Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 18 z 83    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 83  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
3283 vydává při rozjezdu opravdu zajímavé zvuky, přišlo mi to skoro jako 3256, když měl ještě výzbroj IGBT.


Offline
38
04 dub 2012 16:28
3506, to je co za šrot? :D


Offline
270
07 kvě 2011 12:50
pupa: 47, čeká na nějakou součástku a 46 bude s nejvyšší pravděpodobností vypravena po prázdninách, skrz nedostatek vozů.

_________________________________
Taislide, t2r na káčku stejný člověk. Míra Krejčí.


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Nevíte někdo, zda 3246 a 3247 šetří kilometry nebo definitivně dojezdily?


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
3280 na Náměstí 28. října:


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
Uživatelský avatar

769
21 lis 2010 09:08
Včerejší posilové spoje zajišťovaly i vozy 14Tr.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
3502 je po poslední SO - ode dneška, tj. 25. 5. 2016 (vůz na 02522) - zpátky v provozu. ;-)
Příloha:
DSC00872a.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
1591
18 led 2009 10:06
Přes ručku sarcastic

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Tak otočení trajfu na silnici bych chtěl vidět. Jestli to je vůbec technicky možné.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Ve Slatině máme fakt veselo. Dnes ráno jsem odjížděl v 5.30 ze Slatiny / 3244 /, ale v pohodě to bylo opět jen k vozovně. To vyjel
z vozovny na 33 vůz 3231.A co mameluk udělal? Místo toho, aby správně pokračoval do Slatiny, tak na kruháču přehodil faje a pokračoval do centra. A to na něj ještě náš řidič hulákal, co blbne. Že jede blbě mu došlo u Starého letiště, chtěl trolejbus otočit na silnici zřejmě, nevím jak, každopádně to brzo vzdal, najel ke krajnici, sběrače zahákl a my mohli pokračovat dál.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Po SO se do provozu vrátila 3504, hlučná náprava bohužel zůstala.


Offline
Uživatelský avatar

283
18 kvě 2009 18:38
Pardubice
Myslím si, že jsem se tu na to neptal:
Proč mají brněnské 15Tr08 na zadním čele na pěticí sedadel madla jako 14Tr, které zde mají prostor pro kočárek, když 15Tr02 to nemají - dle fotek na internetu to tak mají pouze 15Tr02 vyrobené před rokem 1990 a všechny další 15Tr od tohoto roku výroby již vzadu tato madla nemají (třeba i zlínské 15Tr08 r.v. 1992)? Brněnské 15Tr08 jsou přeci z roku 1991.
http://foto.bmhd.cz/foto.php?5130
http://seznam-autobusu.cz/dokumentacka/30376

_________________________________
14Tr a 15Tr


Offline
1483
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Ještě bych doplnil, že DP bude mít vozy určeny z velké části k objednaným jízdám a různým akcím, a tudíž jsou podle toho například vybaveny RISem, soudobými značkovači atd.
Varianta zachování jednoho vozu v jakžtakž původním provedení, a druhého jako provozního, tím spíš že jsou vizuálně tak odlišné, se mi velmi zamlouvá.
Osobně jsem velmi dobře naladěn z toho, že DP si chce nějakou sbírku "zasloužilých vozidel" učinit.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
819
25 led 2006 09:46
Co se týče 15Tr, dlohodobě s ní bylo počítáno jako s protikladem k 14Tr01 - uzavřená kabina, kloubový vůz, design M, zástupce prováděných modernizací. Za situace, kdy DPMB hodlá na voze téhož typu uskutčnit GO a reko do "původního" stavu a byl ochoten ke změně vybraného vozu ve prospěch uchování 3501 ve sbírce muzea, vyvíjí se opravdu situace tak, jak bylo uvedeno.
Ve věci 1473, 1521 a 1095 by se muzeum rádo zalamovalo i nadále, ale je to stále otázka peněz. Rozhodně by tyto vozy nebyly renovovány kvůli dopravní nostalgii, ale kvůli tomu, aby ve sbírce odpovídajícím způsobem reprezentovaly tramvaje ČKD. Proto by jejich renovace měla proběhnout do o něco originálnějšího stavu, než u vozů DPMB (k čemuž má muzeum k dispozici potřebné díly). Všechny tři vozy by tak opravdu mohly být uvedeny do stavu po vyrobení a zařazení do provozu.
Pokud se podaří opravit trať do Líšně, bude jistě impulz k tomu začít konečně něco dělat i s tramvajemi.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
Tak ono TMB mělo vyhlídnutou 3501 už dlouho. Zejména pro nápravu Rába. 3502 si reprezentovat 15Tr za DPMB zaslouží. Je to velmi spolehlivý vůz, který roky jezdil od pondělního brzkého rána do nedělního pozdního večera (než došly 31Tr). I nyní, kdy už je výprava všelijaká (jednou 3, podruhé 5 vozů), je dvojka v podstatě denně v ulicích. 3504 má opět hlučnou nápravu, 3508 se vrátila po kratší odstávce zpět do ulic. 3501 odstavena pro závadu, 3505 a 3506 se drží :). Zachování obou variant (původní a modernizovaná) je na místě, protože 15Tr si odjezdily +- půl svého provozního nasazení v původní a půl v modernizované variantě. DPMB se bude reprezentovat (časem) 14TrM a 15Tr, TMB pak inverzně 14Tr a 15TrM :)


Naposledy upravil likin dne 11 úno 2016 22:07, celkově upraveno 1

Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Pokud bude T2 DPMB dvojočko a T2 TMB se dá do původního stavu, tak to nebudou totožné vozy ani na pohled, 2x muzejní T3 má i Praha a vůbec, ale vůbec to nevadí a co se týká K2, mě osobně to taky nevadí, už jen z toho důvodu že vozy DPMB budem časteji vidět v ulicích, což se o vozech TMB rozhodně říci nedá a to nemluvím o tom, kdy a jestli vůbec někdy TMB bude mít peníze na nějaké reko tramvají. Takže díky bože za retroverze od DPMB.


Offline
Uživatelský avatar

1899
01 srp 2006 14:13
Bezkov
V případě dublování T2 a T3 je v budoucnu šance, že by se mohly objevit dvojčata.


Offline
Uživatelský avatar

3984
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Já se obávám toho "dublování" sbírek dp a TMB jaksi na úkor TMB. Ve světle probíhající retroreko 1123, již hotové 1594 a budoucí ostravské T2 dost pochybuju, že se někdy dá do kupy 1095, 1521 nebo sbírková T2 (1473?). A neřeším, že TMB je TMB a dopravní podnik je dopravní podnik, tedy dvě různé společnosti. Ty vozy jsou mementem brněnského provozu a pochybuju, že TMB se teď bude zalamovat se zprovozněním např. výše zmíněných vozů, aby při dopravní nostalgii jezdily dva historici stejné typy, ale jiného majitele....

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Když už chce TMB 15TrM, proč zrovna z Brna? TMB není podnikové muzeum a jedna brněnská bude zachována u DP, navíc by možná bylo lepší sehnat skutečnou 15TrM a ne rekonstrukci... Na druhou stranu, po šrotaci 22TrG už se nedivím ničemu...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

3345
13 lis 2004 11:58
To není špatná kombinace, to je mrhání prostředky...


Offline
Uživatelský avatar

873
07 čer 2006 12:14
Brno
No pěkné. Takže budeme mít rerto 15Tr a 15Tr po GO. Náhodou není to špatná kombinace. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
Dvě "muzejní" 15Tr na jednom pískovišti? :-k

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
1483
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Tak jsem s tím včera náhodou jel a není to motor, ale jako vždy, náprava. Z toho kouká další pořádnej problém.

Z jiného demižónu, všeobecně se rozšířilo, že z 3501 se stane muzejní exponát DP. Ale ona je situace už delší dobu trochu jiná, velice pravděpodobné je, že 3501 naopak zůstane v tomto posledním provozním stavu jako exponát, ovšem ne DP, ale TMB; muzeu DP bude předán vůz 3502.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Předpokládám, že tohle není u 14Tr standardem: (z 3280)
krásně jsme frčeli Úvozem, podle zvuku by člověk řekl rychlost 50-60 km. No, po otevření očí jsem se jen ujistil, že takové rychlosti odpovídá opravdu jen nasazení motoru, neboť jsme si to šinuli bezpečnou rychlostí 20 km/h (nebo se jí alespoň limitně blížící; zleva). Uznávám, bylo to do kopce (a-35), ale ani na Barvičově to nebylo slavnější (25-30).


Offline
Uživatelský avatar

769
21 lis 2010 09:08
3239


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2059 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 83  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 14 lis 2024 17:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]