Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 168 z 324    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 324  Další
Autor Zpráva
Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Ondra K. :
jinou dobu? Já myslím poslední tramvaje dodané do Konye to znamená i s bateriovým dojezdem, naše 13T doposud nepřišly, přesto budou o hodně dražší. Ono nejde jen o tramvaje,ale třeba i poslední naše Citelisy byly dražší než ve srovnatelném období vybavenější vozy také Citelis do tuším rumunska či kam to šlo, v přepočtu byly o dost levnější než pro Brno...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Eda píše:
A není náhodou budapešťské Combino ještě o pár cenťáků delší?

Combino má 54 m a ten Caf 56 m.

M píše:
Ten CAF je pěknej a 100% nízkopodlažní, zajímavé by bylo cenové srovnání s naší 13T, samozřejmě tím myslím 5ti článkovou verzi. Ona i škodovka pro Konyu je levnější než naše 13T :-(

To cenové srovnávání je trochu problematické. Jednak zrovna u 13T a 28T se jedná o úplně jinou dobu a hlavně ty ceny jsou dost individuální a závisí i na pozici výrobce. Minimálně v době kontraktu na 13T měla Škoda dost silnou pozici, takže si mohli dovolit nasadit tomu úměrné ceny. Něco podobného ostatně udělal Pragoimex s Varii pro Košice. Například to Turecko byl pro výrobce nový trh, kde se tohle nedá.

prototyp401 píše:
Tak nějak mi vadí ty názory, že když je v interiéru schodiště, je to problém. Má to nízkopodlažní části? Má. Sedačky v nízkopodlažní části? Má. 80 % populace ty dva schody bez nějakého problému vyjde (a nepozastaví se - ježiš tady jsou schody!). V 13T v prvních seriich jsou ty sedacky naproti sebe, protoze podnik pozadoval jen jeden schod. Jinak to udelat neslo. V pozdejsi dodavce s novejsim usporadanim sedacek jsou uz sedacky na dvou schodcich a je to ok.
A vím, že cestující Varia i 13T vnímají jako prostě "nové" vozidla. T3 a T6A5 jako staré.
(Jinak po technické stránce - jasně, 13T není výkřik moderní techniky, ale jde o to, že jak někdo zmíní, že to není 100% NP, tak mě to zvedá ze židle, protože si myslím, že právě to by nemělo hrát roli - 100 % populace není imobilní (ani větší polovina)).

A že by byly škodovky pro Konyu nebo to v Budapešti vhodnější nové vozidla pro Brno - tak o tom nepochybuju :)

Problém Varia je v tom, že jeden z efektů nízkopodlažní tramvaje je snadnější nástup do vozidla a celkově rychlejší výměna cestujících, a tohle ve Variu nefunguje, jednak díky tomu, že nízkopodlažní je jen jeden vstup a druhak kvůli důchodcům, kteří jsou zvyklí na nástup předem.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Mouka: Ondra psal jen o osobních tramvajích. Cargotram je nákladní.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
prototyp401: mě zas zvedá ze židle, proč neustále kupujeme něco o miliony dražší a zastaralejší než jinde ve světě, kde to jde o miliony levněji, moderněji a s vyšší výbavou.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Combino Budapešť: 53,99 m Prospekt
Cargotram Drážďany: 59,40 m Info


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Edit: Varia* automatické korekce slov jsou taky zlo...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Ondra K. píše:
Nj, někde nakupují moderní tramvaje, jinde oslavují předpotopní Varia, bohužel. :-(

Tak tak, Varianta už by se mohla přestat odebírat, a nově odebírat plně nizkopodlazni vozy EVO a EVO2 :mrgreen:

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3750
08 čer 2005 23:12
prototyp401 píše:
V 13T v prvních seriich jsou ty sedacky naproti sebe, protoze podnik pozadoval jen jeden schod. Jinak to udelat neslo.

Možná tady je ten problém. Jakto, že u jiných výrobců to jde, ale u škodovky to nešlo?


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ondra K. píše:
...budapešťského CAFu Urbos, momentálně nejdelší osobní tramvaje na světě...

A není náhodou budapešťské Combino ještě o pár cenťáků delší?


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Tak nějak mi vadí ty názory, že když je v interiéru schodiště, je to problém. Má to nízkopodlažní části? Má. Sedačky v nízkopodlažní části? Má. 80 % populace ty dva schody bez nějakého problému vyjde (a nepozastaví se - ježiš tady jsou schody!). V 13T v prvních seriich jsou ty sedacky naproti sebe, protoze podnik pozadoval jen jeden schod. Jinak to udelat neslo. V pozdejsi dodavce s novejsim usporadanim sedacek jsou uz sedacky na dvou schodcich a je to ok.
A vím, že cestující Varia i 13T vnímají jako prostě "nové" vozidla. T3 a T6A5 jako staré.
(Jinak po technické stránce - jasně, 13T není výkřik moderní techniky, ale jde o to, že jak někdo zmíní, že to není 100% NP, tak mě to zvedá ze židle, protože si myslím, že právě to by nemělo hrát roli - 100 % populace není imobilní (ani větší polovina)).

A že by byly škodovky pro Konyu nebo to v Budapešti vhodnější nové vozidla pro Brno - tak o tom nepochybuju :)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Ten CAF je pěknej a 100% nízkopodlažní, zajímavé by bylo cenové srovnání s naší 13T, samozřejmě tím myslím 5ti článkovou verzi. Ona i škodovka pro Konyu je levnější než naše 13T :-(


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
13T taky nejsou výkřik moderní techniky, to je pravda. Na druhou stranu jsou alespoň z poloviny nízkopodlažní a nemají v interiéru schodiště.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
80
05 dub 2015 09:45
Předpotopní Varle? A co takové předpotopní Porsche?


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Video ze zkušebních jízd budapešťského CAFu Urbos, momentálně nejdelší osobní tramvaje na světě

Nj, někde nakupují moderní tramvaje, jinde oslavují předpotopní Varia, bohužel. :-(

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
miropiro: Viz pár příspěvků níže... ;-)


Offline
Uživatelský avatar

2574
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Už i Zlín umožňuje lidem sledování polohy vozů online

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Počet držitelů ročního kuponu MHD se zdvojnásobil. Zlevnění využilo více jak 150 000 lidí. Teda jestli před zlevněním mělo roční šalinkartu v Praze jen cca 150 000 lidí, tak to není moc vysoké číslo. Nicméně je vidět, že zlevnění má smysl. I kdyby se to nevyplatilo ekonomicky, tak z ekologického hlediska je to krok správným směrem.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Zastávky po košicky


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Petržalská električka by mala byť dokončená o 2 mesiace
Cestujúci sa však električkou do Petržalky odvezú až v budúcom roku.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Spor o slogan „národního dopravce“ pokračuje - tak buď ať to nepoužívá nikdo, nebo každý český dopravce.
Opět bez výběrka: MD uzavře smlouvu s ČD, Brno-Olomouc.
Ale v Praze se možná blýská na lepší časy: Konkurence na železnici v Praze.


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Bratislava: Informácie k zmene označovania cestovných lístkov v spojoch MHD

Citace:
Pri tomto dočasnom spôsobe označovania cestovných lístkov v ojedinelých prípadoch dochádza k ich poškodeniu – roztrhnutiu pri označovaní


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
Ministerstvo uzavře smlouvu s ČD na provoz na trase Brno-Olomouc
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-live-ekonomika/348617/ministerstvo-uzavre-smlouvu-s-cd-na-provoz-na-trase-brno-olomouc.html


Offline
Uživatelský avatar

6620
21 pro 2005 17:01
Online poloha vozidel Dopravní společnosti Zlín - Otrokovice


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Pokračujme ve vhodném tématu...

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
S označením a-50A sice také nesouhlasím, ale zde je zcela jiný problém, myslíš, že 15 linek s pár spoji za den by bylo o mnoho lepší?

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8087 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 324  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 lis 2024 16:02
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]