Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 33 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
69
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
A OC majú záujem o výstavbu TT pred svojimi barákmi?

Beriem, že výstavbou TT sa vďaka tzv. bahn-efektu môže počet cestujúcich aj zdvojnásobiť ale bude to postačovať? Dokonca, ak by to aj OC preplatili?

Význam TT južne od Komárova vnímam v prvom rade v tak potrebnom P+R, ktorý by riešil obe ramená D1 a D2. Ten je pre atraktívnosť vhodné umiestniť neďaleko Hnevkovského.


Offline
598
25 říj 2019 10:12
goldfinger píše:
V areálu Avionu je hafo místa a je příjezd a odjezd na v strany. Kdyby to tam z jakéhokoli důvodu být nemohlo, tak jediné v úvahu přicházející místo je na křižovatce u někdejšího Baumaxu (dnes OBI?). Ale to neřeší obsluhu Avionu, takže nic.
Kde je u Avionu "hafo místa"? Však je ten prostor ohraničenej ze 2 stran dálnicí a z jedné strany řekou. A celej ten prostor vyplňují obchody, repektive jejich parkoviště. A všechno je to soukromý, takže nějak nevím, kde se nachází to "hafo místa" na nějaký terminál. Jo jasně kapacita parkoviště se dá zmenšit, ale přistoupí na to někdo?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
P. Haluza píše:
Tak pokud by to měl být přestupní uzel mezi regionálními busy a tramvají, tak ideální je někde v poli mezi Olympií a Avionem, s rozumnou docházkovou vzdáleností alespoň k jednomu z nich, ale zároveň bez většího vlivu na dopravu v tom konkrétním centru.

A jak by se tam, resp. z něho asi dostávalo, přeskokem dálnice? Vybudováním nové silnice z Přízřenic? V areálu Avionu je hafo místa a je příjezd a odjezd na všechny strany. Kdyby to tam z jakéhokoli důvodu být nemohlo, tak jediné v úvahu přicházející místo je na křižovatce u někdejšího Baumaxu (dnes OBI?). Ale to neřeší obsluhu Avionu, takže nic.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak pokud by to měl být přestupní uzel mezi regionálními busy a tramvají, tak ideální je někde v poli mezi Olympií a Avionem, s rozumnou docházkovou vzdáleností alespoň k jednomu z nich, ale zároveň bez většího vlivu na dopravu v tom konkrétním centru.


Offline
7332
27 úno 2010 07:40
No co, tak se konečná udělá někde u parkové dráhy a bude v zóně 101. :-)


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Olympia určitě ne, tam už je zóna 510 a to by nikdo dobrovolně nepřiplácel. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jara255: P+R by samozřejmě nemuselo být přímo u Avionu, ale po cestě. Avion by byl dobré místo na zakončení, popř. Olympie?


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Smyčka u Avionu je blbost. Kam by tam dali parkovuště P+R. Navíc DPMB se neustále snaží využívat zkracování linek smyčkami typu Rakovecká, Jundrov, Švermova, atd.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A nebyla tu kdysi na začátku Ids myšlenka vybudovat terminál místo parkoviště pro cirkus, nebo si to pletu se současnou konečnou Mariánské náměstí na parkingu? Prostě bylo tu cosi takového, nebo je to jen šotoanarchistická myšlenka zdejšího fóra a káčka?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Mně by se klidně líbil přestupní terminál v místě dnešní smyčky v Komárově. Aspoň by tam byla vazba na tangenciální 50 a E50.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Myslím smyčku Dolní nádraží, kterážto teď působí tak nějak opuštěně. A místa je tam dost. :mrgreen:
Navíc je tam bonus v podobě dostupného spojení právě s ÚAN.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Myslíš ÚAN?


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Co třeba na Dolním nádraží?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Ondra: A kde a 67 ukončit? Napadá mne jedině na Úzké, nebo na Masné.
Cracatit: Bohužel máš asi pravdu. První úsek rozšíření už sice má stavební povolení, ale další dva roky se bude čekat na předložku jakýhosi pojebanýho plynu.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K.: Hezká vize na dvacátý druhý století, do 2035 to určitě nebude, když vidím, jak s tím šestipruhem Kývalka-Rohlenka ŘSD otálí už od dob ministra Římana.
Souhlasím s ostatníma, že ten záměr je potřeba realizovat, že by se hodil už za stávající výluky, ale v dohledné době to prostě nebude.
Slyšel jsem jinak, že v novém územním plánu by tahle myšlenka minimálně po začátek D2 měla být zachovaná.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Napojení Avionu na tramvaj by umožnilo zrušit jižní větev a67 a díky pořádnému přestupnímu terminálu s možností odstavení autobusů by odpadla nutnost zajíždět od jihu až na Úzkou. Ze stavebního by hlediska by to taky nemusel být nijak závažný problém. V souvislosti s východní částí VMO dojde k přestavbě ul. Hněvkovského včetně očekávatelného snížení intenzity dopravy. V rámci přestavby D1 na šestipruh bude komplet přestavěn i MUK D1xD2 a u dálnice D2 se zase počítá s přestavbou od nulného kilometru až po Chrlice. Všechny tyto stavby by se určitě daly připravit tak, aby nebyl problém TT realizovat, kdyby se chtělo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K. píše:
Jediný smysluplný řešení uzlu Komárov je jeho zrušení, prodloužení tramvajové trati minimálně do Avionu a stavba nového přestupního terminálu někde mezi Komárovem a Avionem.


Ano: po trase zřídit kapacitní P+R parkoviště a přestup na regionální linky/z nich hrana-hrana by byla zn. ideál.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
To by město muselo o takovém záměru informovat ŘSD, aby se na šalinu k Avionu myslelo při rozšíření D1 a úpravě dálniční križovatky D1/D2. A průchod tratě kolem prvního baráku za Kšírovou by taky asi byl docela honička. Ale záměr správný, o tom žádná.


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
To je za mě blbost.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jediný smysluplný řešení uzlu Komárov je jeho zrušení, prodloužení tramvajové trati minimálně do Avionu a stavba nového přestupního terminálu někde mezi Komárovem a Avionem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Jen je škoda, že když tam ty šaliny teď několik let nejezdily, že se zároveň nestihl připravit a zrealizovat žádný projekt pro kompletní překopání toho uzlu místo té tragédie, co je tam teď. Tak tam holt za pár let, až si někdo vzpomene, že by to byl dobrý nápad, bude zase výluka (byť asi realizovatelná úvratí). Existuje někde nějaký návrh nebo je to úplně u ledu?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
V Komárově byl zákaz vjezdu KT8 na levou kolej.
KT8 na d-12 jezdily i v pracovní dny v hojné míře, jen se s tím počítalo v SJŘ, kdy takové kurzy jezdily pouze na pravou kolej.
Ústup nastal až s provozem KT8 na d-4, kdy byly potřeba primárně tam.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Mám za to, že před pár lety (cca 4?) se to upravilo tak, že na pravou kolej už mohly... Pokud byly na levé koleji tak kolem nich nesmělo nic jet po pravé, což platí určitě i teď. Kvůli tomu byly na d-12 KT8 jedině o víkendu kdy se levá kolej moc nevyužívala.
Každopádně posunout levou kolej tak, aby mohly na obě koleje vozy bez omezení typu (ideálně pravá kolej 2x LF2+LF nebo 2xKT8 a levá kolej 1xLF2+LF nebo 2xKT8 pokud by to šlo) by bylo záslužné a teď je dobrá příležitost. Po přesunu nádraží bude mít ta smyčka docela strategickou polohu a je možné že tam budou muset končit 2 linky. A hodilo by se to i v případě, že by výhledově byla d-12 v LF2+LF (pokud se ve střednědobém horizontu podaří např. EVO1 tak d-12 v 5 min intervalu s delšími vozy by byla ekvivalent aktuální kapacity a pár kurzů by se ušetřilo).

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Pokud si dobře pamatuju, tak KT8 v Komárově mohly pouze na vnitřní kolej, ovšem jejich profil zasahuje nad vnější kolej. A na vnější kolej nesmí, protože by čumákem drhly o chodník.


Offline
Uživatelský avatar

639
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 01009.html
V deníku píšou o tom, že proběhne rekonstrukce smyčky Komárov. Neví někdo jestli se při té příležitosti posune osová vzdálenost levé koleje tak, aby i na levou kolej mohly KT8 bez omezení? Po zrušení smyčky na Zvonařce by to bylo více než záslužné...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3287 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 lis 2024 04:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]