Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 5 z 20    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Další
Autor Zpráva
Offline
7311
27 úno 2010 07:40
A v čem ten přínos spočívá? Odkud kam lidi tím vlakem a šalinou pojedou, zatímco nyní bez šaliny nemohou? Z Lesné to asi nebude. A po přesunu zastávky Lesná, nádraží blíže k Lesné to nebude na vlak o moc blíž jako ze Štefánikovy čtvrti dnes.


Offline
Uživatelský avatar

6973
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Já třeba vidím velký přínos v napojení zastávky na Lesné na tramvajovou dopravu, která myslím zatraktivní tuto vlakovou zastávku. Škoda té Seifertovy, ale třeba se to někdy v budoucnu zrealizuje. Ta silnice/ulice je na to široká ažaž.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Dost bych se divil, kdyby po protažení pětky do Rokle nedošlo k trvalému ukončení sedmičky (jedenátcky) na Zemědělské. Co se týče polikliniky, tak je docela odvážné tvrdit, že je využívána pouze obyvateli Lesné. Znám spoustu lidí co tam jezdí a nikdo z nich na Lesné nebydlí.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Vario1523 píše:
Máme tu mizernou smyčku Štefánikova čtvrť

Jenže i v případě postavení třetí koleje budou smyčku v Čertově rokli využívat už 3 linky a operativa provozu bude ještě horší než ve ŠČ.
Vario1523 píše:
Poliklinika si taky zaslouží přímé spojení s centrem, tak proč pořád odmítat?

To je hlavní argument pro tuto stavbu ale nikdo už si neuvědomuje, že poliklinika je spádová pro obyvatele Lesné a ti už mají přímé spojení autobusy. Představa, že se tam sjíždí celé Brno je lichá.

Sám jezdím na Lesnou každý týden a vlak bude pro mě stále nejlepší varianta. Těšil jsem se, že na mostě přes trať vznikne přestupní terminál vlak-tram-bus (jako v Praze na Zahradním Městě) a místo toho se zastávka Lesná, nádraží posune ještě dál od kolejí. Takže za mě zbytečná stavba která jenom navýší vlkm a užitek žádný.


Offline
7311
27 úno 2010 07:40
ds: Jistě, smysl spojky pro výluky apod. nezpochybňuji, jen tam stále nevidím pořádný přínos pro obyvatele.

Vario: Já bych tedy od polikliniky na Šrámkovu nechodil. A pochybuji, že tak budou lidé činit ve větší míře. To už mi přijde smysluplnější ta rokle, Šrámkova je jednou z těch výjimek, odkud ta docházka dává smysl. Pak ještě Arbesova, Brožíkova, Nezvalova a Slavíčkova. Plus okolí nádraží. Víc nic. Takže většině obyvatel to opravdu nepomůže.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Však nikdo nikoho nebude nutit chodit z Čertovy rokle, ne všichni obyvatelé Lesné bydlí až nahoře. Přece i v okolí zastávek u nádraží, polikliniky, Halasáku a Rokle jsou domy, pro jejich obyvatele to bude jednoznačná výhoda tam tu pětku mít. To samé já, od polikliniky na Šrámkovu to bude slušné. Zbytek lidí si může přestoupit na bus směr Haškova.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Robert: ale znovu, tenhle paskvil vzniká jen proto, že Lesná prostřednictvím svých volených zástupců tramvaj Seifertovou odmítla. Technicko-provozně je smysl nové spojky nezpochybnitelný a to, že si půlka Lesné bude dál přestupovat, je jejich problém. Málokde by bylo prodloužení šaliny tak jednoduché, jako na Seifertově s velkorysou šířkou a více možnostmi provedení.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
7311
27 úno 2010 07:40
Oni ho možná nemilují, ale rozhodně jej mají raději než chůzi z Čertovy rokle ke svým domovům. Kdyby ta trať vedla Seifertovou, neřeknu proti ní ani slovo, to by byl přínos. Tohle je většině obyvatel Lesné k ničemu.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Já osobně ten věčný odpor nechápu. Proč se pořád mluví o tom, že je to k ničemu? Máme tu mizernou smyčku Štefánikova čtvrť, nádraží na Lesné i Poliklinika si taky zaslouží přímé spojení s centrem, tak proč pořád odmítat? Povede to uprostřed silnice a z části i po kolejích, která tam už dávno čekají. Nikomu to nijak neublíží, vidím jen samý přínos. Že to nepovede na Haškovu je chyba stejných lidí, kteří teď popírají smysl prodloužení do Rokle... A krom toho, na současné konečné pětky stejně naprostá většina lidí přestupuje na autobus a jede dál na Lesnou, oni ten přestup tak milují? :-k Jezdím na Lesnou MHD téměř každý den, kdyby mě někdo měl potřebu obviňovat :D


Offline
7311
27 úno 2010 07:40
A proto jim uděláme trať, která jim de facto k ničemu nebude?


Offline
Uživatelský avatar

6973
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert: TT ulicí Seifertovou by měla větší přínos, než pouze tato spojka. Ale to by obyvatelé Lesné nesměli bojovat proti všemu za každou cenu a navrhovat hovadiny, jako přímý bus do centra.


Offline
7311
27 úno 2010 07:40
To ano. Ale přínos v ní vidím asi takový jako tamní obyvatelé.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Já bych naopak řekl, že ta stavba je relativně nekonfliktní. Prakticky celý rozsah stavby je ve stávajících uličních profilech, doprava se nepřidává nikam kde už není. Okolní zástavba jsou relativně vzdálený bytovky...

Pokud úřady nevyrobí nějaký formální či procesní chyby, moc prostoru pro nějaký oduvodněný námitky moc nebude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7311
27 úno 2010 07:40
A zrovna u té Lesné bych se jim vůbec nedivil. Ale to bych se už opakoval.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Odvolávače zavřít za maření zlepšování veřejného blaha.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1976
07 dub 2006 09:03
Na úřední desce magistrátu bylo vyvěšeno územní rozhodnutí k prodloužení d5. Předpokládám, že někdo z Lesné se proti němu odvolá.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Podle mě je druhá etapa smyčka ŠČ (mimo), tudíž by zahájení třetí etapou znamenalo přesun smyčky do 2, čímž by toho ze 3. moc nezbylo. A nezapomínejme, že někdy do roku 2024 to musí být rozumně průjezdné kvůli odkloněným tbusům.


Offline
2830
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, přitom by se nabízelo opačné pořadí, nejprv spáchat Provazníkova x Merhautova po smyčku, pak most nad okruhem a pak zbytek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
I hypoteticky je 2023 nesmysl, když etapizace předpokládá přestavěný most. Navíc pro stavbu bude výhodou, pokud už bude hotová rekonstrukce KP. A ještě postřeh, že podle DÚR by už v době výstavby dráty v Kohoutově neměly existovat.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1976
07 dub 2006 09:03
Podle úřední desky bylo zahájeno územní řízení na prodloužení d5 do Čertovy rokle. Průběh realizace by měl být následující:
Zahájení se předpokládá ihned po zajištění všech potřebných povolení (předběžně v letech 2023-2025). Záměr bude
realizován během 3 stavebních sezón, předpokladem jsou následující etapy:
1. Realizace úseku Tř. Gen. Píky – Seifertova
- realizace při kompletní uzavírce
- ul. Halasovo nám. bude zpřístupněna pomocí zobousměrnění ul. Heleny Malířové, jižní oblast ul. Okružní
přejezdem z ul. Halasovo nám. přes stavbu
- zastávka Poliklinika Lesná bude omezena / vyloučena pouze na nejnutnější dobu, cílem bude její provizorní
přesun a průjezd MHD přes stavbu
2. Realizace úseku Seifertova – smyčka Štefánikova čtvrť
- realizace při kompletní uzavírce
- napojení na VMO bude zachováno vždy v jednom směru (sjezd nebo nájezd). Napojení ostatních komunikací
po jiných komunikacích v okolí
- zastávka Lesná nádraží bude omezena / vyloučena pouze na nejnutnější dobu, cílem bude její provizorní
přesun a průjezd MHD přes stavbu
3. Realizace úseku smyčka Štefánikova čtvrť – Provazníkova
- realizace při kompletní uzavírce, popř. se zachováním provozu na polovině profilu (ul. Provazníkova)
- napojení okolních komunikací zobousměrněním
- TT bude ukončena úvratí u ul. Provazníkova. Zastávka Štefánikova čtvrť bude omezena / vyloučena pouze
na nejnutnější dobu, cílem bude její provizorní přesun a průjezd MHD přes stavbu


Offline
9986
15 led 2005 23:41
To je relevantni. Spis vynalozene usili a cas. Na to nema sily kazdy obcan.


Offline
2830
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Coby ne, jako soukromý investor do toho klidně polezu, nebo do toho vleze klidně celé sdružení investorů. Samotná správní žaloba v porovnání s nějakým developmentem není vůbec tak drahá.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ale do toho jako soukromy investor nepujdes. A investor statni by zase v podstate napadal sam sebe. No tak ted rad :mrgreen:


Offline
2830
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak ale, pokud ty předpisy jsou neproporční a jednostranně zaměřené, tak je jde soudně zrušit. Samozřejmně to nezabrání přemrštěně drahým požadavkům jako výstavba nového VO. Tak uvidíme, kam se to příští rok posune.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Spíš ta možnost dělat vlastní městské stavební předpisy. Znám to z Prahy, kde to už platí léta, a to stojí za to. Je to samozřejmě v souladu se stavebním zákonem, ale v mnohých věcech ho rozšiřuje dle potřeb města - což samo o sobě není problém, problém je, že se ti může zcela jednoduše stát, že to, co bys jinde postavil, ve městě, které má své vlastní městské předpisy, nepostavíš, i když jsi v souladu s územním plánem i DOSS, protože ti tam vrznou požadavky, který nedokážeš splnit - nebo tě finančně jako soukromého investora zruinují, třeba v rámci tvého záměru nutnost obnovy chodníku, veřejného osvětlení, zeleně... To ti může přikázat i stavební komise, ale tou se stavební úřad nemusí řídit.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 497 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 01 lis 2024 04:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]