Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 23 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Proč z důvodu bezpečnosti? Jinak Sono nemá být navíc, má se jím nahradit současný Tábor. Jenom jsem teda zvědav, kdy na to dojde, protože se taková akce slibuje v podstatě od rekonstrukce Minské, takže pěkných pár let. Totéž zánik Královy. Taky by se hodilo dodělat bezbar. úpravu Rybkovy, zvlášť do centra je ta zastávka otřesná a byla taková celou dobu, co jsem tudy chodil z právnické fakulty.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Ta zastávka bude dobrá i z důvodu bezpečnosti a pokud bude v celodenním režimu na znamení tak nevidím problém.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
463
24 lis 2017 11:40
Jmenovala. Já spíš budu žehrat na to vyvolané zpomalení pro šalinu, k tomu se jednou ještě přidá další zastávka u Sona...


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Mám dojem, že dokonce zastávka Rosického náměstí se dříve jmenovala Sochorova.


Offline
602
25 říj 2019 10:12
Mě by se teda víc líbilo ponechat trolejbus jako Podveskou a tuhle novou pojmenovat Sochorova, jak už tady navrhl xcav8. Proč měnit něco, co je zavedené, když stačí vymyslet jeden nový název. Ale v podstatě je to úplně jedno, hlavně nemít stejný název na 2 místech bez vzájemné vazby ve velké vzdálenosti...


Offline
115
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Ondrah98: Dokazu si predstavit novou Podveskou jako salinu a zastavku trolejbusu prejmenovat na Absolonovu


Offline
189
21 kvě 2017 18:40
Proč vlastně nedošlo v rámci výluky k opravě trati i mezi Osovou a smyčkou? Měl jsem za to, že už před lety se tady zmiňovalo, že předmětný úsek je v dezolátním stavu, dokonce mám dojem (nevím, zda není mylný), že v části této tratě byla právě s ohledem na její stav snížena max.povolená rychlost.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
Sochorova by byla lepší.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Však tohle bude Podvéská sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
602
25 říj 2019 10:12
Je Podveská pouze pracovní název projektu nebo i jméno budoucí zastávky? Protože zastávku Podveská už máme (a docela daleko...). Nezdá se mi totiž jako nejlepší nápad mít 2 zastávky stejného jména někde úplně jinde.


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: měla by tam vyrůst nová zástavba v okolí. Z tohoto pohledu výstavba zastávky dává smysl. Na druhou stranu se tím protáhne jízdní doba Bystrc-centrum.


Offline
Uživatelský avatar

852
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Dle smlouvy mezi Rosického náměstí a jundrovský trojúhelník. Akorát mám dojem, že mají blbě název (Podveská, nikoliv Podvéská).


Offline
Uživatelský avatar

573
04 bře 2006 12:01
Starý Lískovec
Kde přesně ta zastávka bude? Mezi Rosického náměstí a Vozovnou Komín, nebo mezi Vozovnou Komín a Svrateckou?

_________________________________
Vědění je moc, moc je svoboda.


Offline
Uživatelský avatar

2659
13 črc 2009 13:42
Na co?


Offline
340
21 dub 2009 20:30
Do konce roku by v Brně mohla být nová tramvajová zastávka.


Offline
204
27 pro 2004 12:45
michalk píše:
Možná to zkusím trochu odvážně, ale za mě v koncových úsecích většiny tramvají, kde je souběh dvou linek (zcela určitě dnešní Lískovec d-6 a d-8, Stará Osada d-2 a d-3, za běžného provozu d-1 a d-3/11 v Bystrci) se trvá zcela nesmyslně na prokladu, ačkoli by mnohem výhodnější byl co nejbližsí svazek. A to hlavně ze dvou důvodů:
- Ty linky mají úplně jinou cílovou skupinu cestujících (oblast nádraží vs. oblast Česká)
- Kvůli prokladu pak zpravidla nevycházejí přestupy z jedné linky na návazné autobusy a čeká se mnohdy klidně i celý návazný interval. Pokud by šaliny jely ve svazku za sebou, přestup lze zajistit ideálně na obě linky a zajistí se tak rychlejší spojení.
Nevýhoda je delší interval mezi koncovými zastávkami (Lískovec - Krematorium, Osada - Vojenská nemocnice, ZOO - Komín), ale troufám si tvdrit, že takových cestujících je minimum a nadstandartní interval (ve špičce klidně i 2 minuty) je pro ně zcela neopodstatněný. Pokud navíc přestupují z nějakého busu, pak ani pro ně tento interval význam nemá.
K Bohunické asi tolik: Pokud bude jezdit nějaká linka(d-7?) Lískovec - hlavák, tak by měla jet dle předchozího ve svazku s d-6, tím pádem d-8 v prokladu k nim. Když d-7 nepojede, pak každopádně se snažit o garantovaný přestup mezi d-6 a d-8 na zast. Bohunická, byť směrem z centra to půjde minimálně ve špičce patrně jen teoreticky.

Naprostý souhlas. Kvůli tomu, aby u nás na SO byly "až" 2 zastávky (Kuldova a Vojenská nemocnice) obsluhovány ráno v prokladu, tak busový přípoj je na "pohodu" na 3, ale 2 je na "adrenalin"; občas to na tu 2 ráno sice doběhnu, ale z 90% tam pak stojím 9 min. na další spoj.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A v jakém rozmezí dnů se bude dělat samotná smyčka? Zajímá mě to kvůli přecházení a chůzi po chodníku durch, ze kterého projdu smyčkou a vylezu u kavárny.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Dnes byla výluka na a46 - vynechávaly se zastávky Erbenova, Zemědělská a U Pošty, jezdilo se kolem zimáku. Důvodem byla pokládka koberce na křižovatce Zemědělská-Lesnická. Zbývá vyasfaltoat úzké pruhy podél zastávek, vydláždit zvýšené nástupní ostrůvky, vyčistit žlábky (to bude pěkná hokna) a může se jezdit, bo dráty už jsou natažený. Trošku se hýbalo s osovou polohou i vzdáleností kolej - do centra není prakticky žádný předjízdný pruh, z centra je širší, nejspíš kvůli pumpičkářům. Nějaká parodie na cyklostezku se rýsuje na zastávce Tomanova z centra. Po otevření Lesnické se bude ještě opravovat zbytek smyčky.


Naposledy upravil Ondra K. dne 11 zář 2021 23:12, celkově upraveno 1
Odpraseno


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Možná to zkusím trochu odvážně, ale za mě v koncových úsecích většiny tramvají, kde je souběh dvou linek (zcela určitě dnešní Lískovec d-6 a d-8, Stará Osada d-2 a d-3, za běžného provozu d-1 a d-3/11 v Bystrci) se trvá zcela nesmyslně na prokladu, ačkoli by mnohem výhodnější byl co nejbližsí svazek. A to hlavně ze dvou důvodů:
- Ty linky mají úplně jinou cílovou skupinu cestujících (oblast nádraží vs. oblast Česká)
- Kvůli prokladu pak zpravidla nevycházejí přestupy z jedné linky na návazné autobusy a čeká se mnohdy klidně i celý návazný interval. Pokud by šaliny jely ve svazku za sebou, přestup lze zajistit ideálně na obě linky a zajistí se tak rychlejší spojení.
Nevýhoda je delší interval mezi koncovými zastávkami (Lískovec - Krematorium, Osada - Vojenská nemocnice, ZOO - Komín), ale troufám si tvdrit, že takových cestujících je minimum a nadstandartní interval (ve špičce klidně i 2 minuty) je pro ně zcela neopodstatněný. Pokud navíc přestupují z nějakého busu, pak ani pro ně tento interval význam nemá.
K Bohunické asi tolik: Pokud bude jezdit nějaká linka(d-7?) Lískovec - hlavák, tak by měla jet dle předchozího ve svazku s d-6, tím pádem d-8 v prokladu k nim. Když d-7 nepojede, pak každopádně se snažit o garantovaný přestup mezi d-6 a d-8 na zast. Bohunická, byť směrem z centra to půjde minimálně ve špičce patrně jen teoreticky.


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Z praxe úsek Lískovec - Kremačka
- do centra proklad linek funguje, pouze občas d-10 ze smyčky Švermova na Běloruské dojede a čeká než odjede d-6

- z centra velice často se d-6 a d-8 potkávají u Kremačky a dále ve většině následného úseku musí čekat na vyklizení zastávky (zastávek).

- doba jízdy na Hlavák s přestupem d-6/d-2 nikdy není rychlejší volbou než vyčkat na další d-8.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
V tomhle bych spíš dal za pravdu Naxashimu. d8 jede do centra rychlejší trasou, chce-li někdo na rolu, buď si počká na d8, nebo na Celní může přestoupit i na d2. Budu-li potřebovat někam na Čáru a přijede d8, můžu na roli přestoupit na d4 nebo d9 a mozná tam budu rychleji,než kdyby byl garantovaný přestup mezi d6 a d8. A nezapomeňte, že další linkou do bohunické party bude d7, byť až od Švermovy,


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: na co proklad, když mají jen 4 stejné zastávky, ale jinak obsluhují jinou část města? Tj. se dá předpokládat, že lidé budou chtít mezi těmito linkami přestupovat.


Offline
7383
27 úno 2010 07:40
Mně by se tedy především v tom směru do centra víc líbilo, kdyby se obě šaliny sjely na jedné zastávce a dalo se hrana-hrana přestoupit, než abych měl na třech zastávkách proklad, a vždycky musel čekat na přestup.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
MartinV: Pokud budou mít rozumné a stejné intervaly, tak proklad. Pokud ne, tak zařídit aby jo.
Ve směru do centra zejména.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6989
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pavel: jop, přijde mi zvláštní dnešní zastavování na Běloruské za přechodem (ale je to dáno výlukou; směr centrum). Každopádně je to především o zvyku, neboť na Celní též tramvaj prvně přejede přechod a teprve poté má zastávku.

Po otevření TT do campusu dává smysl, aby se případně linky 6 a 8 sjížděly na jedné zastávce kvůli přestupu, než aby jezdily v prokladu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 10:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]