Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 66 z 132    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 132  Další
Autor Zpráva
Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Nemusíme jezdit tak daleko. Ve Vídni je toto uspořádání na Ringu (nejspíš historicky dané, na starých fotkách z Kéniku je taky šalina na kraji) a už si tam na to zvykli včetně toho, když jedete v levém krajním pruhu a ze zatáčky se proti vyřítí BIM (to je po jejich šalina).
Aniž bych toto řešení na Seifertově výrazně preferoval, tak minimálně nehrozí kolize se zásobováním, bo po celé délce ulice není jediné místo, které by se mělo zásobovat.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Citace:
Ještě by případně mohla TT na Seifertově vest po stranách ulice se silnicí uprostřed - takové řešení jsem teď viděl v Zagrebu, ale na to by si naši řidiči (aut) možná nezvykli. :mrgreen:

mnadenicek píše:
I v Plzni myslím podobnou šílenost mají.
Máme. Nedoporučuju ;) Slovanská třída je sice zajímavej unikát, ale znamená to, že když jakékoliv auto musí zastavit třeba kvůli zásobování, musí zastavit uprostřed silnice a všichni ho musí objíždět po kolejích.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
455
24 lis 2017 11:40
bugear píše:
Nelze zřídit přejezd ve vzdálenosti menší než xx m od hrany neřízené křižovatky


Teď se má brzo dokončit nová norma na přejezdy s důrazem na problematiku tramvajové dopravy, tak jsem zvědav, co bude tam.


eriksson1505 píše:
U vedení na východní straně Seifertovy se obávám konfliktu s objektem vodáren.

A co vedení v místě stávajícího pruhu směr Soběšice a posunutí silnice na západ? Otázkou je, jak to tam je s IS.

To zní taky zajímavě, tak či tak tam podle mě stačí 2 pruhy, moc tam toho nejezdí.


Citace:
Ještě by případně mohla TT na Seifertově vest po stranách ulice se silnicí uprostřed - takové řešení jsem teď viděl v Zagrebu, ale na to by si naši řidiči (aut) možná nezvykli. :mrgreen:


I v Plzni myslím podobnou šílenost mají.

Ondra K. píše:
U linkového vedení se zas tak moc variant nenabízí. Předpokládal bych, že se akorát vloží spoje úseku Štefánikova čtvrť - Čertova rokle. Teoreticky nejjednodušší varianta by byla prodloužit každou druhou d-5 na Čertovu rokli, nicméně přidání třetí linky na dvojkolejnou ČR by mohlo komplikovat tvorbu JŘ. Druhá varianta by třeba byla přehodit d-11 přes Merhautku a zavést na ní celotýdenní provoz, posílit d-9 jako náhradu za d-11 na Lesnické a naopak na d-5 prodloužit interval.


Asi jsem se blbě vyjádřil. No spíš mě zajímalo, pokuď bude Merhautova přestupní zastávka, jestli u ostrůvku tramvaje budou stavět busy a jestli budou pak třeba duplicitni zastavovat ve stávajících zálivech spolu s trolejbusy. Pak bude ještě zastávka Štefanikova čtvrť, to by vlastně mohli 84,44,57 mít zastávku navíc.
U 5 bych čekal asi jen prodloužení.11 by mohla jet k poliklinice a pak jako 5 (nebo něco jiné) pokračovat po Merhauce...né, to je asi blbost...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Seifertova je zbytečně široká, mohly by stačit dva pruhy. Trať po jejím východním kraji by měla akorát jedno kolizní místo (Studená), ale vedení po západní straně by bylo bezpečnější pro kaštany. Poptávková světelná signalizace pro šalinu by nemusela vadit.
Omezení d5 a její případnou náhradu d11 nepovažuji za dobrý nápad kvůli horší obsluze dětské nemocnice.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
mnadenicek píše:
Já si myslím, že jsem někde viděl, že by to šlo středem komunikace, myslím v nějaké diplomce (zpracované pravděpobodně dle nějakých požadavků a koncepcí města). Ono kdyby to šlo vlevo od silnice, vytvořilo by se tam spoustutramvajových přejezdů v nepěkném umístění hned vedle paralelní silnice.
Spíš by mě zajímalo, jak bude vypadat prostor Štefanka-Merhautova a uspořádání zastávek, jejich nástupích hran a linkové vedení. Napadá mě toho vícero, ale všechno má své ale...
O čem se můžou hádat u Tomanovi - vidím to na klasický špunt zastávkovými mysy, nevím co kdo na tom chce komplikovat a vymýšlet.

U linkového vedení se zas tak moc variant nenabízí. Předpokládal bych, že se akorát vloží spoje úseku Štefánikova čtvrť - Čertova rokle. Teoreticky nejjednodušší varianta by byla prodloužit každou druhou d-5 na Čertovu rokli, nicméně přidání třetí linky na dvojkolejnou ČR by mohlo komplikovat tvorbu JŘ. Druhá varianta by třeba byla přehodit d-11 přes Merhautku a zavést na ní celotýdenní provoz, posílit d-9 jako náhradu za d-11 na Lesnické a naopak na d-5 prodloužit interval.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
121
29 črc 2014 19:57
Cracatit píše:
Přejezdy bych osadil výstražnými kříži jako na železnici a na na světla sere bílej tesák.

Nelze zřídit přejezd ve vzdálenosti menší než xx m od hrany neřízené křižovatky

eriksson1505 píše:
U vedení na východní straně Seifertovy se obávám konfliktu s objektem vodáren.

A co vedení v místě stávajícího pruhu směr Soběšice a posunutí silnice na západ? Otázkou je, jak to tam je s IS.

mnadenicek píše:
po Okružní, tam by to bylo vhodné vést po severní straně

V jakési malůvce při prezentaci přestavby HN byla uprostřed silnice s nesmyslným umístěním zastávky u polikliniky. Tak snad z PD vypadne něco rozumnějšího.


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
ČR = Čertova rokle, z kontextu je to místním jasné. Vedení TT po stranách ulice mi připadá jako vrcholný bizár. Přejezdy bych osadil výstražnými kříži jako na železnici a na na světla sere bílej tesák.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
77
29 lis 2017 11:29
U vedení na východní straně Seifertovy se obávám konfliktu s objektem vodáren. Takže buď západ a nebo uprostřed komunikace. Západ si ale nedokážu představit bez světel na každé z křižovatek a překvapilo by mě, kdyby to nevyžadovala norma. Což by s ohledem na nynější stav bylo zajímavé, na 1,3 km silnice by náhle vyrostlo 5 světlených křižovatek. Zkraktou ČR je myšlena asi Čertova Rokle. Byť prvně jsem se lekl, že autor má nějaké informace o tom, že se Brno trhne do zbytku republiky a někudy tudy bude procházet hranice mezi Českou republikou a svobodným městem Brnem biggrin


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Myslím, že kdyby TT po Seifertově vedla mimo silnici (ať už na straně k Rokli, nebo na opačné), bylo by to lepší (méně kolizních míst).
Ještě by případně mohla TT na Seifertově vest po stranách ulice se silnicí uprostřed - takové řešení jsem teď viděl v Zagrebu, ale na to by si naši řidiči (aut) možná nezvykli. :mrgreen:


Offline
455
24 lis 2017 11:40
Heleny malířové, Arbesova, Nejedlého, Blažkova, Ježkova...aha já myslel, že "předpokládám, že šalina po Seifertově by vedla po západní straně ulice" byla spekulace ohledně výhledového vedení trasy nahoru :), né po Okružní, tam by to bylo vhodné vést po severní straně. Směr do ČR - to je kam..přesně?
Vyvýšené vozovk? Jako možná do centra, bo je tam sjezd a mys se tam nevejde asi v potřebné délce hrany...to pak jo. Dítka se v prvé řadě musí koukat kolem sebe..
Víc o té merhautce asi nikde není, obrázek ze studie či tak se nezatoulal mezi veřejnost hádám?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Hm tak ten přejezd by byl od Marie Majerové na Halasák přesně jeden, což mi pořád připadá jako lepší řešení, než aby u polikliniky vznikal při každém zastavení špunt přecházením zejména vystupujících. Plus samozřejmě menší riziko pro kaštany, bo výstup/ nástup ve směru do ČR bezkolizní a v opačném směru po přejití kolejí (když budu mířit do sídliště, k Lidlu to vyjde nastejno).
U Tomanovy se hádali o formu oddělení chodníku/ vyvýšené vozovky, aby se na ni nezaběhla nezvedená dítka. Směr do štatlu cajk.


Offline
455
24 lis 2017 11:40
Já si myslím, že jsem někde viděl, že by to šlo středem komunikace, myslím v nějaké diplomce (zpracované pravděpobodně dle nějakých požadavků a koncepcí města). Ono kdyby to šlo vlevo od silnice, vytvořilo by se tam spoustutramvajových přejezdů v nepěkném umístění hned vedle paralelní silnice.
Spíš by mě zajímalo, jak bude vypadat prostor Štefanka-Merhautova a uspořádání zastávek, jejich nástupích hran a linkové vedení. Napadá mě toho vícero, ale všechno má své ale...
O čem se můžou hádat u Tomanovi - vidím to na klasický špunt zastávkovými mysy, nevím co kdo na tom chce komplikovat a vymýšlet.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Že je jak Merhautova, tak Lesnická v dezolátním stavu, se ví dlouho. Obě zaráz se opravovat nedají. Protože Merhautka přijde na řadu 2021, je nejvyšší čas něco udělat s Lesnickou. Projekt prý je připravený, akorát byla hádanice o podobu zastávky Tomanova.Trojúhelník na Halasáku dává smysl. Předpokládám, že šalina po Seifertově by vedla po západní straně ulice, takže tomu by se mělo přizpůsobit i rozvětvení (trojúhelník?)


Naposledy upravil xcav8 dne 09 pro 2018 22:43, celkově upraveno 1
odpraseno


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6179
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jakub S. píše:
Byla vypsáno VŘ na projektovou dokumentaci k propojení TT mezi smyčkami Štefánikova čtvrť a Čertova rokle. Pár postřehů:
- most přes železnici by se měl patrně opravovat v roce 2021 společně s další výlukovou činností na předmětné trati
- realizace by měla na základě specifikací VŘ pro PD proběhnout patrně ještě před rekonstrukcí zbývající části ul. Merhautova
- bude zřízena přestupní zastávka Merhautova, smyčka Štefánikova čtvrť má být zachována a na Halasově náměstí má vzniknout úplný trojůhelník/triangl
- dále jsou zmiňovány úpravy Halasova náměstí a smyčky Čertova rokle, nicméně pouze jako samostatné projety

Bylo by fajn kdyby budoucí podoba křižovatky Merhautova - Okružní - Seifertova byla koncipována tak, aby umožnila případnou co nejjednodušší dostavbu TT na Haškovu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2831
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, tak by bylo fajn do té doby aspoň vyměnit nejhorší a nejvíc zalévané panely v horní půlce Merhautky někde u Venhudovy a akutně chce opravu první půlka Lesnické od rozvětvení Lesnické a Jugoslávské u parku až za zastávku Tomanova. Čekám, kdy některá ze škodovek vykolejí při sjíždění z vrcholu kopce na Tomanovu nebo dál k Zemědělské, svršek je tu v havarijním stavu ještě víc, než byl před opravou na Šumavské. Jezdím po té trati skoro denně a je fakt strašný poslouchat skřípot šaliny, když jede nízkopodlažka ve skrutu (míněno postavení skříní vůči sobě). Chápu, že se čeká na plynovod a kanalizaci, ale už je to fakt skoro za hranou sjízdnosti.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Byla vypsáno VŘ na projektovou dokumentaci k propojení TT mezi smyčkami Štefánikova čtvrť a Čertova rokle. Pár postřehů:
- most přes železnici by se měl patrně opravovat v roce 2021 společně s další výlukovou činností na předmětné trati
- realizace by měla na základě specifikací VŘ pro PD proběhnout patrně ještě před rekonstrukcí zbývající části ul. Merhautova
- bude zřízena přestupní zastávka Merhautova, smyčka Štefánikova čtvrť má být zachována a na Halasově náměstí má vzniknout úplný trojůhelník/triangl
- dále jsou zmiňovány úpravy Halasova náměstí a smyčky Čertova rokle, nicméně pouze jako samostatné projety

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

277
31 led 2010 23:09
Příloha:
46313378_2055013851226446_6603960577825964032_n.jpg


Už se to začíná formovat...

Jen kdyby ty sloupy nebyly naskládaný hala-bala (ano je to kvůli el. síti která snad jako jediná neprošla rekonstrukcí, ale i tak to vypadá jako v kocourkově s negramotným projektantem)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Jedna zajímavost z včerejší 1582. Bohužel jsem potřeboval vystoupit, takže až na konečnou jsem nedojel :)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
ZGHK píše:
Nechci brát optimismus, ale protože teprve běží soutěž na zhotovitele (a dlouho asi ještě běžet bude), tak se nejspíš bude jednat "jen" o nějaké dílčí přeložky sítí, mýcení zeleně, geologický průzkum nebo něco v tom smyslu....


Proto píšu, že se začalo s přípravou. :D

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
333
21 dub 2009 20:30
Nechci brát optimismus, ale protože teprve běží soutěž na zhotovitele (a dlouho asi ještě běžet bude), tak se nejspíš bude jednat "jen" o nějaké dílčí přeložky sítí, mýcení zeleně, geologický průzkum nebo něco v tom smyslu....


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
U nemocnice v Bohunicích se začalo s přípravou tratě.
Část zeleně je vysekána a v zemi zapíchlé kolíky.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Staník píše:
Na FB "Události Brno" je zmíněno, že magistrát dnes poprvé sdělil termín zahájení stavby "rekonstrukce mostu v Zábrdovické ulici" - půjde o třetí víkend v říjnu.

Byla by to ideální příležitost opravit zbývající část TT na Cejlu od Radlasu po křižovatku s Francouzskou včetně položení nového koberce.


Offline
Uživatelský avatar

1344
17 črc 2010 21:41
Krno
Staník: Teda, ta fotka mě z nějakého důvodu fakt zaujala. :-) Vešlo se na ni až absurdní množství nesourodých věcí a přesto se mi to jako celek líbí.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Na FB "Události Brno" je zmíněno, že magistrát dnes poprvé sdělil termín zahájení stavby "rekonstrukce mostu v Zábrdovické ulici" - půjde o třetí víkend v říjnu.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Po více jak roce se právě dnes odpoledne projela šalina ulicemi Valchařská, Selská a Obřanská - zkušební jízdu po zrekonstruované trati absolvovala KT8D5R.N2 ev. č. 1717.
Příloha:
DSC05780u.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3287 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 132  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 lis 2024 20:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]