Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 92 z 234    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 234  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2649
13 črc 2009 13:42
Neměla náhodou přijít už dneska?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Pokud to tu ještě nikde neproběhlo, tak 3618 (31Tr) přijde v pátek.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
TMB píše:
Asi tak. Zatím tady ještě žádný takový trolejbus nemáme (škoda, momentálně by se mohly uplatnit na lince 39) a na nějaké velké ježdění mimo dráty to není. Spíš na zajetí občas někam kousek vedle - třeba letiště by se takto obsloužit dalo. Minulý týden jsem byl ve Zlíně a ty trolejbusy bez drátů na různých návsích se mi líbily.

Když pomocný pohon, tak dnes jedině zásobník el. energie (baterky). Na tu výluku na Barvičce, potažmo proběhlé Vaňkovo náměstí by takto vybavené trolejbusy byly ideální. Škoda, že budou asi až za dva roky.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
To se bavíme o Komíně nebo i o Slatině?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
trocha smradu při výjimečném posunu naftovým motorem snad není na ekologickou katastrofu

Tady nejdeo to jak to smrdí nebo jestli to je ekologické nebo ne. Tady jde o to, jestli je budova vozovny legislativně vhodná pro běžící dieselagregát...


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A na co by se v maštali používal diesel agregát? Když je celá zadrátovaná? A ta trocha smradu při výjimečném posunu naftovým motorem snad není na ekologickou katastrofu.
Navíc, pokud by je nám plzeňáci nechali, tak by lepší maštale byla Slatina.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6976
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
LukinT: jestli myslíš jen rozdíl mezi splodinami, nebo spalinami, obojí je snad dobře (druhé od spalovacího motoru). V opačném případě byla reakce MKzB na trolejbusy s dieselagregátem.


Offline
Uživatelský avatar

770
21 lis 2010 09:08
MKzB: Jakých spalin?

_________________________________
Obrázek


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
manil píše:
... V Komíně údajně nesmí být deponováno/tankováno? nic se smradlavým motorem.

Má ta vozovna vůbec zajištěné odvětrávání spalin? Myslím papírovou stránku věci. Je mi jasné, že když se udělá průvan, tak je vyvětráno hned.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Taky si myslím, že to není na nějaké pravidelné ježdění. Spíš jsem měl na mysli to, že linky 31 a 33 jsou takové, že existuje naprosté minimum alternativních tras, takže se to dá využít lépe při mimořádnostech.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Já si myslím, že trolejbusy s dieselem pro Brno nejsou správná cesta.
Ale samozřejmě záleží na spoustě okolností, prostředí, podniku atd.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No a navíc bychom měli spolehlivý, všemi pozitivně hodnocený, nízkopodlažní, autobus... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
820
25 led 2006 09:46
Asi tak. Zatím tady ještě žádný takový trolejbus nemáme (škoda, momentálně by se mohly uplatnit na lince 39) a na nějaké velké ježdění mimo dráty to není. Spíš na zajetí občas někam kousek vedle - třeba letiště by se takto obsloužit dalo. Minulý týden jsem byl ve Zlíně a ty trolejbusy bez drátů na různých návsích se mi líbily.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Když už spřádáme plány na využití plzeňáků ve slatinských vodách, tak by se jich dalo využít jako přejezdy na a-77. Popř. jimi "zadrátovat" Bělohorskou a Táborskou a propojit t-27 a a-75.
No ale pokud ten diesel žere jako malý cirkus, tak by se to asi nevyplatilo. Konec pohádky... :-)

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
manil píše:
No, on DPMB nemůže koupit něco, co nikdo aktuálně nenabízí.

To nemůže. Ale ta 21Tr z Blavy nabízena je :-)

Ad agregáty: To máš pravdu. A netušíš, jak to přesně je formulováno? Není to řešitelné? Není cesta ten agregát vyhodit? V Plzni ho prý stejně moc nepoužívají (prioritně nasazují na tyto linky místo 21 Tr radši 24 a 26 Tr s agregátem), protože je to s tím pomalé a strašně to žere. Ale chápu, že tohle už je komplikace. U té bratislavské nic takového není.


Offline
820
25 led 2006 09:46
Tak nějak. Za prve nikde není psáno, že by agregát musel být funkční - z vozu se dá při GO i odstranit. Ale byla by to škoda. Teoreticky by vozy s agregátem mohly parkovat i v autobusových vozovnách (možnost navýšení počtu trolejbusů při stávající kapacitě vozoven). Údržbu mechanické části by zvládli autobusáci a elektromechanici jsou v obou vozovnách hned vedle. Možná by se na slatinských linkách nějaký závlek mimo dráty dal vymyslet, nehledě na možnost přejezdů na Novolíšeňskou.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ideální vozy do Slatiny? :)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Eda píše:
Ad 21Tr: Já to říkám pořád. Koupil bych maximum 21Tr, co jde. Je to levné, výhodné, osvědčené a je nesmysl to nekoupit. Jestli ty vozy DPMB nekoupí, lidí se budou oprávněně zlobit, že ještě v roce 2020 tu budeme mít vysokopodlažní trolejbusy. Doufám, že jestli padlo rozhodnutí o stopce na nákup dalších ojetin, někdo se zamyslí a přehodnotí se to. Ono těch 5 dalších potenciálních vozů není tak málo, jak se zdá. A příští rok budou k mání další z Plzně. A ty budou určitě ve výborném stavu, jak už to v Plzni bývá zvykem. Doufám, že zvítězí racionalita a povinnost "řádného hospodáře" nad emocemi (dogma, že koupit ojetinu je z principu špatné; ne, není...).

No, on DPMB nemůže koupit něco, co nikdo aktuálně nenabízí.

Jinak s těma 21Tr z Plzně by teoreticky mohl být problém. V Komíně údajně nesmí být deponováno/tankováno? nic se smradlavým motorem.


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Spíš si myslím, aby ještě DP nehledal horko těžko jakýkoli 14/15Tr, který bude mít letos km na vyřazení.

nydros píše:
Smutný na tom všem je fakt, že ať už se udělá GO 21Tr, anebo koupí nový Sor/..., počítá se zhruba se stejnou životností...

Jenže zatímco u 21Tr potom můžeš znova udělat GO, tak SORáč bude na vyřazení.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Smutný na tom všem je fakt, že ať už se udělá GO 21Tr, anebo koupí nový Sor/..., počítá se zhruba se stejnou životností. Pořizovací cena je však diametrálně odlišná. A hádám, že i originální SOR/Iveco náhradní díly budou v jiné cenové kategorii, než pro 21Tr.


Offline
Uživatelský avatar

3986
25 led 2006 16:11
všudezdejší
MKzB píše:
Eda: Druhý odstavec tesat do kamene.
Nedivil bych se, kdyby ta stopka ojetých 21Tr byla na politickou objednávku.


No nevím, řekl bych, že tohle je trochu pod politickou rozlišovací schopnost, navíc, kdo by měl zájem na tom stopnout těch několik kusovek ojetin odjinud? Za sebe, teď, pokud je nouze o krátké vozy, koupit 21Tr, kolik je možné, ale do budoucna bych pouze na tomto typu nestavěl. Do budoucna bych viděl výběrko na zcela nové sólo vozy a je mi celkem jedno, jestli z něj vylezou sorky nebo trolína, nebo co. To by byl ideální stav, ojetiny ano, ale jen do jisté míry a nestavět na nich programově obnovu vozového parku krátkých trolejbusů na několik let dopředu...

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1900
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Eda: Druhý odstavec tesat do kamene.
Nedivil bych se, kdyby ta stopka ojetých 21Tr byla na politickou objednávku.


Offline
151
07 říj 2009 23:14
Otázka zní, jestli ve chvíli, kdy budou (teoreticky) stát 31Tr opět v maštali, nebudou již 21ky v jiných městech ve šrotu... konečně, typu 25Tr to trvalo hruba těch 5 let, než přišly horší závady, ne?


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Já bych počkal, kolik toho 31ky prostojí v maštali a pak, stopstav nestopstav, se do Jihlavy, Budějic a Plzně natotata pojede.
TMB: dík, tak nějak jsem to tušil. Jen nějaká 15ka by se ve slatinských vodách šikla. Ranní nájezdy učňů na kopec jsou fakt šílený.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3986
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Eda - tak neřekl bych, že tu panuje ve světle ojetin z HK, ČB a z Jihlavy dogma, že ojetiny jsou špatně, spíš, aby se někdo kompetentní příliš neshlédl v nových 31Tr a následně si neřekl, budou nové vozy, tak na co kupovat ojetiny.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5830 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 234  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 17 lis 2024 15:44
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]