Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 48 z 735    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 735  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6652
21 pro 2005 17:01
V Brně renovují historickou tramvaj pro pražskou sbírku


Offline
3005
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Martine, to jsou relevantní argumenty. Potíž je asi v tom, že osobně Kratochvílovi moc nevěřím, že chce podporovat něco víc, než parkovací domy a infra pro auta, ne dopravní mix jako celek i s kvalitním servisem prostřednictvím městského podniku.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

7036
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tady je asi víc úhlů pohledu. Populismus je jeden. Uvědomění si důležitosti MHD je druhý.
Citace:
„Nadále platí, že chceme dostat lidi z aut do hromadné dopravy,“ hlásí radní pro dopravu Petr Kratochvíl (ODS).

Tohle bych naopak zařadil do toho druhého a přijde mi to v pořádku.

Jiný úhel: nezdražovalo se X let (nominální ceny jízdenek se neměnily), v té době ceny rostly (inflace), pořizovaly se moderní vozy. Takže reálné ceny jízdenek klesaly, proto by zdražení bylo vhodné. Naopak se ale prodlužovaly intervaly, takže de facto neplatím dnes za stejný servis, jako dříve. Delší intervaly máme v sedlech, v noci, na některých linkách i ve špičkách. A jako cestující radši ocením menší vozy v kratších intervalech, než megasoupravy v dlouhých intervalech, protože vždy se počítá čas strávený na zastávce.


Offline
3005
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak prý se jízdné zdražovat nebude, jak jsme se tu bavili, že by to byla docela potřeba vzhledem k finanční situaci dopravního podniku. Aspoň to tvrdí náměstek Kratochvíl na Iheute.
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/koalic ... zpravy_azu

Prostě klasický populismus, už nejen před volbama. :evil:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
goldfinger píše:
Spíš mi šlo o jízdní vlastnosti takto sunuté soupravy. Plecháč má zadní řízení?
Nemá. První jednosměrná tramvaj mající z výroby zadní stanoviště pro zpětný pohyb byla až K2.

Byla to prostě běžná prezentace při kterých DPMB běžně využívá nové, či retro tramvaje.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
goldfinger píše:
V Brněnském deníku jsem viděl fotky z Campusu a je na nich kromě kachny taky jeden drak a plecháč s vlečňákem, oba otočené ve směru jízdy do tunelu. U draka si dovedu představit, že se tam dostal tak, že zajel na konečnou ve SL a na Osové hodil zpátečku do tunelu, ale dá se takhle couvat s vlečňákem?

Já bych se spíše ptal: je to součástí nějakého testu pro případ, že by snad někdo někdy chtěl s plecháčem tam jet? Nebo k čemu je dobré tohle divadlo?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
Spíš mi šlo o jízdní vlastnosti takto sunuté soupravy. Plecháč má zadní řízení?


Offline
840
25 led 2006 09:46
A proč by se nemělo dát couvat s vlečňákem? Stačí člověka na zadní plošině, který řidiči dává návěsti pro jízdu. Rukou nebo dnes spíše vysilačkou. A na trati bez provozu a ještě k tomu zcela segregované v tunelu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
V Brněnském deníku jsem viděl fotky z Campusu a je na nich kromě kachny taky jeden drak a plecháč s vlečňákem, oba otočené ve směru jízdy do tunelu. U draka si dovedu představit, že se tam dostal tak, že zajel na konečnou ve SL a na Osové hodil zpátečku do tunelu, ale dá se takhle couvat s vlečňákem?


Offline
Uživatelský avatar

6652
21 pro 2005 17:01
Nedostatek řidičů v Brně: díry lepí studenti, o víkendech jezdí lidé z kanceláří


Offline
1513
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Rudá je maximálně barva na Ferrari, zastávka je skutečně Ruda s kratkym. Ale dneska je asi všude plno rudých nebo protirudých nálad ve společnosti, že kdoví jak ta chyba vznikla.

Je škoda, že žurnalistika se dostala zcela mimo kvalitativní žebříček a skoro všechno do jednoho je plevel. Živí je kvantita a ani krátké štěky neumí nikdo uhlídat od faktických chyb.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
131
18 srp 2019 17:01
Mají tam opět chybu, nebo se ta zastávka má skutečně jmenovat Rudá? Měl jsem za to, že na konci má být krátké A (tedy Ruda)


Offline
28
02 lis 2018 22:27
https://brnenska.drbna.cz/zpravy/doprav ... liste.html


Offline
3005
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo, to je ono, mamutí špitál organizačně zřízený státem s minimálním komerčním výkonem na rozdíl od soukromých špitálů, takže je u něj nějaká vrstevnatost výkonů docela nutná. Sám jsem zvědav na tu krajskou akciovku, jestli bude mít přínosy, nebo půjde o nějakou trafiku na styl Krajské zdravotní z Ústeckého kraje. V jádru plán mít krajskou akciovku není špatnej, spíš je někdy nedokonalej způsob řízení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6652
21 pro 2005 17:01
Ondrah98 píše:
Otevřel si nemocnici, ale chodili mu tam lidi...


Cracatit to už vysvětlil, já zde vnímám ještě jiný rozdíl.

Narozdíl od proslulého hostinského Na Mýtince, který si svou hospodu skutečně sám otevřel a vlastnil ji, tak ředitel Fakultní nemocnici nevlastní (neotevřel si ji), je "jen" ředitelem organizace, jejímž zřizovatelem je Ministerstvo zdravotnictví, de facto tedy stát.


Offline
3005
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ta věta o banalitách je vytržená z kontextu. On v rozhovoru říká, že základní péči jako třeba drobná chíra, běžný zlomeniny, běžné oční atd. by měly dělat špitály jako třeba Úrazovka nebo Nemilosrdní, protože běžná péče finančně vysává zdroje pro specializované práce. Takže má do určité míry pravdu, že přivedení šaliny bude mít i tenhle efekt, vedle toho bude mít pozitivní efekt pro vysokoškolská pracoviště v kampusu.
Jinak na Zdopravy je ještě o těch zdražených papírových předplacenkách v Ids-Jmk, taky "dobře zvládnutá" věc, když by mohli zdražit kompletně od Nového roku a vůbec ty prodejní kanály nějak vyladit.
Tady už o tom byla řeč v jiném vlákně.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
613
25 říj 2019 10:12
Otevřel si nemocnici, ale chodili mu tam lidi...


Offline
55
16 lis 2018 09:17
dnešní iDnes Brno, ředitel FN Brno:
„Jako zaměstnanec se samozřejmě těším na to, až se v prosinci zprovozní tramvajová trať do kampusu a budu se moct do práce dostat z mnoha směrů lépe, ale jako ředitel Fakultní nemocnice Brno se trošku děsím, že se změní přístup pacientů. Že budou mít usnadněný příjezd, je určitě žádoucí, na druhou stranu to může znamenat zahlcení nemocnice v základní péči, která ve fakultní nemocnici nemá být poskytována,“ zdůrazňuje Ivo Rovný.
.... zkušenost z pražského Motola, kde v minulosti otevření stanice metra znamenalo zahlcení banalitami.

Zdroj: https://www.idnes.cz/brno/zpravy/ivo-ro ... pravy_krut


Offline
2831
01 úno 2006 10:39
https://www.blesk.cz/clanek/regiony-brn ... uspel.html


Offline
Uživatelský avatar

6652
21 pro 2005 17:01
Jízdenky na MHD v Brně v proměnách času: podívejte, s čím se dřív jezdilo


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
Mnoo .. jen si tu něco odložím


Offline
Uživatelský avatar

7036
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondro: s takovou variantou ale nikdo nepočítá, ne?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V případě těch nejzatíženějších míst v centru typu Nádražní, Benešova, Joštova, Husova a spol už jiná varianta, než zakopání MHD pod zem není.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Alanis píše:
"Bohužel" nám ty tunely vznikají na perfieriích a ne v centru, kde je nejvíce kolizí a kde by tedy byly nejvíce potřeba.

Souhlasil bych, ale jak tu už bylo řečeno, to bys všechny koleje v centru musel zakopat a to je příliš sci-fi i na mně.
V centru by MHD měla být preferována na úkor aut. To problém jen „vyřeší“, ale aspoň to je reálné.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
"Bohužel" nám ty tunely vznikají na perfieriích a ne v centru, kde je nejvíce kolizí a kde by tedy byly nejvíce potřeba.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18371 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 735  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 18 dub 2025 03:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]