Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 5 z 21    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Robert píše:
Já se jen obávám, že se tím na dlouhá léta odsune jakákoli možnost vedení šalin po Seifertově ulici


Někde bylo tuším zmiňováno, že provedení bude takové, aby se případně v budoucnu na Seifertovu šlo jednoduše napojit..


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tady se přímo nabízí 46 a 57 osekat na polovinu a nahradit okružní linkou kolem sídliště. Minimálně mimo špičku a o víkendech.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Jistě. Akorát že ty busy obsluhují jinou část sídliště než šaliny. Takže si myslím, že se obyvatelé zhoršení obávají oprávněně. Zvlášť jestli znají někoho v Líšni...


Offline
335
21 dub 2009 20:30
Robert píše:
, a taky se trochu bojím osekání autobusových spojů kolem Lesné. Tedy bojím, spíš to očekávám.


Asi nikdo nepočítá s tím, že začne jezdit více šalin a autobusů zůstane stejně. To je provozní i ekonomický nesmysl.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Vario1523 píše:
Dost bych se divil, kdyby po protažení pětky do Rokle nedošlo k trvalému ukončení sedmičky (jedenátcky) na Zemědělské. Co se týče polikliniky, tak je docela odvážné tvrdit, že je využívána pouze obyvateli Lesné. Znám spoustu lidí co tam jezdí a nikdo z nich na Lesné nebydlí.

Třeba já manželka i děcka máme na poliklinice Lesná zubaře a bydlíme skoro na druhém konci města.

Další benefit na který se tu zapomnělo je dost zásadní zlepšení přestupní vazby z pětky na bus směr Haškova a opačně. Nově půjde přestoupit na téže nástupní hraně, zatímco postaru se muselo přecházet do, nebo ze smyčky Šč. Nástupní i výstupní zastávka navíc rozhodně není vzor komfortu a bezbariérovost je tam v podstatě neřešitelná.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Ano, pro tyto možná ano. I když si nemyslím, že jim to pomůže nějak moc, ze ŠČ to na ten vlak opravdu není o moc dál.

Já se jen obávám, že se tím na dlouhá léta odsune jakákoli možnost vedení šalin po Seifertově ulici, a taky se trochu bojím osekání autobusových spojů kolem Lesné. Tedy bojím, spíš to očekávám. A dost možná to očekávají i tamní obyvatelé, což může být důvodem k jejich vlažnému přijetí prodloužení tratě na Halasák.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Robert: to by ses divil, třeba k nám do práce u nádraží v Řeckovicích dojíždí lidi z oblasti kolem Dětské nemocnice, širší okolí Jugoslávské atd. Všude tam bude přímá návaznost pětky na vlak přínos.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
A v čem ten přínos spočívá? Odkud kam lidi tím vlakem a šalinou pojedou, zatímco nyní bez šaliny nemohou? Z Lesné to asi nebude. A po přesunu zastávky Lesná, nádraží blíže k Lesné to nebude na vlak o moc blíž jako ze Štefánikovy čtvrti dnes.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Já třeba vidím velký přínos v napojení zastávky na Lesné na tramvajovou dopravu, která myslím zatraktivní tuto vlakovou zastávku. Škoda té Seifertovy, ale třeba se to někdy v budoucnu zrealizuje. Ta silnice/ulice je na to široká ažaž.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Dost bych se divil, kdyby po protažení pětky do Rokle nedošlo k trvalému ukončení sedmičky (jedenátcky) na Zemědělské. Co se týče polikliniky, tak je docela odvážné tvrdit, že je využívána pouze obyvateli Lesné. Znám spoustu lidí co tam jezdí a nikdo z nich na Lesné nebydlí.


Offline
Uživatelský avatar

565
12 črc 2008 21:51
Brno, Černá pole
Vario1523 píše:
Máme tu mizernou smyčku Štefánikova čtvrť

Jenže i v případě postavení třetí koleje budou smyčku v Čertově rokli využívat už 3 linky a operativa provozu bude ještě horší než ve ŠČ.
Vario1523 píše:
Poliklinika si taky zaslouží přímé spojení s centrem, tak proč pořád odmítat?

To je hlavní argument pro tuto stavbu ale nikdo už si neuvědomuje, že poliklinika je spádová pro obyvatele Lesné a ti už mají přímé spojení autobusy. Představa, že se tam sjíždí celé Brno je lichá.

Sám jezdím na Lesnou každý týden a vlak bude pro mě stále nejlepší varianta. Těšil jsem se, že na mostě přes trať vznikne přestupní terminál vlak-tram-bus (jako v Praze na Zahradním Městě) a místo toho se zastávka Lesná, nádraží posune ještě dál od kolejí. Takže za mě zbytečná stavba která jenom navýší vlkm a užitek žádný.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
ds: Jistě, smysl spojky pro výluky apod. nezpochybňuji, jen tam stále nevidím pořádný přínos pro obyvatele.

Vario: Já bych tedy od polikliniky na Šrámkovu nechodil. A pochybuji, že tak budou lidé činit ve větší míře. To už mi přijde smysluplnější ta rokle, Šrámkova je jednou z těch výjimek, odkud ta docházka dává smysl. Pak ještě Arbesova, Brožíkova, Nezvalova a Slavíčkova. Plus okolí nádraží. Víc nic. Takže většině obyvatel to opravdu nepomůže.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Však nikdo nikoho nebude nutit chodit z Čertovy rokle, ne všichni obyvatelé Lesné bydlí až nahoře. Přece i v okolí zastávek u nádraží, polikliniky, Halasáku a Rokle jsou domy, pro jejich obyvatele to bude jednoznačná výhoda tam tu pětku mít. To samé já, od polikliniky na Šrámkovu to bude slušné. Zbytek lidí si může přestoupit na bus směr Haškova.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Robert: ale znovu, tenhle paskvil vzniká jen proto, že Lesná prostřednictvím svých volených zástupců tramvaj Seifertovou odmítla. Technicko-provozně je smysl nové spojky nezpochybnitelný a to, že si půlka Lesné bude dál přestupovat, je jejich problém. Málokde by bylo prodloužení šaliny tak jednoduché, jako na Seifertově s velkorysou šířkou a více možnostmi provedení.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
Oni ho možná nemilují, ale rozhodně jej mají raději než chůzi z Čertovy rokle ke svým domovům. Kdyby ta trať vedla Seifertovou, neřeknu proti ní ani slovo, to by byl přínos. Tohle je většině obyvatel Lesné k ničemu.


Offline
Uživatelský avatar

400
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Já osobně ten věčný odpor nechápu. Proč se pořád mluví o tom, že je to k ničemu? Máme tu mizernou smyčku Štefánikova čtvrť, nádraží na Lesné i Poliklinika si taky zaslouží přímé spojení s centrem, tak proč pořád odmítat? Povede to uprostřed silnice a z části i po kolejích, která tam už dávno čekají. Nikomu to nijak neublíží, vidím jen samý přínos. Že to nepovede na Haškovu je chyba stejných lidí, kteří teď popírají smysl prodloužení do Rokle... A krom toho, na současné konečné pětky stejně naprostá většina lidí přestupuje na autobus a jede dál na Lesnou, oni ten přestup tak milují? :-k Jezdím na Lesnou MHD téměř každý den, kdyby mě někdo měl potřebu obviňovat :D


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
A proto jim uděláme trať, která jim de facto k ničemu nebude?


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert: TT ulicí Seifertovou by měla větší přínos, než pouze tato spojka. Ale to by obyvatelé Lesné nesměli bojovat proti všemu za každou cenu a navrhovat hovadiny, jako přímý bus do centra.


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
To ano. Ale přínos v ní vidím asi takový jako tamní obyvatelé.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Já bych naopak řekl, že ta stavba je relativně nekonfliktní. Prakticky celý rozsah stavby je ve stávajících uličních profilech, doprava se nepřidává nikam kde už není. Okolní zástavba jsou relativně vzdálený bytovky...

Pokud úřady nevyrobí nějaký formální či procesní chyby, moc prostoru pro nějaký oduvodněný námitky moc nebude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7338
27 úno 2010 07:40
A zrovna u té Lesné bych se jim vůbec nedivil. Ale to bych se už opakoval.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
Odvolávače zavřít za maření zlepšování veřejného blaha.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Na úřední desce magistrátu bylo vyvěšeno územní rozhodnutí k prodloužení d5. Předpokládám, že někdo z Lesné se proti němu odvolá.


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Podle mě je druhá etapa smyčka ŠČ (mimo), tudíž by zahájení třetí etapou znamenalo přesun smyčky do 2, čímž by toho ze 3. moc nezbylo. A nezapomínejme, že někdy do roku 2024 to musí být rozumně průjezdné kvůli odkloněným tbusům.


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, přitom by se nabízelo opačné pořadí, nejprv spáchat Provazníkova x Merhautova po smyčku, pak most nad okruhem a pak zbytek.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 504 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 21  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 24 lis 2024 05:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]