Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 52 z 136    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 136  Další
Autor Zpráva
Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Mnadeníček: Cože? U židovského hřbitova a ticho? To určitě ne, když kolem vede železniční trať a Ostravská, pokud si ty silnice nepletu. Před dvěma lety jsem byl s kamarády přímo na hřbitově na prohlídce a šalina nebyla slyšet tolik, jako sanitka/hasiči na okruhu spolu s konstantním hukotem. To jen ke klidu. Jinak chybějící zastávka osmičky není žádný problém, když je o kousek dál trasa do Julcu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2509
28 lis 2007 23:00
Brno
V Praze už funguje pár let a nevím o tom, že by rychlostní výhybka selhala.
Tady se o tom pěkně píše a je to i graficky dobře znázorněné: https://www.prazsketramvaje.cz/view.php ... 2013041401

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
56
31 bře 2019 10:53
Alanis píše:
Dotaz k rychlostní výhybce. Jel už někdo přes ní těch 40, resp. 60km/h?

Tento týden jsem se byl několikrát projet 8 a 10 a pokaždé jsme se přes ty výhybky kodrcali max. 20, i ve spojích se zpožděním, návěsti vždy ukazovali 40/60.

Tak já nevím, řidiči se bojí? Nebo je to špatně postavené a nejde to projet víc jak 20? Nebo se nemůže ještě jezdit víc jak 20?

Jsem z toho dost zklamanej, konečně nějaký zrychlení provozu a zatím úplně k ničemu...


Zdarec, valil jsem na tom 40, je to hodně divný pocit, nevím, jak to vnímají lidi, ale v KáTéčkové kabině to trochu hodí a hlavně, věř tomu zabezpečení... Jako lítám tam 40, zatím se mi nestal problém s blokováním atd... Ale jak říkám, za a) jezdilo se tam x let pomalu, za b) když jsem se ptal před výlukou, tak část řidičů i odpovědělo, že dolů na sjížděčku 15, část že 30, si vyber že... Takže možná ani neví, kolik můžou valit, páč nečtou návěst a mají toho plné nohy, místy ruky.. Pr*el bude, jak to jednou selže a potká se něco od skály a něco od/k Líšně, tam bych fakt sedět nechtěl
..


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Dotaz k rychlostní výhybce. Jel už někdo přes ní těch 40, resp. 60km/h?

Tento týden jsem se byl několikrát projet 8 a 10 a pokaždé jsme se přes ty výhybky kodrcali max. 20, i ve spojích se zpožděním, návěsti vždy ukazovali 40/60.

Tak já nevím, řidiči se bojí? Nebo je to špatně postavené a nejde to projet víc jak 20? Nebo se nemůže ještě jezdit víc jak 20?

Jsem z toho dost zklamanej, konečně nějaký zrychlení provozu a zatím úplně k ničemu...

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

641
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Z hlediska provozu by drobny prinos byl i to, ze se z Lisne bude dat odbocit do smycky Geislerova (je tam misto na trojuhelnik), coz az bude nekdy protazena d-10 k muzeu bude prijemne (historicke vozy ktere by se "vencily" se otoci bez couvani i driv nez v centru v useku, kde uz nema tram samostatne teleso a je vyssi riziko nehody)... ale je to hudba vzdalene budoucnosti a ty ostatni prinosy jsou asi dulezitejsi.

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
516
24 lis 2017 11:40
tak pořád místo 3 zastávek budou 2, zkrátí se fyzicky délka trasy a zvýší traťová rychlost díky přímějšímu směrovému vedení a segregaci provozu...no a zastávka by asi byla na znamení a vzhledem k umístění by byla často projížděná
myslím, že o té minutě až 2 lze hovořit i s tou zastávkou (teď když jsem dal najít spojení jsou to minuty 4)


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Tak jestli tam bude další zastávka, minuta bude v prachu. Jako mně je to 1, ale přínos bez toho P+R nevidím žádný.


Offline
516
24 lis 2017 11:40
Souhlas. Podle mě je ta minuta až 2 pro spoustu cestujících cenější než obsluha řídké rezidentní zástavby v cca čtvrtině docházkové "bubliny" od zast. Židovský hřbitov, kterou supluje jak bylo řečeno Buzkova. Taky ten klid místní taky určitě ocení.
Navíc bych hádal (má o tom někdo informace?), že v cca místě lávky na Turgeněnovu bude zastávka (asi na znamení), která poslouží krom hřbitovu i pár lidem z paneláků na Turgeněvově. Kouzlo 8 je v její rychlodrážní povaze, která je potřeba, aby kompenzovala složitější dostupnost zastávek v sídlištích, zejména v Líšni. Jiními slovy, když už se člověk na šalinu trmácí dál a déle, odměnou mu má být rychlé spojení. Takže v souvislosti s tím fandím každému takovému počinu.


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
Na Buzkovu je to 350m... Navíc v okolí zastávky židovský hřbitov je minimální zástavba. Navíc an mostě přes olomouckou byla v rámci ŽUB plánovaná zastávka Černovice


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Židovský hřbitov ovšem neobsloužíš ničím. S P+R by to smysl asi dávalo větší. Úsporu tam ale fakt nevidím.


Offline
3103
29 srp 2009 19:30
Tak, ono by mělo mezi železničním trojúhelníkem a výpadovkou vzniknout P+R, takže význam to mít bude i další. Předpokládám ale, že se čeká na podobu/koordinaci s ŽUB => času dost.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

4000
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Robert píše:
O kolik? O minutu? Za cenu vynechání 2-3 zastávek mi nepřijde, že by to dávalo smysl.


Vynechávánímzastávek cestou v Líšeň, o co přijdu? Životského hádám bude pro d-8 a 10 v přeložené poloze někde pod viaduktem a zbytek obslouží trasa směr Juliánov. Zrychlení cesty do Líšně vynecháním esíčka přes Geislerovu smysl rozhodně má.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
O kolik? O minutu? Za cenu vynechání 2-3 zastávek mi nepřijde, že by to dávalo smysl.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
Nn, výhybky na Ostravské se narovnání netýká, jde o to vést trať do Líšně na kolem 1. Brněnské, ale ve stopě někdejší štreky nach Lösch, tedy podél Olomoucké a napojit se na Krásného. Výhodou je zkrácení JD.


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
S tou osmičkou u Krásného se myslí jako nějaký narovnání? To je asi trochu pasé, když máme nový r-výhybky na Ostravské, nebo ne?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9344
10 čer 2004 11:19
25/26/27 bych neuvažoval do dostavění tunelu pod vinohradama. Dokud bude doprava jenom svedená pod vinohrady, kde se část vrátí na okruh okolo SO a zbytek ucpe Vinohrady/Líšeň, tak to bude místo pravidelný dopravy pouze hromadná. Obsluha vinohrad by byla lepší podle původního projektu, kde byla trať ze SO a vedle zahrádkářské kolonie uhnutá na Pálavák. Pokud vím tak to je jeden z důvodů, proč je ta silnice v obloukách, aby byla vyspádovaná.

Pokud natahovat d-8 nahoru, tak jedině s přeložkou mezi Krásného a Křenovou. Ta už je taky plánovaná léta a je na ni aj rezerna pod mostem..


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
Robert píše:
Však o tom se celou dobu bavím, a tobě se to původně moc nelíbilo. :-)

Původně mi nedocvakl souběh t25/26 a a44/84.


Offline
516
24 lis 2017 11:40
Asi se opakuju s tím okruhem, ale jednu z linek 25/26 bych poslal přes osadu a zbrojovku a jednu expres na tomkáč, tyto tangenciální linky mají potenciál pro Líšeň a Vinohrady, ale ten je všemožně mařen. Při případné zkratce z Novolíšeńské na Prušáneckou a jízdě po okruhu z Rokytovy na Tomkáč (asi jsem fantasta - ale tohle je dle mě ideální stav) bych to viděl takto:
25 - Jírova-Novolíšeňská>"zkratka">Prušánecká-St.Osada-Zbrojovka-Tomkáč...
26 - Jírova-Novolíšeňská-Vinorady-Vlčnovská>"zkratka">Tomkáč-...
27 - ?-Zbrojovka-St.Osada-Pálavské náměstí (-poliklinika,přestup z 9) nebo parciál okruh St.Osada-Vinohrady-JKuliánov-St.Osada nebo zvětšit okruh přes židenický nádraží a jílkovu - to by se teda neobešlo bez nových trolejí ....
44/84 - nechat jak je, obsluha kasáren
trochu utrpí Kasárny a Údolíček, polepší si: nechám na úsudku


Naposledy upravil mnadenicek dne 27 kvě 2020 13:22, celkově upraveno 1

Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Však o tom se celou dobu bavím, a tobě se to původně moc nelíbilo. :-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1978
07 dub 2006 09:03
Nezapomínejme, že od Provazníkovy po SO jedou v souběhu t25/26 a a44/84 jak správně podotýká Ondra územím nikoho.Na obsluhu šimickýho kasina a těch šílených ubytoven by mohla stačit jedna z těch tří linek a zbývající dvě poslat přes Husovice a Zbrojovku na SO. Samozřejmě záleží na tom, jak bude vyřešeno napojení známé pod pracovním názvem Nová Dukelská, i když se třeba bude nakonec jmenovat Gargulákova.


Offline
2865
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
...a na jedné z nich spoje ukončené v Husovicích (na Staré osadě), stačí jen jen přetrasovat a prodloužit na Pálavák. :mrgreen:


Offline
7523
27 úno 2010 07:40
Tak máme dvě linky, že. :-)


Offline
Uživatelský avatar

454
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Vedení přes Zbrojovku by umožnilo doplnit chybějící spojení od židenického nádraží směr Černá pole a Pionýrská. Část spojů by naopak mohla expresně z Tomkova nám. na Vlčnovskou.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
3008
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ondra K. A ve Zbrojovce jako nebudou kolony? Bude to přece dobré spojení mimo Starku. Fakt jsem proti tomu, aby se tudy protahovala A-25/26, A-27 je přesně pro tyhle účely, spojení Pálaváku s nádražím v Židenicích a Zbrojovkou.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6204
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Při srovnávání jízdních dob přes Zbrojovku s dnešní trasou je potřeba taky vzít v úvahu čas, který dnes trolejbusy tráví v kolonách kolem kasáren a na Tomkáči.

Za mě je trasování přes Zbrojovku dobrý nápad, který atraktivním způsobem obslouží nové území navíc díky tomu bude eliminován průjezd územím nikoho mezi Tomkáčem a křižovatkou Svatoplukova - Rokytova. Vítaným bonusem jistě taky bude vedení všech spojů přes osadu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3396 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 136  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 dub 2025 23:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]