Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 14 z 35    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 35  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Upřímě, zrovna v tomhle místě bych do cesty šalině také vjel až po tom, co bych měl jistotu, že o mě a povinosti dát mi přednost ví... Ty tuny mají prostě můj respekt...


Offline
Uživatelský avatar

2487
19 dub 2009 12:06
Brno
"Znalost" přednosti zprava se dá nejlépe vidět při jízdě Masarykovou. Šalina tam dává přednost zprava, a to máte vidět to vyděšené brždění, stání a čumění řidičů OA, kteří mají přednost ale nejedou. Jak všude jinde řidiči na šaliny kašlou tam naopak prostě stojí a čekají i když není na co.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Obzvlášť, když řada řidičů OA přednost zprava vůbec nezná :D Údajně někteří uvažují tak, že “zdá se to být širší než to co se připojuje zprava, tak mám prostě přednost“... :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Mně v autoškole také instruktor říkal, že doleva se při vjíždění na neřízenou křižovatku bez značek nemusím dívat, že mi musí dát přednost... Tak jsem ho poslal někam s tím, že mi to pootočení hlavy za zdraví stojí...


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
chat-maniac píše:
Toto je fotka výhledu řidiče v nové várce SORek, kde je jinak umístěný špígl. Ukázkově zakrývá důležitý výhled. Je vidět, že zřejmě nějaký inženýr přešel z Iveca do Libchav.
Prý se to má ale řešit.

Pokud jsi to fotil přesně ve výši hlavy řidiče, tak ten špígl zakrývá dost podstatný kus výhledu.
Leda že by ten pan ing. konstruktér předpokládal, že vozidla v zakrytém výhledu ti dávají vždy přednost (přednost zprava), a umístění špíglu je v souladu s nějakým novým Evropským nařízením... :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3347
13 lis 2004 11:58
Řekl bych, že problém je ten, že přes to zrcátko nevidíš - zakrývá výhled z okna.. ostatně kolikrát zavazí i jen blbý sloupky..


Offline
143
10 lis 2012 09:29
chat-maniac píše:
Ukázkově zakrývá důležitý výhled.
Autobusu nejpodobnější vůz, který jsem kdy řídil, byl Renault Trafic, takže jsem absolutní laik, tak se ujistím: Problém je, že není vidět Citelis mezi prvníma a druhýma dveřma? A v ostatních busech je toho vidět víc?


Offline
Uživatelský avatar

2487
19 dub 2009 12:06
Brno
Nedá mi to a též přispěji svým zážitek z dosavadní jediné cesty SORem NBG 12. Při jízdě z Olympie na Starou Osadu a-78 jsem nikterak neklouzal. Možná to bylo tím, že jsem stál a neseděl na sedačkách. Tím pádem nemohu na tento bus říct křivého slova. =;

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7612
17 pro 2006 22:32
Brno
To nevím, nás o takových věcech nikdo neinformuje, my jsme v hledáčku, až když je nutné řešit nějaký pseudoprůser.

Toto je fotka výhledu řidiče v nové várce SORek, kde je jinak umístěný špígl. Ukázkově zakrývá důležitý výhled. Je vidět, že zřejmě nějaký inženýr přešel z Iveca do Libchav.
Prý se to má ale řešit.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Dotaz:
SORky z poslední várky (od ev.č.7013) mají nějaké změny na převodovce?
Přijde mi, že dvojku to řadí hned jak se vůz pohne, a rozjezd je celkově naprosto plynulý a živý, i když se podle zvuku zdá, jako by motor běžel pořád jen na volnoběžné otáčky :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
U kolegy IvanM me fascinuje, ze v jednom prispevku s nim naprosto souhlasim, nacez hned v dalsim napise nejakou neskutecnou kokotinu, jako treba ze deti nemaji v MHD sedet.

Neprijde uz vam to s tema sedackama tezce absurdni? Popravde mne to tak prijde uz od zacatku. Priznam se k jedne veci. Vcera jsem v jedne zatacce v Solarisu opravdu mel tendence klouzat. Zkazilo mi to veskery zbytek dne, citil jsem se poskozen po fyzicke i psychicke strance a uvazoval jsem, ze dnes v praci pozadam o dovolenou, abych se s tim nejak srovnal.


Offline
840
25 led 2006 09:46
No, byla to jedine a pouze reakce na příspěvky IvanaM. Zcela se ztotožňuji s tím, co napsal Ondra S, rozhodně hodnotím, že to DPMB nějak řešil. Opravdu si nehodlám dávat na klín dvě a více dětí, tím spíše, když jsou ve voze volná sedadla. A nechat cca 3-5 leté dítě za jízdy stát taky není to pravé ořechové. A taky se Manile objektivně zamysli, zda jsou nová vozidla v posledních letech pořizovaná DPMB opravdu tak skvělá.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
A máme tady další kapitolu z nekonečného příběhu "TMB a jeho klouzavé sedačky". Rád čtu dobrodružné příběhy jako je tento, jen nesmí být každá kapitola úplně stejná...


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
TMB: Kolmé opěradlo, sedadla narvaná na bočnici, neprůchodný interiér, reklamy přes okna aj. = debilní výmysly posledních dob, souhlasím.
ad ideální vyhovující sedadla: z Tebou vyjmenovaných typů KT8 v původním koženkovém provedení, Samary, 14/15Tr, B700... Tam bych skončil, neboť všechno ostatní je zase ta nechutná smradlavá látka = šunt. V některých vozech s látkou se sedadla měnila naposledy při poslední GO někdy před 8 lety. Některá z nich jsou původní. To si představte, co všechno v nich za takovou dobu musí být. Toho by se kolikrát i pes po čichu štítil... Látku lidi sami nechtějí. A nejenom poslední dobou. Pokud dobře pamatuji, tak na to lidi nadávali už tak před 10 lety, že je to nechutné a tak (hlavněže si to v 90. letech vymrčeli, protože z principu všechno z dob minulého režimu bylo špatné. Koženka či laminát bez ničeho, to je přece přežitek.. = pitomci)...
Podle mě, nejlepší moderní sedadlo má Solaris, i relativně pohodlné. A absolutně nejpohodlnější sedadlo z naší MHD je v K3, T3R.EV a Variích, dostatek místa na nohy, ideální sklon... Tato sedadla potáhnout koženkou, to by zřejmě bylo to nejlepší...
Osobně ale vůbec nemám problém s těmi hladkými plasťáky. I když nejsou z nejlepších, tak jsem rád, že máme tolik nových autobusů.
A myslím, že se docela pleteš, že sedadla z hladkého plastu můžou nějak ve větším měřítku vyhánět lidi do aut. To je pak úplně stejná pravděpodobnost, že do aut lidi vyžene špinavá látka... Myslím, že tento problém bude někde jinde. Např. u intervalu autobusů po 18.h. v PD 20!!! minut, u ukončování linek v nějaké smyčce ještě před přestupním uzlem (viz tram 6 a 8 dopoledne - to bych chtěl vidět toho mudrlanta (d****a), co toto vymyslel. To by asi bylo vtipné setkání...), u trendu osekávání spojů, u mizerných návazností, u vypravování busů z 80.let nebo také u problematiky bezdomovců a obtěžujících individuí ve vozech... Pak se nedivte, že lidi jedou radši autem. Toto jsou totiž skutečné problémy, které lidi ve velkém vyhání do aut. Ne řešení sedadel.

Já už to dál taky řešit nechci. Prostě dodávku plyňáků vnímám jako 100% kladnou věc, jsem spokojen. Problémy vidím jinde...

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Kauzu skuzavky vs. drsňačky tu řešit nebudu.
Ohledně zamoření interiéru plynem to asi nebude tak žhavé. Zaprvé plyn necítíš, co cítíš je odorizační plyn. Za druhé by si asi nikdo nedovolil pustit do provozu vozidlo, kterému uniká palivo. Zatřetí, když spálíš plyn, odorizační složka může zůstat a tu, neškodnou, cítíš.
Nešiřme bludy, že v CNG cítíš unikající plyn!

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
840
25 led 2006 09:46
Já jsem sice rád, že máme pěkné nové autobusy, ale domnívám se, že by - stejně jako ty staré - měly být účelné a pohodlné zejména z pohledu cestujících, jako zákazníků DPMB (tedy pokud je nechci vyhnat do aut, což by cílem provozovatele MHD být nemělo). No a klouzavá sedadla za účelná a pohodlná prostě nepovažuji.
Z pohledu účelnosti je zajímavé, že nebyl problém třeba v případě tramvají KT8, T6, RT6 (neplést se spolehlivostí), 03T či Vario, trolejbusů 14Tr, 15Tr, 21Tr a 22Tr, či autobusů B731, B941, 21Ab a třeba i Citelisů. A pak to přišlo - nevhodně uspořádaný neprůchodný interiér, křívá "svislá" madla, aby se blbě drželo, sedadla s kolmými opěradly, případné narvaná až k bočnici, a nyní nově i studená a klouzavá, aby se blbě sedělo. Těch aut je v ulicích asi ještě fakt málo?


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Karlos píše:
Opravdu půjde zdrsnění sedaček na náklady výrobce? Typ sedadel a jejich provedení si snad vybral a před převzetím vozidel potvrdil DPMB, který požadoval samozřejmě co nejlevnější variantu a STER je v kombinaci materiálu a barevného provedení velice variabilní. Nevidím důvod, proč by výrobce sedadel měl platit výměnu sedáků, to pouze DPMB se snažil zbavit viny za výběr materiálu a uvedl proto do článku na svoji obhajobu: "Zároveň se nám ozval i jejich výrobce, který si uvědomil, že sedáky mohou klouzat." Jakoby neměl DPMB tušení co vůbec objednával :roll:

Mno, STER MX rozhodně není nejlevnější varianta. :)

Nicméně doporučoval bych nevěřit formulacím v médiích, mnohdy jsou mnohokrát překroucené. :)


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
xxx píše:
Před chvíli jsem jel zbrusu novou 7018 a přišlo mi, že už to tolik neškube. Co jsou zač ty nový signalizace? Taky SEC? A už lze zavřít dveře stisknutím DEV?

Ano, funguje od všech vozů E6.
Signalizační světýlka jsou taky SEC Nitra, ale zapuštěná.


Offline
2832
01 úno 2006 10:39
Já když jsem v tom jel a měl jsem obyčejné rifle, tak jsem taky neklouzal. Komín nahoře má i Solaris a když se vzadu otebře poklop jde smrad z výfuku taky dovnitř, proto to možná může být podobné i u soru, jen místo smradu nafty je cítit plyn... můj názor.


Offline
Uživatelský avatar

7037
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
... sednu v zimním vlněném kabátě...
Ovšem ten alespoň nestudí. Nicméně to klouzání je dost na dvě věci.


Offline
18
08 srp 2014 14:48
IvanM: Tvé pozadí a oblečení bych chtěl mít... když si já v SORu sednu v zimním vlněném kabátě a bavlněných kalhotách, tak lítám jak na skluzavce.


Offline
Uživatelský avatar

538
28 črc 2013 14:13
Já, když jsem viděl ty nové SORky na a-55, tak jsem si všiml, že výfuk mají uprostřed nad motorem. Nemohu posoudit, jestli v interiéru smrdí plyn nebo ne.


Offline
Uživatelský avatar

7037
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
IvanM: zřejmě si na svá pozadí přibili hřeby.


Offline
Uživatelský avatar

3347
13 lis 2004 11:58
Dovedeš pochopit, že ne všichni mají pr*el a hadry jako Ty?


Offline
Uživatelský avatar

1404
02 črc 2011 14:08
Právě jedu UW, řidič jede razantněji a já jaksi ne a ne ze sedačky klouzat. Vskutku zajímavé... a dokonce okolo se zdá, že všichni sedí jak přibití, nikdo se ani nehne. Taky zajímavé :)

_________________________________
Zkusme se k sobě navzájem chovat ohleduplně, bude nám lépe! :-)
Přemýšlejme, uvažujme, polemizujme... Hlavně nechoďme jak ovce s davem. :-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 862 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 35  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2025 22:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]