Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 83 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2499
28 lis 2007 23:00
Brno
Pupa píše:
Já přidám taky názor . Ale nechci šutrem do hlavy .Na Osové malá smyčka pro 25 a 37 .Jestli 25 protáhnout dolů ? Lidi to nechtějí , vlaková zastávka v Lískovci dle mě nesmysl ,vrtat díru pro šalinu taky ,já bych kvůli kampusu posílil trolejbusy a posilové spoje odkláněl na Labskou . Jednak v sídlišti není kvalitní spojení a na Labské je dodnes většina původních sloupů .


Šalina ke kampusu má své opodstatnění a až se ještě více zahustí už tak hustá zástavba, tak to trolejbus s autobusem rozhodně nebudou zvládat.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1092
09 lis 2006 18:16
Pupa píše:
Já přidám taky názor . Ale nechci šutrem do hlavy .Na Osové malá smyčka pro 25 a 37 .Jestli 25 protáhnout dolů ? Lidi to nechtějí , vlaková zastávka v Lískovci dle mě nesmysl ,vrtat díru pro šalinu taky ,já bych kvůli kampusu posílil trolejbusy a posilové spoje odkláněl na Labskou . Jednak v sídlišti není kvalitní spojení a na Labské je dodnes většina původních sloupů .

Potom by jsi také měl také zastávat názor, že zastávka linek 405, 406 Nemocnice Bohunice je nesmysl. Ale počet cestujících mluví o něčem jiném. Protože po elektrifikaci tratě do Zastávky budou tyto linky zredukovány a náhrada bude právě přestup z vlaku ve Starém Lískovci. Nemluvě o spoustě nových bytů v oblasti terminálu. Ale spíš bych se ptal, jestli má smysl tam tahat troleje a jestli by více užitku neudělala linka číslo 50 (moc se mi nezdá, že by tam jezdila linka 25 i 50), protože pokrývá i jižní část Bohunic.
Co se týče obsluhy Labské, tak toto by mělo být právě vyřešeno podvrtáním tramvaje. Jestli se nepletu, tak s tímto dojde k vytvoření k přímému propojení Labské a Netroufalek a převedení trolejbusové stopy sem. Tím se zkrátí docházkové doby na již rozumnou mez.


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Ale vytížena linka 60 tedy bývala. Však jsem si díky ní řádně užil Ikarusů . Takže lidí bývalo dost .A PRAVDA , to souhlasím , že 145 bývala méně využívaná.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Tvrdit, že lidi nechtějí protažení trolejbusu k vlaku ani šalinu k Nemocnici Bohunice, to je teda perla :-D
A ještě navrhovat zavedení trolejbusů na Labskou, kde byly před lety z důvodu neúčelnosti zrušeny? Paráda :-D


Offline
280
04 bře 2013 22:47
Já přidám taky názor . Ale nechci šutrem do hlavy .Na Osové malá smyčka pro 25 a 37 .Jestli 25 protáhnout dolů ? Lidi to nechtějí , vlaková zastávka v Lískovci dle mě nesmysl ,vrtat díru pro šalinu taky ,já bych kvůli kampusu posílil trolejbusy a posilové spoje odkláněl na Labskou . Jednak v sídlišti není kvalitní spojení a na Labské je dodnes většina původních sloupů .


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Eda píše:
No a? Jde přece o nějakou efektivitu investice. Tady by ta investice byla v řádu milionů a téměř nic by to nepřineslo. Miliony by se daly investovat na jiných místech, kde jezdí třeba každou druhou minutu nějaký spoj. To by pak mělo nějaký přínos. Ne za spoustu peněz předělávat celou křižovatku jen kvůli pár přejezdům týdně, to je prostě nesmysl.


Přinese to ten vcelku "zanedbatelný" efekt, že řidič jeda z Koliště na Slatinu, nebude muset celý jeden cyklus SSZ zablokovat vjezd do viaduktu, než přehodí bidla. Mně stávající situace v pořádku teda nepřijde. Argumentovat využíváním této trasy, jako jo, ale v momentě, kdy narazím na jakousi bezpečnost při práci, tak mi tak efektivita případné investice celkem dost stoupá.

Nezapomeňme na fakt, že pokud do Slatiny časem přijde víc 21Tr, celkem se předpokládá jejich pendlování mezi Slatinou a Komínem v rámci případných servisních zásahů. Proč tomu nepřizpůsobit tv? Co třeba takové Kohoutky, hájenka, jak se sem často jezdí? A je to napojeno na síť téměř ukázkově. Napojení slatinské větve, byť manipulačně na ostatní síť, mi přijde víc jak vhodné.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
M píše:
To jo,ale přínos by určitě byl, když by třeba 31 jela na hlavní nádraží a třeba 33 na Českou, myslím, že by si to své cestující našlo.

Tak to je nesmysl, t-33 na Čáru. Zvlášť při propustnosti Koliště a existenci busu a-67. Navíc všichni z ČT co jedou a-77 tak přestupují na Spáčilově do trajfů. Takhle by museli ještě jednou přestupovat na Masné. To by byl, panečku, komfort.
Já ohledně Křenové x Koliště mluvil jako o manipulační trati. Ano jde jen o prachy, ale taková t-27 protažená až do Slatiny by opodstatnění snad měla.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Jo jo, Koliště je ideální trasa, pro vedení nějaké pravidelné linky.

Snad jen, kdyby na ty slatinský postapokalyptický trolejbusy přidělaly radlice.

A když si představím vedení pravidelné linky po chodníku před rektorátem MU... No je to tak blbá představa, že to možná klapne sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Každá druhá nesmyslná linka, co mne napadne, by si cestující našla :-)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
To jo,ale přínos by určitě byl, když by třeba 31 jela na hlavní nádraží a třeba 33 na Českou, myslím, že by si to své cestující našlo.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
No a? Jde přece o nějakou efektivitu investice. Tady by ta investice byla v řádu milionů a téměř nic by to nepřineslo. Miliony by se daly investovat na jiných místech, kde jezdí třeba každou druhou minutu nějaký spoj. To by pak mělo nějaký přínos. Ne za spoustu peněz předělávat celou křižovatku jen kvůli pár přejezdům týdně, to je prostě nesmysl.


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Vort - díky za reakci. Je fakt, že celej ten prostor křižovatky je velkej a relativně neusměrněnej bez nějakých ostrůvků, kam by se dal píchnout sloup a trochu tu nosnou síť zpevnil. Na druhou stranu, v druhé půlce 80. let tu ještě existoval navíc kolejový trojúhelník, trolejbus se místo Hlavasu otáčel kolem Grandu a Maliňáku, existovalo tedy i ono levé odbočení Koliště - Křenka a drželo to...i když o kvalitě téhle stopy tehdy se napsal nejeden elaborát...

Dobře, reko trolejí tohoto místa by se muselo dělat od nuly, já se ptám no a? Kolikrát se tady stane, že tudy projede vysokej náklad a celý to tu strhne?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Taky bych byl všemi deseti pro to, co tu Janatak píše, ale taky vím, že jsme v Brně a hlavně mluvíme o slatinské větvi, kterou někteří považují za silně podřadnou a nejlíp by, kdyby vůbec neexistovala. Bohužel. A asi nebudu daleko od pravdy, když jsem v sobotu konečně in-natura viděl stav slatinské trolejbusové vozovny a když denně tamními vozy jezdím do práce.
Samozřejmě, že by se trať dala krásně zkulturnit, líp napojit na zbytek. A nemusí jít o Křenovou. Krásný by bylo zadrátovat Gajdošku, Táborskou a Bělohorskou a pustit tam t-27 místo a-75. Výhledově z Mendláku přes nové vlakové nádraží. A utopicky zadrátovat Černovickou terasu a doplnit/nahradit a-77.
A tímto propojením, by se vlastně "vozovna" mohla úplně zrušit, vrakoviště zrušit a použitelný vozy rozhodit zpátky do Komína a Husovic a t-31/t-33 vypravovat odsud. No jenže. Nárůst vzkm, vozovny nejsou nafukovací, není politická a ekonomická vůle, já vím.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
29
21 pro 2014 16:36
Máme jen zásoby armatur, ostatně většina podniků s víc než 25ti letou tradicí má ve skladu takové poklady.
Ta křižovatka je prostě velká, aspoň podle mě je teď zásadní problém nosná struktura, eště něco na ni pověs a už podtím nic neprojede( vsadím boty že mi někdo ukáže že se pletu). Zcivilizování znamená všechno komplet svěsit a začít odnuly, v takovém měřítku je to samozřejmě věc politického rozhodnutí, možná za dvacet let.

_________________________________
Ano jsem nováček, po víc než čtyřech letech jsem se rozhoupal registrovat


Offline
80
05 dub 2015 09:45
Pán je vtipálek jinak nevím. Stačí se podívat i na snad nejnovější křížení kruhače ve Slatině a jak tam trolejbusy jezdí krokem. Ve světě existuje plno věcí, ale my máme vždy něco extra na styl východu.


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Janatak: To jistě ano, ale víme, že vedení se u nás řeší tak nějak "po brněnsku."

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
LukinT píše:
...Navíc kdyby se tam ty výhybky instalovaly, popř. vybudovalo i odbočení z Koliště rovnou na Křenovou, znamenalo by to přítěž trolejbusům, popř. i tramvajím, jezdících po normálních trasách.


Jaká přítěž? Dneska už existují armatury křížení tramvaj /trolejbus bez nutnosti odizolování, a v kombinaci s tahovými výhybkami by se celá křižovatka dala drátenicky celkem elegantně vyřešit, včetně navrhovaného levého odbočení z Koliště na Křenku.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
Janatak: Já si myslím, že pro potřeby manipulace to aktuálně postačuje. Výhybka směrem na Koliště nedávno byla, ale byla přesunuta jinam. A překlad sběračů u viaduktu je celkem v pohodě, troleje tam jsou dost nízko. Navíc kdyby se tam ty výhybky instalovaly, popř. vybudovalo i odbočení z Koliště rovnou na Křenovou, znamenalo by to přítěž trolejbusům, popř. i tramvajím, jezdících po normálních trasách.

Ještě přikládám jednu fotografii ze včerejší akce.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Eda píše:
Myslím, že zrovna tady to není nutný řešit. Investoval bych spíš do míst, kde se jezdí každý den několiksetkrát.


Edo, je to nutný řešit. Minimálně směr z Koliště do Slatiny je při dnešních dopravních intenzitách v této křižovatce tak trochu průser. Jo, nejezdí se tu dvacetkrát denně, ale párkrát do tejdna řekl bych už ano. A to už za kultivované řešení trolejí tu už stojí.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Myslím, že zrovna tady to není nutný řešit. Investoval bych spíš do míst, kde se jezdí každý den několiksetkrát.


Offline
1485
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Všechno to cos popsal, je spíš problém při dnešních ekonomických možnostech :)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
Uživatelský avatar

3985
25 led 2006 16:11
všudezdejší
OndraS píše:
6Tr má rozebraný diferenciál, na který nezbyl čas, a 17Tr se nevejde pod viadukty. Resp vejde, ale musí se přetáhnout tahačem s fajema v hácích a sundaným světlem sběrače.


Díky za report.

V souvislosti s neprůchodností viaduktu pro 17Tr, nechce už někdo rozumně pořešit normální napojení manipulační trasy po Kolišti na slatinské troleje? Ve směru od Koliště přímo vlevo na Křenku bez nutnosti objíždět smyčku Hlavní nádraží, to mi neříkejte, že je to při dnešních drátotechnických možnostech takovej problém!? Samozřejmě by bylo vhodné pro opačný směr opětovně nainstalovat stavěcí výhybku, přece jenom, nějaký pohyb trolejbusů v těchto směrech je, ne?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Se mi jednalo o "klasickou" t-H24 ;-) Jestli tam během leta eventuelně narazím na 6Tr. Dnešek a zítřek neřeším.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ne. Ale dnes pod viaduktem historické trolejbusy jezdí.


Offline
Uživatelský avatar

2485
19 dub 2009 12:06
Brno
Ona bude trasa t-H24 vedena pod viadukty u nádraží?

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5827 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 17 lis 2024 09:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]