Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 28 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6990
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Goldfinger: myslím, že Lesná je šalinou celkem dobře obsloužená (budoucí vývoj to může samozřejmě ještě zlepšit). Smyčky v Rokli i Štefánikově čtvrti mají v docházkové vzdálenosti poměrně velkou část této čtvrti.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Na osadu z vinohrad přece jenom lanovkou. Teda alespoň podle autora tohohle návrhu.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
A co Lesná? Do katastru sice šalina vede, ale kolik procent sídliště reálně obsluhuje? Žabiny bych do toho naopak netahal, tam jsou dokonce dvě tratě a víc jich zkrátka kvůli konfiguraci terénu být nemůže
Jestli vůbec šalina na Vinohrady, tak jedině přes Starku. Jasně - průchod Balbínovou, ale je to nejkratší spojnice.


Offline
7385
27 úno 2010 07:40
Stejně jako na Kamechy, Žabiny, Komín... :-)


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Ondrah98 píše:
Od kdy jezdí šalina do Kohoutovic třeba? sarcastic Ale v pohodě na tom až tak nezáleží. Na jednu stranu trolejbusem na Starou osadu na druhou stranu autobusem k Dělňáku a v obou případech jsem do pár minut u tramvaje a za dalších pár minut přímo v centru. Samozřejmě případný přímý tramvajový spoj je komfortem někde jinde. Nezdá se mi ta doprava na Vinohrady tak tragická - tím spíš po zavedení té okružní jízdy 78. Nemyslím si, že to je nezbytný projekt... Na druhou stranu to dává tak tisíckrát větší smysl než plánovaná lanovka do Kampusu. Nicméně ani tramvaj nic nezmění na tom, že Vinohrady budou i nadále asi tím nejhorším sídlištěm v Brně.

Pardon, na Kohoutky jsem zapoměl #-o

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
FD: Sklonově je trať realizovatelná, dokonce na trati se stejným sklonem máme pravidelný provoz - Údolní.

Teď si čtu článek a dle všeho se bude prosazovat varianta B, která nevede ulicí Líšeňská.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
A co sklon tratě? :-k


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6181
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V článku je to zmíněno pouze okrajově, ale součástí trati na Vinohrady by měla být i spojka z Juliánova na líšeňskou trať podél ulice Líšeňská. Plus městská část Židenice dlouhodobě prosazuje tramvajovou trať po Gajdošové mezi Starou osadou a Juliánovskou tratí.

Všechno tohle dohromady by dávalo možnost dost výrazně zredukovat autobusovou dopravu v oblasti. Další nemalou výhodou by byla alternativní trasa ke Křenové a kratší zátahy z Líšně do Medlánek. Přímý tramvajový spojení do centra by mohlo posloužit i jako kompenzace při budoucím přetrasováním trbus linek 25 a 26 přes Zbrojovku díky čemuž se asi o něco prodlouží jízdní doba do centra.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
602
25 říj 2019 10:12
Richie píše:
Tak sídliště velikosti vinohrad vy skutečně zasluhovalo šalinu, o tom žádná! Je to vlastně jediný sídliště v Brně (kromě Slatiny), co nemá šalinu a jet trajfama ve špiččce přes Starku je jistě peklo.

Od kdy jezdí šalina do Kohoutovic třeba? sarcastic Ale v pohodě na tom až tak nezáleží. Na jednu stranu trolejbusem na Starou osadu na druhou stranu autobusem k Dělňáku a v obou případech jsem do pár minut u tramvaje a za dalších pár minut přímo v centru. Samozřejmě případný přímý tramvajový spoj je komfortem někde jinde. Nezdá se mi ta doprava na Vinohrady tak tragická - tím spíš po zavedení té okružní jízdy 78. Nemyslím si, že to je nezbytný projekt... Na druhou stranu to dává tak tisíckrát větší smysl než plánovaná lanovka do Kampusu. Nicméně ani tramvaj nic nezmění na tom, že Vinohrady budou i nadále asi tím nejhorším sídlištěm v Brně.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Tak sídliště velikosti vinohrad vy skutečně zasluhovalo šalinu, o tom žádná! Je to vlastně jediný sídliště v Brně (kromě Slatiny), co nemá šalinu a jet trajfama ve špiččce přes Starku je jistě peklo.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Hmm, Kuncovina...


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Brno chystá další tramvajovou trať pod zemí, bude stát přes miliardu.
https://www.idnes.cz/brno/zpravy/tramvaj-pod-zemi-tunel-projekt-brno-vinohrady.A210209_593544_brno-zpravy_krut


Offline
Uživatelský avatar

9314
10 čer 2004 11:19
Maj necelejch 40 pokusů :) Pak dojdou KT8 ..


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
Hm, na jak dlouho? sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Tady to bude vhodné, i když by se nabízelo vlákno aktualit. Od dnešního dne by měl být obnoven "rychlostní průjezd" přes rychlostní vexle na Ostravské.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2501
28 lis 2007 23:00
Brno
JaKo píše:
à propos, trať v horní části Václaváku bude mít také protihlukové stěny jako na Plotní?

Pravidla platí pro všechny stejně, tak doufám že ano. :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
53
16 lis 2018 09:17
à propos, trať v horní části Václaváku bude mít také protihlukové stěny jako na Plotní?


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Jde o úsek linky 8 a o zastávku Dunajská - na končící výlukové lince 5 problém není. Koneckonců na lince 5 jezdí (jezdily) tramvaje s výklopnými dveřmi pravidelně, jakož i v minulosti na lince 7, či výlukové 2, viz např.:
https://foto.bmhd.cz/f/169/1688/168741.jpg
https://foto.bmhd.cz/f/14/138/13701.jpg


Offline
602
25 říj 2019 10:12
A neplatí/neplatilo to kvůli Novým sadům a Renneské třídě?


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Neplatil zákaz jízdy vozů s výklopnými dveřmi na trati do SL? Teď jsem zaregistroval pražské T6 na d5. Nebo ten zákaz platí až od Švermové?

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Přesně tak. Vážíme tady na jedné straně obsluhu Lesnické a Tomanovy (kolik poptávky generují je zřejmé i z toho, že jsou obě na znamení, byť v různém režimu) a regionální vazby a la Bieblova a Fügnerova a na druhé straně efektivitu a co nejmenší obtěžování (většiny) cestujících výlukovými opatřeními.
Obětování Lesnické vidím jako nejmenší problém Na Zemědělskou je to coby grymlem dohodil a zbytek dos.al.
Odhaduju, že z Bieblovy a Fügnerovy se ausgerechnet na dolní Jugoslávskou dostává výrazná menšina, zato půlce Lesné se cestovní doba do centra zbytečně prodlouží (minimálně o čekání na a57, která než od Halasáku dojede do ŠČ, tak by byla X9 málem už na Moraváku.
Maleček bezmocně rozhazuje rukama, že DPmB s MČ nejednal a dává od toho ruky pryč.


Offline
Uživatelský avatar

3222
14 čer 2004 18:56
blekfild
Johny5:
myslím, že tu mícháme víc věcí dohromady a já jsem úplně ten poslední, kdo by chtěl v trvalém režimu znovu zavádět nějakou obdobu někdejší 76 :-)
Uvažoval jsem jen a pouze o náhradní dopravě...

Na druhou stranu, výluková opatření by podle mě měla být efektivní a pokud možno, co nejméně cestujícím komplikovat život. U té 46 je to v podstatě jedno, lidi z Lesné si přestoupí ve Štefánikově čtvrti na šalinu a nic se pro ně nemění, u x9 ale ten výlet kolem pošty dost protáhne jízdní dobu. Odhadem:
Bieblova 0 - Lesnická 3 - Pošta 5 - Tomanova 6 - Jugoslávská 9 - Dětská nem. 11
vs.
Bieblova 0 - Zimní stadion 3 - Pionýrská 6 - Moravské nám 10
Tzn. ten výlukový bus by byl dřív v centru, než schválená varianta vůbec dojede k přestupu na tramvaj. Pak je otázka kolik % cestujících opravdu má cíl cesty někde mezi Lesnickou - Jugoslávskou, že to vykompenzuje výrazné prodloužení jízdní doby těch ostatních.
Pokud by ten rychlospoj do centra jel přes nám.28 října, tak Bieblova a Fuegnerova směr Jugoslávská a stará Černá POle = jeden přestup.
Že jsem si obětováním Lesnické výrazně naběhl, je mi jasné :-D

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
ds píše:
Na druhou stranu částečně má Goldfinger pravdu. Pokud bychom obětovali zastávku Lesnická a odkázali místní na trolejbus s přestupem, pak by se to nabízelo udělat takto
x9 - Haškova-Halasovo nám.-Bieblova-Zimní Stadion-Lidická-Moravské nám, objezd parku
46 - Haškova - Štefánikova čtvrť - provazníkova - Zemědělská - Erbenova - Lidická nebo osmec - Moravské nám, objezd parku

Z hlediska voz km to není zase takový rozdíl, 9 do Štefánikovy čtvrti by asi nebyla vůbec potřeba (a do Juliánova by tak mohla jezdit 10 z Bystrce), zejména by to ale ze západní strany Lesné výrazně zkrátilo jízdní dobu do centra.


Už i Ty Brute? :shock: :shock:

Možná budu za hloupého kluka, ale princip výlukových opatření vidím trošku jinde. Pokud je to možné, tak by měla výluková organizace pokud možno zachovávat stávající vazby v dotčeném území. V tomto originálním návrhu postrádám například spojení ze sídliště Černá Pole (zastávky Bieblova a Fügnerova) do oblasti "starých" Černých Polí nebo dolů na Jugoslávskou. Například taková babička, která dojíždí do Domu zdraví na Jugoslávské. Stejně tak oblast kolem Lesnické, kterou jste obětovali jak levé křídlo na bojišti, by se dolů dostala jak? Jasně, všichni budou tak nadšeni, že se dostanou autobusem zase do centra, že rezignují na jakékoliv lokální vazby v hustě obydleném území. Ale pokud to byl jen modelový šotosen, tak beru zpět a omlouvám se, že mě to lehce zaskočilo a včas jsem tuto léčku nerozpoznal :D :D

Nicméně vůbec "šoto-modelově" nezpochybňuji, že by si nějaká linka ze západu Lesné po TGP a kolem Lužánek do centra svoje cestující našla. Bez ohledu na to, zda je výluková, či za běžného stavu. Ostatně stejně by si cestující našly určitě i linky ze sídliště v Řečkovicích po Sportovní do centra nebo z Líšně po Ostravské do centra. A že by takových případů po Brně bylo. Pokud bychom se shodli, že to je ten nejlepší koncept pro systémovou MHD v Brně, tak přestaňme investovat do tratí, mimo pár nosných radiál, a zaplavme město maršrutkami a autobusky, které paletu všech těchto možně poptávaných vazeb zajistí. Příkladů pro tato řešení je na východ a jihovýchod od naší republiky poměrně hodně. Raději bych ale zůstal v Evropě a koukal na příklady spíše západním směrem.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Chodník na druhé straně Lesnické podél areálu MZLU je širokánský a bez aut.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ta proplítačka okolo Cejlu si podle mě lidi našla hlavně proto, že v oblasti plynáren a technických služeb a dalších areálů ty zastávky k sobě nejsou úplně blízko.
Co se týká budoucí výluky Lesnické a nápadu nejezdit autobusem na Lesnickou a jet z Halasáku přímo po gen. Píky a dolů k Zimáku, tak jsem pro, případný přestup by šel z trajflu na Zimáku a jinak se dá dojít na Zemědělskou pěšky, i když teda s těma zaparkovanýma autama tam není úplně moc místa na chodníku, co mám zkušenost.
V pravidelném provozu se Lesnická (tram) hodí, protože přecházení čtyřpruhu s tou odbočnou větví od gen. Píky do Provazníkovy není nic příjemného, zvlášť pro mě osobně, takže i když vypadám jako blbec, že jedu jedinou zastávku šalinou, tak radši jedu, než jdu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 pro 2024 18:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]