Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 46 z 735    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 735  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mezi a-40 a a-61 mohou být i nadále přejezdy, takže personálně jsme na stejných počtech. Tedy personální navýšení by nemuselo být žádné.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
3005
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Peno: Máš málo lidí a v takové situaci chceš rozdělovat 40 na nějaké podlinky? :oops: Asi trošku neprůchozí. Moje řešení se 69 by obnášelo přidat tak možná 2 kurzy, jestli moc oproti současnému stavu. Tvoje řešení by těch lidí za volantem potřebovalo mnohem víc.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2865
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Peníze v tom hrály dost podstatnou roli. Zejména Újezd odmítal dále přispívat na provoz kloubových vozidel.


Offline
Uživatelský avatar

391
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Dovolím si vstoupit do diskuse se svým skromným názorem: Tehdejší sloučení bývalé 60 a 40 byla – jak jsem pochopil – vlastně taková znouzectnost, protože DPmB „nevěděl“ nebo možná „nechtěl řešit“ zrušení smyčky Zvonařka, a tak prostě sloučil 2 linky do jedné. Potíž tkví v tom, jaké linky to byly. Že bude docházet k pravidelným zpožděním se asi dalo čekat a i kvůli tomu vznikla tedy linka a-74, aby si Sokolničtí a Újezdští (nebo Újezdečtí?) „přestali stěžovat“, že to k nim jezdí zpožděné až moc, a tudíž nestíhají přípoje (předpokládám, že to byl asi ten hlavní důvod, poněvadž těm, co v těch místech svou jízdu končili, by to vlastně mohlo být jedno?) Takže vlastně si asi ani nemohli stěžovat Sokolničtí ani Újezdští, nýbrž ti, co pokračovali něčím dál.
Takže rozdělení současné 40 na „bývalou a-40 a bývalou a-60“ by vlastně bylo nejideěálnější řešení při zachování a-61 s tím, že zkrátka místo dnes již neexistující konečné Zvonařka by se autobusy posunuly přes autobusák na dolní. Co na tom, že ta zastávka je v podstatě takový bokovka, to si myslím úplně nehraje roli; důležité je prostě ty linky někde rozumně ukončit. A jestli to není zrovna u obchodního centra nebo nějaké důležité instituce, co na tom záleží? Je to v centru, v dobře dostupné vzdálenosti od autobusového a potažmo i vlakového nádraží a právě i obchodního centra, a když bude mít někdo z cestujících problém, může přece vystoupit dřív; nikdo je nenutí jet až na konečnou, jen prostě řidič musí mít kde to vozdilo odstavit, ne?
Takže podtrženo sahrnuto, místo vzniku současné a-40 se prostě jen konečná Zvonařka měla přesunout na Dolní a jinak se vedení nechat tak, jak bylo a pak by bylo číslování tzv. postaru, tedy a-40, a-60 a a-61 včetně původních tras… a ani nemusela vznikat žádná a-74. Nebo v tom byl/je ještě jiný problém? Například nějaký finanční nebo tak něco? Do vnitřních záležitostí samozřejmě nevidím, ale to, co jsem popsal, si, myslím, mohl být rozumný kompromis, respektive ani ne tak kompromis, jako prostě řešení zrušené smyčky…


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Však píšu, že a-61 v mém návrhu jede po trase a-40 tak, jak ji plánuje DPMB, tedy přes Ústřední hřbitov a Starou nemocnici. Vlastně, Jediné, čím se můj návrh liší od návrhu DPMB je rozdělení a-40, aby se zpoždění navzájem nepřenášela mezi obě větve. To je vše.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
3005
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Peno a kde máš obsluhu třeba Staré nemocnice a dalších zastávek současné 40? Ve tvém návrhu nevidím, že by nějaká 61 nebo obdobná linka obsluhovala další zastávky od Holandské, nejen úsek Úzká - Holandská a zpátky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A co to vlastně vyřeší, prosím pěkně? Nic. Ke zpoždění a-40 bude docházet dál a k tomu se nám jako bonus bude zpožďovat i a-69. Sorry jako, ale takhle opravdu ne. To už je fakt lepší i to, co vymyslel DPMB.
Ale za mě lepší by právě bylo ukončit a-40 od Tuřan na ÚAN spolu s a-74 a a-61 vést v trase té plánované a-40 na Úzkou a pak na ÚAN. To by bylo za mě nejrozumnější a nejlepší řešení, díky kterému se nám nebudou přenášet zpoždění mezi jednotlivými větvemi a-40, jako tomu je nyní a bohužel bude i nadále.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
3005
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jak rozpůlil? Moje řešení je myšlené jako návrat 40 mimo Holandskou a protočení 69 z Ukrajinské na Holandskou a zpátky ke hřbitovu na přestup na dvojku a komu se to nelíbí, tak se může vrátit třeba na Vsetínskou a jet k nádraží, nebo přes Křídlovickou podle zvoleného trasování autobusu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Cracatit píše:
Tak ukončení na Dolním by toho moc nepřineslo, teď se tam jezdí jen kvůli výlukovému přesměrování R9. Zrušení 61 se dalo očekávat. Třeba to časem přehodí na 69, tu zátěž z Holandské, aby nevozila vzduch okolo Ukrajinské.

Právě přineslo. Rozpůlil bys obě linky a nemusel je ukončit na Úzké (kde by se nemohly jak otočit, když zrušili smyčku u AN).


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Jo, Újezd a Sokolnice. Ti zrovna.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
P. Haluza píše:
Tak a-40 je paskvil, ale myšlenky na spojení s a-50 jsou v pořádku? Něco mi uniká. :mrgreen:

Cože? Myšlenky na spojení s a-50? To jako fakt někdo navrhoval a myslel to vážně? Uf. Nějakou dobu to tu člověk nesleduje a tady se zase dějí věci confused

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2702
13 črc 2009 13:42
miropiro: Dotyčný už byl na chybu upozorněn. ;-) V dalším vydání mapky bude opravena.


Offline
2865
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak a-40 je paskvil, ale myšlenky na spojení s a-50 jsou v pořádku? Něco mi uniká. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
peno píše:
Ani nemusím. Třeba na tu a-40 už Kordis a taky Újezd a Sokolnice přišli sami a vytvořili a-74. Je jen otázkou času, kdy i DPMB dojde, jaké mostrum nespolehlivé si v a-40 vytvořili a zase ji rozdělí. Dejte na má slova. Jednou vám je připomenu ;-)

Ještě by teda DPMB mohl mít svou mapu platnou od 5. září aktualizovanou a netvářit se, že a-40 ještě jezdí do Újezdu.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
3005
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ukončení na Dolním by toho moc nepřineslo, teď se tam jezdí jen kvůli výlukovému přesměrování R9. Zrušení 61 se dalo očekávat. Třeba to časem přehodí na 69, tu zátěž z Holandské, aby nevozila vzduch okolo Ukrajinské.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
peno... kvůli nedostatku řidičů. Reálně by bylo lepší ukončit obě třeba na Dolním nádraží (přes Úzkou), ale denně bys potřeboval o 2-3 služby navíc, kvůli pauzám.


Offline
5
01 lis 2022 20:19
Neřekl bych, že zrovna obec Sokolnice tu linku 74 iniciovala, když dostala od KORDISU oznámení ani né měsíc před změnou a to bez předešlého projednání s obcí jak je napsáno v zápisu rady obce v bodě 03. https://www.sokolnice.cz/obec/rada-obce ... 22-web.pdf


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ani nemusím. Třeba na tu a-40 už Kordis a taky Újezd a Sokolnice přišli sami a vytvořili a-74. Je jen otázkou času, kdy i DPMB dojde, jaké mostrum nespolehlivé si v a-40 vytvořili a zase ji rozdělí. Dejte na má slova. Jednou vám je připomenu ;-)

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
357
21 dub 2009 20:30
Hele, Peno, když tak čtu Tvoje příspěvky, jak všichni všechno dělají blbě, tak se nemůžu nezeptat: co Ti řekli na DPmB, kraji nebo na Magistrátu, když jsi jim představoval své lepší návrhy na řešení dopravy v Brně a obecně v JmK?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Mě tedy spíš zarazilo to, že ten neustále se všude zpožďující paskvil a-40 zachovali v současné šílené a neudržitelné podobě a a-61 naopak zrušili. DPMB tedy udělal přesný opak toho, co udělat měl. Chápu, že nechtěli přetěžovat Úzkou další končící linkou, ale to je řešitelné třeba ukončením na Zvonařce. Zachovat tento paskvil se DPMB a městu jednou vymstí.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3229
14 čer 2004 18:56
blekfild
Ondra K. píše:
Nic víc než PR řeči bych v tom nehledal. S koncem železniční výluky na Blansko končí nutnost nasazovat 13T na čtyřku, které se tím pádem můžou vrátit zpět na devítku, kde 20m kapacitně místy těžce nestíhaly. A naopak je potřeba někam upíchnout ty 20m, a zjevně padla volba na d-2 a d-4, což ale nejde bez zkrácení intervalu.

no hlavně zkrácení intervalu na 4 umožní znovu pásmování Maloměřice-Obřany. Při stávajícím stavu by do Obřan byl interval 13 minut, což je přeci jen příliš.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Radek Havlík píše:
Na 30 by se kloubák hodil daleko více, celkem pravidělně už na Skácelové se lidé nevzlezou do spoje.


Tak poslední dobou se interval na 30 jen prodlužuje a kapacita zůstává stejná. Katastrofální je to i ráno od Bástru směrem na KPN, na Svratecké se kolikrát ráno ani člověk nepohne, nemluvě o spojích i z KPN, když jedou školáci do škol, mezi 7.15-7.45, zvlášť po příjezdu vlaků a 301, protože 44 to nepobírá a 53/72 jedou jednou za čas a posily jsou až od Skácelky.
Odpoledne zase jezdí solidně naplněná 30 od Skácelky směrem na Bástr.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nic víc než PR řeči bych v tom nehledal. S koncem železniční výluky na Blansko končí nutnost nasazovat 13T na čtyřku, které se tím pádem můžou vrátit zpět na devítku, kde 20m kapacitně místy těžce nestíhaly. A naopak je potřeba někam upíchnout ty 20m, a zjevně padla volba na d-2 a d-4, což ale nejde bez zkrácení intervalu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
V textu o proměnách brněnské MHD se také píše:

S blížícím se koncem železniční výluky na trati Brno–Blansko budou posíleny linky 2, 4 a 9. U prvních dvou budou jezdit tramvaje ve špičce v intervalu 5 minut oproti současným 6 až 7 minutám. Na lince 9 se navýší kapacita nasazením nízkopodlažních tramvají 13T na všechny spoje v denní době od pondělí do pátku.

Jakože se předpokládá, že ty linky teď bude využívat více lidí, protože bude cestovat více lidí vlakem? No jako jo, ale trochu přemýšlím nad vazbou S2 a linka 9, respektive i s linkou 4. U dvojky chápu, přestup v Židenicích, ale čtyřka? Jako nic proti posilování, je to dobře, ale...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Na 30 by se kloubák hodil daleko více, celkem pravidělně už na Skácelové se lidé nevzlezou do spoje.

_________________________________
RH.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18371 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 735  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 dub 2025 22:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]