Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 37 z 136    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 136  Další
Autor Zpráva
Offline
7523
27 úno 2010 07:40
A zároveň si umím představit protesty majitelů Olympie, jaká že to vznikla Aviatikům výhoda.


Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
Co se tyce P+R u Avionu, tak si umim predstavit i variantu, ze se Avion domluvi s mestem na poskytnuti casti parkoviste (treba se tam da udelat nejaka patrova cast v rohu. Spousta lidi se cestou domu zastavuje na nakup a kdyz uz zaparkovali kousek od obchodu, tak proc jezdit jeste nekam jinam. To P+R muze byt slusna vyhoda pro obchodni centrum.


Offline
Uživatelský avatar

641
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Ondrah98 píše:
Takový řešení mi dost připomíná metro v poli v metropoli (Letňany). Ale nevím, jak to tam je teď využitý.

To vyuzity celkem je, pred casem se snad rusilo i zkraceni kazdeho druheho spoje na nacestnou konecnou ;) Tam je spis problem ze to nejede dal do tech Letnan...


Jako k Avionu je to 1-2 km a zlepsilo by to solidne dopravni dostupnost nakupniho centra jakozto mista kam by nedej boze nekdo i chtel jet... P+R by se taky hodilo, jediny u ustredaku je dost malo na to ze se blbne se zonama... ideal by to teda bylo az k Olympii... jezdi tam pul Brna (a Moravy k tomu) ;)

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
2865
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak ono samotné ukončení TT v zóně 510 není určitě na škodu. Pokud P+R parkoviště bude v zóně 101 někde mezi Olympií a Brnem, bude to win-win situace. :mrgreen:
V podstatě přestupní terminál nepotřebuje zas tak moc prostoru -- obyčejná tramvajová zastávka, k tomu záliv pro busy a dejme tomu dvě nebo tři stání. A samozřejmě vydlážděná plocha pro P+R.


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Především tam velká část pozemků patří nějaké nizozemské společnosti s dánským a nizozemským jednatelem. Ti asi nebudou chtít pozemek prodat, tam budou jiné plány.


Offline
613
25 říj 2019 10:12
P. Haluza píše:
A co pole naproti Avionu na druhé straně dálnice?


To ti za stávající situace přinese minimálně jedno nutné křížení s nějakou silnicí, pravděpodobně mimoúrovňový, takže náklady navíc. A na tom nejspíš nic nezmění ani přestavba křižovatky D1 x D2. Další věc je, jestli by to vůbec mělo smysl a našlo si to využití, aby se to vyplatilo. Takový řešení mi dost připomíná metro v poli v metropoli (Letňany). Ale nevím, jak to tam je teď využitý.


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jinak Avionu by to nemuselo vadit, když jim to doveze zákazníky, teď doplácí za A-67, místo ní by platili za šalinu v podobném intervalu. Pokud by byl přestup až v Olympii, mohlo by to mít ještě větší přínos, přestože by TT končila v zóně 510.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, ehm. Není v těch polích mokřad v Chrlicích? Píše o něm Standa Biler ve své poslední knížce 111 míst v Brně, která nesmíte minout.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2865
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A co pole naproti Avionu na druhé straně dálnice?


Offline
73
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
A OC majú záujem o výstavbu TT pred svojimi barákmi?

Beriem, že výstavbou TT sa vďaka tzv. bahn-efektu môže počet cestujúcich aj zdvojnásobiť ale bude to postačovať? Dokonca, ak by to aj OC preplatili?

Význam TT južne od Komárova vnímam v prvom rade v tak potrebnom P+R, ktorý by riešil obe ramená D1 a D2. Ten je pre atraktívnosť vhodné umiestniť neďaleko Hnevkovského.


Offline
613
25 říj 2019 10:12
goldfinger píše:
V areálu Avionu je hafo místa a je příjezd a odjezd na v strany. Kdyby to tam z jakéhokoli důvodu být nemohlo, tak jediné v úvahu přicházející místo je na křižovatce u někdejšího Baumaxu (dnes OBI?). Ale to neřeší obsluhu Avionu, takže nic.
Kde je u Avionu "hafo místa"? Však je ten prostor ohraničenej ze 2 stran dálnicí a z jedné strany řekou. A celej ten prostor vyplňují obchody, repektive jejich parkoviště. A všechno je to soukromý, takže nějak nevím, kde se nachází to "hafo místa" na nějaký terminál. Jo jasně kapacita parkoviště se dá zmenšit, ale přistoupí na to někdo?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
P. Haluza píše:
Tak pokud by to měl být přestupní uzel mezi regionálními busy a tramvají, tak ideální je někde v poli mezi Olympií a Avionem, s rozumnou docházkovou vzdáleností alespoň k jednomu z nich, ale zároveň bez většího vlivu na dopravu v tom konkrétním centru.

A jak by se tam, resp. z něho asi dostávalo, přeskokem dálnice? Vybudováním nové silnice z Přízřenic? V areálu Avionu je hafo místa a je příjezd a odjezd na všechny strany. Kdyby to tam z jakéhokoli důvodu být nemohlo, tak jediné v úvahu přicházející místo je na křižovatce u někdejšího Baumaxu (dnes OBI?). Ale to neřeší obsluhu Avionu, takže nic.


Offline
2865
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tak pokud by to měl být přestupní uzel mezi regionálními busy a tramvají, tak ideální je někde v poli mezi Olympií a Avionem, s rozumnou docházkovou vzdáleností alespoň k jednomu z nich, ale zároveň bez většího vlivu na dopravu v tom konkrétním centru.


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
No co, tak se konečná udělá někde u parkové dráhy a bude v zóně 101. :-)


Offline
2865
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Olympia určitě ne, tam už je zóna 510 a to by nikdo dobrovolně nepřiplácel. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

7036
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jara255: P+R by samozřejmě nemuselo být přímo u Avionu, ale po cestě. Avion by byl dobré místo na zakončení, popř. Olympie?


Offline
Uživatelský avatar

344
31 kvě 2016 10:01
Brno
Smyčka u Avionu je blbost. Kam by tam dali parkovuště P+R. Navíc DPMB se neustále snaží využívat zkracování linek smyčkami typu Rakovecká, Jundrov, Švermova, atd.


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A nebyla tu kdysi na začátku Ids myšlenka vybudovat terminál místo parkoviště pro cirkus, nebo si to pletu se současnou konečnou Mariánské náměstí na parkingu? Prostě bylo tu cosi takového, nebo je to jen šotoanarchistická myšlenka zdejšího fóra a káčka?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2702
13 črc 2009 13:42
Mně by se klidně líbil přestupní terminál v místě dnešní smyčky v Komárově. Aspoň by tam byla vazba na tangenciální 50 a E50.


Offline
2865
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Myslím smyčku Dolní nádraží, kterážto teď působí tak nějak opuštěně. A místa je tam dost. :mrgreen:
Navíc je tam bonus v podobě dostupného spojení právě s ÚAN.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
Myslíš ÚAN?


Offline
2865
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Co třeba na Dolním nádraží?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
Ondra: A kde a 67 ukončit? Napadá mne jedině na Úzké, nebo na Masné.
Cracatit: Bohužel máš asi pravdu. První úsek rozšíření už sice má stavební povolení, ale další dva roky se bude čekat na předložku jakýhosi pojebanýho plynu.


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K.: Hezká vize na dvacátý druhý století, do 2035 to určitě nebude, když vidím, jak s tím šestipruhem Kývalka-Rohlenka ŘSD otálí už od dob ministra Římana.
Souhlasím s ostatníma, že ten záměr je potřeba realizovat, že by se hodil už za stávající výluky, ale v dohledné době to prostě nebude.
Slyšel jsem jinak, že v novém územním plánu by tahle myšlenka minimálně po začátek D2 měla být zachovaná.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Napojení Avionu na tramvaj by umožnilo zrušit jižní větev a67 a díky pořádnému přestupnímu terminálu s možností odstavení autobusů by odpadla nutnost zajíždět od jihu až na Úzkou. Ze stavebního by hlediska by to taky nemusel být nijak závažný problém. V souvislosti s východní částí VMO dojde k přestavbě ul. Hněvkovského včetně očekávatelného snížení intenzity dopravy. V rámci přestavby D1 na šestipruh bude komplet přestavěn i MUK D1xD2 a u dálnice D2 se zase počítá s přestavbou od nulného kilometru až po Chrlice. Všechny tyto stavby by se určitě daly připravit tak, aby nebyl problém TT realizovat, kdyby se chtělo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 136  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 dub 2025 22:09
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]