pokračovat jako 40 a opačně. K čemu by to tedy bylo?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mezi a-40 a a-61 mohou být i nadále přejezdy, takže personálně jsme na stejných počtech. Tedy personální navýšení by nemuselo být žádné.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Peno: Máš málo lidí a v takové situaci chceš rozdělovat 40 na nějaké podlinky? :oops: Asi trošku neprůchozí. Moje řešení se 69 by obnášelo přidat tak možná 2 kurzy, jestli moc oproti současnému stavu. Tvoje řešení by těch lidí za volantem potřebovalo mnohem víc.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2845
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Peníze v tom hrály dost podstatnou roli. Zejména Újezd odmítal dále přispívat na provoz kloubových vozidel.


Offline
Uživatelský avatar

371
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Dovolím si vstoupit do diskuse se svým skromným názorem: Tehdejší sloučení bývalé 60 a 40 byla – jak jsem pochopil – vlastně taková znouzectnost, protože DPmB „nevěděl“ nebo možná „nechtěl řešit“ zrušení smyčky Zvonařka, a tak prostě sloučil 2 linky do jedné. Potíž tkví v tom, jaké linky to byly. Že bude docházet k pravidelným zpožděním se asi dalo čekat a i kvůli tomu vznikla tedy linka a-74, aby si Sokolničtí a Újezdští (nebo Újezdečtí?) „přestali stěžovat“, že to k nim jezdí zpožděné až moc, a tudíž nestíhají přípoje (předpokládám, že to byl asi ten hlavní důvod, poněvadž těm, co v těch místech svou jízdu končili, by to vlastně mohlo být jedno?) Takže vlastně si asi ani nemohli stěžovat Sokolničtí ani Újezdští, nýbrž ti, co pokračovali něčím dál.
Takže rozdělení současné 40 na „bývalou a-40 a bývalou a-60“ by vlastně bylo nejideěálnější řešení při zachování a-61 s tím, že zkrátka místo dnes již neexistující konečné Zvonařka by se autobusy posunuly přes autobusák na dolní. Co na tom, že ta zastávka je v podstatě takový bokovka, to si myslím úplně nehraje roli; důležité je prostě ty linky někde rozumně ukončit. A jestli to není zrovna u obchodního centra nebo nějaké důležité instituce, co na tom záleží? Je to v centru, v dobře dostupné vzdálenosti od autobusového a potažmo i vlakového nádraží a právě i obchodního centra, a když bude mít někdo z cestujících problém, může přece vystoupit dřív; nikdo je nenutí jet až na konečnou, jen prostě řidič musí mít kde to vozdilo odstavit, ne?
Takže podtrženo sahrnuto, místo vzniku současné a-40 se prostě jen konečná Zvonařka měla přesunout na Dolní a jinak se vedení nechat tak, jak bylo a pak by bylo číslování tzv. postaru, tedy a-40, a-60 a a-61 včetně původních tras… a ani nemusela vznikat žádná a-74. Nebo v tom byl/je ještě jiný problém? Například nějaký finanční nebo tak něco? Do vnitřních záležitostí samozřejmě nevidím, ale to, co jsem popsal, si, myslím, mohl být rozumný kompromis, respektive ani ne tak kompromis, jako prostě řešení zrušené smyčky…


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Však píšu, že a-61 v mém návrhu jede po trase a-40 tak, jak ji plánuje DPMB, tedy přes Ústřední hřbitov a Starou nemocnici. Vlastně, Jediné, čím se můj návrh liší od návrhu DPMB je rozdělení a-40, aby se zpoždění navzájem nepřenášela mezi obě větve. To je vše.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Peno a kde máš obsluhu třeba Staré nemocnice a dalších zastávek současné 40? Ve tvém návrhu nevidím, že by nějaká 61 nebo obdobná linka obsluhovala další zastávky od Holandské, nejen úsek Úzká - Holandská a zpátky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A co to vlastně vyřeší, prosím pěkně? Nic. Ke zpoždění a-40 bude docházet dál a k tomu se nám jako bonus bude zpožďovat i a-69. Sorry jako, ale takhle opravdu ne. To už je fakt lepší i to, co vymyslel DPMB.
Ale za mě lepší by právě bylo ukončit a-40 od Tuřan na ÚAN spolu s a-74 a a-61 vést v trase té plánované a-40 na Úzkou a pak na ÚAN. To by bylo za mě nejrozumnější a nejlepší řešení, díky kterému se nám nebudou přenášet zpoždění mezi jednotlivými větvemi a-40, jako tomu je nyní a bohužel bude i nadále.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak rozpůlil? Moje řešení je myšlené jako návrat 40 mimo Holandskou a protočení 69 z Ukrajinské na Holandskou a zpátky ke hřbitovu na přestup na dvojku a komu se to nelíbí, tak se může vrátit třeba na Vsetínskou a jet k nádraží, nebo přes Křídlovickou podle zvoleného trasování autobusu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1388
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Cracatit píše:
Tak ukončení na Dolním by toho moc nepřineslo, teď se tam jezdí jen kvůli výlukovému přesměrování R9. Zrušení 61 se dalo očekávat. Třeba to časem přehodí na 69, tu zátěž z Holandské, aby nevozila vzduch okolo Ukrajinské.

Právě přineslo. Rozpůlil bys obě linky a nemusel je ukončit na Úzké (kde by se nemohly jak otočit, když zrušili smyčku u AN).


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Jo, Újezd a Sokolnice. Ti zrovna.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
P. Haluza píše:
Tak a-40 je paskvil, ale myšlenky na spojení s a-50 jsou v pořádku? Něco mi uniká. :mrgreen:

Cože? Myšlenky na spojení s a-50? To jako fakt někdo navrhoval a myslel to vážně? Uf. Nějakou dobu to tu člověk nesleduje a tady se zase dějí věci confused

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
miropiro: Dotyčný už byl na chybu upozorněn. ;-) V dalším vydání mapky bude opravena.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18134 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 18:25
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]