Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 10 z 35    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 35  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3098
29 srp 2009 19:30
Řekl bych zejména nižší provozní náklady. Ten přívěs se na spotřebě pozná. A smyslnost? Já to vidím spíš naopak...
Mimochodem konstrukcí na přívěsu musíš také manipulovat.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Já jsem spíš uvažoval nad tím, jestli by nebylo lepší místo nosičů jít cestou cyklovleků. Jasně, přívěs na 24 kol jak na Šumavě je blbost, ale jsou i menší verze. Podle mě by to bylo pro řidiče komfortnější co do jízdy a nakládky kol, a pro kola rozhodně bezpečnější. Z hlediska provozu by to bylo i operativnější řešení, neb odpojit, případně přepojit přívěs je jednodušší, než manipulace s nosičem. Stačilo by osadit tažné zařízení na o něco větší počet busů. Víceméně mě napadá jediná výhoda nosiče, bohužel ta, která se kolikrát zcela nesmyslně upřednostňuje. - nižší cena.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
410
29 lis 2014 18:06
xxx píše:
A dneska jeden na 46. Jaký to má zrovna na ní význam?

žádný, do odvolání, resp. ofic. zahájení se stejně háky nesmějí používat. Dejme tomu že se to prostě "zajíždí" Prioritně ty vozy budou mít turnus na 55, (podobně jako letištní citybusy, jež jsou kmenově na linkách 76(/75).


Offline
Uživatelský avatar

2650
13 črc 2009 13:42
A dneska jeden na 46. Jaký to má zrovna na ní význam?


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Nosník na kola má i 7039 ,7040 a 7041. Mj dnes jsem jel 7040 a na palubovce je papír na kterém je psáno: Zákaz použivání háku na kola do oficiálního zahájení. Nevjíždějte tímto vozem do myčky.

PS: Včera dokonce 3 vozy z tou kravinou na 55.

_________________________________
RH.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
No právě že já tu o tom slyším poprvé, že jezdí nějaký cyklobus do Mariánského údolí...


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
IvanM: závěry hodné ...
Každopádně lidé se o této službě musí nejprve dozvědět, aby ji více využívali.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Nechte mě hádat.... ... ... 0? Bingo? :D

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
A kolik kol vzadu vezla??


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7587
17 pro 2006 22:32
Brno
I včera byla nějaká SORka s nosičem na a-55.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1632
19 led 2014 12:31
Brno - Maloměřice a OBŘANY
SORka ev. č. 7043 dnes premiérově zařazena do provozu - samozřejmě krouží na 55ce. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
7022 a 7025 normálně v provozu. 7022 dneska na 1/46 a 7025 na 1/58.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Karlos, to se ti jen zdá, celodení autobusy zas nejezdí v noci, přes den mají kratší trasy a větší pauzy, noční jedou o mnoho delší trasu, trhačkáři zas mají minimální pauzy, takže ono se to hodně vyrovná. Navíc, po trhačce si bus odpočine jen krátce a už vyráží na noční směnu a to někdy i ve 20 hodin, přičemž trhačkář dojede třeba v 19.


Offline
410
29 lis 2014 18:06
FD: Citybusy 2005 mají najeto +- stejně jako B951E 2005 - 2006 (okolo 650.000 - 700.000km)


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Trochu mě překvapilo, že v 7024 se ještě dá klouzat. Předpokládal jsem, že to vyměnili všude v nějaké krátké době.


Offline
Uživatelský avatar

1870
05 lis 2005 19:50
Hmm, je nějaké srovnání, kolik mají najeto "noční" B951 v porovnání s "denními" Citybusy a Citelisy z let 2005-2006?


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Jenže SORky co jezdí v noci, tak přes den jezdí maximálně trhačky nebo stojí na garážích, takže najedou spíš míň než SORky či ostatní vozy co jezdí přes den

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6180
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ad Sorky na nocích: Sorky jsou nejmladší vozy a stály nemálo prostředků, takže je logicky snaha, aby najížděly co nejvíc kilometrů.

Ad Ivanův příspěvek přesunutý do úspor: Naftový autobus a autobus spalující CNG se z technického i provozního hlediska liší jen relativně málo. Tudíž tvrdit zlatý naftový autobus je celkem mimo.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2843
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Může být dobrý seznámení: Slečno, můžu si o Vás opřít koleno? :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Další zkušenost. Sklápěcí sedačky. Sedl si přede mě (na ty bokem ke směru jízdy) kluk. Já Jednu nohu zaraženou ve vzduchu mezi bočnicí a opěradlem sedadla přede mnou. Pravou nohu vystrčenou a opřenou o nějakou slečnu vedle mě, přes moje koleno opřenej kluk přede mnou. Posezeníčko. Ještě, že slečna byla pěkná blondýnka. Jen pak jsem nemohl chodit, když jsem vystoupil ("přeležené" obě nohy).


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Zlaťák: a to jsi ten citelis ještě neřídil...máš výrobcem přesně danou polohu jak můžeš sedět a jinak to nejde, ani se nepohneš, ani levou nohu nemůžeš dát jinam, pač nemáš kam, pedál brzdy je tak vysoko že tě při brzdění bolí noha a dostáváš do ní křeče, protože je naprosto v nepřirozené poloze a to nemluvím o tom hlinikovým čtverečku před pedálem plynu ze kterého ti pořád sjíždí noha, po službě jsi dokonale zlámanej a vše tě bolí, je to absolutně nepohodlný bus pro řidiče.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Já už jsem zvyklý, že mám naražená kolena v sedadle před sebou, ale tady mi vadí všude ty schodky a "dolíky akorát na nohy", které jsou malé. Už u poslední várky Citelusů mi vadila ta krabice mezi druhými a třetími dveřmi. Tady je takových míst (kde si člověk nemůže dát nohy pod sedadlo před sebou) mnohem víc.


Offline
2824
01 úno 2006 10:39
Zlaťák: co se týká sezení, tak stejně málo místa je i u ostatních značek nízkopodlažních utobusů, já su velkej, tak vím, že v Citybusu,Citelisu a v Urbanway je pro mě lepší stát, v Sorce mi vadí jen asi 4 místa která jsou pro mě opravdu nepohodlná,ale taková místa jsem našel i v solarisu a světe div se i v Mercedesu v Rakousku o Tedomu ani nemluvě, tam si vůbec sednout nemohu, takže si nevybereš. v každém autobusu když si sedneš k motoru tak ten motor tam bude burácet víc než v přední části, to platí i o třeba busu řady 900, je to uplně jedno. Co se týká topení, třeba u toho Iveca řidič moc teplotu neovlivní, jen zapne topení na stupeň 1 nebo 2, rozdíl je jen v tom že to fouká malo nebo moc, teplotu nezměníš. Co se týká sedaček u motoru, fakt si myslíš že je Sr jedinej? nová Vol,va ve Vídni to mají uplně stejně, naftový Urbanway v bratislavě taky a dokonce to tak mají i Mercedesy a řekl bych že ještě horší, dvě sedadla vedle sebe a každý v jiné výšce stupínek i mezi sedadly tak, že ten u okna sedí výš než ten u uličky, šílené to má vzadu i Capacity a tak by se dalo pokračovat....


Offline
439
16 led 2015 11:18
Zlaťák:
ad 1) lehce přes metr devadesát, to už je nadprůměr, už dobrá basketbalová výška. sarcastic Za standard bych bral něco přes metr sedmdesát, takže máš 20 centimetrů navíc. Co se ale týká prostoru mezi sklem a rantlíkem, tak tam je to dost i na mě. To je důsledek čtyř dveří a vůbec nějak rozumně navrhnout sedačky v nízkopodlažním busu je umění. V tomhle zlaté vysokopodlahy.
ad 2) V Solárku třeba topení dobře vyhřívá první sedačku za prostorem pro invalidu v prvním článku, takže jsem se tam pokaždé snažil dostat, protože ostatní plasťáky byly studené. :wink: Jak je to u Sorky, nevím.
ad 3) V Karosách je ještě větší hluk.
ad 4) lepší tam dát sedačku, i když si tam sednou jen menší lidi, než tam nedát nic. To by pak byla škoda nevyužitého prostoru.


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
[ironie] Proč se bojíte ničení? V nových autobusech přece máme všude kamery, aby se tomu předcházelo. [/ironie]

Jinak vážně. Jsem z nových busů dost rozčarován. Teď dost často jezdím SORkama na 52.
A moje postřehy:
1) dobře tvarovaná sedadla, ale strašně málo místa na nohy (ne na kolena). Když si sednu někde za dveře, tak je tam místo tak na osmičku nohu. Já mám botu 11 a nevejde se mi do toho prostoru mezi sklo a rantlík. Takže sedím s nohama paty u sebe a špičky od sebe přes dvě sedadla. Když si sednu na čtverku, tak mám kolena až na protějším sedadle a špičky bot zaražené do protější stěny. Nemá si proti mně šanci kdokoliv sednout. A to měřím normálně lehce přes metr devadesát.
2) Topení fouká nějak moc na sedačku (i v Urbanech). Onekdá jsem si sedl a pocit nepříjemného tepla. Říkal jsem si, že to vydržím, že jedu jen asi 8 zastávek. Dvě zastávky před výstupem jsem si musel stoupnout, protože mi tekly pramínky potu po zádech, mezi půlkami, všude. Děs.
3) Vzadu poblíž motoru je strašný hluk, takže mimo jiné není slyšet rozhlas.
4) Sedačky vzadu před motorem tak, že bych potřeboval žebřík a následně si položit hlavu do klína, protože tam není na hlavu místo.

Říkám si, kdo to navrhuje.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 856 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 35  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 22 lis 2024 17:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]