Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 38 z 136    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 136  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

7036
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K. píše:
Jediný smysluplný řešení uzlu Komárov je jeho zrušení, prodloužení tramvajové trati minimálně do Avionu a stavba nového přestupního terminálu někde mezi Komárovem a Avionem.


Ano: po trase zřídit kapacitní P+R parkoviště a přestup na regionální linky/z nich hrana-hrana by byla zn. ideál.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
To by město muselo o takovém záměru informovat ŘSD, aby se na šalinu k Avionu myslelo při rozšíření D1 a úpravě dálniční križovatky D1/D2. A průchod tratě kolem prvního baráku za Kšírovou by taky asi byl docela honička. Ale záměr správný, o tom žádná.


Offline
Uživatelský avatar

194
12 čer 2020 15:02
Brno-Černá pole
To je za mě blbost.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jediný smysluplný řešení uzlu Komárov je jeho zrušení, prodloužení tramvajové trati minimálně do Avionu a stavba nového přestupního terminálu někde mezi Komárovem a Avionem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1345
17 črc 2010 21:41
Krno
Jen je škoda, že když tam ty šaliny teď několik let nejezdily, že se zároveň nestihl připravit a zrealizovat žádný projekt pro kompletní překopání toho uzlu místo té tragédie, co je tam teď. Tak tam holt za pár let, až si někdo vzpomene, že by to byl dobrý nápad, bude zase výluka (byť asi realizovatelná úvratí). Existuje někde nějaký návrh nebo je to úplně u ledu?

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

924
15 čer 2004 19:24
V Komárově byl zákaz vjezdu KT8 na levou kolej.
KT8 na d-12 jezdily i v pracovní dny v hojné míře, jen se s tím počítalo v SJŘ, kdy takové kurzy jezdily pouze na pravou kolej.
Ústup nastal až s provozem KT8 na d-4, kdy byly potřeba primárně tam.


Offline
Uživatelský avatar

641
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Mám za to, že před pár lety (cca 4?) se to upravilo tak, že na pravou kolej už mohly... Pokud byly na levé koleji tak kolem nich nesmělo nic jet po pravé, což platí určitě i teď. Kvůli tomu byly na d-12 KT8 jedině o víkendu kdy se levá kolej moc nevyužívala.
Každopádně posunout levou kolej tak, aby mohly na obě koleje vozy bez omezení typu (ideálně pravá kolej 2x LF2+LF nebo 2xKT8 a levá kolej 1xLF2+LF nebo 2xKT8 pokud by to šlo) by bylo záslužné a teď je dobrá příležitost. Po přesunu nádraží bude mít ta smyčka docela strategickou polohu a je možné že tam budou muset končit 2 linky. A hodilo by se to i v případě, že by výhledově byla d-12 v LF2+LF (pokud se ve střednědobém horizontu podaří např. EVO1 tak d-12 v 5 min intervalu s delšími vozy by byla ekvivalent aktuální kapacity a pár kurzů by se ušetřilo).

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1910
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Pokud si dobře pamatuju, tak KT8 v Komárově mohly pouze na vnitřní kolej, ovšem jejich profil zasahuje nad vnější kolej. A na vnější kolej nesmí, protože by čumákem drhly o chodník.


Offline
Uživatelský avatar

641
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
https://brnensky.denik.cz/zpravy_region ... 01009.html
V deníku píšou o tom, že proběhne rekonstrukce smyčky Komárov. Neví někdo jestli se při té příležitosti posune osová vzdálenost levé koleje tak, aby i na levou kolej mohly KT8 bez omezení? Po zrušení smyčky na Zvonařce by to bylo více než záslužné...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nejde o fyzický prostor, tj. faktický stav, ale vedle něj i o právní stav, čí jsou pozemky, kde by třeba měla být zastávka, čí budou pozemky s vedením elektrických přípojky, o kterých psal Ondra K.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

280
31 led 2010 23:09
Ondra K. píše:
Ta trať sice úředně existuje, ale její obnova s sebou nese i nezbytně nutné objekty, které tam nikdy nebyly jako zabezpečení toho přejezdu, zastávky, osvětlení, různý elektro přípojky k výhybkám, elpům....


Za mě je tam prostoru na zastávky a tak vůbec všeho dost...
Příloha:
2375752b-9807-465e-8d82-5abf476c5b65.jpg



Nahlížení do katastru nemovitostí


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nejsem úplně přesvědčen, že obnova TT Líšeň v původní stopě by byla tak zásadní zjednodušení jak si tu někteří představují. Ta trať sice úředně existuje, ale její obnova s sebou nese i nezbytně nutné objekty, které tam nikdy nebyly jako zabezpečení toho přejezdu, zastávky, osvětlení, různý elektro přípojky k výhybkám, elpům.... Dále tam budou objekty, které kdysi dávno existovaly, ale dnešní doba je vyžaduje řešit úplně jinak v jiných podobách a trasách jako například napájení, trolejové vedení, odvodnění... Samostatná záležitost je pak samotná přestavba kolejiště v areálu TMB.

Osobně, si myslím, že minimálně vše co jsem vyjmenoval bude vyžadovat územní řízení bez ohledu na to, že TT papírově existuje a obnovuje se v původní stopě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

280
31 led 2010 23:09
goldfinger píše:
...Bude to současně návod pro postup v obdobných případech...



Moc mě nenapadá jiný obdobný případ nebo spíš obdobná opuštěná trať...


Offline
Uživatelský avatar

280
31 led 2010 23:09
xcav8 píše:
To je snad z logiky věci, co na tom chceš potvrzovat.



Sice logika v tom je... ale jak se staví sám podnik popřípadě město, k stavě trati teď?


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
Já ani nevím, co na tom chci potvrzovat. Jako, tady jsme si všichni mysleli, že ze všech traťových staveb tohle má největší šanci, protože to je přece jen rekonstrukce, ne? Papírově. Na tom záleží. A dívejme se! Jak jsme to dopadli. Nekoplo se do země za…jak dlouho to je, co se to oznámilo? Přijde mi, že to musí být tak 2 roky.
A přitom se začalo něco dělat s prodloužením šaliny ke kampusu. Pokud dobře vím, přiznávám se, nesleduju to, za to si asi zasloužím snad být vyhozen z tohohle fóra. :-D
Takže se omlouvám za svůj skepticismus. Myslím, že je ale na místě.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6652
21 pro 2005 17:01
xcav8 píše:
To je snad z logiky věci, co na tom chceš potvrzovat.


Jedna věc je vyřídit stavební povolení, ale druhá věc jsou peníze. DP (potažmo město) má kvůli covidu výpadek příjmů, tak jsem zvědav. Dotační titul se prošvihl.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
To tvrdím od samého počátku. Bude to současně návod pro postup v obdobných případech. A jako bonus pro veřejné peníze bude prosté uvedení tratě do provozuschopného stavu levnější.Nadto podle dosavadních zkušeností mám dojem, že ani otázka hluku nebude nijak zásadní, bo draci jezdí o několik řádů tišeji než jiné vozy.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2509
28 lis 2007 23:00
Brno
Tohle je jediná logická možnost. Dopravní podnik projevil tolik ochoty a dobré vůle, ale někteří to budou blokovat za každou cenu.
Tak ať si to vyžerou.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
Rozumím tomu dobře, že se trať obnoví v původní podobě a stopě, tím pádem se jedná o rekonstrukci bez nutnosti EIA a podobných šaškáren a černí stavebníci se ke svým nelegálně postaveným objektům na druhé straně trati nedostanou?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2509
28 lis 2007 23:00
Brno
To je snad z logiky věci, co na tom chceš potvrzovat.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
„a můžeme stavět“
:-D Jsem rád, že nejsem optimista.

Tohle je nějaká potvrzená informace, že se něco takového plánuje, nebo jenom domněnka?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2509
28 lis 2007 23:00
Brno
Nerezignoval, jenom je teď výhodnější si zopakovat celé kolečko znovu, bez jakýchkoliv ústupků ze strany podniku a můžeme stavět.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
Vždyť jsem to psal. Znamená to, že DPmB, potažmo jeho zřizovatel na obnovu tratě kvůli pár křiklounům rezignoval? To je teda dost špatný signál.S takovou se můžeme rozloučit s prodloužením šaliny na Lesnou například.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Řízení bylo zastaveno, protože žadatel o umístění stavby vzal svoji žádost zpět.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
Na úřední desce magistrátu vyvěšeno usnesení o zastavení řízení o umístění stavby - znovuzprovoznění tratě Stránská skála - Líšeň Holzova. DPmB vzal žádost dne 17. 9. 2020 po vrácení odvolacím orgánem zpět.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 136  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 dub 2025 21:19
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]