Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 31    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

406
15 čer 2006 13:44
Brno Bystrc
ds píše:
Děkuji kolegovi tr za tento příspěvek, už jsem si myslel, že jsem divnej, když tragickou prolízačku posvařovanou z kdoví z čeho a postavenou na 40 let starých podvozcích nevítám jako hypermoderní spásu všech tramvajových provozů. Je ostudné, že 10 let po tramvajích RT6N, které požadavky na moderní nízkopodlažní vozidlo mohly splňovat, musí vzniknout tohle.


mno nedival sem se na to pohledem "jak to vypada je mi fuk hlavne ze je to moderni konstrukce" prave ze sem se mrkl na fotku a libil se mi design... :wink:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
PvvS píše:
Hm nechci vam brat iluze , ale na trojwane bude 40 let starej tak mozna ridic. Ten vuz je uplna novostavba. Pasqily staveny na 40 let starych podvozcich sou K3, KT3, a vetsina krnovu.

K3 mi jako paskvil nepřipadá,za rozumnou cenu je to vpodstatě nová šalina s daleko vyšší užitnou hodnotou. Souhlas, že anitry jsou hrozný brus na galjze a porsche na tom není o nic lépe.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
A co jinyho na nase koleje ? Diky hromadnymu zruseni dvouosaku se porusily pri rekonstrukcich i prechodnice a oblouky se misty dost zmensily. Tim padem maji novodoby dvouosaky typu anitra devastacni ucinky na trat. Ona anitra totiz nejni nic jinyho jak 2 dvouosy vozy s malym rozvorem,ktery se pacej pres dalsi clanek. V tomhle jen tak neco podvozky koncpce PCC nenahradi. Navci brno j ev tomhle trochu bito ustupem od sirokych zlabku, ovsem zachovanim sorsich obruci . To je krasne videt asfaltovych usecich, kde si kola udelaji cesticku i v asfaltu.
Osobne sem hodne zvedavej na soupravu wana+vlek.
vcelku bych uvital odkoupeni rt6s1 z lbc, jeho prezuti a doladeni brzd. V pripade overeni vhodnosti tehle koncepce, reko zbylych 7 rt6 na asynchrony s europulse a novyma trakcakama. Minimalni mechanicky upravy skrine.
Vozy teto koncepce se v zahranici stale vyrabeji a nebyl by myslim problem se pripadne domluvit se Siemensem na dalsi vyrobe RT6S s duewagama.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Měl jsem na mysli koncepčně a morálně 40 let starých, nikoliv fyzicky. Kdyby vznikla novostavba Škody 120L, tak to sice bude nové vozidlo, ale nikdo to tak nebude vnímat.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
ds píše:
Děkuji kolegovi tr za tento příspěvek, už jsem si myslel, že jsem divnej, když tragickou prolízačku posvařovanou z kdoví z čeho a postavenou na 40 let starých podvozcích nevítám jako hypermoderní spásu všech tramvajových provozů. Je ostudné, že 10 let po tramvajích RT6N, které požadavky na moderní nízkopodlažní vozidlo mohly splňovat, musí vzniknout tohle.


Hm nechci vam brat iluze , ale na trojwane bude 40 let starej tak mozna ridic. Ten vuz je uplna novostavba. Pasqily staveny na 40 let starych podvozcich sou K3, KT3, a vetsina krnovu.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
Kdyby si po revoluci CKD a Skodovka nesli po krku a redej spolecnymi silami dotahli do uspesneho konce vyvoj RT6N, mohli jsme byt ulne nekde jinde...


No tak já třeba wany (jedno až troj, klidně i čtyř..) vítám do jisté míry i jako spásu tramvajových provozů. Pravda ne hypermoderní, ale to tu snad nikdo netvrdí, že je hypermoderní. Třeba ty 40 let staré podvozky jsou pro provozovatele spíš plus. A koncepce ještě není až tak zastaralá, ta bude až vzikne něco opravdu použitelného s lepšími užitnými a funkčními vlastnostmi, což se myslím ještě nestalo. Mmch, koncepce třeba 14T je ve skutečnosti starší než trojwana :wink:

Holt si asi musíme přiznat, že česká ekonomika nemá na to, aby se tu něco lepšího mohlo vyrábět anebo kupovat ze zahraničí.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
tr a ds : plny souhlas... ja trojvana je vazne des...


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Děkuji kolegovi tr za tento příspěvek, už jsem si myslel, že jsem divnej, když tragickou prolízačku posvařovanou z kdoví z čeho a postavenou na 40 let starých podvozcích nevítám jako hypermoderní spásu všech tramvajových provozů. Je ostudné, že 10 let po tramvajích RT6N, které požadavky na moderní nízkopodlažní vozidlo mohly splňovat, musí vzniknout tohle.


Offline
488
07 úno 2006 10:26
astroh píše:
souhlasim i me se to libi a mile rad bych se v Brne tim svezl :-)


Nechapave hledim do kalendare. Kdyby byl zacatek osumdesatych let, tak bych vase nadseni pro trojwanu chapal. Dnes je to ale naprosty ulet! Velmi zastarala koncepce, ktera se snazi trosku upraveny Trabant prezentovat jako Mercedes...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Miky píše:
A proč 1736 ne?

Protože je na ni provedena GO, prakticky v rozsahu reka na RN2. Je taky jako jediná označena jako typ KT8D5R. Pokud znízkopodlažněna bude, tak mezi posledníma.


Offline
Uživatelský avatar

9306
10 čer 2004 11:19
Nechte se prekvapit. Nevylucuju ani nahradni skrine pro KT8 . Nektery vozy by ji potrebovaly. Jenom nevim esli Pars. nebo Krnov.


Offline
Uživatelský avatar

6350
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
manil píše:
Ano, znízkopodlažněny by postupně měly být všechny KT8, snad s výjímkou 1736, uvidíme :-)

A proč 1736 ne?


Offline
Uživatelský avatar

406
15 čer 2006 13:44
Brno Bystrc
Fixi píše:
Stvůra? :-D Mi by se to v brně líbilo, a moc.


souhlasim i me se to libi a mile rad bych se v Brne tim svezl :-)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
adam_r píše:
Trojwana je konecnym vysledkem projektu TKT kvatro. Staci?


Nejde o to, jestli stačí a nebo nestačí, ale o to, že s jedním nízkopodlažním článkem to vypadá mnohem líp než se třema. Stačí? :lol:


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kamil píše:
Na té stránce Pragoimexu je v referencích pro Brno: 15x nízkopodlažní článek pro KT8D5RN2 - realizace 2003-2008. Bude se pak se znízkopodlažňováním pokračovat?

Ano, znízkopodlažněny by postupně měly být všechny KT8, snad s výjímkou 1736, uvidíme :-)


Offline
196
26 led 2006 18:52
Brno - Øeèkovice
Na té stránce Pragoimexu je v referencích pro Brno: 15x nízkopodlažní článek pro KT8D5RN2 - realizace 2003-2008. Bude se pak se znízkopodlažňováním pokračovat?


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Zlaťák píše:
Já nemyslel trojvanu, ale ten projekt s nízkopodlažním pouze prostředkem.

Trojwana je konecnym vysledkem projektu TKT kvatro. Staci?


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
ds píše:
tahle stvůra vypadá ve skutečnosti takto : http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/ost ... /index.php

Doufám že se to do Brna nikdy nedostane...


Já nemyslel trojvanu, ale ten projekt s nízkopodlažním pouze prostředkem.
Vzhledově to vypadá celkem pěkně. Rozhodně se mně to líbí 100x víc než tramvaje alá "Porsche"


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
Stvůra? :-D Mi by se to v brně líbilo, a moc.


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
tahle stvůra vypadá ve skutečnosti takto : http://foto.prazsketramvaje.cz/jine/ost ... /index.php

Doufám že se to do Brna nikdy nedostane...


Offline
Uživatelský avatar

720
10 bře 2006 20:56
Brno- Stará Líšeò
Zlaťák píše:


Proč to nezkusit...., třeba to skončí v Ostravě, třeba jako Vektra 05T, třeba nějak jinak


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Co říkáte na toto?
http://www.ckdpragoimex.cz/cz/contents/ ... o/page.htm


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Charles píše:
No mám s touhle otázkou asi nějaký ten rok zpoždění :lol: ale proč vlastně neuspěla RT6?

Hlavni duvod byl usetrit za kazdou cenu. Z tohoto duvodu se pouzily ruzne samo-domo soucastky. Celkova spolehlivost pak byla problematicka.
Kdyby v roce 1995 CKD pouzila brzdy Knorr, dvere IFE, a jine soucastky od renomovanych firem, tak by schvaleni RT6 nebyl asi tak velky problem. Samozrejme by takovato tramvaj byla nejmene o 15 milonu drazsi ... Otazkou je, jestli by to CKD zachranilo pred krachem -- muj nazor je, ze ne.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
mira píše:
Někde jsem četl ,že i kdyby se vyměnilo vše co je vadný tak furt se to vyplatí víc než nové tramvaje.Je však otázka za kolik by je Praha prodala.Osobně se mi RT6 líbí tak jsem pro.

Mno však RT6N2 jezdí zatím bez závad a vše spěje k úspěšné homologaci. Jedným zádrhelem byl jeden z motorů, na který se ale při reko nesáhlo, ale byl vyměněn za motor z 9104 a 9101 jezdí vesele dál.
Na RT6 se pořád vztahují jakési dotace, které na ně byly vydány, proto bude s jejich odprodejem problém, ale věřím, že ne neřešitelný.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 773 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 31  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 lis 2024 07:56
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]