P. Haluza píše:
ZIP píše:
Kdepak je p. Hamrla? Mrzí mne že se odmlčel, stále mi nezodpověděl otázku jak mu vyšly počty spojů z Bošovic do Brna v současnosti a po zavedení IDS?
No ne že bych se bál odpovědět, ale nemám momentálně moc času sledovat diskuze.
Odpovídám tedy teď:
současné odjezdy Bošovice--Brno
4:02, 4:33, 4:50, 5:19, 5:20, 5:32, 5:40, 6:03, 6:26, 6:38, 7:25, 8:46, 10:13, 12:08, 13:50, 14:11, 14:21, 15:28, 15:39, 16:29, 16:45, 17:40, 19:17, 20:20
navrhnované odjezdy Bošovice--Sokolnice
4:04, 4:44, 5:14, 5:44, 6:14, 6:44, 7:46, 8:46, 9:46, 11:46, 12:46, 13:46, 14:46, 15:36, 15:56, 16:46, 17:46, 18:46, 19:46, 20:46
současné odjezdy Brno--Bošovice
5:15, 5:40, 6:15, 8:15, 10:30, 12:00, 12:40, 13:20, 14:00, 14:25, 14:45, 15:10, 15:25, 15:45, 16:15, 16:40, 17:40, 17:45, 18:15, 18:45, 20:10, 21:00, 22:30
navrhované odjezdy Sokolnice--Bošovice
4:55, 5:35, 6:05, 6:35, 7:35, 8:35, 9:30, 11:30, 12:30, 13:30, 14:30, 15:00, 15:30, 16:00, 16:30, 17:00, 17:30, 18:30, 19:30, 20:30, 23:05
Tady už rozdíly jsou, ovšem třeba odjezdy 5:19 a 5:20 nemůžete počítat za dva, stejně tak všechny spoje mezi kterýma je rozmezí do 10 minut jsou mimo hru, místo 2 poloprázdných autobusů pojede 1 obsazený, to je podle mě efektivnější. Cestující z inkriminovaných míst (především Újezd) přebere prázdný autobus z Milešovic resp. Lovčiček (a to myslím vážně, protože v porovnání s počty spojů do Milešovic/Lovčiček nyní to bude učiněný luxus). Takže stále jsme tam kde jsme byli.
Jen pro srovnání:
Ranní špička (do 9:00)
- Brno--Bošovice nyní 4 spojů
- Sokolnice--Bošovice IDS 6 spojů
- Bošovice--Brno nyní 12 (z toho 3× duplicitní spoje)
- Bošovice--Sokolnice IDS 8 (v rovnoměrném intervalu)
Odpolední špička (od 12:00 do 18:00)
- Brno--Bošovice nyní 13 spojů v intervalu 15 až 40 minut
- Sokolnice--Bošovice IDS 9 spojů v rovnoměrném intervalu po většinu času 30 minut
- Bošovice--Brno nyní 9
- Bošovice--Sokolnice IDS 8
Ano, ale neříkal bych tomu duplicitní spoje jestliže ráno jedou z Bošovic spoje po 10 minutách. Je to dáno především potřebou vykrytí ranní špičky. proto jsou ty tři spoje tzv. zdvojené. takže výsledem bude zhoršení kultury cestování pro Bošovice až Dambořice pro cesty do Brna.
a) IDS se nezabývá dílčím vykrytím špičky ale dopr. špičku unifikuje do (nedostatečného) 30 min. taktu
b) IDS nutí cestující přestoupit pro cesty do Brna, některé i 2x navíc.
To samé platí i pro cesty Brno-Bošovice až Dambořice. Opět málo spojů ve špičce, především hrozí nedostatečné od 13.30-16.00
zavedením IDS se nesnížili doby cestování, ba naopak mimo špičku je cestování linkami s IDS ještě delší než nyní.
Toto všechno má vliv na tendenci používání indiv. automobil. dopravy.