Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 16 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, ani ztráta smyčky, ani ztráta vjezdu na Masaryčku by nebylo nic fatálního v poměru k přínosům zakopání šalin.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
No stavět to v podzemí by znamenalo buď obětovat smyčku trolejbusů, nebo trať přes třídu Vítězství.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
jara255 píše:
Chyba je, že když se v 80. letech dělala přestavba zastávek a budování podchodu, že nevybudova také možnost odbočení z kolejí 3 a 4 směr Maliňák. Dnes by to pomohlo d-7 a i při mimořádnostech by to posloužilo jako objížďka. Dnes už se s tím nic nenadělá, protože tam kde by mohlo být křížení je podchod k trolejbusům a asi by to muselo být bez aut. provozu.

Chyba spíš byla, že se vybudoval podchod, ale tramvaje byly ponechány na povrchu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
b1 píše:
Chyba? Nebyl to náhodou záměr, aby se linky co nejméně křížily? Stejně jako když byla při reorganizaci tramvajových linek v roce 1995 navrženy trasy, tak aby se co nejméně křížily, např. linky 1 a 2 se vůbec nekříží s linkou 8.

A toto si bohužel v poslední době rozesíráme (závlek linky 9 přes Svoboďák, linka 7 apod.) a většinou pod nátlakem skupin, které chtějí mít přímé spojení z A do B, jiné zase z C do D a další pak z A do D... (jen zřídka z provozních důvodů jako třeba nemožnost otočení v centru s vyrovnávačkou)

Tehdy to záměr asi byl, ale jak se ukázalo, krátkozraký. Od té doby uplynulo skoro 30 let, město se změnilo, mnohonásobně zhoustla automobilová doprava a z tehdejšího hustého taktu linek nezbylo nic. Mám pocit, že se organizace MHD a zejména jízdní řády vrací před rok 95. Díky nenápadnému, ale neustále se prodlužujícím intervalům a zpožděním MHD vlivem automobilové dopravy, začíná přestupný tarif ztrácet pro cestujícího smysl. Proto by se na severu ty vexle dnes hodily.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
jara255 píše:
Chyba je, že když se v 80. letech dělala přestavba zastávek a budování podchodu, že nevybudova také možnost odbočení z kolejí 3 a 4 směr Maliňák.
Chyba? Nebyl to náhodou záměr, aby se linky co nejméně křížily? Stejně jako když byla při reorganizaci tramvajových linek v roce 1995 navrženy trasy, tak aby se co nejméně křížily, např. linky 1 a 2 se vůbec nekříží s linkou 8.

A toto si bohužel v poslední době rozesíráme (závlek linky 9 přes Svoboďák, linka 7 apod.) a většinou pod nátlakem skupin, které chtějí mít přímé spojení z A do B, jiné zase z C do D a další pak z A do D... (jen zřídka z provozních důvodů jako třeba nemožnost otočení v centru s vyrovnávačkou)


Offline
Uživatelský avatar

1665
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
goldfinger: na nástupiště u viaduktu se sotva vleze dvojice, dlouhý soupravy bych tama pravidelně opeavdu netahal. Akorát se tu hledá způsob, jak vytlouci klín jiným klínem.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Chyba je, že když se v 80. letech dělala přestavba zastávek a budování podchodu, že nevybudova také možnost odbočení z kolejí 3 a 4 směr Maliňák. Dnes by to pomohlo d-7 a i při mimořádnostech by to posloužilo jako objížďka. Dnes už se s tím nic nenadělá, protože tam kde by mohlo být křížení je podchod k trolejbusům a asi by to muselo být bez aut. provozu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Potom bych měl ještě jedno řešení, které by eliminovalo rozházené nástupní hrany směr Křenka- d10 před Husovu - ostatně tak dlouho jezdila - a d12 před Rooseveltovu a spojku u grandu. To by byla jediná úprava po otevření Žabovřeské.Zůstalo by přímé spojení Čára - Maliňák i staré Žabiny - rola.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Není potřeba, ale na křížení Nové sady x Husova taky není zrovna kolejí na rozdávání (1. a 2. kolej).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Zdeněk: z Husovy na Křenovou 1. a 2.kolej není potřeba

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

1665
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
ds: ona je 1 a 2 kolej na nádraží není nafukovací...

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
goldfinger píše:
Odjezdy na Křenku sice ze dvou různých hran, ale dokonalý svět neexistuje.

K tomu stačí vést linku 10 Husovou a jede na Křenku ze stejné hrany + posílí 12 v úseku Čára-Rola....

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Parodii ze současné d7 dělá nejvíc interval. Trasa je zcela správná - kopííruje někdejší d15, která jezdila v prokladu s d9 od postavení tratě do Čertovy rokle. Nevýhodou je odjezd do SL ze dvou různých nástupnch hran, stejně jako odjezd do Lesné. Tyto nedostatky ale víc než vydatně vyvažuje přínos d10 - Žabiny mají konečně přímé spojení s rolou a Čára s Maliňákem. Odjezdy na Křenku sice ze dvou různých hran, ale dokonalý svět neexistuje.


Offline
2844
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Linkou 7 v dnešní trase je myšleno ta parodie, která na 4 minuty jízdy tam a 3 minuty zpět sežere v týdnu 2 vozy a 6 řidičů? :mrgreen:


Offline
830
25 led 2006 09:46
Mám dojem, že linky 7 a 10 mají v dnešních trasách zůstat trvale.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně. Takže po otevření Žabovřeské zpátky k původnímu linkovému vedení s polofunkční desítkou. Nemyslím si, že zrušení sedmičky ve stávajícím vedení (Švermova - hlavas - Cejl - Zemědělská) je krok správným směrem. Aspoň ve školním/akademickém roce by mohla zůstat.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1665
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
Linka 7 bude do Lískovce jezdit jen do otevření Pisárek, následně ji vystřídá linka 10.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Nesouhlasím. Už v minulosti byly různé posily na Švermovu (které by v případě otevření tratě do Kampusu mohly být vedeny až do Lískovce) zřízeny tak, aby odjížděly ze 3. koleje u Hlavního nádraží, i když chápu, že teď jsou výlukami trochu svázané ruce, ale dlouhodobě by bylo vyhovující, aby vše směr Bohunice odjíždělo u nádraží od 3. koleje.


Offline
830
25 led 2006 09:46
Což tak úplně není případ linky 7. Myslím, že je záměr prodloužit ji až do Lískovce, aby po přesměrování linky 8 ke Kampusu existovalo spojení z Lískovce k nádraží - třeba jen ve špičku.
A na principi zajištění nabidky spojení na Českou a k nádraží nic tak hrozného nevidím.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Ono by stačilo neustupovat nátlakovým skupinám, které požadují přímé spojení odkudkoli kamkoli.


Offline
463
24 lis 2017 11:40
tady by se hodilo doplnit to chybějící prospojkování směr ke grandu, který by teoreticky šlo provést v rámci rekonstrukce přednádraží


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
jara255 píše:
Jestliže d-8 má častější interval, je větší pravděpodobnost, že mi dřív přijede právě ona. Navíc i na zastávce d-8 je tam víc místa a celkově menší mumraj, než na 1. koleji, kde se sjíždí 5 linek, z toho 2 o vysoké frekvenci.

Hlavně ve špičce když je na nádraží plno lidí je celkem obtížný a nepraktický nějak operativně přecházet mezi prvním a třetím nástupištěm. Další věc je pak dost nevyspytatelný interval 8-12 na lince 7, který navíc vůbec nepasuje do prokladu s osmičkou.

Zrovna to nízké využití sedmičky bych na cestující veřejnost nesváděl. Kdyby sedmička jezdila v nějakém normálním intervalu od stejného nástupiště jako osmička, bylo by využití sedmičky určitě o dost lepší.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Ono by stačilo, kdyby lidi tupě nepřestupovali jen na té role. Já, pokud mám možnost, přestupuju vždy jinde, než jsou velké uzly.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Maulincio píše:
7 z Roly v ranní špičce využívá, tak 10% lidí všichni se cpou do 8 a přitom jedou jenom na Křidlovickou
Jestliže d-8 má častější interval, je větší pravděpodobnost, že mi dřív přijede právě ona. Navíc i na zastávce d-8 je tam víc místa a celkově menší mumraj, než na 1. koleji, kde se sjíždí 5 linek, z toho 2 o vysoké frekvenci.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Maulincio: Když jsou lidi blbý…
A v těch KT8 stojí jistě všichni hned u dveřích.
Škoda, že lidská blbost nejde použít na generování energie. Mohl by to být jediný zdroj lidstva a měli bychom jí tolik…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 01:11
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]