Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 265 z 726    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 726  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2663
13 črc 2009 13:42
Myšleno E50 Bystrc - Slatina vs. 50 Bystrc - Komárov.


Offline
Uživatelský avatar

2578
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
renek píše:
Nová expresní linka propojí západ a jih města. Jezdit bude od poloviny prosince
Zdroj: http://brnensky.denik.cz/zpravy_region/ ... 51201.html

Článek je aktualizován a rozšířen, Je zde i zmínka o možnosti dalších "E" linek v Brně.

Nějak jsem nepobral v článku toto:

Trasu, měřící čtyřiadvacet kilometrů, objede bus za čtyřicet minut. „Cestující už nemusí tolik přestupovat a zároveň se vyhnou ucpanému centru," připomněla Hailichová. I o něco kratší linka 50 jede o dvě minuty déle.
Tak schválně jsem si tedy zadal spojení z Adamcovy do Komárova, linka E50 má čas jízdy 23 minut, linka 50 pak 35 minut. Takže nevím, jak dospěli k té úspoře?

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Citace:
Dvě historické tramvaje z Technického muzea Brno
Ajo...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Na Mikuláše vyjedou do ulic Brna dvě historické tramvaje
http://www.brnenskadrbna.cz/zpravy/spolecnost/4528-na-mikulase-vyjedou-do-ulic-brna-dve-historicke-tramvaje.html


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Předpokládám, ze by vložení jedné spojky SŽDC nemuselo zruinovat


Offline
Uživatelský avatar

3773
08 čer 2005 23:12
Mouka píše:
Asi se rozhodlo, že stačí přestup v Židenicích. Jinak při dnešním intervalu S3 by už další zahuštění na Kuřim mohlo být zbytečné.

Jenže z Řečkovic to do Slatiny na jeden přestup v Židenicích nedáš, protože linka 75 nezajíždí k nádraží Židenice.

A co se zahuštění týče, pokud si pamatuju, tak spoje linky S1 přešly na linku S3 a jsou to ty spoje ukončené u hlavního nádraží, takže by se linka S1 dala zavést na úkor těchto spojů S3 bez zahuštění trasy na Kuřim.


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Mouka píše:
Asi se rozhodlo, že stačí přestup v Židenicích. Jinak při dnešním intervalu S3 by už další zahuštění na Kuřim mohlo být zbytečné.

Zbytečné by to nebylo, leč bohužel se tam ty vlaky již nedají kam napasovat. Máš tam hromadu nákladních, pak osobní, nějaký i ten rychlík, takže interval vlaků je už teď ráno kolikrát kolem 7-8 minut (ať počítám jakýkoliv typ, vč. nákladních), takže na další již není místo.


Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
goldfinger: Tak by byla úvrať v Židenicích. Ze Slatiny do Střelic se bez úvrati nedá dostat. V Černovicích kdysi býval úplný triangl, ale už tam dávno není.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Bez rozumné vzájemné návaznosti v nástupních a výstupních vlakových stanicích na městskou MHD se lidi eska používat nenaučí. To se týká zejména a 77 ve Slatině, ale taky spojení se zastávkou v Řečkovicích. Dovedl bych si představit linku, která by po otevření terminálu u Leskavy jela ze Slatiny po nákladovém průtahu mimo HBf. (kvůli úvrati a časové ztrátě při jízdě komároVskou spojkou) do Střelic.
Větší potenciál má nejspíš taky Blaukec, odkud by mohla být lépe zorganizovaná doprava do CTP parku. Jet ze severu na jih a obráceně je teď utrpení, vlak to zvládá vcelku v poho.


Naposledy upravil chat-maniac dne 04 pro 2015 15:29, celkově upraveno 2
odpraseno / ještě jednou odpraseno


Offline
Uživatelský avatar

6992
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: nemám teď bohužel čas hledat, co a kdy to bylo. Nicméně jak dlouho fungovala? Nelze očekávat okamžitý přestup lidí do vlaků. Tohle může trvat i nějaký ten rok.


Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
Asi se rozhodlo, že stačí přestup v Židenicích. Jinak při dnešním intervalu S3 by už další zahuštění na Kuřim mohlo být zbytečné.


Offline
Uživatelský avatar

3773
08 čer 2005 23:12
MartinV píše:
Co se týče expresní dopravy, tak využití vlaku se nabízí víc, než expresní busy (asi kromě té Bystrce, kam vlak nejezdí). Je škoda, že se tímto směrem železnice v Brně příliš nerozvíjí (zastávky typu Lesná by úplně stačily).

A proč teda neuspěla linka S1, která byla v podstatě expresní verzí linky 72?


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
A o hodinu později to samé na Lesné nádraží..

_________________________________
RH.


Offline
Uživatelský avatar

6627
21 pro 2005 17:01
Žena upadla v trolejbuse a zranila si hlavu. Na místo jeli záchranáři


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Zdeněk...hele, nezlob se na mě, ale ty máš někde po ruce mojí občanku, že víš, kolik mi je let? Vzhledem k tomu, že jsem zažil i jako předškolní dítě provoz linek do roku 1995, tak provoz linky 72 do Líšně mám jaksi ještě dost v paměti. Takže poznámky o věku si nech mimo mísu. :wink:
Rem...přesně tak.Dobře, přestup ještě ok, ale kolikrát se čeká u Semilassa nebo u KPN, tak dlouho, že to zhoršuje kvalitu cestování pro normálního cestujícího. Ta linka 53 je takový "paskvil", který tu linku 72 nenahradil ani náhodou a akorát to nahnalo lidí do aut. Ale tak uvidíme, třeba se situace po dokončení okruhu zlepší. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2487
19 dub 2009 12:06
Brno
Zato já si pamatuju, jak v době mého dojíždění na střední byl úsek Horácké náměstí - KSB slušně využíván a některé dny a časové úseky dosti přeplněn. Taky pak lítaly p*dele jak vlaštovky když tu 72 zrušili v době, kdy jsem dělal třeťák a celej zbytek ročníku a čtvrťák jsem musel přeskakovat na Semilasse, kde se mnohdy stala popsaná situace kdy XY minut nic nejelo, pak najednou 2 kusy 84 z nichž jeden přervanej a druhej skoro narvanej.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1674
10 čer 2006 20:45
Hrubšice
MtM: hele nezlob se na mě, píšeš tady jak bylo ještě více cestujících když jezdila 72 po Jugoslávský, nezlob se na mě, ale dost silně pochybuju, že si to pamatuješ, vzhledem k tvýmu věku.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1977
07 dub 2006 09:03
Po dokončení Žabovřeské by se nabízelo variantní vedení části spojů na a44 Tomkovo nám. - Provazníkova - ŠČ, Porgesova - tunel - Korejská - Přívrat, Mozolky - Žabovřeská - Mendlovo nám, případně s vynecháním ŠČ nebo Přívratu (nebou obou), pokud by to měl být expres, spojující SO, resp. Tomkovo nám. s Mendlákem.


Offline
Uživatelský avatar

6992
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Co se týče expresní dopravy, tak využití vlaku se nabízí víc, než expresní busy (asi kromě té Bystrce, kam vlak nejezdí). Je škoda, že se tímto směrem železnice v Brně příliš nerozvíjí (zastávky typu Lesná by úplně stačily).


Offline
Uživatelský avatar

442
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Pro část bývalých cestujících 72 je dnes výhodnější jet vlakem. Škoda, že jsou teď po... návaznosti 65 na vlak v Řečkovicích.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Rem píše:
Rozumím tomu doufám špatně, že se v červnu otevře Minská, bude se tam chvíli jezdit a pak se trať opět zavře a opraví se úsek Rosického náměstí - Vozovna Komín? Nebo ještě líp, se otevře Minská a hned zavře Rosického nám. Nebo se najde zdravej rozum a úsek se opraví současně při opravách Minské?

Linda Hailichová, tisková mluvčí DPMB, a.s. píše:
Naplánované jsou také rekonstrukce tramvajových tratí v celkové hodnotě 200 milionů korun, a to na těchto ulicích:
Olomoucká (Tržní – zastávka Životského)
Cejl (Koliště – Soudní)
Husova (od rekonstruovaného úseku při ulici Pekařská – Nádražní)
Sochorova (od Rosického náměstí – Kníničská), v rámci výluky Minská – Horova
Tramvajové tratě na samostatných tělesech:
Třída generála Píky (Provazníkova - Bieblova)
Kubíčkova – Ečerova

/Zdroj: http://www.bystrc.cz/aktualne/2712-novinky-z-dpmb-zaveden%C3%AD-nov%C3%A9-linky-e50-z-bystrce-na-%C4%8Dernovickou-terasu-aj.html


Offline
2848
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Však jo, to je přesně to, o čem jsem psal. Některé úseky plně vytížené, některé méně, proto někdo rozhodl o roztrhnutí na různé větve na nakonec úplné zrušení. Že to nebylo příliš šťastné rozhodnutí, to je zřejmé. Nicméně chtěl jsem spíš poukázat na to, že se pomalu ale jistě vrací doba hromadných návozů zaměstnanců do/z továrny v určitém okamžiku a s tím související potřeba účelových linek a spojů, jak tomu bývalo kdysi dávno právě za existence linek 72, 79, 80 apod.


Offline
1400
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Co se týče linky 72, tak lidí cestovávalo dost v úsecích Řečkovice-SO, další větev v úseku Černovice-SO. K tomu se přidávalo dost lidí u Semilassa (ve směru na SO), v opačném směru na Halasáku. Teď se kolikrát stane, že přijedeme 42/70 ke KPN a na 84 se často čeká i skoro čtvrt hodiny (pokud chcou cestující dál než na Štefánku), což není moc kvalitní komfort cestování. A když jezdívala 72 přes Jugoslávskou, tak těch cestujících bylo ještě víc, protože se dalo krásně vyhnout kolonám u kasáren. Takhle jezdí v úseku ŠČ-KPN poloprázdná linka 53, protože většina cestujících stejně čeká na 84/44, když nepočítám školáky jedoucí na Křižíkovu a zbytek přesedl do aut.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
P. Haluza: No, poslední roky jezdila z Faměráku (Přízřenic) a svoje cestující měla prakticky po celé délce (koncový úsek naplnili Charbuláci). Linka 79, kterou jsem pravidelně jezdil úsek Gruzínská - Novolíšeňská, svých cestujících také měla dost (snad s výjimkou koncových úseků ve směru do města odpoledne).


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Mám tu možnost ranního cestování d-9. Jezdím ranní 00902 popř. posilovým spojem (přejezd z d-11). 00902 má jet o 4 minuty dříve, ale někdy má tak velkou sekeru, že ji posilovka předjede. Nepochopím lidi, co se cpou do přecpané staré "kádvojky", když je vidět blížící se 00902, tedy kapacitní 13t. Tomu se pak říká VIP spoj, když tam jede patnáct lidí. biggrin


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18136 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 726  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 led 2025 16:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]