Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 48 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Židovský hřbitov ovšem neobsloužíš ničím. S P+R by to smysl asi dávalo větší. Úsporu tam ale fakt nevidím.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Tak, ono by mělo mezi železničním trojúhelníkem a výpadovkou vzniknout P+R, takže význam to mít bude i další. Předpokládám ale, že se čeká na podobu/koordinaci s ŽUB => času dost.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Robert píše:
O kolik? O minutu? Za cenu vynechání 2-3 zastávek mi nepřijde, že by to dávalo smysl.


Vynechávánímzastávek cestou v Líšeň, o co přijdu? Životského hádám bude pro d-8 a 10 v přeložené poloze někde pod viaduktem a zbytek obslouží trasa směr Juliánov. Zrychlení cesty do Líšně vynecháním esíčka přes Geislerovu smysl rozhodně má.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
O kolik? O minutu? Za cenu vynechání 2-3 zastávek mi nepřijde, že by to dávalo smysl.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nn, výhybky na Ostravské se narovnání netýká, jde o to vést trať do Líšně na kolem 1. Brněnské, ale ve stopě někdejší štreky nach Lösch, tedy podél Olomoucké a napojit se na Krásného. Výhodou je zkrácení JD.


Offline
2835
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
S tou osmičkou u Krásného se myslí jako nějaký narovnání? To je asi trochu pasé, když máme nový r-výhybky na Ostravské, nebo ne?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9305
10 čer 2004 11:19
25/26/27 bych neuvažoval do dostavění tunelu pod vinohradama. Dokud bude doprava jenom svedená pod vinohrady, kde se část vrátí na okruh okolo SO a zbytek ucpe Vinohrady/Líšeň, tak to bude místo pravidelný dopravy pouze hromadná. Obsluha vinohrad by byla lepší podle původního projektu, kde byla trať ze SO a vedle zahrádkářské kolonie uhnutá na Pálavák. Pokud vím tak to je jeden z důvodů, proč je ta silnice v obloukách, aby byla vyspádovaná.

Pokud natahovat d-8 nahoru, tak jedině s přeložkou mezi Krásného a Křenovou. Ta už je taky plánovaná léta a je na ni aj rezerna pod mostem..


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Robert píše:
Však o tom se celou dobu bavím, a tobě se to původně moc nelíbilo. :-)

Původně mi nedocvakl souběh t25/26 a a44/84.


Offline
456
24 lis 2017 11:40
Asi se opakuju s tím okruhem, ale jednu z linek 25/26 bych poslal přes osadu a zbrojovku a jednu expres na tomkáč, tyto tangenciální linky mají potenciál pro Líšeň a Vinohrady, ale ten je všemožně mařen. Při případné zkratce z Novolíšeńské na Prušáneckou a jízdě po okruhu z Rokytovy na Tomkáč (asi jsem fantasta - ale tohle je dle mě ideální stav) bych to viděl takto:
25 - Jírova-Novolíšeňská>"zkratka">Prušánecká-St.Osada-Zbrojovka-Tomkáč...
26 - Jírova-Novolíšeňská-Vinorady-Vlčnovská>"zkratka">Tomkáč-...
27 - ?-Zbrojovka-St.Osada-Pálavské náměstí (-poliklinika,přestup z 9) nebo parciál okruh St.Osada-Vinohrady-JKuliánov-St.Osada nebo zvětšit okruh přes židenický nádraží a jílkovu - to by se teda neobešlo bez nových trolejí ....
44/84 - nechat jak je, obsluha kasáren
trochu utrpí Kasárny a Údolíček, polepší si: nechám na úsudku


Naposledy upravil mnadenicek dne 27 kvě 2020 13:22, celkově upraveno 1

Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Však o tom se celou dobu bavím, a tobě se to původně moc nelíbilo. :-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nezapomínejme, že od Provazníkovy po SO jedou v souběhu t25/26 a a44/84 jak správně podotýká Ondra územím nikoho.Na obsluhu šimickýho kasina a těch šílených ubytoven by mohla stačit jedna z těch tří linek a zbývající dvě poslat přes Husovice a Zbrojovku na SO. Samozřejmě záleží na tom, jak bude vyřešeno napojení známé pod pracovním názvem Nová Dukelská, i když se třeba bude nakonec jmenovat Gargulákova.


Offline
2830
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
...a na jedné z nich spoje ukončené v Husovicích (na Staré osadě), stačí jen jen přetrasovat a prodloužit na Pálavák. :mrgreen:


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Tak máme dvě linky, že. :-)


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Vedení přes Zbrojovku by umožnilo doplnit chybějící spojení od židenického nádraží směr Černá pole a Pionýrská. Část spojů by naopak mohla expresně z Tomkova nám. na Vlčnovskou.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2835
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K. A ve Zbrojovce jako nebudou kolony? Bude to přece dobré spojení mimo Starku. Fakt jsem proti tomu, aby se tudy protahovala A-25/26, A-27 je přesně pro tyhle účely, spojení Pálaváku s nádražím v Židenicích a Zbrojovkou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Při srovnávání jízdních dob přes Zbrojovku s dnešní trasou je potřeba taky vzít v úvahu čas, který dnes trolejbusy tráví v kolonách kolem kasáren a na Tomkáči.

Za mě je trasování přes Zbrojovku dobrý nápad, který atraktivním způsobem obslouží nové území navíc díky tomu bude eliminován průjezd územím nikoho mezi Tomkáčem a křižovatkou Svatoplukova - Rokytova. Vítaným bonusem jistě taky bude vedení všech spojů přes osadu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
Teď je otázkou, jestli ty linky mají sloužit jen vybraným oblastem, nebo obsluhovat větší území a ostatní budou muset přestupovat. A navíc jim bude třeba zavést novou linku, viz Jobsko, které by ztratilo spojení s nedalekým Mendlákem. Ta mírná zajížďka podle mě za přímé spojení se Starkou, potažmo nádraží, stojí. Pokud tedy nebude delší jak těch dejme tomu 5 minut.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
U tangenciáních linek a44/84 a t25/26 by se jakýkoli závlek měl vážit na lékárnických vahách, aby linka neztratila na atraktivitě. V opačném případě může hrozit, že cestující přejdou na radiály a zbytečně zatíží centrum, zejména jeho hlavní přestupní body. Pořád tady např. existuje dilema, zda vést a44/84 po Porgesově nebo husovickým tunelem. Po zprovoznění Žabovřeské bude legitimní otázka, zda nevynechat Jobsko a zrychlit tak spojení na Mendlák. Stejný případ je i dvojlinka t25/26. Řešilo se to i tady - kdyby jela rovnou přes Žarošickou a Jedovnickou, ušetřila by pár minut oproti závleku přes Vinohrady.


Offline
7334
27 úno 2010 07:40
O kolik by byl trolejbus pomalejší oproti dnešku, kdyby jel přes Zbrojovku? Nedokážu to odhadnout. Pokud by to bylo do 5 minut, vyřešila by se tím potřeba linky 27 a Vincky by měly spojení se Starkou, potažmo šimickým nádražím po celý den i bez ní.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Propojka SO-Dělnický dům může být nejdřív po převedení VMO přes (pod) Vinohrady, tedy až po zprovoznění jak Tomkova nám., tak úseku Jedovnická - Černovická. Na tunel se bude čekat ještě déle. Problém není ani tak Křenová, jako zprasená Táborská plus odpor šimičáků k prašivé spojce u grandu.
Souhlasím s Cracatitem, že by se neměla zbytečně zpomalovat páteřní t25/26 závlekem přes Zbrojovku, Na tu by mohla stačit nějaká lokální linka (57?) , případně pár vybraných spojů.


Offline
598
25 říj 2019 10:12
xxx píše:
Seš si jistej, že by kapacitně stačily?


Tak samozřejmě záleží, co by tam jezdilo... Ale určitě by ten provoz nebyl větší než za současného výlukového stavu, kdy po Křence jezdí d-12, která v neprázdninové špičce jezdí snad co 3 nebo 4 minuty.


Offline
2835
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K.: To je dobrá blbost, takže z relativně rychlé tangenty uděláme kličkující bus, co svou trasu pojede 90 minut jedním směrem? Fakt nádhera. Myslím, že z Líšně na Veveří nebo třeba Zimák tím určitě budou chtít jet takovouhle oklikou. sarcastic :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2835
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
A co nejdřív realizovat propojku SO - Dělnický dům/O. Ševčíka a pak teprv prodloužení na Vinohrady? Pak by třeba trojka šla protáhnout skrz.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Seš si jistej, že by kapacitně stačily?


Offline
598
25 říj 2019 10:12
O vytížení Křenové jsem se ale zmiňoval v souvislosti s návrhem na rozbočení trati do Líšně, kdy by byla potřeba další linka ve směru Hlavní nádraží - Vinohrady, tedy přes Křenku. Pokud mi jede linka do smyčky Juliánov, tak prodloužení trati z této smyčky dál na Vinohrady mi Křenku víc nezatíží, těch spojů pojede stejně, akorát dojedou o kousek dál.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3287 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 00:34
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]