Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 43 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
143
10 lis 2012 09:29
Cracatit píše:
PavelS: Cože? Jet jen kvůli přestupu z A-67 od nákupáku Královo pole na Maliňák? To je :lol: Pro směr Řečkovice je to fakt úlet. Pro směr Pisárky mimochodem taky, protože stačí popojet na 28. 10. a přejít na pětku, nebo vystoupit už na Schodové a kus se vrátit na bývalý Zimák na trajfl.

Já bych tak v životě nejel, já problém v přestupech u zastávky Štefánikova ul. nevidím. Ale je možné, že pro někoho je těch 200 metrů moc (třeba osoba s omezenou schopností pohybu), tak jsem jen nabízel, že i takový člověk má tuto, byť časově nevýhodnou, variantu.

Jinak teda přestupovat z 67 na cokoliv na Osmecu je taky pěknej vopruz, ten Zimní stadion zní opravdu lákavěji, byť i tam než člověk přejde všechny ty semafory, tak to chvíli zabere.

Cracatit píše:
Pokud bych jel třeba od hlavního nádraží, tak už bych možná spíš uvažoval jiný velký nákupák, třeba Vaňkovku, Kampus nebo Olympii (extrém na druhou stranu města), pokud nejedu vyloženě pro něco už objednaného.

Pokud bych jel od hlaváku, tak bych prostě do té 67 vlezl na hlaváku.


Online
7385
27 úno 2010 07:40
Tak mně šlo principiálně o to, že když někdo jede z Tesca, je dost pravděpodobné, že bude mít nákup a tudíž bude rád za každý ušetřený pěší metr. A ten přestup na Štefánikově je na prd, přitom jediný možný pro cesty směr za Semilasso, pokud nechci přestupovat na Slovaňáku a pak ještě jednou.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Robert: Odkud kam jsi chtěl jet tou A-67, Botanická > nákupák KP? Tak to bych asi vzal T-32 (třeba na Sušilové, pokud jdu od Burešovy/Nejvyššího soudu a okolí), dojel na zastávku, co je po překřížení Dobrovského, tam přešel na protisměr a počkal na A-67, přestup na Šumavské z D-1 nebo 6 mě tím pádem vůbec netrápí, navíc mě netrápí světelná křižovatka Reissigova x Štefánikova. Nebo bych třeba od Rohlíku popojel dvanáctkou na Dobrovského, popošel kousek dolů a doleva podle trajflu na tu samou zastávku Charvatská, o které jsem už mluvil a celkem pohoda.
Pokud bych jel třeba od hlavního nádraží, tak už bych možná spíš uvažoval jiný velký nákupák, třeba Vaňkovku, Kampus nebo Olympii (extrém na druhou stranu města), pokud nejedu vyloženě pro něco už objednaného.
Pokud bych chtěl vyloženě přestupovat ze šaliny na A-67 do nákupáku třeba z Pionýrské nebo Antonínské, tak bych asi využil přestup Šumavská+Štefánikova (beru podle názvů zastávek), příp. bych vystoupil na Šumavské a došel do nákupáku pěšky, zas taková dálka to není, pokud člověk nenese něco těžkého/objemného a tak.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Online
7385
27 úno 2010 07:40
Já bych teda radši přelezl už u toho zimáku.:-)


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
XXX: Díky za opravu, máš pravdu, myslel jsem zastávku Štefánikova na A-67, asi jsi to pochopil z mého popisu okolí. :smile: Fakt to není nijak daleko, třeba přestupy Úvoz - Údolní směr Tvrdého je podobně daleko a nikdo neprská. Jen by mě zajímalo, proč se odkládá společná zastávka trajflů mezi Údolní a Tvrdého tímhle směrem na Úvoze, mluví se o tom už tak pět let.
PavelS: Cože? Jet jen kvůli přestupu z A-67 od nákupáku Královo pole na Maliňák? To je :lol: Pro směr Řečkovice je to fakt úlet. Pro směr Pisárky mimochodem taky, protože stačí popojet na 28. 10. a přejít na pětku, nebo vystoupit už na Schodové a kus se vrátit na bývalý Zimák na trajfl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Robert píše:
A když jedu někde z větší dálky? Botanická byl příklad pro pochopení, který směr linky 67 mám na mysli.


Když jedu někde z větší dálky, tak jsem mohl nastoupit do 30/53/84 (nebo přestoupit, jedu-li až z Jundrova) a přestoupit třeba na Husitské (čímž teda ušetřím asi 50 metrů). Z Tesca do Řečkovic dává v kontextu té otázky větší smysl, ale to buď budu muset ujít 200 metrů (což je méně, než některé přestupy Úvoz-Úvoz), nebo jet oklikou přes Maliňák.


Online
7385
27 úno 2010 07:40
goldfinger píše:
Z Botanické se do Augecu dostanu nejlíp pěšky, případně seběhnu na d1/6 a vystoupím na Pionýrské, nebo na Antonínské.

A když jedu někde z větší dálky? Botanická byl příklad pro pochopení, který směr linky 67 mám na mysli.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Z Botanické se do Augecu dostanu nejlíp pěšky, případně seběhnu na d1/6 a vystoupím na Pionýrské, nebo na Antonínské.


Online
7385
27 úno 2010 07:40
PavelS píše:
Tak na jedničku na Malinovského náměstí hrana-hrana. Na šestku holt člověk musí těch 200 metrů ujít, ale zase mě úplně nenapadá, odkud kam by tak člověk musel jet, aby mermomocí musel bezpodmínečně přesedat zrovna mezi 67 a 6.


A co třeba od Tesca do Řeček? Nebo odněkud z Botanické k Lužánkám?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Cracatit píše:
Preference ano, ale ne tvrdá jako v Bastru u Benziny/Unihobby, tam to vždycky totálně rozhází cyklus. Navíc na Pionýrské se kříží preferovaná mhd ze všech směrů, takže když už něco, tak nějaký pružný cyklus podle toho, kdo se dřív přihlásí. Třeba na Merhautce, Provazníkové s Mathonovou a s Lesnickou bych to dal jinak, aby měl trajfl zelenou ulici a čekal jen nezbytně nutnou dobu, protože křižující trasy od města jedou k relativně blízké konečné, zatímco trajfl nese zátěž z větší dálky. Zas směrem k městu by to nemělo moc zdržovat šaliny. Nevím, jak to řešit lepším způsobem, třeba máte někdo něco lepšího.

Měl jsem na mysli chytrou preferenci jako podržení zelené o pár sekund, když padne červená se zašpérováním dveří a pak šalina další minutu čeká. Moderní systémy dokonce umějí rozlišit, zda spoj jede na čas, nebo má zpoždění a podle toho preference upravuje.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Naxashi píše:
No nejdejbože aby se taky dalo přestoupit nějak rozumně mezi 1+6 a 67. Jen to ne!


Tak na jedničku na Malinovského náměstí hrana-hrana. Na šestku holt člověk musí těch 200 metrů ujít, ale zase mě úplně nenapadá, odkud kam by tak člověk musel jet, aby mermomocí musel bezpodmínečně přesedat zrovna mezi 67 a 6.


Offline
1798
04 bře 2012 23:26
No nejdejbože aby se taky dalo přestoupit nějak rozumně mezi 1+6 a 67. Jen to ne!

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Přece pokud půjdeš z FIMU dolů na šalinu, tak je ti úplně jedno, jestli půjdeš po Hrnčířské, nebo po Kabátníkově.

Šumavská je hodně daleko od zastávky Štefánikova (předpokládám, že jsi myslel ji, a ne Reissigovu; ta je totiž ještě mnohem dál). Takové přestupování je o ničem.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
S Kabátníkovou nesouhlasím, není to přímá pěší trasa od fakult a navíc ty zastávky do jisté míry brzdí dopravu na téhle křižovatce, na Kabátníkové by už nemusel být takový zpomalovací efekt. Třeba Šumavská tak působí, že lidi v osobákách a dodávkách kolem ní jedou bez snížení rychlosti. Mimochodem mi Šumavská nepřipadá moc daleko od zastávky busů Reissigova směr nákupák, jednu dobu jsem tam bydlel v tom žlutým paneláku pod šalinou dolů a pěšky do Gotexu, kde byl Teiresiás to bylo fajn, i když na práva to bylo trošku dál. Dneska už asi šestý rok sídlí Teiresiás na Komenského náměstí 2 v přízemí spolu s centrální počítačovou studovnou. Mají to tam o dost hezčí, jen na fakulty je to dál, hlavně na informatiku, na jejíž půdě středisko původně vzniklo. Nejblíž to mají z FSS a z fildy.
Sorry za offtopic

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Však jenom o o křižovatku dál ke Kabátníkově. Z FIMU by to bylo úplně stejně daleko jak teď. Z finančáku prakticky taky.

Jungmannova je hodně blízko k Husitské. Právě proto bych ji přesunul k centru spolu s Kartouzskou. No a zmíněná Hrnčířská je zase dost blízko Pionýrské.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Preference ano, ale ne tvrdá jako v Bastru u Benziny/Unihobby, tam to vždycky totálně rozhází cyklus. Navíc na Pionýrské se kříží preferovaná mhd ze všech směrů, takže když už něco, tak nějaký pružný cyklus podle toho, kdo se dřív přihlásí. Třeba na Merhautce, Provazníkové s Mathonovou a s Lesnickou bych to dal jinak, aby měl trajfl zelenou ulici a čekal jen nezbytně nutnou dobu, protože křižující trasy od města jedou k relativně blízké konečné, zatímco trajfl nese zátěž z větší dálky. Zas směrem k městu by to nemělo moc zdržovat šaliny. Nevím, jak to řešit lepším způsobem, třeba máte někdo něco lepšího.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hrnčířskou bych neodsouval, přecejen je docela výrazným zdrojem, jednak na ni chodí lidi z fakult Práva+FI MUNI a Stavárna VUT, když chtějí do Řečkovic nebo Kr. pole, je tam finančák a za rohem ještě Sfinx, kde jsou obchody a několik ordinací. Šumavská půlí vzdálenost. Pokud přibližovat něco někam, tak spíš Šumavskou ke Kartouzské. Mně přijdou moc blízko spíš Jungmannova s tou zastávkou pod Slovanským náměstím (Husitská). Pak je celkem dobře delší kus k Semálu, kde se dá jet rychleji a pak asi nejdelší mi připadá úsek mezi předposlední zastávkou a smyčkou Řečkovice, kde je to asi v pohodě, šalina tam může jet relativně rychleji.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Čas se dá spíš ušetřit přeferencí na křižovatkách se SSZ. Zrovna na Reissigově by se pro šaliny hodila a o Pionýrské ani nemluvím.


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Nějak nevidím rozdíl v tom, jestli by odtam lidi chodili na šalinu po Reissigově, nebo po Antonína Macka.

Navíc jsem v této souvislosti už kdysi navrhoval přesunutí Jungmannovy blíž k centru (kvůli VFU), přesunutí Hrnčířské dál od centra (předpokládám, že ten prales tam taky nebude věčně) a zrušení Šumavské. Ona každá ušetřená minuta se počítá.


Offline
Uživatelský avatar

3099
29 srp 2009 19:30
Na druhou stranu by tím došlo k oddálení zastávek od VFU a křižovatky s Kartouzskou + Ant. Macka (přirozený uzel), které rozhodně generují větší počet cestujících. Kartouzská v dnešní poloze bude také přirozeně spádovou zastávkou pro novou obytnou zástavbu mezi sportovní a Poděbradovou.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2660
13 črc 2009 13:42
Škoda, že při rekonstrukci Kartouzské nedošlo k jejímu přeložení směrem k Domažlické. Mohlo by to usnadnit přestupování mezi 1/6 a 67.


Offline
Uživatelský avatar

3771
08 čer 2005 23:12
Robert píše:
Můžeš mi říct, jak zezadu poznám hlavní silnici od konce hlavní silnice?

To je pravda. I proto bych doporučoval řídit se značkami, které jsou lícem ke mně.

Problém může nastat, pokud je taková značka zakrytá nelegálně zaparkovaným vozidlem.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Robert, tentokrát vřele souhlasím. Je ti to platný, jak mrtvýmu zimník.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Online
7385
27 úno 2010 07:40
Tak jestli to najdu v katastru nebo v jakékoli dokumentaci, mi je platné v daném okamžiku asi jako povinnost odpovědi starosty zastupiteli do 30 dnů na věc, o které má za 5 minut hlasovat. Skvěle jsem si tehdy na toto téma s daným zastupitelem popovídal.


Offline
2888
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Omluva, samozřejmě ne modrá, ale žlutá. Šrafování není přerušovaná čára a přerušovaná od pneumatik už vůbec ne.
Katastr toho moc neřekne, to mi připadá jako hodně blbá odpověď, víc se toho člověk doví z různých dokumentací a situačních plánů pro stavby, hlavně u novějších jedniček a dálnic, to mi připadá informačně mnohem lepší.
Jestli přejíždíš přerušovanou čáru, která byla původně plná, se dovíš asi jen dotazem na policajtech, kteří to značení schvalovali a mají ho kontrolovat. Respektive oni dávají jen stanovisko, samotné dopravní opatření schvaluje správní úřad, v Brně je to Odbor dopravy na Kounicové.
Navrhuju úklid do samostatného vlákna.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3289 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 pro 2024 20:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]