Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 10 z 142    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 142  Další
Autor Zpráva
Offline
153
30 říj 2019 16:42
Prekvapuje mě tvoje důvěra v ÚP když si vezmu jak dlouho trvalo než se začalo s realizaci trati ke Kampusu nebo střídání názorů jestli se prodlouží na Kamechy
Takže pro mě je ÚP jen dokument jakéhosi příslibu nic víc
Za sebe bych předpokládal realizaci jiných projektů než prodloužení k Řečkovickým kasárnám v následujících minimálně 15 letech.


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
ds píše:
podívej se, kolik v tom tvém vyspělém světě stojí jízdenka pro jednotlivou jízdu, celodenní jízdenka, měsíční a roční. Následně si dej studený obklad.

Jo, ale pak se taky podívám na to, jaké platy tam lidi mají. Jakou mají kupní sílu. Tohle je to, z čeho budu potřebovat studený obklad.
luda_612 píše:
Hlavně kolik ve vyspělé části světa jezdí těch dlouhých tramvají?
Nejpoužívanější délka je 30 – 40 m.
Když se mluví o lince 1 zajímalo by mě jak chcete nacpat 3× 50 m vůz do konečné v Řečkovicích?
Nebo budou lidi tvrdnout zase dlouhou dobu v tramvaji která čeká na zajetí do smyčky jako v době kdy po Brně jezdila souprava 2× LF2?
Vlastně ještě přichází dvě možnosti 1 bude jezdit do Kr. Pole a 6 do Řečkovic nebo každá druhá skončí v Medlánkách
Proto si myslím že pro Brno by byly daleko prospěšnější 40 m vozy a žádný zásah do linek

Jdeš na to špatně. Kolik lidí ve vyspělé části světa jezdí délkově neadekvátní šalinou? To je to, o co tu jde.
Já to tam cpát nechci. Já chci protažení té trati tak, jak je v ÚP (jestli to tam ještě je), kde nová konečná bude dostatečně vybavena na tohle.
Do linek zasahovat nechci. Nevím, odkud se to vzalo. 40 m vozy chci. Myslel bych si, že tu tím jsem vyhlášený. Na linky jako 8, 12. Na linku 1 by se hodilo něco ještě delšího.

mechoš: Já jsem si uvědomil, že DPMB stále nakupuje nové vozy. Ne jen šaliny, je toho celkově ale hodně a oceňuji to. Mám díky tomu pocit, že tu je nějaká snaha modernizovat.
Co se týče víkendů, tak tady mi spíš vadí velmi dlouhé intervaly. Chce to nějaký kompromis, třeba o něco kratší vozy a o něco delší intervaly než o PD, ale ne to, co máme teď. Mám teď akorát pocit, že pokud mi to pojede, tak tam zestárnu, než pojede další.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Pánové a teď trochu nohama na zem jo!

T3, K2 a vlastně i první kousky KT8 přišli přibližně v stejnou dobu. a tedy všechny vozy je nutné nahradit v přibližně stejnou dobu.

Nikdo nikdy by finančně neutáhl "hromadný" nákup třeba 200 vozů.

Řeší se to tedy tak jak se řeší. Je to běžné ekonomické chování.

Myslete si o tom co chcete ale nikdo nekoupí v intervalu třeba 5 let 200 vozů to neni ekonomicky možné....

A co se týká dlouhých souprav myslím že 30m je max co by tu mělo jezdit s tím že by všechna vozidla měla být vzájemně spojitelná. Tedy můžu udělat jak dlouhou soupravu chci...... To je ekonomicky schůdné řešení - v týdnu potřebuju velkou kapacitu o víkendu menší....


Offline
153
30 říj 2019 16:42
Hlavně kolik ve vyspělé části světa jezdí těch dlouhých tramvají?
Nejpoužívanější délka je 30 – 40 m.
Když se mluví o lince 1 zajímalo by mě jak chcete nacpat 3x 50m vůz do konečné v Řečkovicích?
Nebo budou lidi tvrdnout zase dlouhou dobu v tramvaji která čeká na zajetí do smyčky jako v době kdy po Brně jezdila souprava 2x LF2?
Vlastně ještě přichází dvě možnosti 1 bude jezdit do Krpole a 6 do Řečkovic nebo každá druhá skončí v Medlánkách
Proto si myslím že pro Brno by byly daleko prospěšnější 40m vozy a žádný zásah do linek


Offline
Uživatelský avatar

3221
14 čer 2004 18:56
blekfild
Naxashi píše:
Ať teda jako vidíš, jak se jezdí ve vyspělé části světa.


podívej se, kolik v tom tvém vyspělém světě stojí jízdenka pro jednotlivou jízdu, celodenní jízdenka, měsíční a roční. Následně si dej studený obklad.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1792
04 bře 2012 23:26
„Souhlasím, že na vyřazování kačen je ještě brzo.“
Na jejich vyřazení bylo pozdě před 5 lety.
Chápu ale argument, že za ně nemáme náhradu. A to je to, co mi přijde smutné. Stejně jako to, že v nějakém VŘ není, že vnitřní prostor, změřený od kabyny ke kabině, UVNITŘ (prosotor pro lidi) má mít 30 m. Méně ne, víc max o 2 m, například. To je náhrada. Co zároveň nějak reflektuje zvýšenou poptávku.
Vůbec, ty „retro vozy“… Co s tím všichni pořád mají? Jeden měsíc tím doslova jezdíme na regulérních linkách a další měsíc to je historická jízda? :-D To je vcelku směšný. A tady nemluvím jen o KT8. Stále říkám, že Brno nemusí pořádat historické jízdy, ty máme denně. Měly by se tu pořádat moderní jízdy, kdy ti na lince 1 přijede 50m, jednodílný, vícečlánkový, 100% NP vůz. Ať teda jako vidíš, jak se jezdí ve vyspělé části světa.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Souhlasím, že na vyřazování kačen je ještě brzo. Stále je tu hodně K2 a T3. A hlavně se kupují staré T6. Ale
vybrat kačeny pro TM a retro šalinu, to určitě ano.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
lepší by bylo ji předělat na vysokopodlažní retro vůz


Offline
120
20 črc 2020 21:55
Zaječí (okres Břeclav)
Tak to by ji mohla koupit Praha a zmodernizovat ji.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
mh píše:
Momentalne stoji odstrojena pred UD, GO byla pozastavena, osud je nejisty. Osobne hadam, ze rozhodnou finance a vysledek vyberka na nove vozy..


Podle tiskové agentury JPP už do provozu nikdy nezasáhne ....


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
Momentalne stoji odstrojena pred UD, GO byla pozastavena, osud je nejisty. Osobne hadam, ze rozhodnou finance a vysledek vyberka na nove vozy..


Offline
Uživatelský avatar

94
08 črc 2015 19:33
Olšany
1706 už dojezdila anebo čeká na přistavení k provedení GO ??


Offline
56
31 bře 2019 10:53
Domis píše:
Martin1203: Takže pokud řadič tramvaj nezaregistruje automaticky, tak se výhybka přestavuje ručně? Proboha proč, vždyť při automatickém nezaregistrování by měl existovat nějaký náhradní, ale stejně bezpečný způsob navolení směru (volbou směru přes RIS nebo přímo jinak radiově pro tuto výhybku). Ale vždy tak, aby výhybka při náhradním způsobu mohla dát Stůj! z ostatních směrů. Není přece možné kombinovat provoz dle návěstí výhybky (tedy obdoba ZabZař- funguje-li) a provoz dle rozhledových poměrů (jdu přestavit výhybku ručně a jedu dle přednosti a rozhledu).

Snad mě někdo opraví, že je to jinak. Ale pokud je to taky, jak předpokládám, tak pak tu výhybku nepovažuji za zabezpečenou...


Jedeš od města, směr Líšeň, dojedeš na kontaktor, nevidíš, v jaké poloze vyhybka je, po okamžiku se zapne návěst, jak je vyhybka hozená, přijedeš k rychlostníku, ten je potmě a za ním následuje stůj a vyhybka hozena na stranskou, ačkoliv před tebou 10 nejela. Zabraňuje to možnosti kolizního směru (dle mého), ale jinak se jí nějak prostě nechce ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Pokud vexla neodblokuje po předchozím vozu který jí projel, což se u některých typů vozů stávalo často, je třeba postupovat dle pokynů a hodit si vexl ručně. Po nějakém měsíci a půl nezdarů se to vyřešilo vypnutím rychlovexle a vedením provozu dle původních předPISSů do doby, než se vychytají ty "dětské nemoce." Problém by v neodhlašování některých vozů.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Martin1203: Takže pokud řadič tramvaj nezaregistruje automaticky, tak se výhybka přestavuje ručně? Proboha proč, vždyť při automatickém nezaregistrování by měl existovat nějaký náhradní, ale stejně bezpečný způsob navolení směru (volbou směru přes RIS nebo přímo jinak radiově pro tuto výhybku). Ale vždy tak, aby výhybka při náhradním způsobu mohla dát Stůj! z ostatních směrů. Není přece možné kombinovat provoz dle návěstí výhybky (tedy obdoba ZabZař- funguje-li) a provoz dle rozhledových poměrů (jdu přestavit výhybku ručně a jedu dle přednosti a rozhledu).

Snad mě někdo opraví, že je to jinak. Ale pokud je to taky, jak předpokládám, tak pak tu výhybku nepovažuji za zabezpečenou...


Offline
56
31 bře 2019 10:53
Tak vzhledem k tomu, že v týdnu se jezdilo podle klasiky co je v D1, ne podle pravidel rychlovyhybky, tak nevím, do odvolání se jezdí zase po staru 10/15... Prý to nechtělo sola nějak načítat a sám jsem minulý týden měl 4 dny po sobě 8 a všechny 4 dny jsem několikrát šel přestavovat. Lehký to zrovna není, nehledě na to, že si k tomu není pořádně jak stoupnout


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
To ovšem není úplně systémový způsob řešení.


Offline
Uživatelský avatar

2777
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Robert píše:
Stejně tam jezdí retro T3, ne?

A pokud by byl problém (netuším, jaký by to měl být) se sólem, furt tam jde poslat K2. Nebyly tam kačeny spíš kvůli počasí a očekávaným výpravám turistů na Stránskou skálu?


Vyhybka je problémová už od samého spuštění ...

Tohle je nejlepší (nejbezpečnější) co se mohlo stát !


Offline
7336
27 úno 2010 07:40
Stejně tam jezdí retro T3, ne?

A pokud by byl problém (netuším, jaký by to měl být) se sólem, furt tam jde poslat K2. Nebyly tam kačeny spíš kvůli počasí a očekávaným výpravám turistů na Stránskou skálu?


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Rychlo výhybce by přeci mělo být jedno jestli jede starý dvounápravový vůz, čtyřnápravový vůz, nebo KT8 či trojče. Nebo třeba trojče LF3. Na tom přeci nezáleží. Nechápu, jaktože jsou s tou vyhybkou takové problémy.


Offline
56
31 bře 2019 10:53
Není to kvůli tomu, že rychlovýhybka nebere sola?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nasazení KT8 na víkendovou 6/5 a 2/10 nemá s 13T nic společnýho.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1653
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
A jak souvisí domnělý nedostatek 13T s tím, že na pětce byla místo K2 kačena?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
fysk píše:
Nejsou 13T, když jich je vypravených 23 ks? :-k


Jsou prázdniny, můžou být některé odstaveny.


Offline
186
27 zář 2007 22:44
Nejsou 13T, když jich je vypravených 23 ks? :-k


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3545 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 142  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 05:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]