Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 265 z 725    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 725  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

435
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Pro část bývalých cestujících 72 je dnes výhodnější jet vlakem. Škoda, že jsou teď po... návaznosti 65 na vlak v Řečkovicích.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Rem píše:
Rozumím tomu doufám špatně, že se v červnu otevře Minská, bude se tam chvíli jezdit a pak se trať opět zavře a opraví se úsek Rosického náměstí - Vozovna Komín? Nebo ještě líp, se otevře Minská a hned zavře Rosického nám. Nebo se najde zdravej rozum a úsek se opraví současně při opravách Minské?

Linda Hailichová, tisková mluvčí DPMB, a.s. píše:
Naplánované jsou také rekonstrukce tramvajových tratí v celkové hodnotě 200 milionů korun, a to na těchto ulicích:
Olomoucká (Tržní – zastávka Životského)
Cejl (Koliště – Soudní)
Husova (od rekonstruovaného úseku při ulici Pekařská – Nádražní)
Sochorova (od Rosického náměstí – Kníničská), v rámci výluky Minská – Horova
Tramvajové tratě na samostatných tělesech:
Třída generála Píky (Provazníkova - Bieblova)
Kubíčkova – Ečerova

/Zdroj: http://www.bystrc.cz/aktualne/2712-novinky-z-dpmb-zaveden%C3%AD-nov%C3%A9-linky-e50-z-bystrce-na-%C4%8Dernovickou-terasu-aj.html


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Však jo, to je přesně to, o čem jsem psal. Některé úseky plně vytížené, některé méně, proto někdo rozhodl o roztrhnutí na různé větve na nakonec úplné zrušení. Že to nebylo příliš šťastné rozhodnutí, to je zřejmé. Nicméně chtěl jsem spíš poukázat na to, že se pomalu ale jistě vrací doba hromadných návozů zaměstnanců do/z továrny v určitém okamžiku a s tím související potřeba účelových linek a spojů, jak tomu bývalo kdysi dávno právě za existence linek 72, 79, 80 apod.


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Co se týče linky 72, tak lidí cestovávalo dost v úsecích Řečkovice-SO, další větev v úseku Černovice-SO. K tomu se přidávalo dost lidí u Semilassa (ve směru na SO), v opačném směru na Halasáku. Teď se kolikrát stane, že přijedeme 42/70 ke KPN a na 84 se často čeká i skoro čtvrt hodiny (pokud chcou cestující dál než na Štefánku), což není moc kvalitní komfort cestování. A když jezdívala 72 přes Jugoslávskou, tak těch cestujících bylo ještě víc, protože se dalo krásně vyhnout kolonám u kasáren. Takhle jezdí v úseku ŠČ-KPN poloprázdná linka 53, protože většina cestujících stejně čeká na 84/44, když nepočítám školáky jedoucí na Křižíkovu a zbytek přesedl do aut.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
P. Haluza: No, poslední roky jezdila z Faměráku (Přízřenic) a svoje cestující měla prakticky po celé délce (koncový úsek naplnili Charbuláci). Linka 79, kterou jsem pravidelně jezdil úsek Gruzínská - Novolíšeňská, svých cestujících také měla dost (snad s výjimkou koncových úseků ve směru do města odpoledne).


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Mám tu možnost ranního cestování d-9. Jezdím ranní 00902 popř. posilovým spojem (přejezd z d-11). 00902 má jet o 4 minuty dříve, ale někdy má tak velkou sekeru, že ji posilovka předjede. Nepochopím lidi, co se cpou do přecpané staré "kádvojky", když je vidět blížící se 00902, tedy kapacitní 13t. Tomu se pak říká VIP spoj, když tam jede patnáct lidí. biggrin


Offline
439
16 led 2015 11:18
Já když vidím, že jede další tak jdu tam, protože v něm očekávám víc místa. Často když mi dlouho nejede ráno a-84, tak se snažím napojit na Wi-Fi a zjistit, jestli kousek za ní nejede další, protože ta první se pak narve u Anthroposu a na Přívrati a když pak vystupuju, tak vidím, jak nás ta další dojela a je poloprázdná. Stává se nezřídka. Ale když máme řekněme méně mobilní důchodce, případně si lidi ani nevšimnou nebo se bojí, že než tam dojdou, zavře dveře (zejména je-li to dlouhá 13T) nebo já nevím... :D

„...pokud bude dvanáctka jezdit častěji, lidé si pak spíše počkají na spoj, který přijede hned na dvě minuty. Tramvaje pak nebudou zbytečně nacpané," zhodnotila plán dopravce studentka."

Takhle růžově to nevidím, dokud bude místo, tak se tam lidi budou snažit narvat, leda by ten další už byl vidět na obzoru. Kolikrát už jsem si řekl, že další bude volnější, když tenhle má zpoždění, a nic.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
No jo, ale všichni takoví opravdu nejsou. Já i moje přítelkyně vždycky počkáme radši.. a znám tak spoustu lidí. Ale asi jich je míň... ale zase jestli tam fakt bude takový interval, myslím si, že část se naučí si počkat na další...


Offline
2820
01 úno 2006 10:39
FD : přesně tak a dokonce ráno jsme ju jezdily s kloubákem narvaným na zvonařku, na Tržní plným z 90 % a zbytek asi 70% vystoupilo u Zetoru, od Zetoru na Jírovu jelo už jen pár kusů cestujících, měly jsme tam dva přejezdy, jeden z 91 - 79 - 25 - 84 a druhý 79 - 45 To byly časy kdy do Líšně jezdily ještě narvaný kloubáky, pak to cele zkur.... a už jen poloprázdný sóla... kam asi přešli ti cestující když ve špičkách na Jedovnické bývají kolony osobáků ](*,)


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Je pravda, že primárně kdysi sloužila nejspíš jako návoz k Zetoru (to samé a-79), a ten problém byl pak asi v tom, že byla málo využívána v celé své délce. Byly úseky, kde byla přeplněná, ale málokdo jezdil z Řečkovic až do Líšně nebo Chrlic/Modřic, kam jezdila původně. A ty přeplněné úseky se prostě vyřešily samostatně a zbytek se zrušil.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
K jejímu zrušení došlo v době, kdy nastala první fáze omezení provozu MHD (např. v té době byla zrušená i linka 79). V některých úsecích přeplněná opravdu jezdila.


Offline
Uživatelský avatar

1647
10 čer 2006 20:45
Brno
MtM: pokud vím, tak to komentovali jako linka co je přežitkem doby svým charakterem, či tak nějak. Využívaná určitě byla, ale přeplněná teda ne, pravidelně jsem ji využíval a že by byla nějak extra přeplněná se mi teda nezdálo.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1366
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Linka 72 využívána byla (dost často jezdívala i přeplněná) a dokonce se lidé často ptali, na DPMB, zda nedojde k jejímu provoznímu rozšíření (tedy i provozu mimo špičky a o víkendech). Proč došlo k jejímu zrušení je mi dodnes záhadou a radši to ani nechci řešit, to bylo spíš na přání města, kterému se zdála "nadbytečná", přestože cestujícími byla dosti oblíbená...a pak vznikl paskvil linky 53 až do ŠF (dříve na SO).


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No to taky, ale pak byla přetrasována, protože trasa přes Merhautovu, Jugoslávskou a Zábrdovice se někomu nezdála být efektivní. Linka se zrušila, protože nebyla využívána, teda tak aspoň zněl oficiální argument. No já se jen směju, jak se znovu objevuje Amerika.


Offline
Uživatelský avatar

3744
08 čer 2005 23:12
P. Haluza: No ona i ta 72 měla dříve trasu, která se vyhnula Tomkovu náměstí a židenickým kasárnám.


Offline
2826
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
„Zvažujeme například spojení ze severu města, z Žabovřesek, Komína, případně Řečkovic, přes Lesnou na Vinohrady. Čekáme však, až tam bude vyřešen problém s velmi častým zdržováním provozu na Tomkově náměstí a v oblasti židenických kasáren,“

Spojení z Řečkovic existovalo, mělo označení a-72... :mrgreen:
Ale je fakt, že dokud se nevyřeší kasárna a okolí Tomkáče, nemá cenu cokoli řešit.


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
T3 1586: radši si přečti předtím ostatní témata, už dřív se tento odkaz odjevil ve správném tématu, toto nemá nic společného s DP v Brně.

Jinak o nákupu nových tramvají příští rok v brněnském deníku. Jinak dobrý článek zabili opět citací F. Mazala. Jak jinak.


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Pokud budou opravovat úsek Rosického nám. - VK, tak nejenom, že by bylo dobré to skloubit s Minskou, ale také už trať připravit na tu plánovanou novou zastávku (popř. ji už rovnou vybudovat, zatím uprostřed zahrádek).


Offline
Uživatelský avatar

1647
10 čer 2006 20:45
Brno
„...pokud bude dvanáctka jezdit častěji, lidé si pak spíše počkají na spoj, který přijede hned na dvě minuty. Tramvaje pak nebudou zbytečně nacpané," zhodnotila plán dopravce studentka."
Ano, už vidím, jak bude někdo čekat na další dvanáctku, standard na České za mnou stojí už další dvanáctka a já nemůžu odjet, protože lidi nejsou schopni pochopit že hned za mnou stojí druhá dvanáctka a pokud neuvolní dveře, nepojede nikdo... :mrgreen:

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Možná tam pak bude nějaká jednokolejka...
Ale že by se to opravilo zaráz - tak to je jisté, že ne. Lepší je, když si ta trať teďka hezky odpočine... :D


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
V příštím roce také dopravní podnik opraví několik šalinových tratí. V červnu se má po roční uzavírce otevírat Minská a Horova včetně zastávky Králova, s níž původní projekt rekonstrukce ulice nepočítal... "Máme nachystanou také opravu Olomoucké a chtěli bychom opravit i otevřený úsek od Rosického náměstí ke komínské vozovně," doplnil Havránek.

Rozumím tomu doufám špatně, že se v červnu otevře Minská, bude se tam chvíli jezdit a pak se trať opět zavře a opraví se úsek Rosického náměstí - Vozovna Komín? Nebo ještě líp, se otevře Minská a hned zavře Rosického nám. Nebo se najde zdravej rozum a úsek se opraví současně při opravách Minské?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6178
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V souvislosti s diskuzí okolo těch zastávek mi vlastně došlo, že v tom výhledu oprav se vůbec neřeší úsek mezi zastávkou Tábor a křižovatkou Minská - Šumavská, který zůstane po dokončení Minské neopraven.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6968
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Eframmcbeth: nj, novináři si vždy vyberou jen něco.

ke Králově: posunutí Táboru a nová zastávka před Sonem může být dobrý kompromis. Králova bude o pár metrů dál, název vem čert, bude obousměrná. Úsek mezi Rybkovou a Táborem nebude tak dlouhý. Počet zastávek v podstatě zůstane.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1976
07 dub 2006 09:03
Taky mne to napadlo.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Morce98 píše:
Nepsalo se nedávno v drbně, že se Králova rušit nebude? (článek jsem nečetl)


Ano a potom si má člověk vybrat.
Jak jednou řekl náš současný prezident: Už několik měsíců nečtu noviny a díky tomu jsem duševně zdráv.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18117 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 262, 263, 264, 265, 266, 267, 268 ... 725  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 říj 2024 18:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]